PCOS - zonder andere 'symptomen'

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Leen82, 31 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Zo, ik ben weer thuis, voor het eerst een half uur op mijn afspraak moeten wachten... dus helaas, mijn ziekenhuis is niet perfect, maar he, ze zijn goed genoeg..

wat betreft mijn eitjes, die zijn bagger. ik heb net toch wel even alle hoop verloren op deze maand.

maandag was het veel, maar wel voor dag 11 goed
    woensdag paar kleiner, 1 iig grootste, maar 12mm nog maar.
    vandaag: 2 op 10mm, rest 9 en 7mm... goede nieuws (voor vriend) is dat we weer sex mogen hebben..

maandag weer een afspraak.

2. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Wat een stom nieuws Kitty en helaas zo herkenbaar. Ik hoop voor je dat ze stiekem toch nog doorgroeien.

Hier op dag 4 van de gonal F. En gelukkig nog steeds geen bijwerkingen!

Gister wel zitten googlen op Gonal F en dat moet ik gewoon niet meer doen. Heb er nachtmerries van gehad.

Ik spuit 75 IE, terwijl ik her en der op fora lees dat een hoop meiden maar 37.5 IE spuiten.
    Dus ben nu ineens super bang voor overstimulatie.

Maar goed.. voel nog niks in mn buik hahahhaa...

Dinsdag ochtend heb ik mn 1e FM. Verschrikkelijk spannend zeg!

Ik drink overigens ook gewoon wijntjes en eet wat ik wil. Maar goed.. Ik heb ook nog nooit een echt ei gehad.

Ik stop wel gelijk direct met alle "slechte" dingen zodra ik een postitieve test heb. Ook geen kleine uitzonderingen.

Pfff 9 maanden zonder wijntjes en rode biefstuk... Dat is al lang zat. Ik ga mezelf niet nu al zitten pijnigen.

Gister hier een kerstborrel gehad. Hahahaha Iedereen zit ontzettend brak vandaag op kantoor. Grappig altijd.
    Geeft wel een saamhorigheidsgevoel. ;)

3. Klets

Klets Bekend lid

20 nov 2013
    570
    0
    16
    NULL
    NULL
    Balen zeg Knutselkitty! Wat verwarrend zeg hoe de eitjes groeien en blijkbaar verdwijnen! Hopelijk maandag toch nog goed nieuws en is er eentje doorgegroeid!

Daan: alweer vier dagen aan het spuiten! Qua eenheden toch maar meer op artsen dan op internet vertrouwen :) Heerlijk al dat gegoogel!
    Spannend dinsdag een echo, nog heel weekend wachten! Fijn dat bij jullie alles doorgaat in deze periode, bij ons gewoon alles twee weken dicht...

4. Troela84

Troela84 Bekend lid

12 nov 2013
    519
    0
    0
    :)
    Ohh wat balen zeg!! :( Hopelijk volgende week toch nog goed nieuws

Fijn hoor dat je geen bijwerkingen hebt. Hopelijk ook volgende week goed nieuws

Hier verder weinig nieuws. M'n eisprong zit er wel aan te komen (als 't goed is, heb vanaf deze ronde geen echo's meer) dus we gaan ons best weer doen tussen de lakens :) Hopelijk nu ook eindelijk eens met resultaat...

5. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Eeehm nee. Wel over baco en personeelsuitjes... ;)

6. knutselkitty

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Hmm of ik ben te snel af gaan bouwen op de diclofenac/paracetamol cocktail die ik dagelijks had, of ik heb bijwerkingen van de Clomid (kam dat zo laat na de tabletjes?)

7. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Ik had van dag 2 tot 3 weken later last van de Clomid. Dus dat kan best. Maar ik had het in de vorm van opvliegers en hoofdpijn (druk achter ogen).

Nu weer naar het zkh. Ben benieuwd.

8. June9

June9 Lid

27 jun 2013
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames,

ik ben gisteren opnieuw naar gyn geweest. Voorlopig niets te zien van beweging, dus heeft hij me Clomid voorgeschreven. Nu even terug aan de Duphaston om mijn regels op te wekken en dan hopen dat de Clomid aanslaat!

Hoelang hebben jullie eerst gewoon Clomid geprobeerd vooraleer jullie extra opvolging kregen?

9. wabilla

wabilla Actief lid

10 apr 2013
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wil ik ook wel eens weten ;)

10. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    1x 50 mg, 1x 100 mg en 1x 150 mg.
    Zonder resultaat.

Maar volgens mij als je wel eenmaal een eisprong hebt dan heb je net zoveel kans een normaal iemand.

11. Klets

Klets Bekend lid

20 nov 2013
    570
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zit nu vier cyclussen aan clomid. Zolang het aanslaat kan je het poosje gebruiken. Ik heb zelf meestal tot eisprong last en daarna wordt beter, maar zal vast bij iedereen anders zijn, blijft middel wat bij mensen verschillende effecten heeft.

Hier nog geen nieuws, nog niet ongesteld. Kon met testen niet wachten, maar helaas gister negatieve test. Mijn hoop is daarom minder positief maar ja zolang ik niet ongesteld wordt blijf ik wat hoop houden. Onzekerheid blijft...

Succes met echo leen!

12. knutselkitty

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Heb flinke hoofdpijn en druk achter mijn oog (gisteren ook last van)
    En heb ook al 2 dagen dat ik flink overstuur kan raken...
    Gelukkig veerde vriend gisteren mee ipv zoals gewoonlijk hardtegengas :)

13. Tessel30

Tessel30 Actief lid

12 mei 2013
    315
    0
    0
    NULL
    NULL
    June,bij mij ging het van 50mg naar 100mg en toen 100mg+Pregnyl.Er groeide (op de 1e keer na) wel steeds in een goed tempo een ei,maar zonder de Pregnyl 'sprong die niet'
    Als iets niet werkt,hogen ze het gewoon na een ronde (of 2) op..

Daantjuh ik duim voor je dat je nou ook eens goed nieuws krijgt met de echo.Dat het nu allemaal niet voor niks is.En Knutselkitty van jou ook balen :(

Ik heb gister op dag 12 een echo gehad,grootste ei was 14.5 mm,dus moet morgen (jaja zondag!) weer terug.
    Dus hopelijk niet met Kerst naar het ziekenhuis.
    Moeten jullie wel denk je??? Is wel raar lijkt me op zo'n feestdag.

14. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    @Kitty, wat stom dat je eitjes niet goed zijn doorgegroeid. Hopelijk maandag alsnog beter nieuws. Hebben ze het er al over gehad dat je de volgende keer een hogere dosis krijgt? Hmm ja, van die hormonen kun je emotioneel gezien goed last hebben. :)

@Daantjuh, fijn dat je nog geen bijwerkingen hebt. Soms is internet je beste vriend, maar over medicijnen google ik niet meer. Zie het vanzelf wel.

@June, jammer dat je toch aan de medicijnen moet. Ik heb 6 maanden Clomid geslikt, maar gezien de bijwerkingen dus deze maand over gegaan op spuiten. De eerste 2 cycli werd ik gevolgd middels echo's en alleen de eerste keer ook bloedprikken. Daarna zelf thuis aan de slag aangezien mijn lijf op zich goed reageerde.

About me
    Nondeju wederom geen Pregnyl gekregen. Waren nu 16,5. Grappenmakers. En links issie verdwenen en rechts zit er dus eentje. Nu moet ik morgen terug. Alleen zei de gynaecoloog dat ik dan morgenvroeg geen Fostimon moest zetten. Heeft niemand mij ooit eerder gezet. Maar goed, was ook een über vage gast so to speak.

En ik zit me hier met een algehele lichamelijke malaise zeg. Damn! Gisteren wat actief en diep in het glaasje gekeken. Maar was beren gezellig. Alleen vandaag de na weeën van dus. :(

15. knutselkitty

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Maandag en woensdag zeiden ze 25mg volgende keer mogelijk
    Vrijdag is er geen dosis genoemd

16. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    25mg extra bedoel je? Dus 75 totaal per dag?
    Ben benieuwd maandag. Ff voor zorgen dat je concreet antwoord krijgt!

17. knutselkitty

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Nee, omdat ik zoveel eitjes ineens had die groeiden wilden ze een halve dosis geven, oftewel van 50mg naar 25mg
    Maar als dit zo blijft, alle eitjes blijven hangen rond 10mm denk ik dat t een hogere dosis gaat worden

18. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Jaaaaaa, e i n d e l i j k Pregnyl gehad. Dus we weten wat ons te doen staat haha.
    Pregnyl hebben ze in het ziekenhuis gezet, maar mocht het een volgende keer nodig zijn, dan kan ik dat gewoon zelf doen thuis.
    Vond het alleen een redelijk lange naald. Maar goed.

Het zit er in. 1 eitje (helaas) maar wat nu gaat springen dus. Fingers crossed dat ik in januari meteen een positieve test in handen krijg.

Voor de vakantiegangers: fijne vakantie en voor de werkpaarden onder ons: nog een fijn weekend.

19. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Weet iemand trouwens na hoeveel dagen de Pregnyl uit je lijf is??

20. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey dames, lees wel mee hoor, heb alleen niet zoveel te melden;)
    Dus opsporing verzocht hoeft niet te worden ingeschakeld!

Deel Deze Pagina