Voor iedereen: Merry Christmas!! Fijne dagen Dit heb ik dus normaal ook. Alleen nu niet echt iets gevoeld. En dus bang geen eisprong te hebben gehad, in de eerste ronde zonder echo's Misschien toch maar ff bloed laten prikken volgende week
Bij mijn ziekenhuis hoef je daar in ieder geval geen toestemming voor te hebben van de gynaecoloog ik ging gewoon naar de balie om zo'n bloedprikformulier te halen,liet progesteron invullen een klaar.. Ik ga dit gewoon elke maand zo doen,anders denk ik ook dat ik geen eisprong heb gehad..omdat ik ook weinig merk aan mijn lichaam...ik wil zeker weten dat ik dit niet allemaal voor niks doe en de juiste behandeling/dosering heb. Dus ik raad het iedereen aan gewoon bloed te prikken bij twijfel..of gewoon voor je eigen gemoedsrust.
Fijne dagen allemaal! gisteren totaal geen tijd gehad voor forum XD vandaag wat meer tijd/ruimte gisteren de eerste ovulatietest gedaan, met eerste wc-bezoek, lees ik even later dat je de 2e beter kan gebruiken... oeps.. achja het had een streep, duidelijk, maar niet gelijk/beter dan de teststreep. zit nu te wachten tot ik naar de wc moet voor testdag 2.. achja, zometeen lekker genieten van alle lekkernijtjes die vriendlief maakt; kippensoep en kippenragout van Leen's receptensite, en verder hebben we superveel eten, denk dat we nog een week kerstdiner kunnen verwerken!
Oh spannend Kitty. Hopelijk snel een positieve test dan. Kun je aan de slag haha. Wat leuk dat hij die recepten heeft gemaakt! Smakelijk alvast. Vandaag doen we lekker helemaal NIETS. Straks nog even leftovers ophalen bij mijn ouders. Gisteren ben ik me kapot geschrokken. Wij en de rest van de familie waren nét bij mijn ouders binnen, belt mijn zus. Met auto en al in de beek beland. Dus mijn vriend en ik meteen de auto in en er heen gereden. Auto lag er echt ram in dus mijn zus en de kids zijn er echt uit moeten klimmen. Gelukkig is het rustig gegaan en is de auto er helemaal ingegleden (lag op de linker kant) en had niemand iets. Crisis zeg, mijn hart ging tekeer. Kids heb ik meteen meegenomen naar opa en oma en ben ik terug gegaan. Auto werd er uit getakeld etc. schade viel mee, maar auto moet eerst nagekekn worden natuurlijk. Had al geen Kerstgevoel, maar toen al helemaal niet. Bah! Maar eind goed al goed, iedereen is er heelhuids van af gekomen. Ze heeft een mooi engeltje bij zich gehad. That's for sure. Op naar een gezond, fijn en zeikloos 2014 zou ik zeggen.
Oh thanks Nana! Vanochtend kreeg ik een melding dat de ovulation day nav mijn temperatuur een dag later is gezet. Automatisch. En staat nu op de juiste dag. Slim ding haha. Maar goed om te weten hoe ik dat moet doen voor een evt volgende keer!
Jeetje Leen... Pfff dat is schrikken zeg.. Gelukkig is het allemaal goed afgelopen, maar pffff... Je moet daar niet aan denken zeg! Fijne kerst meisjes!! Xxx
Gatverdamme Leen,wat een verhaal! En dat met Kerst! Lijkt me echt zo'n nachtmerrie om met de auto in het water te komen ..en dan helemaal met kids erbij
Jee Leen, wat een verhaal, schrikken zeg! Gelukkig is het allemaal goed afgelopen..pfoe..gelukkig een goede (kerst?)engel!
Jeetje, das schrikken leen! Nou hopelijk was de rest van je kerst beter gegaan De ragout en soep was lekker, volgens ons en de gasten En de rest wat mijn sterrenkok op tafel zette ook! Hopelijk hebben jullie allemaal een leuke kerst gehad!
Ja die hebben echt een engeltje bij zich gehad. Mijn hart brak toen ik ze langs de auto zag staan. En de kindjes maar steeds vragen waarom de auto in de beek was beland. De oudste (bijna 4) bedacht allerlei theorieen. Dus niet echt een kerstgevoel gehad. Ach ja. 2013 was hoe dan ook een redelijk bagger jaar. Alleen september (vakantie en verloving) was echt top! Nou, dadelijk maar eens aan mijn goede voornemen beginnen om echt te gaan sporten haha. Vanaf vandaag ook weer healthy detox drinks drinken om mijn lichaam in het gareel te houden. Kijk al weken op instagram naar inspirerende pics haha. Alleen het doen he... Heb jij al resultsten Daantjuh? Ik maak dadelijk een 'before' foto van mezelf en na een maand de 2e. Kijken of ik verschil ga zien haha.
Leen, dat is toch ff flink schrikken. Gelukkig is het allemaal goed afgelopen. Ik ga zometeen het ziekenhuis bellen om te vragen of ik bloed mag prikken om te kijken of ik toch een eisprong heb gehad. Want ik blijf toch twijfelen. Hopelijk is het geen probleem. Vind het ook zonde van m'n tijd als ik deze ronde helemaal geen kans maak. Dan ga ik toch meteen weer door met een andere behandeling
Ja bizar... Ben al ruim 4 cm kwijt in mn taille en buik!! Met de kerst niks gedaan, maar ga straks weer lekker verder!!
Oh wauw Daantjuh. Goed bezig. Ik ben vandaag ook begonnen. Nu al tril benen haha. OMFG. Conditie is zwaaaaaar beneden peil. Maar goed, ergens moet je beginnen! Voel me al meteen weer opgeladen. Lekker hoor! Morgen even mn vetrollen op de gevoelige plaat vastleggen en zorgen dat ze zsm minimaliseren!
Daantjuh en Leen: Goed bezig!! Ik heb vandaag geprobeerd het ziekenhuis te bellen. Ik kwam er niet doorheen Dus ik dacht probeer het gewoon via de huisarts maar daar ving ik ook al bot. Kreeg een bandje met de mededeling dat de assistentes andere dingen te doen hadden dan de tel op te nemen. Moet niet gekker worden Dan maandag maar weer proberen...
Hier ook al 4 dagen aan het 30 days shredden.... Zelfs met kerst, jaja! Wel een aanrader trouwens, goed vol te houden!
Troela,ik weet niet of je ziekenhuis in de buurt is.Maar anders gewoon langswippen.Ik ben vandaag ook een formulier gaan halen en ga maandag bloedprikken (maar al om 7 uur en dan is de balie dicht,dus daarom alvast gehaald) maar let wel op dat je op de juiste dag prikt.Ik heb de vorige keer waarschijnlijk verkeerd gedaan..en dan blijft het nog twijfelachtig allemaal..... Goed bezig allemaal met sporten Ik zou eigenlijk nog meer moeten sporten,omdat ik aangekomen ben van die hormonen.Maar vind 3x per week genoeg. Ik let doordeweeks altijd op mijn eten en eet in het weekend gewoon lekker..ga dan altijd uit eten enzo,ik weiger dat op te geven voor een paar kilo.Dan ben ik slanker maar depressief. Maar ik vind dit toch wel het vervelendst van die hormonen,dat ik aankom zonder dat ik er wat aan kan doen.:x @Lets,bijna januari,bijna beginnen!! Fijn hoor!