Wauw, Daan goed nieuws! 4 cm eraf en je ei groeit door! Super Succes morgen! @ iedereen succes met wachten en sporten!
Hey meiden, ook ik sluit me helaas aan bij de club. Wij kregen de dag voor kerst de diagnose pcos na een half jaar te hebben gewacht op een eerste mentruatie na het stoppen met de pil. 20 jan hebben we weer een afspraak om de resultaten van het bloedonderzoek, zaadonderzoek en uitstrijkje te bespreken. Hoop dat we daarna direct kunnen starten met het medische traject. Ik was zo verdrietig de afgelopen dagen maar na een groot deel van jullie reacties te hebben gelezen ben ik best hoopvol! We gaan het zien..
Hallo meiden, niet getreurd, ook ik heb PCOS en heb al 1 mooie dochter en ik ben zwanger van ons tweede wondertje. Ook heb ik een bbz gehad, dus eigenlijk mijn derde zwangerschap al. Het is even lastig omdat je niet elke maand een eisprong hebt! Ik heb het geluk gehad dat ik met beide kindertjes door hormonen (clomid) in de tweede ronde meteen zwanger mocht zijn. Het is even een drukke hectische fase, maar ik duim voor jullie, dat ook jullie over dit geluk mee mogen praten! Liefsss
Hi Vissie, welkom. Nou, goed om te lezen dat je alweer wat positiever gestemd bent na het lezen van onze reacties . Het is natuurlijk nooit leuk als je die diagnose krijgt. Maar hé, daar is de medische wereld voor en we hebben gewoon een zetje nodig. Op pagina 174 zie je een overzicht dat inmiddels al een aantal meiden zwanger zijn geworden. Dus het kan gewoon Esly, bedankt voor je positieve woorden hier. Gefeliciteerd meid. Fijn dat Clomid goed heeft gewerkt voor je Lekker genieten. En about me: ik kan bijna niet meer lopen. Mijn billen, benen, rug... eigenlijk doet heel mijn lijf zeer. Ik ga mezelf tracteren op wat fitness spul dat ze vaker gebruiken bij The Daily Hiit. Kan morgen helemaal mijn lol op met de spierpijn natuurlijk... Dus dadelijk maar even op de tandjes bijten en doorgaan haha .
Lekker he die spierpijn!! Not! Hier zit de pregnyl er in! Mn ei was 20 mm !! En mn bms was mooi 3 laagjes van 7 mm Zoooo ben zoo blij! Eindelijk een ei! Vanaf maandag beginnen met de progesteronbolletjes! Deze moeten vaginaal... Gewoon een ei die op dag 14 al op klappen staat! Niet normaal blij hier!
Oh WAUW! Goed bezig joh. Dat gaat snel! Ik wilde al typen dat ik jaloers ben hoe snel dat bij jou gaat... maar heb net even geteld, heb op dag 15 Pregnyl gehad . Weliswaar 17,5-18mm maar ach! Dus jij komt dit weekend je bed niet meer uit Waarvoor zijn die Progesteronbolletjes eigenlijk? Nooit van gehoord namelijk? hey hey hey, Daantjuh is zo blij met haar ei
Wow, fijn dat je een ei groot genoeg voor Pregnyl hebt Daantjuh! Afgelopen dagen dus lopen testen met die ovulatietesten, woensdag gelijk in de ochtend gedaan, maar las erna dus dat je niet de 1e plas moet gebruiken 'oeps' donderdag was het een tikkeltje donker lijntje, maar nogsteeds niet gelijk/duidelijker dan de teststreep. vrijdag was hij waziger geworden.. en vandaag nog niet getest, vriend wilde niet dat ik het mee naar werk nam. is het mogelijk dat het streepje weer waziger wordt zonder echte knaltest?
Weer goede berichten! Ben ook nieuwsgierig naar die bolletjes, waar zijn die dan voor? Om het ei te laten springen?
Nee die zijn voor het baarmoederslijmvlies. Extra progesteron om het nog een beetje meer te doorbloeden en voor extra dikte. Volgens mij werkt het ook tegen miskramen...
Kitty, ik zelf heb nog nooit een positieve ovulatietest in handen gehad dus kan je niet helpen. Moet wel wat frustrerend zijn lijkt me zo. Hopelijk wel 'actief' geweest . Maandag naar het ziekenhuis toch?
Gisteren was ie weer lichter dan, donderdag is het duidelijkst geweest maar dus niet knallend genoeg.. Als ik maandag nog geen knaller heb gehad moet ik bellen voor nieuwe afspraak, dus momenteel staat er niks op de agenda verder @daantjuh: je bms is dus in hun ogen nog te klein? Wel fijn dat ze iets hebben ervoor
Had ik nog nooit van gehoord. En die moet je tot je nod gebruiken? Veel dames in het wachtbankje nu. Dag 2 van het sporten zit er op. Had gisteren weinig tijd en zat onder de spierpijn. Vandaag ook, maar sporten is de beste medicijn haha. Gisteren ook renkleding gekocht. Ben normaal een mooi weer renner (of ja, sporadisch), maar nu dus een warme broek, truitje en jasje. Love Decathlon! Op instagram volg ik allerlei 'transformatie pagina's' haha. Motiveert me enorm. Dus nu niet blijven hangen, maar doen. 2 januari eerste rondje rennen! BAM!
Hahaha! Ik heb net ook weer gesport.. Had gister overgeslagen.. Ik heb gister een babyshower voor mn schoonzusje georganiseerd! Ze was super verrast en helemaal verwend. Ze is over 3 wkn uitgerekend! Wel grappig! Ik had gister mn eerste eisprong en mn huis was helemaal versiert met blauwe ballonnen! Hahaha! Misschien werkt deze flow wel Maaar pffff ben kapot! Zal ook wel van de pregnyl zijn. Ben super moe!
He meiden, Ben een tijdje niet online geweest, druk gehad.. Hoe gaat ie hier? Ik ben net naar m'n huisarts geweest en hij vond het ook een raar verhaal van de gynaecoloog (dat ik dus pcos heb en 'maar even' moet wachten tot maart). Ik mocht van hem direct een afspraak maken om te beginnen met het traject. Dus dat heb ik ook gedaan Woensdag 29 januari. Ik kon eigenlijk al eerder maar moet werken op de dagen die ze voorstelde. Vind het wel spannend allemaal!
Sorry dames ik heb misschien een domme vraag Maar is Pcos nou dat je extreem lange cyclussen hebt of dat je geen eisprong hebt ?