PCOS - zonder andere 'symptomen'

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Leen82, 31 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Ik heb zondag 22 december Pregnyl gehad, dus mijn eisprong is maandag de 23e geweest in de avond/nacht. Ik voel nu nog niks van krampen ofzo, dus dat stemt me positief.

Hier gaat het weer ietsje beter. Gisteren wel nog flink misselijk geweest (keek ook witjes) en diarree gehad (excuse me) en vandaag is dat nog steeds niet in orde. Ben nu in ieder geval niet echt misselijk na het eten, dus dat is fijn. Man man wat heb ik me ellendig gevoeld.

Er zijn mensen die denken dat ik zwanger ben, maar ik denk eerder dat het een griepje is geweest. Mijn temperatuur wordt ook langzamerhand weer normaal. Dinsdag wassie echt hoog, en gisteren ook nog best wel, maar nu rond 37,22. Na de eisprong schommelt die tussen de 37 en 37,2 ongeveer. Dus geen verhoging/koorts meer.

Ik heb ook geen idee wat dit voor invloed zou kunnen hebben op een mogelijk innesteling. Rond die datum ben ik juist zo ziek geweest. Hoop niet dat het daardoor verpest is zeg maar. Volgende week zullen we het weten. Merk verder niks, boobs in originele vorm etc.

Aan jouw frequentie kan het niet liggen Daantjuh :D

Hier ook allerlei zwangeren om me heen. Best irritant eigenlijk haha. Maar goed. Hopelijk wij dadelijk ook. Kunnen we inderdaad straks alle kids verjaardagen af. Nu 'doe ik daar niet aan'. Vind het ook eigenlijk onzin om dat met vrienden te vieren. Betaald iedereen zich scheel aan alle cadeaus. Vier nu alleen de verjaardagen van m'n petekindjes.

2. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Laten we het hopen vissie :D

Mijn gynaecoloog zei dat je altijd (binnen) 14 dagen na je eisprong ongesteld wordt. Dus dat de lf tot 17 dagen opgerekt kan worden is mij niet bekend. Heb ook altijd lf van 14 gehad met Clomid (soms een dag korter).

Dusssssss.... spannend :D:D

3. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    *breekt in*

Wil me nergens mee bemoeien, maar ik ben juist heel erg zien geweest van/tijdens de innesteling, bleek later... ;) Ik hoop heeeeel erg voor je!!!

*is weer weg hier*

4. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    [Ho stop, kom terug]

Serieus??? Ook (buik)griep achtig? Ik bedoel, het kwam er bij mij aan 2 kanten tegelijk uit (ranzig, I know).

Ik ben van de Pregnyl misselijk geweest en diarree de dag erna en hetzelfde gevoel had ik maandag. Alleen vele male heftiger. En het heeft dus een paar dagen aangehouden.

Maar: stel dát het een innesteling is geweest, dan zou ik nu toch wat moeten voelen of moeten zien? In die zin; aderen op mijn boobs, grotere/donkere tepels etc.? Voel en zie niets.

Links en rechts roept wel iemand dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn, maar lijkt me dat ik me niet zo snel belabberd kan voelen, laat staat er überhaupt iets van voelen, dus wuif ik het weg onder het mom van buikgriep.

Zou natuurlijk wel errug mooi zijn :). Maar durf er niet echt op te hopen. Aaargh... die laatste dagen zijn altijd killing!

5. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Ik denk dat het een griepje is geweest. Tenminste je had het al vet snel na de eisprong. Lijkt me niet dat je al zo snel heftige symptomen van een zwangerschap zou kunnen hebben. Maar wie weet. ;)

Gewoon afwachten... pffff duurt lang :)

@ Maria. Ik zou gewoon morgenochtend testen hoor! 15DPO. rete spannend!

Hoop dat bij mij de dagen ook voorbij vliegen! Super spannend!

6. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    (... raced terug in de achteruit)

Jep! Was echt enorm beroerd, kon bijna niets binnenhouden, achteraf was dit dus precies tijdens de eisprong, was bij mij 3 dagen. Ook zo emotioneel als wat (nog meer dan ik normaal al had, hihihi).

I'll keep following you!! ;)

Liefs,

7. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Hmm. Nee was een week na de eisprong bij mij. Lijkt me sterk dat kk ziek kan zijn van een eventuele innesteling dan...
    Dan zal het inderdaad toch eerder een griepje zijn.

Misselijkheid is grotendeels weg. Maar loop enorm te boeren. Als ik dat niet doe krijg ik eten terug zeg maar. Dus mn maag is nog niet helemaal flex!

Nou, boom is afgetuigd en de kerst van de versiering. Vriendlief mag vanavond de boom in een doos frotten. Beetje zorgen voor taakverdeling hier :)

8. MariaP86

MariaP86 Bekend lid

10 dec 2013
    644
    0
    16
    Leen lastig hè dat wachten?
    Het kan allebei zijn. Dat is het stomme.

Ik denk dat ik afwacht tot ik zeker weet dat het niet de clomid is die mijn lf verlengt.

9. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Nou ik zit in ieder geval al duimen te draaien voor je. Hopelijk ben jij het eerste succesnummer van ons cluppie in 2014 :D

Laat ons niet te lang in spanning hahaha ;)

10. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Vind het knap dat je kan afwachten hahahah!

Kerst staat bij mij pas een week... Laat hm mooi nog maar even staan ;)
    Geen kracht voor hoor

11. Troela84

Troela84 Bekend lid

12 nov 2013
    519
    0
    0
    Nou meiden begint langzaam aan spannend te worden hier! Veel nod's vlak bij elkaar. Ook die van mij (als ik idd een eisprong heb gehad) We wachten geduldig af, nou ja geduldig... ;)

Ik begin alvast met duimen voor iedereen! ;)

12. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ow dames, wat spannend allemaal dat afwachten!!

Leen, hopelijk ziek geweest om de goede reden!!!

Hier ook alles goed, vandaag uitgangsecho gehad, geen cystes meer (door de pil dus) en als ik ongesteld word op de derde dag beginnen met spuiten en op de achtste dag weer een echo. (Eventjes 2 uur rijden voor een inwendige echo...naja is voor een goed doel)
    Dus menstruatie kom maar op! (En denk eraan dat zeg ik maar een keer;), misschien helpt het he, tegen je lichaam praten;))

13. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Eindelijk Actie Lets!

2 uur rijden is wel veel voor een echo, maar ik had hetzelfde gedaan hoor!

PFFFFF Happy new Year..:( Boete ontvangen voor 245€ :x:x:x

14. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Oew succes Lets! :D

@ daantjuh; wow, wat heb je uitgespookt?!?

leen, we hopen gewoon op goed nieuws bij je! :)

maria; ik duim voor je :)

nog maar paar daagjes troela :D

morgen krijg ik uitslag van de bloedtest te horen, de fertiliteitsassistent geeft t beetje een 50/50 kans dat er iets gesprongen is. ik en me vriend geloven niet dat er iets gesprongen is. maar mijn lichaam mag mij natuurlijk best verrassen! ;)

15. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    @Lets, jaaaa eindelijk begonnen :D. Ben je inmiddels gestopt met de pil? Ook al prik instructies gekregen?? Fingers crossed. Spannend joh!

@Daantjuh, neeeeeej. Godsamme da's een dik bedrag zeg. Maar, die is nog van 2013 :). Alleen in 2014 dokken natuurlijk. Pfff. Goeie binnenkomer (NOT!).

@Kitty, oeh, ben benieuwd morgen. Wat gaat er gebeuren als er niets gesprongen is? Andere medicatie? (ben ff de draad kwijt, sorry).

Ja zwaaaar aftellen hier met de NOD's. En ineens gaat de tijd tergend langzaam. Annoying...:cool:

16. knutselkitty

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    haha, sorry Leen, dan krijg ik 100mg clomid, kijken of het dan wel beter gaat :)

17. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Nou ik duim voor je Kitty!

Ik reed 75 waar ik blijkbaar 50 mocht :s

Ja stout hè.. Daar gaat mn kerst bonus:)

18. MariaP86

MariaP86 Bekend lid

10 dec 2013
    644
    0
    16
    Nou meiden helaas.. Ik ben net ongesteld geworden. 'S'avonds ongesteld worden.. Das nieuw. Is dit nu wel cd 1?
    Op naar ronde 6 en spuiten!

19. knutselkitty

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    balen maria! :(
    ik zou het gewoon dag 1 tellen ja, het is immers vandaag begonnen, als je om 10uur in bed bent gaan liggen en om 6uur smorgens is alles rood, dan zou het gewoon volgende dag geteld worden :p

20. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Verdorie zeg Maria. Rot voor je!
    Ja,vandaag als dag 1 tellen! Succes met spuiten alvast. Had goede hoop voor je joh! *knuf*

Deel Deze Pagina