Thanks meiden! T gaat wel hoor. Had t wel verwacht, ook i.v.m. Die voortekens. Spuiten jullie in de avond of ochtend?
Heb de eerste ronde in de ochtend gedaan aangedien ik 's ochtends uitleg kreeg. Ze zeiden dat er teveel tijd tussen zat als ik de dag erna 's avonds zou doen. Als ik nu niet zwanger ben wil ik de volgende ronde 's avonds spuiten. Hoef ik in het weekend ook niet zo vroeg op
Aaargh... 'k vinnut nu wel spannend worden...! Kan mijn gedachten niet meer verzetten, niets. Zit steeds mijn temperatuurkaartjes te vergelijken etc. haha. Stomme wachtdagen! Hoe is het met jullie lady's?
Ja kan ik me voorstellen!! Ik moet nog een hele week en weekend Maar ik wordt ook al gek hoor... Mn boobies doen zeer en normaal alleen mn tepels, maar dat kan natuurlijk (duhh) ook door de pregnyl en Utrogestan komen. Ik kan niet wachten tot volgende week!!!
Juttum, ook spannend voor jou dus . Weet ff niet wat ik met mezelf aan moet haha. Zo irritant dit! We klooien maar wat aan om de tijd te doden haha.
Leen, zo herkenbaar hahaha. Zit mezelf ook weer gek te maken. Ben gewoon blij dat ik het weekend moet werken. hopelijk gaat de tijd dan sneller Ben vandaag wat misselijk, maar dat kan je natuurlijk door van alles zijn. Maar denk dan toch stiekem, zou 't?? Of is het toch een aankomend griepje of zo... Zucht, gewoon nog ff afwachten
Ghehe, niet gek worden op jullie wachtbankje he vandaag gebeld door ziekenhuis, geen eisprong gehad, als ik volgende week vrijdag nog niet ongesteld ben, moet ik ze bellen voor een afspraak op maandag (echo) en dan gaan ze weer provera geven, om daarna op 100mg Clomid te proberen.
Wat een dumper Kitty zeg. Balen. Weer een kans gemist... Of ja, niet eens een kans gehad . Heb je gevraagd of je evt. Pregnyl kunt krijgen erbij? Succes meissie.
Knutselkitty: That sucks!! Niet eens een kans gehad en dan moet je ook nog op iets gaan wachten wat dan waarschijnlijk toch niet komt
Jammer zeg knutselkitty! Wat een gewacht allemaal he...grr Hopelijk gaat het straks voor ons allemaal in een keer heel snel!! Succes dames!! Wanneer zijn ook weer de nods? Hier net ook ongesteld geworden, geloof dat dit als dag een telt dan of niet? (Is pas net nl.. Eind middag.) ik moet op dag drie beginnen met spuiten... Ik moet twee keer per dag, een keer smorgens en twaalf uur later savonds een andere. Kan mijn lol wel op dus.. Zet de moelijkste maar sochtends, dan kan ik die makkelijkere nog meenemen in de avond als ik ergens naar toe ga... Nou zondag dan maar vroeg op en eindelijk beginnen!!!
Ja vandaag tellen als dag 1. Spannend. Nu kun je echt beginnen. Super!! Succes meid, gaat jou lukken hoor!! X
Wat stom zeg Kitty, helaas zo verschrikkelijk herkenbaar.. Wachten op een ongie die toch niet komt bah.. Hopelijk werkt 100 mg wel! @ lets 2x spuiten? Whoo.. Maar eindelijk actie!
Rustig hier! Zo de eerste spuit er met trillende handjes in een keer ingezet. Wat een meevaller, voel je bijna niks van. Epileren doet meer pijn. Toch wel trots op mezelf nu en eindelijk begonnen