PCOS - zonder andere 'symptomen'

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Leen82, 31 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Troela, wat jammer dat het nog niet gelukt is..
    En Leen, nog steeds geen menstruatie?
    Maria, ik moet vrijdag ook mijn eerste echo met spuiten haha!
    Vissie, ik moet gaan spuiten omdat wij beginnen met het icsi traject, wij hadden geen goede zaaduitslag vandaar. jij succes daarmee!

Mij valt het spuiten hartstikke mee, doet me bijna geen pijn. Voel wel iets natuurlijk, al is dat bijna niks... maar serieus ik vind mijn wenkbrauwen epileren veel pijnlijker. Heeft al dat buikvet ook eens een voordeel;)

2. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Zooo, the red devils are in the building :x.
    Klein voordeel, mijn cyclus is met 1 dag verkort (beter iets dan niets) en nu zit ik op 29 dagen!

Net gebeld, dus woensdag kan ik weer, menstruerend en wel met de billen bloot. Denk dat ik deze ronde 's avonds ga spuiten. Wel zo handig, hoef ik niet zo vroeg op.

Mijn temperatuur is zwaar gekelderd, dus het was geen verrassing meer.

Wilde op tijd op staan maar dat is niet gelukt, wél blinkt het huis, zijn de boodschapjes gedaan en ben ik gaan joggen. Je moet wat hè. Morgen begint het werken weer. Val met mijn neus meteen in een drukke week.

@Troela, Wat ga jij precies spuiten?
    @Maria, Fijn dat je geen last hebt van bijwerkingen. Ik adem meestal uit (??) als ik de spuit zet. Geen idee waarom, maar doet nagenoeg geen zeer. Een prik blijft een prik natuurlijk. Heb jij niet op dag 3 een echo gehad?
    @Daantjuh, Voor jou duimen we nog even door :D. Maar wat je zegt, spuiten is niet erg. Zo hebben we tenminste geen bijwerkingen. En zowaar krijgen we er een normale cyclus van!

En dan nog wat
    Thanks for the support lady's. Doet me goed om hier even te kunnen spuien. Het valt me ook op (of zo komt het over) dat geen van ons er 'lang in blijft hangen' en elkaar een positieve boost proberen te geven. Dus dat is fijn en bedankt daarvoor :)

3. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Ik vind het spuiten een soort van kick (?) geven. Ik vind het ergens ook wel leuk.
    Het gevoel van hoe dat naaldje door mn vetje glijdt! Hahahaha

Call me crazy :D

Ik heb het ook vol trots mn moeder laten zien, hoe ik die spuit er in jas! Hahahha.. Zij ging bijna out :D:D

4. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Daarom heb ik misschien ook 3 tattoos :D hahaha

Nou, het geeft me een kick in die zin: dat ik trots op mezelf ben. Dat ik niet loop te mieren, maar het helemaal zelf doe zonder me aan te stellen zeg maar. En dat het zowaar ook nog mee valt.

Ach, misschien krijg ik deze ronde eens de gelegenheid om te showen aan mensen aangezien ik het nu 's avonds ga doen haha.

5. Troela84

Troela84 Bekend lid

12 nov 2013
    519
    0
    0
    Echt geen flauw idee??!! :( Weet alleen dat de gyn zei als deze dosis niet meer bij jou werkt dan moet je over gaan op spuiten. Dus zal het nog wel horen denk ik. Eerst morgen maar eens bellen...

6. Vissie85

Vissie85 Bekend lid

27 dec 2013
    551
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahh Troela, weer balen!

Wij hadden vandaag de eerste testuitslagen: geen afwijkende cellen in de baarmoederhals en geen chlamydia. So far so good.

7. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Spannend Vissie.. Goed nieuws! Nu de rest nog :d

8. Troela84

Troela84 Bekend lid

12 nov 2013
    519
    0
    0
    Klinkt positief Vissie ;)

Hier het ziekenhuis aan de lijn gehad en m'n verhaal gedaan. Moet langs komen voor een echo en zal dan verder bepaald worden wat het plan van aanpak wordt. En het fijne is, ik kan vanmiddag al terecht :D
    Ben ik echt blij mee, kunnen we weer verder

9. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Fijn dat je zo snel terecht kan Troela.

Hou ons op de hoogte!

Ik ben zojuist tante geworden van een neefje! Aw ben zo blij en trots:D

10. Troela84

Troela84 Bekend lid

12 nov 2013
    519
    0
    0
    Doe ik Daantjuh ;)

Ennuhhh... GEFELICITEERD!!!!! Gaaf hoor tante worden :D

11. MariaP86

MariaP86 Bekend lid

10 dec 2013
    644
    0
    16
    Leen hoe gaat het stoppen met roken?
    Is het te doen?
    Wij zijn ook sinds maandag gestopt met roken.
    we waren vorig jaar al gestopt en toen we in de MMM kwamen zijn we weer begonnen. Heel stom :-/
    Ook weer een tijd gestopt maar de december maand keihard gerookt. Maar nu definitief gestopt. :cool:

Troela hoe was je echo?

Daantjuh gefeliciteerd hee! :)

12. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Gefeliciteerd daantjuh :)

ik vind het knap dat jullie (proberen te) stoppen met roken! ik heb bij mijn ouders gezien hoe lastig dat kan zijn, en bij wat tegenslag zat toch al vrij snel weer dat builtje shag in de tas..

13. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Tja mijn ouders roken ook nog steeds. Ook voor hun lijkt het echt onmogelijk om te stoppen!

Succes Dames

14. Troela84

Troela84 Bekend lid

12 nov 2013
    519
    0
    0
    Nou ik ben weer terug van het ziekenhuis, en m'n vermoedde klopte. Geen eisprong gehad en volgende stap spuiten.

Ik heb provera gekregen om de menstruatie op te wekken en dan moet ik puregon gaan spuiten en pregnyl. En krijg vrijdag middag spuit instructies. Net al een heel pakket mee gekregen bij de apotheek en een berg info folders van de gyn. Dus zit me nu in te lezen. Vind het best wel spannend!

Maar ben wel heel blij dat er weer actie is. Want dat zitten wachten op (achteraf) niks vind ik wel zo zonde van m'n tijd.

Weet iemand als je spuit instructies krijgt dat het de bedoeling is dat je alle ampullen en zo mee neemt?? of is alleen de puregon pen genoeg?

15. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Pen is voldoende.. Pregnyl zetten ze bij mij in het ziekenhuis..

Maar je kan het natuurlijk ook gewoon meenemen..

Spannend! welkom to the Club!

16. knutselkitty

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    zo zie je wel weer hoelang deze topic al loopt, steeds meer stappen al over van clomid naar spuiten... :(
    en ik krijg nog steeds kippenvel iedere keer als ik het lees, en dus voor me zie...! ik hoop dat clomid 100mg goed aanslaat bij mij ! :(

aan mijn vaders kant rookt zowat iedereen, alleen bij mijn oma roken ze buiten, rest altijd binnen... binnenkort toch even met ouders afspreken of het niet minder/buiten kan, ze weten dat ik bezig ben, vind het alleen zo lastig om het aan te kaarten... binnenkort best veel familie-verjaardagen... en wil eigenlijk niet meer "meeroken" als niet-roker..

17. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Ahw Joh Kitty! Spuiten is hemels hahahahah!!
    #junkie ;)

18. knutselkitty

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    haha, toen ik vorige week moest bloedprikken heb ik de nacht er voor slecht geslapen joh ! :p
    ben 2x flauwgevallen bij piercing zetten jaren terug, bij een allergie-bloed-test ben ik 20minuten "out-of-this-world" geweest...
    ik+naald+lijf=niet goed ;)

maar gelukkig hebben jullie niet dat jullie KO gaan bij een spuitje, anders waren het zware weken voor jullie :)

19. MariaP86

MariaP86 Bekend lid

10 dec 2013
    644
    0
    16
    Heb het boek "waar blijft de ooievaar." Besteld. Echt een aanrader!
    En Kitty hier stond in dat meeroken net zo schadelijk is als zelf roken.
    En roken vermindert de kans op een zwangerschap enorm. Goeie stok achter de deur.. Alleen een beetje gaar dat je pas na een half jaar stoppen weer net zoveel kansen hebt als een paar wat nooit gerookt hebt.
    Stond allemaal in dit boek.
    Achja het begin is er!

20. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Spuiten stelt echt niks voor hoor;) zegt junkie nr. 2;)
    (Die zich de nacht ervoor ontiegelijk druk maakte dat ze het niet zou kunnen...en slecht sliep)

Ik snap de kick, ik vind het vooral prettig omdat dit het enige is wat ik kan doen, dat er actie is. En heb er tot nu toe geen last van, hoop dat het zo blijft! En keistoer van mezelf dat ik het durf ook;)
    Het naaldje is megadun en maar een cm lang ofzo...heel wat anders dan die bloedprikdinger of die dinger voor piercings.

Ik heb net het boek 'de babyplanner' op de ereader uitgelezen. En ook de labbaby heb ik al gelezen, beiden wel gericht op iui en ivf.
    Waar gaat waar blijft de ooievaar over?

Deel Deze Pagina