Hoi dames, ik moet het toch even van me afschrijven. Hopelijk ontvang ik veel reacties want daar heb ik toch wel wat aan. Ik ben begin mei 2013 al gestopt met de pil. Ik heb twee kindjes. Bij de eerste duurde het zo'n 9 maanden en bij de tweede was het gelijk raak. en nu duurt het alweer zo'n tijd. Ik geef nog wel borstvoeding aan de jongste (1,5 jaar, alleen 's nachts) maar ik weet niet of het nou daar aan ligt dat het niet lukt. Ik heb wel maandelijks mijn eisprong en mn cyclus is heel regelmatig. Toen ik zwanger raakte van de tweede gaf ik ook nog bv aan de eerste. Toen was het wel gelijk raak. Ik ben 32 en wil graag een groot gezin. Deze maand is mijn man op reis. Dus in april weer proberen (das pas over 6 weken, de eisprong). Ik ga wel deze maand nog helemaal stoppen met de bv. Hopelijk is het dan wel snel raak. bedankt voor het lezen.
Ik herken je frustratie.zelffde hier... Wij gaan voor ons tweede kindje vanaf juli vorig jaar.Wat mijwel helpt is genieten van m'n gezin, alle fijne dingen in m'n leven en me niet te veel focussen. Liefs donja