Ik neem alleen foliumzuur. Wel hou ik rekening met gezond eten, geen kattenbak verschonen, geen alcohol, alleen paracetamol en geen andere pijnstillers (heb ik nu heeel veel nodig ) en ook op bijsluiter lees ik of het schadelijk kan zijn. Na zo lang wachten neem ik nergens meer een risico mee
Een multivitamine voor het zwanger worden. Verder let ik ook een beetje op m'n medicijngebruik en eet ik gezonder. Ook drink ik minder alcohol op momenten dat het ertoe doet. Doe icsi, dus ik weet precies wanneer ik ècht goed moet opletten en wanneer niet. Kattenbak verschonen doe ik wel maar was daarna m'n handen. Al hoop ik dat iedereen dat doet, ongeacht of ze zwanger willen worden of niet Verder leef ik zo normaal mogelijk om het stressniveau zo laag mogelijk te houden
Weet iemand of het slecht is om af en toe eens een ibuprofen te slikken? Zou het dan moeilijker zijn om zwanger te raken? Ik slik ze wel eens, en dan voornamelijk als ik ongesteld ben want dan is de hoofdpijn niet te houden. Vond dit op internet: Overleg met uw arts als u dit medicijn wilt gebruiken tijdens de eerste zes maanden van de zwangerschap of als u zwanger wilt worden. U heeft door dit medicijn iets meer kans op een miskraam of aangeboren afwijkingen bij de baby. De kans hierop is zeer klein, maar neemt toe bij een hogere dosering en bij langduriger gebruik. Als u dit medicijn gebruikt heeft u bovendien iets minder kans om zwanger te worden. Maar volgens mij praten ze hier ook over langdurig gebruik en niet bijv. paar keer per maand. Iemand ervaring?
Ik neem de zwanger worden vitamines van kruidvat eigen merk, weet niet precies hoe die heet, daar zit in ieder geval de aanbevolen hoeveelheid foliumzuur in. Daarnaast aanvullende vitamines D, E en zink Verder drink ik geen alcohol meer (dat dronk ik sowieso al weinig) en op het moment dat ik zwanger zou kunnen zijn (dus na eisprong) eet ik geen sushi etc. dingen die je niet mag hebben. Kattenbak maakt ml altijd schoon, dus dat scheelt
Magnesium, (ik kan snel stressen), gewone multivitamines, vitamine b12, foliumzuur, tarwekiemolie. En verder 1/2 glaasjes alcohol per keer, en gezond eten. Ik at altijd al gezond, maar omdat ik al een jaar bezig ben, ook nu aan de vitamines en alcoholvermindering. Je gaat toch meer proberen
Per dag bedoel je? Als je toch aan het minderen bent zou ik dat ook proberen te beperken tot het weekend..
Ibu profen is idd slecht voor je als je zwanger wilt worden. Maar je zegt dat je hem tijdens je menstruatie vaak gebruikt. Dan kan het in principe geen kwaad voor een zwangerschap. Want dat ben je namelijk niet. Ik zelf had de norm altijd om tussen mijn eisprong en menstruatie geen ibu profen te slikken mocht ik pijn hebben. Dan koos ik voor een paracetamol.
Foliumzuur, tarwekiemolie en Omega-iets Daarnaast drink ik nog granaatappelsap. Voorheen trouwens Etos zwanger worden geslikt, maar dat werkte averechts.
Dus af en toe slikken kan geen kwaad dus? Vooral als je inderdaad ongesteld bent, dan ben je toch niet zwanger haha Maar kan me best voorstellen dat bij langdurig gebruik het je vruchtbaarheid verminderd.
Omnibionta pronatal neem ik nu. Ik nam ervoor Mama Compleet van Biover met visoliecapsules, maar werd van die visolie zo misselijk. Dus nu iets zonder visolie.
Gravitamon zwangerschapstabletten. Zitten o.a. foliumzuur in, magnesium, calcium, vitamine D en betacaroteen (vit. A) in. Vind het erg fijn.. tevens kan je dit gewoon je hele zwangerschap doorslikken en na de bevalling, ook als je borstvoeding geeft. Had eerst prenatal van the vitamin store maar die capsules zijn zo groot! Heb nog een heel nieuw potje staan, echt zonde. Misschien dat ik ze hier maar eens te koop aanbied.