Zwanger van 3e kindje **2015**

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MamaSamm, 18 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Bloggen op weerzownmamablogger.wordpress.com
    Drenthe
    Hallo allemaal!

Ik ben een trotse moeder van 2 kids (5 jaar en 11 maand) en inmiddels in verwachting van nummer 3!:D:D Ik ben getrouwd, 26 jaar en we wonen in Drenthe.
    Wij hebben altijd al een groot gezin gewild. We denken aan 4 kinderen, maar dat kijken we per kind even aan.
    Tussen onze oudste zoon en jongste dochter zit nog een sterretje. Helaas hebben we met 24 weken zwangerschap afscheid van haar moeten nemen.
    Eenmaal zwanger van de jongste zei ik meteen al dat het niet de laatste zwangerschap zou zijn. Toen ze eindelijk geboren was zeiden we allebei dat we na 9 maanden weer zouden denken aan een volgende. Maar toen onze schat 8 maand was zijn we er weer voor gegaan, en ronde 2 was het raak! Inmiddels 10 week zwanger :D

Als jullie dit jaar ook een derde verwachten klets gezellig mee!
    Als jullie de volgende gegevens melden kan ik een lijstje maken om het overzichtelijk te maken.

>> leeftijd, woonplaats/provincie, (leeftijd kinderen), verwachte uitgerekende datum<<

2. milapalou

milapalou Actief lid

25 jul 2011
    254
    0
    16
    fulltime thuismoeder ;-)
    Zuid Holland
    Hoiiiiiii MamaSamm,
    Ik zit al in het groepje van mdlm, weet dat jij niet in oktober bent uitgerekend bent en daarom deze begonnen bent.( maar daar zou je ondanks de maand ook wel bij kunnen komen, we schrijven al een poosje wel zo gezellig ;))
    Ik wil graag met je meelezen. Misschien word ik na mn tweede echo ook wel teruggezet naar september;)
    Even geen tijd om uitgebreid voor te stellen,
    dan maar even zo &#128518;
    Milapalou, Zuid Holland, 34 jaar, zoon 2007 , zoon 2012 , 3 0kt 2015 uitgerekend
    Fijne avond!!X!

3. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Drenthe
    Zwangerschapslijst 2015

Januari

Februari

Maart

April

Mei

Juni

Juli

Augustus

September
    16 - MamaSamm 26 jaar, Drenthe, zoon 2009 & dochter 2014

Oktober
    3 - Milapalou 34 jaar, Zuid Holland, zoon 2007 & zoon 2012

November

December

Sterretjes*

Afspraken
    19 maart MamaSamm vk

4. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Drenthe
    Hey Milapalou dankje dat je toch op de lijst wou. Ik kan moeilijk op jullie lijst.. Zelfs overtijd kom ik nog niet in oktober uit. En ik zal ook nog bij *Nove... Blijven reageren ;)
    Ben natuurlijk benieuwd hoe het met de andere dames afloopt!

5. milapalou

milapalou Actief lid

25 jul 2011
    254
    0
    16
    fulltime thuismoeder ;-)
    Zuid Holland
    Alles goed? Ik ben lang ziek geweest en op het forum helemaal niet meer geweest. Heb je al een nieuwe groep gevonden?

6. ijsje82

ijsje82 Actief lid

8 jan 2014
    470
    3
    18
    Ik verwacht 7 april mn derde kindje.
    ik heb 2 dochters. De ouste is 8 en de jongste bijna 2.
    Ik woon in Friesland.

7. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Drenthe
    Zwangerschapslijst 2015

Januari

Februari

Maart

April
    7 - Ijsje82, Friesland, Dochters van 7 & 2

Mei

Juni

Juli

Augustus

September
    14 - MamaSamm 26 jaar, Drenthe, zoon 2009 & dochter 2014

Oktober

November

December

Sterretjes*

Afspraken
    19 maart MamaSamm vk

8. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Drenthe
    Hey Milapalou sorry had hier geen reactie verwacht! Haha :D
    Jij dus ook ziek geweest? Hier ook! Ben nog steeds snotterig :(

Welkom Ijsje82! Wat leuk dat je al twee dochters hebt. Wij verwachten nu onze tweede dochter. Weet je al wat het deze zwangerschap word?

9. milapalou

milapalou Actief lid

25 jul 2011
    254
    0
    16
    fulltime thuismoeder ;-)
    Zuid Holland
    Zwangerschapslijst 2015

Januari

Februari

Maart

April
    7 - Ijsje82, Friesland, Dochters van 7 & 2

Mei

Juni

Juli

Augustus

September

Oktober
    4 - Milapalou 34 jaar, Zuid Holland, zoon 2007 & zoon 2012

November

December

Sterretjes*

Afspraken
    19 maart MamaSamm vk
    6 april Milapalou vk

10. milapalou

milapalou Actief lid

25 jul 2011
    254
    0
    16
    fulltime thuismoeder ;-)
    Zuid Holland
    Ja, de griep gehad. En mn jongens ook.... het is gelukkig helemaal over en ik ben helemaal niet misselijk dus dat is echt fijn! !
    ;)
    Kus!

11. milapalou

milapalou Actief lid

25 jul 2011
    254
    0
    16
    fulltime thuismoeder ;-)
    Zuid Holland
    Hoiiiiiii ijsje! Dat is al bijna! ! Spannend!
    Nog een meisje? Wij weten het nog niet, het is nog te vroeg. . maart zodra weer het kunnen weten. .. ik ben zo nieuwsgierig; -)

12. Kelly1908

Kelly1908 Actief lid

15 aug 2010
    381
    0
    0
    Hoi! Leuk zo'n lijstje ... ik doe graag mee ...

36 jaar, 3e kindje, Dochter in 2007, Dochter in 2011 en nu weer een dochter in 2015! uitgerekend 09.07.2015 ....

Groetjes Kelly

13. Kelly1908

Kelly1908 Actief lid

15 aug 2010
    381
    0
    0
    Oh en woonplaats, Rotterdam (Zuid Holland)

14. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Drenthe
    Welkom KellY

Ik zal later lijst even aanpassen! Niet echt handig vanaf telefoon. Dus drie dochters, leuk! Manlief of vriend dus flink in de minderheid:p
    Hoe verlopen jullie zwangerschappen tot nog toe?

15. Kelly1908

Kelly1908 Actief lid

15 aug 2010
    381
    0
    0
    Nou mijn man heeft al twee zoons uit een eerdere relatie dus ik heb om het weekend ook twee stiefzoons! Eén van 15 en één van 11. Schatten van jongens en zijn helemaal gek op hun zusjes. Dus mijn man heeft van alles wat haha. En ik vind mezelf echt een meisjes mama dus ik ben heel blij met drie dochters hihi.

Zwangerschap verloopt tot nu toe goed! Heb alleen al een tijdje carpale tunnelsyndroom in mijn handen. Dus ik slaap met een brace, maar die gaat ook pijn doen. Dus dat is het enige heel vervelende!! Ontzettend pijn en "dood" gevoel in mijn handen en dan vooral 's-nachts. Helaas is het bekend, heb het bij al mijn zwangerschappen gehad. Na de bevalling verdwijnt het weer na een tijdje. Heel raar, maar schijnt wel vaker voor te komen door de hormonen. Ach als dat het ergste is! Ben nog gewoon fulltime aan het werk op kantoor en heb daarnaast ook nog eens een eigen bedrijf in taarten en cupcakes maken dus heb het druk zat en hoop dat ik alles t/m 4 weken voor bevalling vol hou met op verlof gaan!

Hoe loopt alles bij jullie?

Gr. Kelly

16. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Drenthe
    Dat is nog eens een mooi groot gezin. En zo heb je toch van beide partijen wat. :D
    Wel vervelend van cs lijkt me niet fijn en zeer pijnlijk. Ik had vorige week vreselijke pijn in m'n pols, toen leek het daarop volgens Google. Maar volgens mij was het vocht. Ik was toen ziek en uitgedroogd. En had het ook in m'n knie, en enkel. Blij dat het weer weg is, knap dat je het de hele zwangerschap volhoud.
    Verder weer moeizame start hier. Elke keer weer extreem misselijk, alleen was deze keer gelukkig niet zo erg als de keer ervoor. Nu aan het opknappen van griep en hoop dan eindelijk van m'n zwangerschap te kunnen genieten! !

17. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Drenthe
    Zwangerschapslijst 2015

Januari

Februari

Maart

April
    7 - Ijsje82, Friesland, Dochter 7 & dochter 2

Mei

Juni

Juli
    9 - Kelly1908 36 jaar, Rotterdam, dochter 2007 & dochter 2011 (2 stiefzoons)

Augustus

September

Oktober

November

December

Sterretjes*

Afspraken
    19 maart MamaSamm vk
    6 april Milapalou vk

18. Kelly1908

Kelly1908 Actief lid

15 aug 2010
    381
    0
    0
    @MamaSamm
    Ja groot gezin is het zeker haha, maar wel gezellig hoor! Het weekend dat de jongens er niet zijn en de meiden dan bij oma slapen dan is het zoooo stil in huis! Kan daar niet eens meer van genieten, mis ze gewoon haha.

Vervelend he die griep, iedereen om je heen is ziek. Ik had het rond kerst en oud en nieuw. Toen was ik rond de 12 weken zwanger en ziek van de misselijkheid en dan ook nog griep erbij. Jeetje wat voel je je dan belabberd. Gelukkig dat de pijn in je pols weg is! Ik zie dat je 14 weken zwanger ben, gelukkig al over het eerste semester heen! Altijd weer een mijlpaal he als je die twaalf weken voorbij ben! :)

Hoe zijn jou vorige bevallingen gegaan? uit zichzelf of ingeleid en gingen ze moeizaam of lang?

Gr. Kel

19. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Drenthe
    Haha die stilte lijkt me inderdaad wel vreemd. Daarom lijkt een groot gezin mij ook heerlijk, tenminste leven in huis :D

Hier vrij vlotte bevallingen.
    Eerste begonnen weeen rond 20.00 ongeveer. En toen de vk om 23.30 kwam zat ik al op 7 cm dus toen snel naar het zkh. Wel een uur in persweeen gezeten en toen ze met de tang wouden beginnen heb ik meneer er met al m'n kracht uitgeperst.
    Tweede werdt opgewekt/afgebroken met 24 weken. Dat vond ik heel pijnlijk. Ik zal niet snel meer voor opwekken kiezen. Flinke weeenstorm. Maar was ook een zeer vlotte bevalling. Ruggenprik werkte nog niet of mevrouw was er al uit. (Doe normaal niet aan pijnbestrijding, maar gezien de situatie hadden ze het aanbevolen om de bevalling zou pijnloos mogelijk te laten verlopen. Helaas dus mislukt :p)
    Derde al vanaf 37 weken weeen. Hielden ook lang en regelmatig aan, maar zette niet door. Slecht klein beetje ontsluiting. Toen besloten met 41+ om dan m'n vliezen te breken om te zien of het zou helpen. Had weer verdikking in vlies dus naar het zkh om te laten breken. Totaal zonder weeen ziekenhuis binnen, en een uur na het breken had ik m'n kleine schat. Flinke weeenstorm en ze werd er de tweede pers bijna uit gelanceerd. Alleen helaas wel flinke naweeën van gehad. Nog pijnlijker dan de bevalling zelf.
    Maar, ik mag niet klagen vind ik! Ik kijk er ook tevreden op terug :D:D
    En hoe zijn jullie bevallingen verlopen?

20. Spring28

Spring28 Actief lid

24 feb 2015
    261
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Wat gezellig, een clubje met meiden die in 2015 hun derde kindje krijgen. Ik ben ook zwanger van ons derde kindje en op 17 oktober 2015 uitgerekend. Wij duimen dat ik oktober mag halen, want onze twee dochters (februari 2011 en oktober 2012) zijn allebei te vroeg geboren. De eerste ruim 7 weken en de tweede een maand. De tweede kwam precies drie weken later (35.5 ipv 32.5) dan de eerste, dus we duimen voor dit keer weer plus drie weken ;)

Ik woon in Noord-Brabant. A.s. vrijdag hebben we de tweede echo, spannend!

Deel Deze Pagina