Het enige nieuws hier is dat ik net voorover ben gevallen in het steegje achter ons huis. Ik ben op handen en knieën gevallen en met mijn buik zoals het lijkt op de boodschappen. Toch verloskundige gebeld. Die komt zo even langs. Maar ik heb de kleine alweer voelen en zien bewegen, dus dat is fijn. Alleen mijn knieën. Die zijn dik en worden blauw. Ik had al last van mijn knieën van een vroegere blessure, dus ben benieuwd hoe dat gaat lopen.
rroosjes: Jeetje meid! Dat zijn geen grappen voor nu! Gelukkig voel je de kleine weer bewegen en goed dat de vlk even komt checken... 39 weken zie ik.. je gaat toch niet de 40 halen he! Troela, Met de harde buiken valt het de laatste dagen juist erg mee hier. Ook qua voorweeen etc heb ik niet et idee dat er iets gaande is bij mij. Wel aantal nachten 0,0 geslapen. teveel aan et woelen en piekeren over de aankomende verhuizing morgen: Wat moet ik mee wat niet, wat moet ik apart leggen zodat vriendlief et de volgende ronde mee kan nemen. Haal ik et tot in NL. Moet ik al inpakken voor de verhuizing naar Dubai... Hoe zal het gaan als ik in NL zit. Ga bij mijn ouders in huis, ook spannend of dat allemaal goed gaat. Gaat vriendlief op tijd zijn.. Hoe zal de bevalling zijn... Oh en nu nog een groter dilemma.. Vriendlief heeft gister nog een baan aangeboden gekregen... In europa.. Alleen financieel veel minder en de kans dat we dan 2 keer in 1 jaar moeten verhuizen is groot.. Kortom mijn hoofd liep helemaal over. Slapen nu al 3 nachten apart omdat ik gewoon niet te harden ben in bed en die arme jongen hier gewoon nog hard moet werken. Afgelopen nacht was ik gelukkig zo uitgeput dat ik op 1 keer plassen na niet wakker ben geweest en pas om 11 uur werd wakker gemaakt vanmorgen. Wat een verademing! Alle koffers zijn nu gevuld.. Kat is helemaal van slag want die heeft haarfijn door dat er iets gaande is.. arm ding.. Moet ie morgen ook nog t vliegtuig in en daarna nog 2 uur in de auto naar huis.. Die zal de vrolijkste ook niet zijn morgenavond... ik ga nog even relaxen en alles nalopen. fijn weekend nog allemaal!
Verloskundige is geweest. Toch even naar het ziekenhuis en daar mag ik gelijk een nacht blijven ter observatie. Hartje klinkt goed en buik is soepel, maar toch even blijven. Grr.
@roderoosjes: laat ze dan ook gelijk maar gaan inleiden de kleine mag nu wel komen.. Je zal idd wel geschrokken zijn gelukkig heb je de baby al weer gevoelt
Net ctg en echo gehad en de kleine doet het goed. Ze willen me nu hier houden om alles in de gaten te houden. Stiekem hoop ik dat dit een zetje was.
Roderoosjes wat schrikken! Gelukkig is met de kleine alles goed. Balen van je knie! Nog even volhouden hoor! Die kleine komt vast snel! Meisjeje succes met de reis naar NL! Kan me voorstellen dat het chaos is in je hoofd. Grappig van dat apart slapen. Doen wij soms ook als ik weer veel wakker ben en hij moet echt slapen. Stiekem vind ik het soms wel lekker Hopelijk krijg je alles op een rijtje in je hoofd! En hopelijk is jouw kat niet zo vervelend in het vliegtuig als de mijne! Die heeft letterlijk het hele vliegtuig wakker gehouden met gejank en gestink Fijn weekend dames!
Wow Roderoosje, pijnlijk en gevaarlijk! Hoe kwam het? Ben je gezwicht onder het gewicht en zo naar voren gekieperd? Hoe is het in het ziekenhuis? Meteen maar ff bevallen 😊😉?
Meisjeje, ik begrijp je onrust! Ik vind het super knap hoe je ermee omgaat en heb er alle vertrouwen in dat het wel goed komt. Mar dat aanbod in Europa daar zou ik over nadenken. Met je gezinnetje lijkt het me heel prettig om dicht bij de Fam te zijn, maar jij bent anders gewend
Meisjeje, succes vandaag. Nog even en je bent in Nederland. Ik ben gestruikeld over een spade waar mijn man mee bezig was. En dan merk je dat je zwaartepunt ergens anders ligt dan normaal. Nog niet bevallen, ook nog geen tekenen van helaas.
Wat jammer Roderoosjes. Hoe was je nachtje ziekenhuis? En mag je vandaag weer naar huis? @Meisjeje: Succes met de reis naar NL
Waaaa ik heb melk! Ontdekte een vlek in m'n shirt en daarna na wat geknijp een dikke druppel. Ik dat normaal zo vroeg?
Haha, goedemorgen! Begin snel je eigen melkhandeltje! Blijft zo bijzonder hoe je lichaam verandert! Gaaf toch!
Ja ik ben helemaal enthousiast! Maar t mag nu wel weer stoppen, anders loop ik nog vier maanden met vlekken.. Ik heb ff gezocht op internet maar het staat los van vroeggeboorte
Ik ben weer thuis! De volgende keer ziekenhuis is voor de bevalling heb ik besloten. 3 keer is scheepsrecht! Melk had ik ook vanaf week 24-25. Ik gooi mijn pyjama nu 3-4 keer per week in de was vanwege de vlekken. Goede voorbereiding op de borstvoeding.
Gaat goed. Vanaf afgelopen week geen voorweeën enz meer gehad. Het kindje beweegt goed en het is verder rustig. Ik denk zelf dat het ergens volgende week komt. Spontaan of ingeleid. Hoe is het bij de andere meiden?
Ik ben weer van de partij!!! Jeej, had ik echt niet verwacht dat we zoveel geluk zouden hebben! Nu hopen op een plakbeebje, straks gelijk de gyn maar weer bellen. Roderoosjes, wat vervelend van die val en heel jammer dat dat niet het begin was, want denk dat je die pijnlijke knie er wel voor over had gehad. Ach het is ook vies weer buiten dus maar goed dat die kleine nog lekker warm bij mama blijft zitten. Leen hoe is het met jou, hoop dat jullie weer thuis zijn en kunnen genieten van de kleine. Meisjeje al aangekomen in NL, spannend hoor. En ook lastig al die keuzes die nu opeens gemaakt moeten worden, terwijl jullie eigenlijk het liefste alleen maar bezig willen zijn met de aankomende bevalling (duurt nog een paar weekjes, maar toch)
Wauw, gefeliciteerd aimee super! Hoop dat alles goed mag gaan en je lekker kan genieten van je zwangerschap! Fijn dat het wat rustiger is roderoosjes, hopelijk kan je even beetje bijtanken!