Oooh daan 2 ja? Wauw wat bijzonder. Te gek. Vind eentje nu al heftig haha. Hopelijk blijven ze beiden stevig zitten. Toppie moppie. Blij voor je.
@leen: wat zwaar moet het voor jullie zijn geweest! Fijn dat alles nu wat beter gaat.. Het verwerken van dit alles heeft idd tijd nodig 💋
Leen! Wat een prachtig mannetje! En wat een wijze blik in zijn ogen. Wat een horrorbevalling heb jij gehad zeg. Kan me voorstellen dat je even de tijd nodig hebt om alles op een rijtje te zetten en te herstellen. Wel fijn dat ze hem bij je verloofde hebben gelegd. En wat zal het voor hem ook een drama zijn geweest om jou zo te zien. Doe kalm aan en geniet van jullie prachtige zoon! X
Oh wat fijn Leen, dat je wat van je laat horen. Heb me regelmatig afgevraagd hoe het met je is. Maar wat een vreselijk verhaal over je bevalling. Erg heftig. Werd er zelf ook een beetje emotioneel van. Logisch dat je hiervan moet bijkomen en tijd nodig hebt om te verwerken. Ik ga nu even spieken naar je mannetje!
och Leen toch, wat een bevalling zeg Kan me voorstellen dat je hier echt even van moet bij komen en verwerken. En heel fijn dat je zo'n kanjer van een man aan je zijde hebt. Geniet lekker van jullie mannetje. Ik ga nu even jullie wereld wonder bekijken
Ach Leen, de tranen rollen hier over mijn wangen. Ik hoop dat je je mannetje zo vaak vast houd als je wilt en wat een kanjer van een man heb je! He kaas ben ik gen vriendjes met je dus kan de foto van Mason niet zien...
Meiden, wat een ontwikkelingen zeg! Roderoosjes: Het duurt niet lang meer bij jou.. dat is het enige wat zeker is, verder houd je het wel spannend Lets: Wat een ontzettend verrassend nieuws. Wat zit jij in een emotionele rollercoaster zeg. Van blij, naar verdrietig en weer naar blij.. Wat een vreselijke spannende en onzekere tijd! Daantjuh: Voor jou ook een verrassende uitkomst bij de echo! Wauw, twee kleintjes. Wat lijkt me dat geweldig! Hopelijk morgen weer een goede echo! Aimee: Welkom terug! Ben je in de "eerste ronde" na de miskraam weer zwanger? Wat snel en ontzettend fijn voor je. Lijkt me ook wel extra spannend hoor Nu moet het goed gaan! Maria: "In slaap vallen tijdens het persen?" Ik houd me wijselijk stil hihi Lieve Leen: Het klinkt als een heftige bevalling en dat gaat je niet in de koude kleren zitten. Ik herken wel wat in bepaalde dingen die je zegt.. ook al zijn onze bevallingen heel anders geweest. Het is heel erg dat je je eigen kindje de eerste uren na de bevalling niet vast kunt houden. Daar heb ik ook last van gehad, dat mijn man haar de eerste uren heeft gehad. Niet dat ik het hem niet gun hoor, maar je wilt als moeder je kindje direct vast hebben. Ik denk niet dat dit een bevalling is geweest die jij je had voorgesteld, hoe kun je je op zoiets voorbereiden he? Je mag hier zo veel mogelijk over praten, dat lucht op en dat is denk ik ook wel belangrijk, want het moet je niet in de weg gaan zitten. De eerste weken zijn ontzettend druk, dus verontschuldig je niet dat je hier niet veel bent. Het belangrijkste is je kleine man (en wat is hij een knapperd!) en je eigen herstel. En natuurlijk het nieuwe leven als gezin. Het valt me trouwens ontzettend mee hoe zwaar hij is, maar 3715 gram! Gaat het met het wondherstel ook goed? Nou meid, rustig aan! Je komt vanzelf in een ritme en dan krijg je steeds meer vrije tijd! En dan kom je hier maar weer gezellig kletsen Hier: Alles gaat prima hier. We waren allebei erg verkouden, maar dat is nu bijna voorbij. Vandaag weer naar het cb geweest. Ze is al 7 kilo en een beetje! Kleine dikkerd Het is erg leuk om haar te zien ontwikkelen; Ze lacht lekker veel en ze kan zichzelf al goed vermaken met speeltjes. En dan dat gekeuvel en gegier van haar erbij! Er komt steeds meer geluid uit dat kleine ding. Een heerlijk meissie, ik hou echt ontzettend veel van haar! (Sorry emo-momentje, ik ben hormonaal nog niet helemaal de oude Ik ben een softy geworden)
Nana, ook leuk om weer van jou te horen! Wat fijn dat alles goed met jullie gaat. Heerlijk om te lezen hoe je over jullie kleine meid praat.
Nana, 7 kilo alweer! Heerlijk dat je zo van haar geniet! Ja, ik hou graag iedereen in spanning! Gisteren is er ook weer iemand van mijn yoga bevallen en ben ik daar nog de enige die nog niet bevallen is. Ook daar hou ik ze in spanning. Maar ook al hou ik het lichamelijk nog wel even vol, maar ik ben ook heel erg nieuwsgierig naar de kleine! Ik heb nu wel weer wat meer harde buiken en een zeurderig gevoel in mijn buik. Maar volgende week ben ik als het goed is mama!
@Roderoosjes: Blijft nog steeds even afwachten bij jou. Lukt het wel om nog een beetje geduldig te blijven? Wel fijn om te weten dat je nu nog maar max een weekje moet wachten @Nana: 7kg alweer. Wat gaat dat hard zeg. Maar wat fijn dat jullie zo'n lekker vrolijke meid hebben. Geniet er maar lekker van @Daantjuh: Morgen had je weer een echo toch? Spannend! @Light: Hoe gaat het met jou? Begin je al wat op te knappen? @Meisjeje: Fijn dat je goed bent aangekomen in NL en de reis ook goed is gegaan met de kat. Je bellypaint is trouwens echt heel erg leuk geworden Nu lekker verder settelen en dan krijg je hopelijk ook wat meer rust @Maria: Nachtelijk forum haha, kan nog druk worden hoor Want ik ben veel te vaak 's nachts online te vinden, helaas @Truelove: Hoe gaat ie nu? Nog steeds ups and downs? @Aimee: Wanneer heb je je eerste echo? @Hier: Vandaag weer bij de vk geweest en ook een liggings echo gehad. Kleine doet het allemaal helemaal volgens het boekje en is ook al volledig ingedaald. (Dat dacht ik al, door alle pijn en krampen e.d.) Over 2 weken terug en dan gaan we de bevalling door spreken, wat te verwachten e.d. Vanaf morgen ben ik ook officieel 30'er Wil eigenlijk wel iets leuk doen op m'n verjaardag met m'n mannetje (vier het namelijk nooit) Maar weet niet zo goed wat leuk is om te doen en wat ik wel vol kan houden. Misschien gewoon lekker samen uit eten of zo.. Ik ga er nog even over dubben
Auwww Troela, dat doet erg pijn, 30 worden Alvast gefeliciteerd en een fijne dag! Heerlijk om het lekker met z'n tweeën te vieren. Wat goed dat de kleine al ingedaald is. Nog even wachten en dan mag 'ie ook komen! Afgelopen week bij vk geweest. Met de kleine is alles goed (zie mijn album) maar ze verwachtte dat ik mogelijk niet meer volledig kan gaan werken. Ik had me eigenlijk al beter moeten voelen. Gelukkig had ik vandaag best een goede dag, kon zelfs een huishoudelijk klusje doen. Mijn tandvlees leek ook aardig op te knappen, bijna geen last meer van... totdat ik gister verkeerd beet of zo. Ik kon nog geen auw zeggen, zo'n pijn had ik! Dacht zeker te weten dat ik minstens twee tanden eruit had gebeten, maar dat was gelukkig niet zo. Helaas vanacht en vandaag dus weer erge last van ontstoken tandvlees en dikke wang. Hopelijk gaat het snel weer over.
Rooderoosjes, het schuet nog niet echt op he? Na een dag werken kijk ik direct of je al bevallen bent spannend hoor! Troela, 30!!! Mooie leeftijd om moeder te worden toch Ik heb mij eerst echo volgende week donderdag, dus met 5,5 wk. De gyn is de week daarna op vakantie en anders zou het met 7,3pas worden en daar had ik geen zin in ook al weet ik dat ik dan geen kloppend hartje kan zien, miss, wil de verloskundige die week daarna een echo doen of een andere gyneacoloog in het ziekenhuis. Maar mijn gyn wilde me vroeg zien zei hij bij mijn miskraam dus vind het eigenlijk wel fijn. Merk ook dat ik echt zeker vijf x op een dag denk, verlies ik nu bloed? Maar is vooral een gevoel of wit slijm, gelukkig. Nog 4dagen tot vijf weken toen kreeg ik de vorige x voor het eerst bloedverlies.... Echt balen light dat je niet kan werken, ik hoop wel dat je van je zwangerschap kan genieten
Veel succes vandaag, Daan! Hier de hele nacht al om de 5-7 minuten harde buiken. Sommige iets pijnlijk, maar de meeste gewoon irritant. Zoveelste valse start of misschien zet het toch door. Ik wacht weer af.
@light: wat fijn dat alles goed was met je kleintje.. Lastig dat je niet meer zoveel kan werken maar het is voor een goed doel! @ Daan: succes vandaag!!! @aimee: snap dat je niet zolang wilt wachten met de echo! Spannend @roderoosjes: het word nu echt spannend bij jou.. Hopelijk zet het nu echt door meid succes
Gefeliciteerd Troela! Ben je er al over uit wat je vandaag gaat doen? Ik hoop dat het nu doorzet Roderoosjes! Succes!
Troela GEFELITEERD MET JE VERJAARDAG!!! welkom bij de club van 3! Het deed bij mij geen pijn hoor dus ik neem aan dat je ook ok bent opgestaan vanmorgen haha Maak er een mooie dag van! Roderoosjes ik snap je nieuwsgierigheid! Ik heb daar nu ook al last van! T enige wat je zeker weet nu is dat het echt niet lang meer duurt voordat jullie je kleintje mogen ontmoeten! Nana 7 kg! T wordt al een echte dame dus! Wat heerlijk dat je zo verliefd bent en wat leuk dat er al wat meer interactie is! Leve het softy zijn! Fijn dat jullie verkoudheid voorbij is. Een snotterend kleintje is altijd zo zielig! Aimee welcome back! Wat super fijn voor jullie! Gefeliciteerd Daan Succes vandaag! Laat je et snel weten! Ben zo super benieuwd! Lets Hoe gaat het met je? Lukt het nog met je rustig houden? Hoe is het met je vertrouwen? Nog elke dag vol spanning of durf je al wat meer te hopen? Lijkt me killing om in jouw situatie te zitten. Vind je echt een heldin! Lieve Leen Jeetje meis wat een verhaal.. Ik was er al bang voor aangezien t zo lang stil bleef... Kippenvel.. Heb echt heel veel aan je gedacht de laatste weken. Was zo benieuwd! Wat een dijk van een kerel heb je en oh wat snap ik je frustratie ook goed. Het is zo alles behalve wat je je had voorgesteld. Fijn dat ze in het zkh het protocol hebben dat ze alles vastleggen. Lijkt me idd voor de verwerking een hele goeie. Fijn ook dat je zelf mag bepalen wanneer je wat bekijkt. Je bent echt een kanjer! Oh en die kleine man van je; Die mag binnenkort best op date! Onze dochter mag best met zo´n knapperd op pad! Wauw wat een mooi gaaf ventje! Toch mooi dat je na alle ellende er zo iets prachtigs voor terug hebt. Ook al maakt dat natuurlijk niet alles goed. Doe rustig aan en focus je deze weken op de voedingen en je kleine man (en grote). De rest van de wereld is even bijzaak. Knap goed op en sterk goed aan samen! Jullie zijn een prachtstel! Liefs!