Troela, gefeliciteerd met je verjaardag! En 30 is helemaal niet oud hoor. Ik word ik januari 32. Dat is pas oud We gaan het zien hier. De harde buiken blijven komen en gaan en er zitten wat keer krampen bij. Maar bij mij weet je het nooit! Dus ik durf nog niet te hopen.
Gefeliciteerd Troela .. 30 Jaar... Voelt het anders? Ohh spannend Roderoosjes. Het klinkt wel alsof het nu gaat beginnen... Heel erg spannend! Het kan echt niet lang meer duren nu! Hier Alles ok Frupjes zijn super goed gegroeid en allebei precies even groot (18mm) ben 2 dagen vooruit gezet Ik heb gelijk allemaal extra pilletjes gekregen (extra foliumzuur en ijzer) Ook heb ik tabletten voor de misselijk gehad. Ik wilde ze eerst niet, maar ze verwachte dat de misselijkheid nog wel erger zou gaan worden Voorlopig ben ik alleen in de vroege ochtend misselijk en soms een beetje in de avond. Niet storend.. dus ik ga ze nog niet slikken Nou hieronder onze kindjes
Gefeliciteerd Daan! Dat is super nieuws! Ze komen nu ongeveer om de 5-6 minuten. Maar heb valse starten gehad met 3-4 minuten ertussen, dus dat zegt niets helaas.
Die foto is echt prachtig, Daan! Wel gek hoe verschillend er met medicatie omgegaan wordt. Mijn gyn was geen voorstander van medicatie in de eerste drie maanden zolang ik nog voldoende binnen hield. De vk wil ook niets voorschrijven, omdat dit alleen maar zou zijn zodat ik kan gaan werken. Ze heeft liever dat ik rustig aan doe. Maar ik hoef dan ook niet elke dag te spugen en ik eet veel fruit en rauwkost. Eten gaat sowieso langzaam weer beter.
Ja raar is dat he Light? Ik had ook van vriendinnen begrepen dat de artsen erg moeilijk deden met medicatie. En nu hoefde ik er geeneens om te vragen. Maar ik ga het voorlopig ook niet gebruiken. Ik hou al mn eten binnen. Wellicht is het gewoon standaard bij een meerling zwangerschap? Geen idee roderoosjes Toch denk ik dat je voor het einde van dit weekend mama bent.
Heel raar Daan. Als je niet hoeft over te geven en nog normaal functioneert zou ik ze ook niet innemen. Mij werd ook gezegd dat het voornamelijk is om het spugen tegen te gaan. Ik heb tot nu toe dus nog niks gebruikt. Ben sowieso niet van de pillen. Ben ook gestopt met de gravitamon, omdat ik die echt niet doorgeslikt kreeg. Elke avond stress, kokhalzen of toch weer terug spugen. De vk zei dat het ook voldoende is om alleen vitamine D in te nemen (in druppelvorm, jeeeehj!) mits ik voldoende en gevarieerd blijf eten. Ik at al veel fruit en rauwkost, maar nu nog extra veel. Smaakt me ook steeds beter en valt goed. Ben nu dol op mandarijntjes en sinaasappels (na een perenperiode, toen komkommer, daarna appel en worteltjes), mmm!
hmm ik hou nog steeds van chips en pizza Maar die gravitamon pillen... Ranzig.. Ik neem ze nu gelijk na het eten.. Ze vallen heel slecht bij mij.. Nee ik ga die pillen ook niet slikken hoor.. Tenzij het alleen maar spugen wordt, maar ik heb niet het idee dat het bij mij zover komt.. Maar heb ze iig in huis
Ik ben met die gravitamonpillen sowieso pas begonnen na de tiende week. Tot en met de tiende week slikte ik 0,5 Mg foliumzuur. Die rotpillen vielen bij mij ook slecht (als ik er een keer een binnen hield), terwijl ik op het forum las dat bij de meesten deze pillen juist als enige goed vallen. Maar nu dus alleen nog tien druppels vitamine D. Ben nu trouwens ook klaar met MvM. Ben er eerlijk gezegd wel blij om! Dat gedoe met die kannen en met het wegbrengen van die flessen was het iedere keer een zooitje in die kist (aldus mijn man die ze iedere keer voor me wegbracht). Lets en Daan, hebben jullie je al aangemeld inmiddels? Je krijgt een hele fijne zachte omslagdoek!
Heb ook bij alle zwangerschappen mee gedaan met mvm.. Was deze zwangerschap blij dat ik klaar was.. Ik deed het met alle liefde maar op gegeven moment ben je er wel klaar mee haha
Ja dat wel, deed het ook met alle liefde en zou het de volgende keer ook zeker weer doen! Goed bezig, Daan!
Rooderoosjes is ver dacht stil meiden....spannend! Hadden jullie ook last van veel afscheiding aan het begin vd zwangerschap? Heb elke x het gevoel dat ik bloed verlies zo raar voelt het soms, maar gelukkig blijft het nu nog bij witte/doorzichtige afscheiding Thnx nog voor alle felicitatie, ik hoop nog 248 dagen bij jullie te mogen kletsen
Sorry dames, nog steeds geen babynieuws. Ik heb het idee dat het weer vals alarm is. Het blijft nu een beetje hetzelfde. Ik wacht dus weer geduldig af of het vanavond of vannacht gaat doorzetten of niet.
Gefeliciteerd Troela! Ik ben ook een dikke maand 30 en voel me ineens heel oud hihi. Daantjuh: Fijn zo'n goede groei van beide frutsels. Lekker ook dat je nog geen medicatie nodig hebt, je kunt met een tweeling echt wel beroerder zijn. Aimee: Afscheiding heb ik in mijn gehele zwangerschap veel last van gehad, ik kon wel elke dag mijn onderkleding in de was doen en dan bedoel ik ook de spijkerbroek of legging. Schijnt iets te maken te hebben met een goede doorbloeding? Roderoosjes: Jij hebt straks zo veel voorwerk gehad, je hoeft de kleine er alleen nog maar uit te persen Hoe is het nou met de groei van de beeb?