PCOS (zonder symptomen) en Zwanger!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Leen82, 12 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vissie85

Vissie85 Bekend lid

27 dec 2013
    551
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aimee, heb ik ook. Ik dacht dat dat de baarmoeder beschermd tegen bacteriën enzo, houdt het tegen. Heb keurige katoenen strings gekocht, kant heeft totaal geen zin.

Roderoosje, ik denk dat het dit weekend gebeurt!

Daan, wat wen super gezicht, en ze doen het alle twee goed. Echt een goedmakertje. Gefeliciteerd! Hoop dat je niet ook de kwalen krijgt voor twee

Leen, wat een heftig verhaal. Maar je hebt t achter de rug. Vanaf nu wordt het steeds beter.

Mvm, ik was het inderdaad ook zat. Heb het erg graag voor over gehad maar op een gegeven moment is het klaar

Troela, gefeliciteerd!

2. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Nana, van het weekend verwachtte de verloskundige in het ziekenhuis nog steeds een goede 8 ponder. Dat had via mijn buik gevoeld en op de echo zag ze ook een lekker stevig kind.

3. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Maar waarom laten ze je dan tot 41 weken lopen als ze weten dat hij erg voor op groei ligt? :)

4. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Omdat er geen reden verder is om het eerder te halen. Het liefste zien ze dat het kind uit zichzelf komt. Maar als ik aangeef dat ik het niet meer trek gaan we eerder stappen ondernemen.

5. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Ok ben benieuwd!!

6. Troela84

Troela84 Bekend lid

12 nov 2013
    519
    0
    0
    @Roderoosjes: Ik hoop voor je dat het vannacht nog goed door zet.

@Daantjuh: Wat ontzettend fijn dat het goed gaat met je 2 kleine frutseltjes ;)

@Nana: Je voel me nu ook opeens wel oud. Alsof je nu opeens bij 'de grote mensen' hoort.

@Light: Misschien maar goed dat je verloskundige niet zoveel meer mag werken. Heb je hopelijk ook minder snel kans dat je over je grenzen heen gaat.

@Hier: Thanks voor alle felicitaties :) Vandaag hebben we er toch een leuke (rustige) dag van kunnen maken. Eerst even kort geshopt voor m'n verjaardags cadeau aan mezelf. Een nieuwe tel. En toen samen lekker ergens geluncht, toen naar huis en even gerust. Daarna nog schoonouders even op de koffie gehad en 's avonds verder saampjes op de bank. Heerlijk!
    Werd alleen 's avonds veel gebeld voor felicitaties. Echt ontzettend lief allemaal. Maar door al geklets de hele avond ben ik nu nog 'druk in m'n hoofd' en kan dus niet in slaap komen. Vandaar dat ik nu nog gezellig hier aan het babbelen ben.. hopelijk slaat zo de vermoeidheid toe en kan ik zo lekker slapen :)

Iedereen welterusten!

7. Nani 1

Nani 1 Actief lid

19 jun 2014
    187
    0
    16
    Flevoland
    Hoi Dames, mag me bij deze groep aansluiten :)
    Ik ben 22 jaar , in juni begonnen met clomid 50 , in augustus een vroege mk en dan nu eindelijk zwanger :) vindt het best eng om te geloven dat het gewoon echt raak is. Ik heb niet terug gelezen , maar ik zie dat de meesten wel al ver in hun zwangerschap zijn.

8. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Roderoosjes hoe is het met je :)

9. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Zeer onrustige nacht. Ik kreeg op een gegeven moment weeën. Toen ik na een uur/anderhalf uur de verloskundige wilde gaan bellen verdwenen ze. Gewoon weg. De rest van de nacht nog veel harde buiken en krampen gehad. Ik weet niet of mensen het herkennen van eerdere bevallingen, maar ik heb vannacht echt veel slijm verloren. Echt hele slierten van 10-15 cm, wit/helder met soms wat vlokken erbij. (sorry voor de details)
    Ik ga zo maar even de verloskundige bellen voor overleg.

10. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Misschien kunnen ze even kijken of je al ontsluiting hebt :)

11. nana84

nana84 Fanatiek lid

18 jul 2013
    1.003
    9
    38
    Waarschijnlijk je slijmprop Roderoosjes, maar dat zegt nog niets over wanneer het gaat beginnen.

Nana verwelkomt Nani :D Er zijn een aantal meiden in het begin van hun zwangerschap en ook veel die aan het einde zijn en een aantal die inmiddels bevallen zijn en nog gezellig meekletsen.
    Vervelend van de miskraam, maar fijn dat het toch weer gelukt is. Spannende tijd!

12. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    @nani welkom hier!! Gefeliciteerd met je zwangerschap

13. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Slijmprop ben ik 2,5 week geleden al verloren. Zag er heel anders uit dan dit.

Verloskundige gesproken. Dit was een vervanger. Ik werd er niet blij van. Zij denkt aan vervelende voorweeën. Langskomen heeft geen zin want dat verandert toch niets.(terwijl mijn eigen verloskundigen wel langs kwamen bij mindere klachten al was het alleen maar om mij gerust te stellen of om vast te stellen of er verandering was) Ze kon me wel wat geven om te kunnen slapen. Of me in het ziekenhuis laten slapen met pethidine. Heb ik al gehad en werkte niet. Haar reactie: werkte het niet? Dat is raar!). Nu dus maar weer afwachten totdat er weer weeën komen.

Nani, welkom en gefeliciteerd!

14. Meisjeje

Meisjeje Actief lid

21 feb 2014
    232
    9
    18
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Nani, welkom bij de club!

Oh roderoosjes ik zie dat je vandaag bent uitgerekend! T moet toch een keer doorzetten zou je zeggen!
    Balen van die vervangster. heb altijd het idee dat ze zich slecht inlezen.

Ik kwam van de week bij de vlk en kreeg op mijn flikker waarom ik 5 wkn niet was geweest.. Ehm naja als je had gelezen kon je ziet dat ik in het buitenland woon.
    Oh en of ik dan vanaf nu hier kwam of ergens anders of nog terug ging naar buitenland.. naja als je had gelezen kon je zien dat ik vanaf nu hier ben en dat ik niet meer mag vliegen...
    Hoor ik haar vervolgens tegen de assistent zeggen toen ik een nieuwe afspraak ging maken: " Ik wist helemaal niet dat ze al zo ver was".... Zegt die assistente "nee ik ook niet".
    Ehmm... als je had gelezen kon je zien dat ik 36 weken zwanger was....

Hoop dat je ok hebt geslapen Troela! Hier weer bagger...

15. Troela84

Troela84 Bekend lid

12 nov 2013
    519
    0
    0
    @Roderoosjes: Wat irritant van die vervanger dat ze niet eens even langs wil komen om even te kijken en gerust te stellen. Wel heel vervelend voor je dat elke denk, nu is het zover en dan zakt het toch weer weg.

@Nani: Welkom! Gefeliciteerd met je zwangerschap!

@Meisjeje: Wat idioot dat ze niet eens weten hoe ver je bent e.d. :( kwestie van even inlezen lijkt me. Is toch wel het minste voordat je je 'patient' ziet.

Ik heb ook weer bagger geslapen. Het breekt me echt op :( M'n lijf doet aan alle kanten zo'n zeer. En dan moeten alle gebroken nachten nog komen als de kleine er is. Hoop dat ik vanmiddag wat kan slapen. Ik heb net nieuwe buren gekregen en die zijn nog druk aan het klussen e.d. dus....:( Sorry voor het gemopper.

@Maria: Hoe is het bij jou?

16. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    @roderoosjes: sjonge daar word je ook niet echt door gerust gesteld! Hopelijk begint het nu gewoon voor je! Ik was allang gek geworden haha

17. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Jeetje meisjeje. Pfff wat een mutsen.. Ik kan ook niet tegen als ze niet even de moeite nemen om het dossier te lezen..

roderoosjes ik hoop echt dat het nu snel doorzet. Knuf

Troela fijn dat je een leuke bday heb gehad.. Jammer van de nachten

Welkom nani!

hier ik ga straks ff kijken voor wat leuke jurken/lange truien.. Broeken passen niet meer fijn nu..

18. Klets

Klets Bekend lid

20 nov 2013
    570
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat wordt er een hoop geklets hier, 😊 gezellig! Zit nu alleen niet zo vaak op laptop dus uitgebreid reageren lukt even niet!

Fijn dat er weer goede echo's en bezoekjes zijn geweest! 👍

Roderoosjes vandaag uitgeteld zie ik in je banner, volgens mij op alle manieren van het woord als ik je verhaal lees.
    Hier geen ervaring met verlies van slijm of slijmprop, bevallingen begonnen "gewoon" uit niets! Helaas jij meer voorwerk, hoop echt dat het de bevalling straks makkelijker maakt en gewoon op gang komt, toch altijd beste!

Balen van de slapeloze nachten hier, gewoon maar hier kletsen! Kijk nog wel eens onder het voeden! Al is slapen natuurlijk beste en lekkerst! Hier vanacht maar een keer wakker geworden voor voeding, gaat goede kant op!

Tot snel uitgebreide reactie op de laptop!

19. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Meisjeje, ook al zo zo'n aparte verloskundige die zich niet inleest. Heel fijn!

Troela, vervelend die slapeloze nachten.

Klets, ik ben er inderdaad nu echt klaar mee. Zeker na vannacht en de reactie van de verloskundige. Ik heb al bedacht dat, als ik haar weer nodig heb en ze reageert weer zo, ze dan een cocktail van vermoeidheid, boosheid en hormonen over zich heen kan verwachten. De harde buiken en krampen worden wel weer wat meer, maar zijn nog goed te doen.

20. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Meid ik zou gewoon nu aangeven dat ze er wat mee moeten doen.. Straks ben je al uitgeput voordat je met de bevalling begint 💋

Deel Deze Pagina