@meisjeje: wat achterlijk dat ze niet op de hoogte zijn zeg.. Hebben ze de ogen in de zakken zitten ofzo.. Echt vervelend
Ik ga denk ik volgende week hier ook nog wel even wat over zeggen.. Was al niet happy met deze praktijk maar elke keer gebeurt er weer iets waar ik nog bozer over word. Denk dat het goed is dat ik dat bij ze neerleg voor de bevalling.
Welkom Nani , ik loop een paar dagen voor op jou maar we hebben (helaas) veel overeenkomsten zoals je in mijn banner kan lezen. Wanneer heb jij je eerste echo? Wow roderoosjes en meisje je wat een vervelende ervaringen bij jullie verloskundigen zeg....je zou tenminste verwachten dat je ook echt gehoord wordt Hier, Pffff wordt af en toe gek van mijn zware borsten lijkt op spierpijn maar het gaat niet weg. Moest vandaag in de winkel van mij man werken, zonder ka hel. Wilde twee leggings over elkaar aandoen, omdat ik mijn broeken niet meer pas of niet lekker zitten , maar twee leggings lukte niet dus...de zwangerschapsbroek die ik nog had liggen maar aangetrokken en dat zat me toch lekker. Wel een beetje vroeg he? Maar voel me zo enorn opgeblazen
Dank jullie wel dames , Wat vervelend van die verloskundigen rode roosjes wn meisjeje. Aimee85 gelukkig gaat het voor ons beide nu wel de positieve kant op. Ik ga maandag pas bellen , was nog voorzichtig. En jij?
Nee meiden, helaas! Nog geen verandering. Vannacht kort, maar wel goed geslapen. Weer veel gerommel en slijmverlies. Die kleine zit nog steeds goed in mijn buik. Ik begin het nu echt zat te worden met al dat gerommel. Maar die verloskundige bel ik niet meer, tenzij ik echt ga bevallen.
Wat een gedoe met een aantal verloskundigen. Echt onprofessioneel en onfatsoenlijk! Ik vraag me altijd af of diegene zelf al eens zwanger zijn geweest, zodat ze kunnen ervaren hoe het is. Roderoosjes, ik hoop voor jou dat het nu toch echt niet lang meer duurt. Kan me voorstellen dat het nu wel irritant begint te worden. Nani, gefeliciteerd en welkom! Heb je hier op het forum al eens eerder meegeschreven? Ik voel me sinds twee dagen opeens wonderbaarlijk goed. Durf het haast niet hardop te zeggen. Niet dat ik me super fit voel, maar de misselijkheid is een stuk minder. Ik hoop echt dat het nu de goede kant op gaat. Gister hebben we twee hele oude lockers gekocht. Deze gaan we opknappen tot kledingkast voor de babykamer. Ben er super blij mee. Misschien kan ik vanmiddag of morgen wel even winkelen voor zwangerschapskleding. Mijn darmenbuik is aanzienlijk minder maar ik begin nu wel een buikje te krijgen. Broeken gaan eigenlijk niet meer dicht. Heb van een vriendin een mamabelt gekregen, voor de time being wel fijn.
Ow light, ik hoop het zo voor je. Geniet er van, in ieder geval voor zolang het duurt Roderoosje, klinkt toch hoopvol.. Wie weet vandaag
@Roderoosjes: Ach, wat jammer. Ik heb nog wel voor je geduimd vannacht. Nou, hopelijk vandaag dan. Kan me voorstellen dat je het goed zat begint te worden @Maria: Is wel verdacht stil.... zou 't?? @Light: Ohh meid wat ontzettend fijn voor je dat je je eindelijk eens een paar dagen goed voelt. Want het is wel af zien voor je. Hopelijk zet de trend door @Meisjeje: Hoe is het bij jou? Goede nacht gehad? @Hier: Eindelijk weer eens een nachtje door geslapen (buiten het plassen om dan) Wat heerlijk is dat toch. Ben nog steeds dood moe. Maar m'n humeur is gelukkig een stuk beter. Hoop dat het nou eens een paar nachten achter elkaar is, zodat ik eens een beetje kan opladen. Ik heb trouwens sinds een week dat ik steeds droom dat ik moet bevallen. En dan niet op een normale manier of zo. Nee, in m'n dromen komt er eerst een been uit en de verloskundige vond dat helemaal geen probleem en kon best een paar dagen zo zitten uhmm tja... (en nog veel meer bizarre versies) doet me een beetje denken aan Leen d'r droom met kijken naar de baby en dan weer terug stoppen Hoe kijken jullie naar uit naar de bevalling? Zien jullie er tegen op of juist niet?
Ik zie er eigenlijk nog niet echt tegenop.. Misschien als het eenmaal weer begint dat ik denk waar ben ik aan begonnen haha
Nou NaniBen er nog niet geheel gerust op, daar de vorige x met 5,4 mis ging en op 4,6 het bloedverlies begon. Voorlopig hier alleen een jeukende buik rondom navel en af en toe gerommel. Ik heb donderdag mijn eerste echo al, direct gebeld en maar goed ook anders moest ik wachten tot ik 7,3wk was ivm vakantie van mijn gyn. Denk dat ik daarna pas rust heb. Ik heb niet onthouden hoever Maria was, maar hoop dat ze zich snel meldt met goed nieuws!
Over het gebrek aan inlezen gesproken: Tijdens mijn bevalling had ik een invaller. Zij vroeg mij het hemd van het lijf terwijl ik ondertussen aan het puffen was hihi. Ik heb alles netjes beantwoord, maar dacht wel "Staat toch in het dossier?" Light wat heerlijk dat je je wat beter voelt, dat werd toch ook wel eens tijd?! Hopelijk blijft het nu helemaal weg! Troela: lekkere dromen heb jij. Hebben veel vrouwen als de bevalling wat dichterbij komt. Ben je er toch in je slaap mee bezig. Ik denk juist dat ik nog steeds zwanger ben. Ik voel de laatste tijd veel duidelijke "plopjes" in mijn buik, dan aai ik over mijn buik en denk ik aan mijn kind. "Oh nee die is er al uit! Dan zullen het wel de darmen zijn", hihi.
Thnx meiden, lief. Vandaag toch iets te enthousiast naar de Prenatal gegaan, werd me toch ziek toen ik daar even had rondgelopen. Toch nog maar rustig aan doen.
4.00 is slaaptijd meisjenog gelukt om in slaap te komen? Hebben jullie nog kunnen genieten van uurtje langere nacht? Of gewoon uurtje langer wakker? Hier netjes om 7.00 nieuwe tijd gewekt door oudste!