Goedemorgen. Light, vervelend dat je je toch weer ziek ging voelen bij de prenatal. Maar wel fijn dat het nu wat lijkt op te klaren. Goed teken in ieder geval. Ik was gisternacht om 4 uur (wintertijd) wakker en kon ook niet meer slapen. Dus dat extra uurtje was overbodig voor mij. Hier nog steeds niets. Gisteren wel de hele dag door krampen gehad die steeds erger werden. Gisteravond en vannacht meerdere malen het idee gehad dat de kleine gewoon naar buiten zou komen. Wat een druk op de onderkant. Het idee dat mijn bekken uit elkaar geduwd werd. Echt niet fijn. Heb wel goed geslapen tussendoor.
Stelletje nachtbrakers hmm nog steeds niet Roderoosjes.. ? Weten jullie eigenlijk al wat het wordt? J/M? Of is dat net zo'n verrassing als wanneer de kleine geboren gaat worden? Hier kon ik het uurtje extra slapen wel gebruiken. Ben echt kapot sochtends. Gelukkig gaat het overdag wel. Heb wel "last" van m'n onderkant als ik een hele dag zit achter de computer. In het weekend nergens last van gehad, maar nu ik weer werk voelt de boel nogal beurs? Herkenbaar bij 1 van jullie? Ik heb trouwens een extra echo ingepland staan voor volgende week maandag. Vind 21-11 echt nog te lang duren. Gelukkig ben ik al wel iets minder onzeker.. Maar toch blijft het spannend. Ik heb nl geen extreme symptomen. En als ik google moet geloven moet het allemaal wel heel erg zijn bij tweeling zwangerschappen. Volgende week ben ik 9+6. Als de echo dan goed is, dan ga ik het wel helemaal geloven.
Daan, wij houden van verrassingen . We weten dus ook niet of het een jongetje of een meisje is. Hier verder nog steeds niets. Wel goed dat je een extra echo hebt ingepland. Geeft toch wat meer rust.
Daan, een collegaatje heeft ook een tweeling gekregen. Op bandenpijn na heeft ze nergens last van gehad! Ik heb vandaag telefonisch contact gehad met mijn leidinggevende @#$!&/#^*#()
Ow light, dat klinkt als een erg gezellig gesprek....not... Roderoosjes, ow men t is maar goed dat jij je braaf meldt hier steeds, echt spannend! Daantjuh, ik denk dat jij gewoon al wat hormonen gewend bent! Fijn dat je nog een echo hebt ingepland! Ik mag morgen weer, als net goed is de laatste keer in duitsland..spannend maar ook heel raar...
Ja dat zal het vast zijn... Heb opzich wel ietsje symptomen hoor. Ben alleen op de vroege ochtend misselijk.. Ff kotsen ( ik kan commando kotsen ) en dan is het gelijk weg. Soms in de avond beetje misselijk.. Voor de rest zijn mn darmen een eigen leven gaan leiden..
Voor alle liefhebbers van one minut, robbie williams houdt ook live blog bij, haha! Zo'n vent mag toch best hele tijd buiten sigaretje roken 😊
Lets succes morgen, ook wel lekker zo vroeg toch?! Kan je erna lekker dagje genieten! Daantjuh lastig die onzekerheid, maar het is ook wel echt heftig een miskraam, goed dat je nog echo heb aangevraagd en heb gekregen! Hopelijk wordt je door echo gerustgesteld en lekker kan genieten, liever een bevestiging van echo dan hele dagen overgeven.... Roderoosjes spannend alweer 2 daagjes overtijd, mijn 8 dagen wou je niet halen toch?! Is er plan de campagne voor deze week? Je hebt al wel ontsluiting toch? Maakt stappen vaak makkelijker... Maar ja hopelijk allemaal niet nodig! Balen van je gesprek light je had vast hele begripvolle baas aan de lijn..... Laat jezelf niet gek maken, blijven luisteren naar je lijf! Slaaaaap lekker allemaal hopelijk goed nachtje voor wakkere dames! Komt goede babyboom aan hier, echt leuk! Ben zo benieuwd, Maria, meisjeje en troela maar eerst hopelijk roderoosjes
Ik zal niet alles herhalen wat hij zei, maar het gesprek begon met de opmerking dat alle vrouwen zich met 12 weken weer goed voelen, dus dat het niet kon dat ik nog ziek was...de toon was dus al gezet.
Light, absoluut een man die geen vrouw heeft die ooit zwanger is geweest, een vrouw heeft die geen kwalen in de zwangerschap heeft gehad, geen kinderen heeft of helemaal geen vrouw heeft. Wat een eikel! Komt er nog een gesprek met de arboarts? Klets, morgen ga ik met de verloskundige overleggen om te kijken of er iets veranderd is en of ik misschien gestript kan worden en anders misschien door naar de gynaecoloog.
Volgens hemzelf heeft hij de allerknapste en slimste vrouw en de meest succesvolle kinderen. Hij heeft gewoon geen vermogen zich in te leven in anderen. En hij is psycholoog hè... Ik heb geprobeerd om zelf een afspraak te maken met de bedrijfsarts, maar kan alleen via de leidinggevende. Ik heb dus gezegd dat ik niet meer verder met hem praat over wat ik wel of niet kan, maar dat ik dit met de bedrijfsarts wil bespreken en bepalen.
Klets, 24 ik mag nog even Light, wat een simpele ziel. Wat ik eigenlijk wil zeggen zal op dit forum niet geaccepteerd worden haha. Geen discussie aangaan, confronteer hem ermee dat hij geen arts is en verder proberen te negeren. Lets, vooral veel plezier met je echo!
Light: vervelend dat je leidinggevende zon ongevoelige ... Is!!! Alsof hij even voor jou kan bepalen hoe jij je voelt.. Roderoosjes: ben benieuwd wat ze morgen gaan zeggen! Hoop dat je morgen gewoon je kindje in je armen mag houden! Lets: heel veel plezier morgen!! Fijn dat je al zo vroeg kan
Haha, sorry Vissie scheef gelezen, was je maar zo dicht bij de ontmoeting met je kleintje he?! Maar 24 is ook hele fijne mijlpaal om te bereiken!
En het is 02.45 uur Nog meer wakkere dames? @Roderoosjes: Ben ook heel benieuwd wat nu de volgende stappen zijn bij jou? Succes vandaag @Lets: Succes in Duitsland. Hopelijk weer alles goed @Daantjuh: Fijn dat je al eerder kan komen voor echo. Beetje extra bevestiging kan nooit kwaad. @Light: Arme meid. Wat heb jij een *peep* van een leidinggevende :x Empathie heeft hij ook nog nooit van gehoord. Dikke knuffel! @Maria: De radiostilte is nu wel heel lang... @Hier: Wordt bijna iedere nacht badend in het zweet wakker van allerlei bizarre dromen (lijkt wel steeds erger te worden ) Meeste allemaal baby/bevalling gerelateerd. Als ik zo afgekoeld ben, proberen maar weer te slapen