PCOS (zonder symptomen) en Zwanger!!!

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Leen82, Feb 12, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Meisjeje

Meisjeje Actief lid

Feb 21, 2014
    232
    9
    18
    NULL
    NULL
    he bah Troela, wat vervelend die dromen! Ik was ook rond die tijd wakker maar probeer zoveel mogelijk om in bed te blijven nu.. weet niet wat beter helpt, er even uit of blijven draaien.. Vond et te koud om eruit te gaan haha.

Lets Ben zo benieuwd! hoop dat alles goed was in Dld!

Light wat een hork van een baas heb jij! Wie zegt er dat je zelf geen afspraak mag maken bij de bedrijfsarts?? Dat mag volgens mij wel gewoon.

Klets Hoe gaat het met je meisjes??

Daantjuh fijn nog een extra echo! Alles om je gerust te stellen is belangrijk!

hier.. aan t wennen om weer tijdelijk bij mijn ouders te zitten.. gaat nog wel redelijk maar mis mijn eigen plekje wel hoor!
    straks lekker naar de kapper om mijn haar te laten doen.. Zie ik er hopelijk met die bevalling nog een beetje uit haha.
    Vanmiddag ook weer naar de vlk.. Krijg al jeuk als ik er aan denk maja...

Verder gister ineens super opgeblazen... dikke voeten, enkels, vingers en gezicht. echt shocking om te zien! mijn moeder schrok gewoon van me gister ochtend.
    vandaag lijkt et iets minder maar vind et echt een crime worden...

2. Lets

Lets Fanatiek lid

May 18, 2013
    2,053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier gelukkig alles weer goed, laatste keer Dusseldorf, heel raar...
    Kindje was 2cm en goede hartactiviteit, mooi knipperlichtje!
    Vond het zelf wel weer klein voor de termijn haha maar de dokter zei dat alles goed was. En verschil in echofoto's is toch ook wel groot, volgens mij is het meer in de breedte gegroeid ofzo!

Hematoom was een stuk minder, maar nog niet helemaal weg. Dus nog ff rust houden, maar och na goed nieuws is dat altijd stukken minder erg!

3. Meisjeje

Meisjeje Actief lid

Feb 21, 2014
    232
    9
    18
    NULL
    NULL
    Wauw Lets wat een super nieuws!
    Wat goed dat jullie mupje is gegroeid en wat fijn dat het hematoom minder is geworden!

Wanneer mag je voor je eerste controle hier in NL??

Spannend hoor!

4. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

Mar 6, 2013
    3,166
    2
    38
    Zoetermeer
    ok voor jou zijn de laatste loodjes aangebroken, meisjeje!

Lets, goed nieuws!!! Super blij voor je!

5. Vissie85

Vissie85 Bekend lid

Dec 27, 2013
    551
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super Lets! Twee keer goed nieuws, en een goed groeiende baby en een kleiner wordende hematoom! Ik ben zo blij voor jullie. Hoe ver ben je nu?

6. Light

Light Fanatiek lid

Jun 15, 2014
    1,549
    100
    63
    Dankjewel allemaal, voor jullie steun. Begin zo aan mezelf te twijfelen...

Meisjeje, wat vervelend dat je wat opgezwollen bent. Hopelijk trekt het helemaal weg. Succes bij de vk!

Lets, fijn, weer goed nieuws. Ga je nu in NL op controle bij de gyn of gewoon vk?

7. Truelove

Truelove Fanatiek lid

Mar 30, 2014
    3,006
    0
    0
    Lets fijn dat alles goed was!!!

8. Lets

Lets Fanatiek lid

May 18, 2013
    2,053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Thanx dames,
    Ik ben of 9wk en 4 dg of 9wk en 6 dagen haha. Naja bijna tien weken gelukkig. Ons record:)

Light, jij moet niet aan jezelf twijfelen, dat moet je baas maar s doen.... Sukkel...

9. Truelove

Truelove Fanatiek lid

Mar 30, 2014
    3,006
    0
    0
    Roderoosjes: hoe gaat het??

10. Lets

Lets Fanatiek lid

May 18, 2013
    2,053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hopelijk heeft roderoosjes haar wondertje bijna in haar armen;)

11. Klets

Klets Bekend lid

Nov 20, 2013
    570
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wauw Lets wat fijn weer een goede echo met mooi kindje en kleiner wordende hematoom! Durf je al beetje te genieten? Afspraak gemaakt bij vk?

Meisjeje Hoe was bij vk? Beetje aardig gedragen? Wel heerlijk even naar de kapper ervoor, vol zelfvertrouwen er heen :)

Roderoosjes Volgens mij is de vk niet alleen langs geweest voor controle... spannend! :)

Hier Gaat echt heel erg goed, best saai om over te posten :) Maar wel heerlijk genieten! Ons kleinste meisje is zo'n lekker ding, lacht lekker als je tegen haar praat en maakt ook al heerlijke geluidjes terug, super schattig! We vinden het alweer hele meid en iedereen die de maxicosie/reiswieg inkijkt, "zij is nog klein, vast pas geboren!" Onze grote meid, komt weer lekkerder in haar vel en begin haar praatjes weer terug te krijgen. Ze heeft best moeten wennen, maar nu weer haar heerlijke en gezellige ik! :) Alles is weer fijn "nee" en "ikke" Vaak grappig, soms wat onhandig ;)

Fijne avond, hopelijk snel nieuws van RR! :)

12. Troela84

Troela84 Bekend lid

Nov 12, 2013
    519
    0
    0
    @Klets: Goede verhalen, zijn niet saai om te posten hoor ;) Juist leuk om te horen dat jullie meiden het zo goed doen

@Meisjeje: Jij ook weer wakker?! Wat een elllende is dat toch. En alsof we het hebben afgesproken. Ik ben vandaag ook bij de kapper geweest. Toevallig. Maar ben vooral benieuwd hoe het bij de vk was?? Geen gekke dingen hopelijk

@Roderoosjes: Iedere dag netjes aan het posten dat er nog niks aan de hand is, maar nu is het toch wel stil. Zou het dan toch...?? Ben heel benieuwd

En voor Maria geld hetzelfde. Ook een lange radio stilte...

@Lets: Wat super fijn dat alles goed was in dd. En ook wel fijn dat je daar niet meer terug hoeft komen. Hopelijk lukt het nu een beetje genieten :) Het is je zo gegunt

@Light: Hoe gaat het? Nog helemaal 'ziek' van je gesprek van gisteren?

@Hier: Geen bijzonderheden te melden. Vandaag bij de fysio en kapper geweest en verder lekker gerommeld in huis. Nesteldrang lijkt steeds sterker te worden ;)

13. Light

Light Fanatiek lid

Jun 15, 2014
    1,549
    100
    63
    Inderdaad Troela, ik vind het ook leuk om te lezen hoe het met de meiden van Klets gaat.

Vannacht liggen piekeren over gesprek gisteren. Ik ga morgen naar m'n werk om er verder over te spreken. Zie er erg tegenop. Maar ben niet van plan om uit te wijden over m'n klachten. Hij luistert toch niet en ik wil dat met de bedrijfsarts bespreken. Maar uit ervaring weet ik dat hij nogal onredelijk en grof kan worden op het moment dat hij het gevoel heeft dat hij de regie niet heeft.

14. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

Apr 13, 2012
    1,119
    111
    63
    Goedemorgen dames. Inderdaad heb ik nu geen baby meer in mijn buik :D

Gisterochtend om 4.22 is na een snelle heftige bevalling Elize Charlotte geboren. Ze weegt 4370 gram, dus ben blij dat ze niet langer is blijven zitten. De bevalling is spontaan begonnen doordat mijn vliezen breken. Ze had gepoept in het vruchtwater dus we moesten direct naar het ziekenhuis. Heerlijk relaxed kind. We hebben wel wat langer in het ziekenhuis moeten blijven omdat ik wat meer bloed had verloren en daardoor een te laag ijzergehalte had. We zijn gistermiddag thuis gekomen. Wel een zware nacht gehad want ze had veel krampen. Nu genieten. Uitgebreider verslag komt nog.

15. Klets

Klets Bekend lid

Nov 20, 2013
    570
    0
    16
    NULL
    NULL
    Whoehoe ze is er! Van harte gefeliciteerd roderoosjes met jullie meisjes Elize! Mooie naam ook en lekker op gewicht, vast lekkere wangetjes! Fijn dat je weer lekker thuis bent en dat het alsnog spontaan op gang is gekomen!
    Geniet lekker van jullie meisje!

16. nana84

nana84 Fanatiek lid

Jul 18, 2013
    1,003
    9
    38
    Roderoosjes: Gefeliciteerd!! Je had inderdaad al zo veel voorwerk gehad, dat ik al dacht dat het wel snel zou gaan.
    Het is een meisje! En wat een prachtige namen! Heel benieuwd naar je uitgebreidere verslag, ben dol op bevallingsverhalen :D (als alles goed gaat natuurlijk)

Light: Wat een ongelovelijke, ongevoelloze baas heb jij. Daar kun je niets mee. Ik zou inderdaad ook niet veel meer tegen hem zeggen en kijken of je met de bedrijfsarts kunt afspreken.

Klets: Grappig en herkenbaar. Mensen in de omgeving vinden het een hele kleine baby en jij ziet de groei die ze al heeft doorgemaakt, haha.
    Ben je al weer helemaal een beetje bijgekomen van de bevalling, geestelijk/ lichamelijk? Hoe ver ben je nu in je verlof? Al weer een beetje zin in werken straks?
    Robbie W. : Dat wil je toch niet, dat iemand zingend aan je bed staat en alles online zet? OMG!

Meisje: Wat lijkt me dat vreselijk om weer bij je ouders te wonen als je al zelfstandig hebt gewoond. En vooral als je ook nog zwanger bent (lees: hormonenbom :)) Lukt het een beetje?
    Ja, dat vocht is ook wel echt iets van de laatste weken. Houd wel in de gaten of je verder geen klachten hebt zoals hoofdpijn/ misselijk.

YES Lets: Gelukkig! Dat klinkt goed! Wat een wonder is het toch :)

Hier: Vanochtend werd ik in angst wakker, ik was de avond er voor niet wakker geworden voor de laatste voeding voor de nacht. En mijn meisje had zich ook niet gemeld. Na een hele nacht slapen, werd ik wakker en had gedroomd dat ze dood was. Het was een vreselijke droom.. Toen ik naast mij voelde, voelde ik een koud handje. Gelukkig kwam dat doordat ze de dekentjes had afgeslagen.
    Waarom droom ik dat soort dingen?

17. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

Mar 6, 2013
    3,166
    2
    38
    Zoetermeer
    Jaaaaa Roderoosjes! Gefelicteerd.. Wat leuk een meisje! En wat een mooie namen zeg :)

En Bah Nana.. Wat een verschrikkelijke droom zeg :(

18. Troela84

Troela84 Bekend lid

Nov 12, 2013
    519
    0
    0
    @Roderoosjes: Gefeliciteerd!!! :D Geniet lekker van jullie meid ent het uitgebreide verslag horen we nog wel ;)

@Nana: Wat een dood enge droom :$ Wat zal je blij geweest zijn dat je wakker werd

@Light: Heeeeel veel sterkte vandaag met je gesprek. En wil er nog even bij zeggen dat je niet verplicht bent je werkgever te vertellen wat je klachten zijn, maar dat wist je vast wel ;)

19. Light

Light Fanatiek lid

Jun 15, 2014
    1,549
    100
    63
    Roderoosjes, wat fijn! Na zolang wachten en vele keren vals alarm is ze er dan eindelijk! Van harte gefeliciteerd en ik hoop dat je heerlijk ligt te genieten.

Nana, wat eng, zo'n droom. Hopelijk nu niet meer zo'n nare dromen!

Troela, dankjewel. Ik was inderdaad niet van plan om mijn klachten met hem te bespreken, maar ik weet eigenlijk ook niet wat ik dan wél met hem moet gaan bespreken. Ik vrees ook dat hij onredelijk gaat worden, dus eigenlijk ben ik nogal bang voor het gesprek. Ben normaal heel assertief, maar bij hem voel ik me altijd ontzettend klein worden.

20. Truelove

Truelove Fanatiek lid

Mar 30, 2014
    3,006
    0
    0
    Roderoosjes: gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje!! Geniet ervan

Share This Page