PCOS (zonder symptomen) en Zwanger!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Leen82, 12 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lasvegas

Lasvegas Actief lid

26 jan 2013
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ahh dat is schrikken maria! Heel veel succes!! Ik duim voor je dat alles toch goed is!

2. nana84

nana84 Fanatiek lid

18 jul 2013
    1.003
    9
    38
    Wat lijkt me dat vreselijk zenuwslopend. Ik hoop dat alles goed is met de beeb, Maria!

3. Klets

Klets Bekend lid

20 nov 2013
    570
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat is schrikken Maria, niets aan! Fijn dat je direct langs kan. Hopelijk is straks alles goed op de echo, wat een spanning voor je. Sterkte!

4. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Hoe laat heb je de echo Maria? Hopelijk goed nieuws. Succes en take care!

5. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Wat een schrik, Maria.
    Ik hoop dat alles goed is.

6. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Ik heb het idee dat het niet goed is bij Maria.

7. nana84

nana84 Fanatiek lid

18 jul 2013
    1.003
    9
    38
    Ik maak me nu ook wel zorgen :(

8. Vien

Vien Actief lid

27 jun 2012
    261
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames..bij mij heb ik ook het gevoel dat het niet goed is. Gister ieniemienie bruin afscheiding verloren, en al 2 dagen lage rugpijn. Maar tot nu nog geem bruin meer gezidn. Echter, al mijn symptomen zijn opeens weg. Geen zware borsten meer, geen misselijkheid meer en geen moeheid. Dit voelt hetElfde als mijn vorige miskraam. misschien houdt utrogestan mijn bloeding tegen? Pffff ik heb donderdag een vervroegde exho. Iedereen zegt dat het goed komt maar ik heb een slecht gevoel erover.

9. nana84

nana84 Fanatiek lid

18 jul 2013
    1.003
    9
    38
    He meid, wat vreselijk! "Het komt wel goed hoor" vind ik zo'n dooddoener. Helaas weet je ook echt niet wat daar binnen gebeurt. Natuurlijk hoop ik ontzettend dat alles wel goed zit. Ik kan me goed voorstellen dat je je zorgen maakt als deze situatie op de vorige keer lijkt, sterkte meid! *Knuf*

10. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Vien, ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt.
    Je hebt het al een keer eerder meegemaakt en anderen kunnen niet weten wat jij voelt.
    Veel sterkte!

11. Klets

Klets Bekend lid

20 nov 2013
    570
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoop ook dat alles goed is bij maria....

vien schrikken zeg die afscheiding en wegvallen van symptomen die je eerder wel had. De aanwezigheid van symptomen kunnen wel heel erg wisselen tijdens zwangerschap en afscheiding lijkt vaak voor te komen, maar begrijp je angst. Zeker als je al miskraam meegemaakt heb en hier wat van herkend. Wat zal de tijd voor jou tot de echo langzaam gaan.... Hoop gewoon dat je ernaast zit en alles goed mag blijven gaan!

12. Vien

Vien Actief lid

27 jun 2012
    261
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel..ja morgen mag ik komen ipv maandag. Ik begrijp dat het eigenlijk nog te weinig is om een miskraam te constateren maar ik heb er een slecht gevoel over. Ik hoop en bid dat ik er echt naast zit en dat alles goed gaat maar het is moeilijk om dat te geloven op dit moment. Ik heb nog geen bloedingen meer gehad het bleef echt bij een veegje gisterochtend maar toch...we zullen het zien morgen.

13. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Jeetje Vien. Sterkte meid. Hopelijk donderdag toch positief nieuws. Maar het is natuurlijk extra spannend omdat je dit herkent van een vorige keer. Hoop dat alles goed zit.

14. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Hee lieve meiden, af en toe kom ik nog spieken hier om te kijken hoe het met jullie gaat, maar helaas trof ik hier een hoop onzekerheid aan.

Ik duim keihard voor goed nieuws voor jullie!

Vien, ik hoop dat je morgen een mooi hartje ziet kloppen ! En lieve Maria, ik duim natuurlijk keihard voor jou... Dikke X

15. MariaP86

MariaP86 Bekend lid

10 dec 2013
    644
    0
    16
    Hee meiden, sorry dat ik gister niet meer heb gereageerd.
    Er was gister een vruchtzakje te zien en een zwangerschapsring.
    De dokter gaat nu mijn hcg waarden checken.
    Heb gister bloed geprikt en moet vrijdag weer en dan krijg ik vrijdag aan het eind van de middag de uitslag.
    Maar ik denk dat het wel goed zit, want ik heb nog steeds klachten en was vanochtend voor het eerst misselijk, hoera (?) ;)

Vien wat jij beschrijft heb ik dus ook gehad, exact hetzelfde. de lage rugpijn en een beetje bruin.
    Het kan hetzelfde betekenen.
    Ik hoop het zo voor je!

Thanks allemaal voor jullie bezorgdheid, vinnik super lief! :D

16. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Soo hey, je liet ons wel even in spanning zeg! Maar jouw bericht klinkt positief in ieder geval. Hopelijk vrijdag een positieve uitslag van je HCG waarden. Top dat je klachten hebt haha. Dat is toch weer een soort van bevestiging. Hopelijk krijg je vrijdag te horen dat je 100% zwanger bent en dat alles goed gaat.

17. Vien

Vien Actief lid

27 jun 2012
    261
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je meiden...misschien ben ik ook paranoia door mijn vorige ervaring. Tot nu toe geen bloedingen meer oid..moeheid is er weer en ook borrelende buik met veel scheetjes (sorry) en borsten doen weer beetje pijn. Morgen weten we meer. Ja rugpijn die maar mn benen schiet en aan de zijkantem van mijn buik..:$

18. Klets

Klets Bekend lid

20 nov 2013
    570
    0
    16
    NULL
    NULL
    maria dat klinkt wel positief, vruchtje is denk ik nog niet te zien bij die termijn, ofwel? Spannend nog de hcg waardes. Hoe voel je jezelf er nu onder?
    Wel fijn dat je in elk geval weer wat zwangerschapsklachten heb, succes met dagen doorkomen van de dagen tot vrijdag, hopelijk verder niets raars meer qua afscheiding of bloeding. Blijft toch spannend!

vien fijn dat jij ook weer wat klachten heb, spannend nog even voor morgen! Het is ook echt spannend om zwanger te zijn, kon je maar af en toe naar binnen spieken!

nana heerlijk die groei van je lichaam, zie het maar gewoon als goed shopexcuus 😊 als ik al die hoogzwangere in zks zie, kan ik mezelf nog echt niet voorstellen dat ik er straks ook weer zo rond bijloop 😀

me lijkt wel of er een misselijkheidsgolf gaat door deze groep! Pfff ik ben ook weer goed misselijk met alles er op en eraan! Ben er, ondanks dat het een teken is van de zwangerschap, wel klaar mee! En heel bizar, ik lek al babyvoeding 😏

Vandaag vrije dag opgeofferd, helaas aan het werk en niet in de zon!

19. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    #219 Roderoosjes, 12 mrt 2014
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2014
    Maria, wat fijn dat alles goed lijkt te zijn! En nu proberen te genieten!

Vien, wat kan Misselijkheid dan fijn zijn he ;)

Klets, ik leef met je mee. Vandaag werk ik van 9.00 tot 19.00. Maar morgen wordt het weer zo'n mooie dag!

Misselijkheid roules!:D Ik heb vanmorgen voor het eerst gebraakt. Mijn man feliciteerde mij er mee. Ik moet zeggen dat het wel opluchtte.

Nog een vraagje: Hebben of hadden jullie ook zoveel last van je borsten? Ik vooral 's nachts. Ik kan me niet omdraaien zonder wakker te worden van de pijn. Ik denk dat ik maar zo' n soort a'bra ga kopen voor 's nachts.

20. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Klets, als je misselijk bent, probeer dan eens verse gemberthee te drinken. Doe ik ook en lijkt wel of ik er baad bij heb.

Roderoosjes ik heb over het algemeen flink last van mijn boobs. Voor mijn doen zijn ze ook echt wel groot. Maar ook veel last van mijn buik. Die past niet meer echt in mijn oude broeken. Irritant, en dat met 8 weken :x.
    Bij mensen in mijn omgeving pas bij een week of 15... bah.

Het is echt een babyboom in mijn omgeving zeg. Jeetje. Veel mensen juli/augustus uitgerekend. En nu komen ook weer veel berichten over september/oktober kindjes. In ons oude clubje van de MEAO 8 meiden, zijn er nu 4 zwanger (van mij weten ze het nog niet, dus 3 zijn bekend). 2 van 8 hebben al kids. Maar verder ook héél veel bekenden van vroeger die zwanger zijn. Wel grappig eigenlijk.

Hier gaat alles verder wel goed. Ik blijf me alleen erg druk maken over mijn huidige omvang en krijg dat op de een of andere manier niet van me af gezet.

Deel Deze Pagina