Even een beetje bijgelezen! Allereerst, Maria, van harte gefeliciteerd meid! Wat jammer van zo'n nare bevalling...heftig zeg! Ik heb een beetje moeite met het bijhouden van 3 drukke forums hier, kom hier wat minder,op omdat ik er nog niet echt in kom. Maar ondanks een flinke bloeding anderhalve week terug, waar ik hier volgens mij niet eens over geschreven heb... Gaat met het kindje nog alles goed. Een paar mooie echo's gehad met een goed bewegend kindje. Morgen twaalf weken bereikt! Dus hopelijk ga ik hier straks meer mee durven schrijven... Sorry voor het egoberichtje, maar dan weten jullie iig dat alles nog redelijk goed gaat... Tot gauw
Hallo Lets fijn om wat van je te lezen en dat jullie sterke wondertje er nog zit! Blijf het zo'n bijzonder verhaal vinden, al had ik je een rustigere en onbezorgdere start gewenst! Heftig dat je weer zo'n grote bloeding heb gehad. Nog onder extra controle? Durf je het al beetje rond te vertellen?
Roderoosjes ik heb geen idee, lastig altijd die krampjes zo zielig en ontroostbaar. Heb het idd eens gehad met verse jus, echt zielig! Heb je ook geen koolsoort gegeten? Hopelijk vandaag weer over. Daantjuh leuk zo rondvertellen. Beetje jammer zulke reacties, lekker origineel ook 😊 lijkt me echt bijzonder! Weet je al of het een of twee eiig is? Wil je het geslacht al weten? Leuk volgende week weer echo, blijf je nu in zks onder controle? Leen balen dat je zo blijft tobben met voeden, maar lekker op je kleine mannetje focussen kost energie genoeg! Wel goed om ook even bij osteopaat te gaan, hoor ik altijd wel goede verhalen over wanneer er wat vast zit! Hopelijk helpt het je mannetje om wat meer rust te vinden, en jullie daarmee ook. Hier bij manueel therapeut geweest met de kleinste en zij heeft rugje en nekje losgemaakt. Ze wil nu gewoon weer in box liggen.
Lets wat ontzettend fijn weer van je te horen! Wat schrikken van die bloeding! Jullie kleintje heeft nu al wel bewezen een sterk vechtertje te zijn! Ik snap dat je nog niet echt durft te genieten. Gefeliciteerd met je 12 weken termijn! Die heb je toch mooi in de pocket! Wanneer heb je je volgende echo? Klets wat zielig dat je kleine meisje weer verkouden is! Hopelijk knapt ze snel weer op. Wat leuk dat grote zus nu ook steeds trotser wordt op haar kleine zusje en dat je dat nu terug kunt zien! Lekker genieten dus! Je klinkt zoals Daantjuh zegt als een relaxte mama. Ik hoor altijd dat ik de slechtste mama zal worden. Ben Pedagoog van beroep en men zegt dat die t ergste zijn haha. Naja ik denk dat het wel meevalt. Maar dat moeten we over een paar jaar maar aan de kleine vragen Vandaag 39 weken..Gelukkig komt woensdag de 19e steeds dichterbij! Dan is mannetje er weer en mag ze echt komen! Verveel me trouwens dood! Verlof is niks voor mij en al helemaal niet als je niet in je eigen huis en omgeving bent.... pff wat duren de dagen lang! De homeopaat lijkt wel te helpen.. ben rustiger en de uren dat ik slaap slaap ik ook goed voor mijn gevoel! pff wat een opluchting! Fijne dag meisjes!
@Klets: Zielig dat jullie meisje weer zo verkouden is. Maar zo te horen geniet je verder volop Ik heb gelukkig 2 hele lieve vk die goed begeleiden met m'n angst. En ook serieus wordt genomen. Ik hoop steeds dat ik ook die omkeer krijg van angst naar nieuwsgierigheid, maar lijkt nog niet te willen komen @Leen: Meis, wat heb jij toch een heftige kraamtijd. Ik hoop echt dat jullie gezinnetje snel een beetje meer rust krijgt. Petje af, hoe je overal mee om gaat @Lets: Het lijkt wel of het bij jou nooit eens "normaal" mag gaan. Alsof je niet al genoeg aan de beurt bent geweest. Maar jullie kleintje is nu al een echt vechtertje, super! Hoop dat je ondanks alles toch kunt genieten En toch alweer de 12 weken gehaald. Ook een hele mooie mijlpaal @Daantjuh: Wat zijn mensen toch standaard he, met hun opmerkingen. Hier krijg ik alleen maar te horen: De laatste loodjes, nee echt @Meisjeje: Nog ff volhouden. de 19e is bijna. En lijkt me ook moeilijk om niet in je eigen huis te zijn als je lekker wil 'coconnen'. 39 weken, wordt nu echt serieus he... @Hier: Pest humeur! Waarom? Geen idee... zijn vast de hormonen. Hopelijk morgen weer een betere dag.
Pfffffffffffffffff Daan dat insanity is echt gekkenwerk! Het is maar goed dat halverwege alle mannenshirtjes uitgaan!
Hahaha klets! Dat is het hoogte punt van de training!! Maar je merkt na de 2de fittest echt verschil! En je ziet heel snel resultaat!
Ff update: Gistermiddag in de stad veel last van krampen maar dacht dat et kwam door t lopen. Vannacht om 4:00 werd ik wakker en toen ik opstond liep mijn broek vol en drupte er wat langs mijn benen... Meteen paniek want dit was zo´n beetje de enige nacht dat echt niet handig was. Vriendlief zat namelijk voor zijn werk in Finland en moest vanmorgen om 10:00 nog terug naar huis vliegen.. gelukkig ging er om 12:00 nog een vlucht van huis naar amsterdam die hij net kon halen en heeft hij zich voor de rest van zijn werkdag afgemeld. Om 5:30 had ik om de 10 min weeen, nog goed te doen eigenlijk en ben uiteindelijk om 8:30 in slaap gevallen voor uurtje. Daarna zakte de weeen eigenlijk weg. Vlk is net geweest, 1 cm ontsluiting en ze kon niet duidelijk krijgen of et mijn vliezen waren die zijn gebroken. Wat ik verloor was wel helder en geurloos dus ze vermoed van wel maar bm mond lag nog wat ver naar achter. Moet vanavond weer bellen hoe en wat. Vriendlief is over een uur of 2 hier als het goed is dus hij gaat het sowieso halen. Vlk dacht dat et misschien ook wel daardoor komt dat de weeen nu even minder zijn. Dat ik toch door de stress et tegenhoud. Ik hoop dat et nu doorzet, anders is die arme schat voor niks aan et racen al de hele dag! Hij was vannacht in t hotel zo van slag dat ie vergat de shampoo uit zijn haar te spoelen bij t douchen.. Snapte niet waarom zijn Gel zo raar deed toen hij probeerde zijn haar in model te krijgen haha. xxx
Het gaat helemaal goedkomen meisje, nog even en dan zijn jullie lekker met z'n tweetjes en voor je het weet met z'n drietjes! Heel veel succes alvast!