PCOS (zonder symptomen) en Zwanger!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Leen82, 12 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Hopen dat je gestript kan worden..!! Ik duim voor je!

Snap dat je er klaar mee bent!

* check m'n banner * 12 weken :D

2. Meisjeje

Meisjeje Actief lid

21 feb 2014
    232
    9
    18
    NULL
    NULL
    Jeuh Daantjuh!!! 12 weken! gefeliciteerd!

Troela balen van je lijf... ken t probleem. benieuwd wat de vlk zegt

hier: Nog niks... gister weer vlk geweest. heeft wel gevoeld niet gestript. zei dat et ook nog weken kon duren en dat et gewoon heftige voorweeen waren...
    Baal als een stekker natuurlijk... voel me ook schuldig dat ik mijn mannetje in paniek heb laten overkomen. Hij vind het niet erg maar ja...

Nu moet ie binnenkort terug om dingen te halen en regelen...

3. Klets

Klets Bekend lid

20 nov 2013
    570
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lets wat blijft het spannend zo met bloedingen, niets aan! Wordt de hematoom hiervan al wel kleiner? Hou je nu nog veel rust of zijn er nog andere adviezen om minder bloedingen te krijgen? Kan je al wel beetje rust vinden nu je wel 12 weken voorbij bent?

Troela Wat vervelend dat je zoveel pijntjes heb en het zat bent, succes vanmiddag bij vk!

Daantjuh Whoehoe, 12 weken! Wat een mooie mijlpaal, twee lieve kleintjes in je buik! :)
    Pffff, nog even weer moed op te beginnen, afgelopen dagen niet kunnen oefenen, zoveel spierpijn in mijn kuiten :) Lukt sowieso niet elke dag, deed jij dat wel? Hoop maar op snel resultaat :)

Meisje Kwam even kijken of je vrolijk nieuws had, maar helaas. Spannend allemaal hor, had je nu wel ontsluiting? Wou ze nog niet strippen? Weken klinkt wel heeeeel lang, maar zo voelt het vast ook voor je! Balen je je mannetje weer terug moet, dan maar weer de oproep voor je kleintje om nog even te blijven zitten!

4. Klets

Klets Bekend lid

20 nov 2013
    570
    0
    16
    NULL
    NULL
    En voor liefhebbers, nieuwe foto's! Ze is zooo gegroeid en d'r haartjes groeien weer lekker!

5. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Hahaha Klets, ik deed het elke dag. Spierpijn is na een week weg. Eventjes doorzetten en daarna valt het mee... Je traint elke dag ook een andere groep. Dus als het goed is belast je je lichaam niet teveel. Maar het is indd pittig hihi

Balen zeg Meisjeje.. Super stom.

6. Klets

Klets Bekend lid

20 nov 2013
    570
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh oh, toch nog maar iets harder m'n best doen! Goed om te weten dat ik elke dag in ander gedeelte van mijn lichaam spierpijn krijg :$ :)

7. Troela84

Troela84 Bekend lid

12 nov 2013
    519
    0
    0
    @Meisjeje: Lekker balen zeg :( Hoop voor je dat de kleine zich alsnog snel aandient. Wanneer moet je mannetje nou terug?

@Hier: Bij de vk geweest. Ff goed duidelijk gemaakt dat m'n lijf het echt wel heeft gehad. En dat zag ze ook wel en nam me ook serieus (doen ze eigenlijk altijd, heb hele lieve vk) En dat het op zien tegen de bevalling er niet beter op wordt als je lijf nu al zo'n zeer doet. Ze wil het nog een week de tijd geven. En als ik volgende week bij de volgende controle dus nog niet bevallen ben, gaat ze kijken of het misschien nodig is een consult te regelen met de gynaecoloog om me in te leiden. En kijken of strippen evt een optie is. Iig wordt er dan actie ondernomen. Maar ze hoopte uiteraard dat de bevalling gewoon zo snel mogelijk natuurlijk op gang komt.

8. Light

Light Fanatiek lid

15 jun 2014
    1.549
    100
    63
    Troela, wat erg dat je je zo rot voelt. Zo zijn de laatste loodjes wel echt zwaar. Ik hoop dat je snel mag bevallen.

Meisjeje, niet schuldig voelen hoor. Het had net zo goed geen vals alarm kunnen zijn!

Daan, een echte mijlpaal! Heel fijn! Op naar de volgende mijlpaal. (Voor mij was dat het moment dat ik niet meer misselijk zou zijn, helaas nooit bereikt)

Haha Klets, elke dag op een andere plek spierpijn is inderdaad minder erg. Hihihi. Och erm. Ik ga gauw je foto's bekijken!

9. linda1987

linda1987 Actief lid

2 jul 2014
    176
    1
    18
    Meisjejej: poeh! Wat spannend. En wat balen dat het niet is doorgezet. Hopelijk heb je snel je kindje in je handen.

daan: wauw! Wat zal dat goed voelen. En nu genieten, want jebent nu dus alweer 2 weken!!

troela: hopelijk duurt het geen week meer en komt je bevalling zelf op gang. Suc6 met de laatste loodjes!

Hier echt al flinke borsten. Hadden jullie dat ook al zo vrorg? De meeste bh's zijn echt te klein.

10. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Troela en Meisjeje, ik leef zo met jullie mee. Ik weet precies hoe jullie je voelen! Dikke knuffel! Nog heel even volhouden.

Linda, ik had ook erg last van pijnlijke borsten. Niet fijn!

Daan, gefeliciteerd 12 weken!

Hier gaat het steeds beter. Ik wandel steeds een stukje verder en van de week bij de huisarts was mijn hb gestegen naar 6,2. Nog steeds veel te laag, maar een stuk beter dan dag het was. De spruw gaat ook steeds beter. Ik leg nu 1 keer per dag aan aan de pijnlijke borst en dat gaat goed. Zo beetje bij beetje opbouwen.

11. Meisjeje

Meisjeje Actief lid

21 feb 2014
    232
    9
    18
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Lets wat houd je het spannend met die bloedingen! pfffff

Roderoosjes goed om te lezen dat het steeds wat beter gaat!

Klets wat een prachtkind heb je! En wat een mooi kleurtje! Das niet van jou geloof ik ;)

Hier net weer vlk gebeld. Twijfel nog steeds over dat vochtverlies. Heb nu iig 1 keer per dag dat ik in eens mijn broek vol voel lopen...Ook nog altijd krampen, niet de hele dag maar met vlagen dat ik denk van oh daar gaan we... Helaas bog niks
    Vlk denkt dat het geen vruchtwater is maar afscheiding.. ze komt vanavond nog een keer controleren. Heb nu dus fijn mijn natte onderbroek in een plastic zakje klaarliggen.. Te sexy.. .vooral omdat ze er vorige keer aan stond te snuiven alsof het een roos was haha.

Hou je het nog vol troela??

12. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Gaaaatver Meisjeje.. Wat een ranzig beroep is VK zijn zeg :(

Bahhh

13. Light

Light Fanatiek lid

15 jun 2014
    1.549
    100
    63
    Wat fijn dat het beter gaat, Roderoosjes. Goed om te horen. Heb je nog nieuwe foto's die je ons wil showen? :)

Linda, mijn borsten groei(d)en ook erg snel. Ben blij dat m'n buik nu ook meegroeit want ik voelde me net Lola Ferrari! Zelfs m'n man zei op een gegeven moment dat hij ze wel erg groot vond worden. Ik heb een tenger figuur maar heb inmiddels 2 a 3 cups erbij gekregen...oeps.

Hmmm Meisjeje, dat klinkt een beetje gênant. Kun je het eigenlijk niet zelf ruiken zoiets?

14. Troela84

Troela84 Bekend lid

12 nov 2013
    519
    0
    0
    @Roderoosjes: Wat goed te horen dat het steeds beter met je gaat ;)

@Daantjuh: Mooie mijlpaal 12 weken

@Light: Hoe is het met de misselijkheid?

@Linda: Hier idd borsten ook goed gegroeid. Ze waren al niet heel klein. Maar mijn man is er helemaal blij mee ;) Ik vind het niet erg, alleen wel vervelend dat ik meerdere malen nieuwe bh's heb moeten aanschaffen

@Meisjeje: Wat vervelend dat je elke keer vochtverlies hebt en andere kwaaltjes, maar nog steeds niet echt duidelijkheid

@Hier: Iets betere dag als gisteren, maar nog steeds erg veel pijn in m'n lijf. Ik probeer mezelf elke keer bij elkaar te pakken en mezelf eraan te herinneren dat ik nog niet eens 40 weken ben en dus nog wel even kan duren.
    Wel erg vervelend is dat we vandaag te horen hebben gekregen dat de oma van m'n man is opgenomen in het ziekenhuis en het er niet goed voor haar uit ziet. Nou zat dit er wel al langer aan te komen (dus wat dat betreft geen verassing), maar ben wel een beetje bang dat straks een geboorte en sterfte ongeveer tegelijk vallen :( (Plus zou jammer zijn, dat we haar achterkleinkind niet meer zouden kunnen laten zien) We wachten ook dit maar rustig af...

15. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

22 mrt 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meisje je Jammer dat het niet door zet vervelend ook zeg.

Over borsten...vl zegt: ik ben niet blij met die grote borsten van je hoor, vraag me ook af of die mannen van die meiden wel beseffen dat het nooit meer zo wordt als het was (hangtieten)
    Hahaha

Hij mag er ook niet meer aan zitten (wat die graag doet tijdens de seks (wat nu al meer dan zes wk stil ligt) en al helemaal niet als er straks al melk wordt geproduceerd hahaha!
    Overigens, halen jullie soeciale bhs? Of gewoon een maatje groter?

16. Light

Light Fanatiek lid

15 jun 2014
    1.549
    100
    63
    Troela, echt rot dat je zoveel pijn hebt. En ook naar bericht over oma. Dat zou inderdaad heel jammer zijn als ze haar achterkleinkind niet meer kan ontmoeten. Gek hè, hoe dicht leven en dood bij elkaar kunnen liggen...
    Oh, mijn misselijkheid is er nog steeds. Het grootste gedeelte van de tijd kan ik er wel mee dealen, maar soms kan ik er nog heel boos of juist verdrietig om worden.

BH's: Ik heb geen speciale bh's gekocht, maar wel om hulp gevraagd in de zaak. De verkoopster heeft bh's uitgezocht met een fijne, comfortabele stof. Ene is iets rekbaar dus kan ik ook nog dragen mochten mijn borsten weer groeien en bij ene is het ook mogelijk om de beugels eruit te halen.

17. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Lets jij houdt het wel spannend met die bloedingen zeg. Jeetje. Gelukkig is alles goed! Houden zo! Hopelijk is het nu gedaan met die gekkigheid en kun je eindelijk genieten.

Light wat fijn dat de 20 weken echo goed was. Schiet op bij jou hè! Leuk!

Troela, bij jou kan het nooit lang meer duren. Hopelijk hoeven ze je niet in te leiden, of iig dat strippen voldoende werkt. Sterkte met de laatste loodjes. Sterkte met de oma van je man. Nooit leuk zo iets.

Daantjuh Te gek, bij jou gaat het ook al rap. Eerste trimester voorbij :D

Linda, ik had met 12 weken al 2 cupmaten groter en dat is de hele zwangerschap zo gebleven.

Roderoosjes wat fijn dat het ook allemaal goed gaat bij jou en dat de bv minder pijnlijk wordt. Moet jij ook ijzertabletten slikken? Mijn HB was 6,5. Ik ga er alleen mee stoppen (akkoord van gyn.) omdat ik er enorme buikpijn van krijg.

Meisjeje en heeft je vk weer aan je slipje geroken? Haha. Kan ook zijn dat je misschien een hoge vliesscheur hebt waardoor je steeds beetjes verliest. Hopelijk zet het snel bij je door en is je wederhelft er op tijd bij. Succes alvast!!

Hier gaat alles iedere dag een beetje beter. Gisteren controle gehad bij de gynaecoloog en ik ben goedgekeurd. Ik mag alles weer. Dus mijn wereld wordt weer wat groter. Gisteren meteen de auto gepakt en de hort op gegaan haha. Heerlijk.
    De borstvoeding gaan we nu officieel afbouwen. Blijft gewoon te pijn doen. Baal als een stekker. Nu geef ik nog 3x per dag borstvoeding en de rest kunstvoeding. Jammer van onze intieme momentjes. Maar continu pijn hebben is ook niets. Heb Mason toch 1,5 maand 'fulltime' de borst kunnen geven. Maar ben alle pijn (zwangerschap / bevalling / borstvoeding) helemaal beu.
    Vandaag moeten we ook weer naar de kinderarts voor controle. Het stikken is gelukkig niet meer voorgekomen.

Zowaar wordt hij wat rustiger en slaapt hij enkele momenten op een dag. Heb dan ineens mijn handen vrij. Ultiem haha. Ook wennen.
    Morgen weer naar de osteopaat en hopelijk is er dan weer 100% rust in de tent.

18. Troela84

Troela84 Bekend lid

12 nov 2013
    519
    0
    0
    @Leen: Wat goed om te lezen dat er bij jou nu eindelijk wat positieve veranderingen zijn. Je hebt het behoorlijk zwaar gehad. Jammer van de bv, maar helaas. Heerlijk dat je weer een beetje meer 'leven' terug krijgt. Geniet maar lekker :D

19. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Hahaha, ja eindelijk hè :). Mag ook wel eens na ruim 5,5 week.
    Ach ja, je krijgt het voor je kiezen en je moet het er mee doen. Weinig keus. Maar gelukkig zijn we beiden wel 'relaxed' en nemen we de dingen hoe ze komen. Maar ik geniet des te harder van de goede momenten inderdaad.
    En jij succes met de laatste loodjes. x

20. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Finally,... ik heb wat foto's geupload van/met onze bink!
    Dus voor de liefhebbers check album 'Mason' :)

Deel Deze Pagina