wat een heerlijk mannetje zeg Leen! Lekker genieten nu! Morgen heb ik mn termijnecho.. Ben echt weer zoooo zenuwachtig. Hoewel ik voel dat het gewoon goed is, blijft het gewoon weer spannend. Heb gewoon nog steeds een beetje echo vrees.
Wat een mooie foto's, Leen! Trotse ouders! Ik slik inderdaad ijzertabletten. Mijn hb was net na de bevalling 5.1. Maandag was hij 6.2. Dus het gaat omhoog. Over een maandmoet ik mijn hb weer laten ccontroleren. Vandaag Elize een beetje van slag. Dus nu voor het eerst de draagdoek geprobeerd en nu ligt ze lekker tegen mij aan te slapen. Heerlijk!
Hoi lieve meiden, Vanmiddag om 17:42 na een oer zware zeer korte bevalling zijn wij papa en mama geworden van Isabella. Bevalling ivm hoog risico als n idioot opgewekt. Vliezen bleken toch zaterdag/zondag nacht gebroken dus er was ineens stress. Isabella doet et prima, morgen ochtend controle door kinderarts. Hele verhaal volgt! Ga proberen wat te slapen Xxx
Oooh meid. Van harte met de geboorte van Isabella. Wat fijn dat ze er is. Lekker genieten en bijkomen samen. X
Wauw, Gefeliciteerd meisjeje met jullie meisje Isabella. En neem aan dat manlief nog in nl was, super fijn! Wat een snel berichtje, leuk! En de vk mag op een nieuwe snuffelcursus! Geniet lekker samen van jullie meisje!
Daan veel plezier en succes straks bij termijnecho, heerlijk even naar binnen gluren naar jullie kindjes!
@Meisjeje: Van harte gefeliciteerd met jullie Isabella! Geniet lekker van jullie meisje! (Ik hoop dat ik je snel mag volgen)
Whahahahhaa Klets. Wel een goeie dat de vk op snuffelcursus mag. Had ze hem toch meer over de longen moeten trekken hahaha
Oh ja...onder het mom van we blijven bezig: gisteren bij de kinderarts in het zkh geweest ivm de spoedopname 2 weken terug. Alles was goed. Alleen nu hebben ze een hartruisje ontdekt. Komt op deze leeftijd vaak pas aan het licht. Het kan onschuldig zijn en hij kan er overheen groeien. Gisteren meteen hartfilmpje laten maken en over 4 weken weer controle. Vooralsnog maken we ons dus niet druk, maar zo blijven we dus bezig... Je komt voor het een en gaat weg met het ander haha. Oh my lord!
Meisjeje, van ♡e gefeliciteerd! Wat fijn dat de kleine meid er is! Klinkt wel alsof het even heel spannend is geweest, maar gelukkig gaat het nu goed. Geniet ze! Leen, bij jullie mag het kennelijk niet gewoon goed en rustig gaan Je klinkt wel heel optimistisch dus het komt vast goed.
Jeetje Leen!! Maar fijn dat jullie onder controle blijven.. echo was goed! Netjes op schema 12+3 foto's staan in mn album ben intens gelukkig!
Light, haha ja, altijd wat hier lijkt wel. Maar goed, go with the flow. Gelukkig zijn we hier positief ingesteld dus we slaan ons er wel doorheen. Alles gaat anders dan 'gepland'. Doe je vrij weinig aan. Dus we veren maar vrolijk mee. Daan wat fijn dat alles okay is en op schema loopt. Leuk buikje zag ik al. Gaat snel met die 2 in je buik. Spannend joh. Lekker genieten. Hier gaat alles z'n gangetje. Ons manneke groeit een beetje te hard. Mag nu maximaal om de 4 uur eten en we moeten een tut introduceren. Uitdaging, want hij spuugt het meteen uit. Zappie zuignap wil alleen de tiet of de fles. "Maar jij wint" zei de Kinderarts. Ze heeft dus vertrouwen in mij, nu kwestie van waarmaken haha . Iemand nog tips? Wilde de tut al met een stiekje om z'n hoofd binden . Ennieweej, onze beer gaat op rantsoen! In die zin, iets gestructureerder eten en iets meer tijd rekken. Nou, fijn weekend!
Hahahhaa, je moet hem eens tekeer zien gaan op zoek naar the nipple! Dan snap je meteen waarom hij die bijnaam heeft Jankie jankbal is z'n tweede bijnaam. Verder ben ik super lief voor hem
Hahaha, oh yes I am. Of komt door slaap tekort... who knows . Heb weer even gespamt hier op zp. Ga nu even wat dingen doen in huis. Adios lady's!
Meisjeje gefeliciteerd met de geboortje van jullie dochter Isabella! Idd die verloskundige mag weer even terug naar school zeg, want idd als je vliezen al dagen geleden gebroken zijn lijkt het mij toch niet goed. Hoop dat je lekker kan bijslapen en samen kunnen genieten! Leen he bah, elke x wel weer iets. Hoop dat het snel over is. Ik zou proberen om een tuut en een elastiekje om zijn hoofd te binden haah (maak je een foto?) Zet hem op Troela!! de 19de is al lang geweest! Daan fijn dat alles oké is, jammer dat bij kindje 2 de echo niet zo duidelijk is. Vind het wel zielig dat die op zijn kop ligt, straks wordt hij misselijk....