Wat balen Leen. Gelukkig heeft hij geen last van het hartruisje. Hier ook zo'n hongerlap. Ze heeft nu weer regeldagen, dus wil veel drinken, veel contact en is wat jammerig. Ik leg haar ook wat meer aan alleen vindt mijn tepel dat wat minder. Ook heb ik weer stuwing. Hopen dat het snel over is. Volgende week moeten we naar het consultatiebureau. Ben benieuwd hoe ze gegroeid is en hoe zwaar ze dan is. Daan, fijn een goede echo! Heb 2 foto's toegevoegd. Ze staan alleen op zijn kop. Krijg ze niet recht op.
Ik had al de indruk dat je positief bent ingesteld, Leen Ik las laatst een artikel over de oorsprong van spenen. Vroeger gebruikten ze o.a. doeken die ze in alcohol dompelden. Misschien kun je dat eens proberen? Helpt vast ook tegen het huilen Hier vandaag lazy friday. Jee wat ben ik moe van die paar daagjes werken. Gelukkig niet meer zo misselijk als de afgelopen dagen: slaap is toch het beste middel! Zit me enorm te verlekkeren aan al het mooie babyspul (ben helaas tot de ontdekking gekomen dat ik een duuuuure smaak heb) en heb een allerliefst boxpakje besteld om in manlief z'n schoen te stoppen Verder ben ik inspiratie op aan het doen voor de babykamer. Het wordt in ieder geval iets met mintgroen (al dan niet gecombineerd met pastelroze of donkergrijs).
En toen werd ik wakker met flinke krampen. Zou dit een begin zijn of alleen wat voor werk. We wachten af. Zit nu met een warme kruik op me buik beneden in een luie stoel. Wist in bed ff niet meer hoe ik moest liggen
Helaas, toch nog niks. Na een warme kruik en paracetamol toch weer gezakt en wel nog even kunnen slapen. Het is nog steeds wel 'onrustig' in m'n buik maar verder niks. We wachten maar weer af...
Dank jullie wel Hoop ook dat het snel voor het eggie wordt. Is al dagen aan het 'rommelen' en wordt elke dag een beetje meer/sterker. Maar nog niet echt serieus (alhoewel ik vannacht wel even twijfels had, maar dat was toch ook niks) Ik heb nu netjes mijn tijd uitgezeten tot de 40 weken dus vind dat het nu wel mag
Meisjeje, van harte gefeliciteerd!! Leen, ow wat spannend nu weer..zit je ook niet echt mee! Troela, hopelijk komt t snel op gang! Rest: zwaaaai! Hier alles ondanks nog af en toe wat bloedverlies oke! Donderdag nekplooimeting gehad, 45 min gekeken maar kindje ging niet goed liggen. Dus mocht lang kijken en volgende week nog een keer, vind ik totaaaaaal geen probleem haha!
Hi allemaal, Weer eens lekker op de laptop voor uitzending gemist, maar eerst maar even zp! Meisje Hoop dat je heerlijk aan het genieten bent en lekker kan bijkomen van bevalling! Best heftig als er op eens zo'n spoed achter zit. Daan Heerlijk weer een goede echo, dat helpt goed tegen echovrees! En omdat je in zks loopt, heb je er nog heel wat te gaan! Hier heel portfolio van echo's, elke twee weken vanaf week 20 dus dan bouw je heel wat op Wel leuk hor elke keer naar binnen gluren! Leen Wat fijn dat je zelf helemaal bent goedgekeurd door de gyn, heeft gesprek ook wat geholpen in verwerking van bevalling? Heb je nog last van de keizersnede? Jullie mannetje dus ook heerlijk hongerig, hier nog zo'n klein spechtje al begint het nu echt rustiger te worden. Nu denk ze af en toe dat het de microfoon is en loopt ze er gezellig tegen te kletsen... Hoe hard is jullie mannetje nu gegroeid? Fijn voor je eigen rust dat je nu knoop heb doorgehakt rondom bv. Nu lekker meer tijd en energie om van jullie mannetje te genieten! En hij heeft er toch vier belangrijke weken van kunnen genieten! Nu weer lekker beide gaan genieten van voedmomentjes! En wat vervelend van hartruisje, hopelijk is het niets ernstig is groeit alles weer goed wel fijn dat ze het in de gaten houden. Hadden ze dit op cb nog niet gemerkt? Oh bah, slipjes over de longen! Brrrrr, het is maar goed dat ik geen beeld van de vk van meisje heb! Roderoosjes Fijn dat je ijzer weer mooi stijgt. Heb je er met deze waarde nog erg last van? Is al best netjes als je maandje geleden zo laag zat! Fijn dat ijzertabletten aanslaan. Troela Spannend hor, morgen 40 weekjes lees ik in je banner! Hoop dat je krampen snel serieus worden! Succes! Light Wat fijn dat misselijkheid minder lijkt te worden! Slapen hielp hier ook altijd goed! En babyshoppen natuurlijk ook , lekker op de leuke dingen focussen als jezelf goed en fitter voelt! Vissie/Nana Alles goed? Thanx voor de lieve reacties op de foto's, wij zijn weer enorm trots! En Meisje ondanks dat het nu vast niets meer uithaald en je alleen lekker oog heb voor je eigen meisje, klopt het inderdaad dat kleurtje niet van mij is. Ik ben zo'n bleekscheet, maar mijn meisjes erven dat niet als halfbloedjes! Ik zit zometeen eenzaam op het strand met m'n factor 50 Verder gaat het hier nog beter! Ze slaapt weer stuk beter 's nachts en is 's avonds ook niet meer beneden, want ook dan slaapt ze lekker in eigen bedje ipv op ons. Ene kant wel jammer, omdat het knuffelen heerlijk is, maar ook wel prima zo en natuurlijk gewoon heerlijk dat zij zo lekker relaxt is dan. Knuffelen we overdag nog maar wat extra!
Lets Fijn dat het goed met je gaat en heerlijk volgende week weer echo krijgt. Krijg je vanwege bloedingen en hematoom ook extra echo's. Je klinkt best relaxt, lijkt me best slopend telkens die bloedingen. Hopelijk kan je toch lekker genieten van sterke wondertje in je buik!
troela hoop dat ie snel doorzet meis! Denk aan je! rest ik probeer snel weer op iedereen te reageren. Nu vooral erg moe en aan t genieten. Kleine heeft wel veel last van haar darmen en is de hele nacht aan t feesten.. Na elke voeding minimaal 1,5 uur huilen dus tel uit de slaap... We zijn zo verliefd!!!
Ah wat sneu van die krampjes. Geef je bv of de fles? Voorzichtig rondjes draaien met de benen wil nog wel eens helpen. Geniet maar lekker en probeer tussendoor te rusten. En laat je goed verwennen x
Pfff, wat een energie nog .... Hoogzwangere vrouw heeft seks op kraamafdeling | Buitenland | Telegraaf.nl
@Meisjeje: Goed om te horen dat jullie zo lekker aan het genieten zijn @Klets: Fijn dat het slapen nu zo lekker goed gaat van jullie meisje. Komen jullie ook een beetje tot rust @Leen: De oude Leen komt langzaam aan weer terug Vroeg me trouwens af nu je niet meer zwanger bent of de rook verslaving weer om te hoek komt kijken? Of ben je daar helemaal van af? Ff nieuwsgierig @Hier: Hier zeurt, rommelt, pruttelt het. En met vlagen ff flink hard dat ik denk, ja wie weet... maar zo hard als het op komt zetten zo hard zakt het ook weer af. Geduld, geduld.... bah! Ben onderhand wel eens uit gewacht. Sorry moest ff mopperen
Troela ja ik voel iedere dag weer meer de oude Leen terug komen . Dus dat is een goed teken. Alles is wel nog vreselijk vermoeiend en ik lig rond 20.00 uur in mijn nest haha. Maar een kleinigheidje houd je toch. Ja het roken is weer terug... Alleen niet volle bak. De eerste weken heb ik niet gerookt, maar door al het gehannes heb ik toch een paar sigaretten gerookt. Niet helemaal handig in combinatie met borstvoeding natuurlijk... I know. Maar goed, ik geef nog maar 2 voedingen... Wat spannend bij jou. Officieel overtijd. Wie had dat gedacht . Hopelijk zet het rommelen flink door. Zou mooi zijn als al dat voorwerk al een paar cm ontsluiting geeft haha. Scheelt weer Maar voor het zelfde geld ben je nu volle bak bezig. Alvast super veel succes. Hoop op een voorspoedige bevalling voor je.