PCOS (zonder symptomen) en Zwanger!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Leen82, 12 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Lieve Light, ik kan me je angsten voorstelle. Is het een idee om je man wwakker te maken om met je mee te gaan? Voor de steun. Dikke knuffel!

2. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Dikke knuf Light! Die angst lijkt me vreselijk!

3. nana84

nana84 Fanatiek lid

18 jul 2013
    1.003
    9
    38
    Leen: Gelukkig heb ik niet zo veel verstand van werkeloosheid. Maar hoe lang blijf je nog in de ww dan? En daarna? Misschien dan toch maar achter de kassa hihi, "Spaart u ook zegeltjes en wilt u de bon mee?"

Aimee: Wat naar die misselijkheid, balen dat de medicatie niet helpt. Je bent nu 11 weken zie ik, hopelijk zakt het snel af en kun je daarna wat meer genieten van je zwangerschap.

Troela: Die roze wolk is mij ook gepasseerd hoor. Ik snap je gevoel. Een zwaardere bevalling is niet de lekkerste start van een kraamweek. Maar het wordt echt beter! Het is nog allemaal zo kort geleden dat je bevallen bent!
    Mooi meisje heb je :D

Och Light: :( En daar lig je dan "alleen" in het ziekenhuis. Ik zou in jouw situatie ook niet van bed durven denk ik. Ik snap je gevoel dat je het liefst alleen maar wilt liggen, omdat je anders bang bent dat het misgaat. Dus de weëenremmers zijn nu stop? En krijg je verder nog medicatie?

Meisje: Dat lijkt me idd een hele leuke foto op het paspoort hihi. Maar wel een beetje onzinnig aan de ene kant, want een baby verandert zo snel!
    Wat leuk dat jullie gaan trouwen, ook al is het een must. Houd je ook nog een klein feestje, of alleen een krabbel zetten en klaar?
    Zielig hoor wanneer ze zo klein zijn en ziek zijn. Als moeder zijnde heb je niet echt tijd om ziek te zijn, want je moet ook zorgen voor he?

Hier alles goed! Straks sinterklaas vieren met de familie. Hebben jullie ook nog wat leuks gedaan?

4. Light

Light Fanatiek lid

15 jun 2014
    1.549
    100
    63
    's Nachts alleen is inderdaad het zwaarste. En vanaf morgen kan mijn man ook niet meer hele dagen komen, omdat hij moet werken.
    Momenteel krijg ik alleen nog antibiotica, spuit tegen trombose en progesteron bolletjes.

5. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    En nana hoe was sint? Goed verwend?

Light, poeh ja wat duren nachten dan lang he...en dagen dan ook dadelijk...:( Succes maar weer voor vannacht... Dikke knuffel!

6. Meisjeje

Meisjeje Actief lid

21 feb 2014
    232
    9
    18
    NULL
    NULL
    Lieve Troela
    gun jezelf de tijd! Je hebt heavy bevalling en een fluxus gehad! pff dat is niet niks hoor! Je lichaam moet sowieso herstellen na de bevalling en jij nog ff ietsje meer!
    Snap dat je je roze wolk niet zo ervaart, maar die komt heus nog wel!
    Maar wat hebben jullie een mooi meisje! Wauw echt een prachtig koppie!

Light denk aan je meis! Wat balen dat je man weer moet gaan werken, is er wel iemand die je gezelschap houdt?

Lets hoe is t met jou?? Kun je al een beetje genieten?? Ben erg benieuwd!

Nana hoe was sinterklaas? beetje verwend of ging alles naar jullie kleine meisje?

Leen hoe gaat et met jou en Mason??

Hier, Isabella heeft veel last van krampen, wat resulteert in nachtenlang krijsen van de pijn.. ook heeft ze dat ze bijna een volledige voeding uitspuugt. Ben erachter dat dat met name na een voeding aan mijn rechterborst is. Die geeft zoveel melk dat ze et niet aankan. Ik probeer nu eerst 50 af te kolven en daarna de borst pas aan te bieden.
    Erg tijdrovend zo en dus weinig tijd voor ZP...
    Vriendlief gister naar huis gegaan om papierwerk te regelen. Nu dus ff een paar dagen zonder papa..

7. nana84

nana84 Fanatiek lid

18 jul 2013
    1.003
    9
    38
    Sinterklaas was leuk! Ik had aangegeven dat ze niets voor mijn meisje hoefden te kopen, ze snapt er toch niets van en we komen niets te kort. Toch een mooi setje gekregen van mijn schoonouders! Ze hadden goed in de kledingkast gekeken naar onze smaak en het is helemaal top gekozen! :D
    Oja en niet te vergeten.. het leukste van sinterklaas is dat we hoorden dat we weer oom en tante worden! *Stuiter de stuiter*

Meisje: Het spugen lijkt meestal veel meer dan dat het is. Mijn meisje kon ook hele golven spugen na een voeding, maar ze groeide echt als kool. Ik ben op een gegeven moment ook gaan kolven voor de voeding, ook al is het maar een beetje, dan haal je de meeste druk er af.
    Vries je hetgeen wat je kolft ook in? Misschien wel handig voor later.

8. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Wat leuk Nana! Gefeliciteerd! :D

9. Light

Light Fanatiek lid

15 jun 2014
    1.549
    100
    63
    Leuk nieuws, Nana. Lijkt me zo bijzonder om tante te worden.

Mijn man is vannacht hier gebleven. Alleen niet om een leuke reden. Ging gisteren opeens weer minder. Enorme buikpijn. Gelijk weer alle toeters en bellen. Mogelijk de baarmoeder die geprikkeld werd door de darmen. Buik is weer een stuk rustiger dus hopelijk blijft dat zo.

10. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

22 mrt 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    Light beterschap!

Hier ga ik ook mijn eerste ziekenhuis nacht in, had vandaag controle met beeb is alles goed, maar had toch last van uitdrogingsverschijnselen. Dus per direct opgenomen en nu aan infuus. Moet twee ochtenden goed zijn en dan mag i nar huis. Vl is net weg snik snik. Lig wel relaxed op een 1pers. Kamer.

11. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

22 mrt 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    Srry meiden dat ik niet op de rest reageer, komt vast morgen!!

12. Vissie85

Vissie85 Bekend lid

27 dec 2013
    551
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou aimee, wat een gedoe! Jij ook ineens in het ziekenhuis, gaat lekker allemaal. Maar je bent op een veilige plek, welterusten alvast

13. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Meisjeje haha wat grappig dat die kleine een paspoort krijgt. Had mijn zus ook met haar oudste, ze woonde toen in het buitenland. Alleen werd het document steeds meer in twijfel getrokken naarmate de kleine groeide haha. Logisch ook.
    En proficiat met jullie ondertrouw. En 29 december de grote dag. Leuk. Jammer alleen dat het niet gaat hoe jullie in gedachten hadden. Gaan jullie het op een ander moment dan alsnog vieren?

Hoe vind je het dat je wederhelft weer even weg is? Red je het een beetje zo?

En jammer dat je meid zo'n last heeft van haar buikje. Is ook niet niks om ineens alles zelf te moeten regelen met dat kleine lijfje. Hopelijk gaat het dadelijk steeds beter met je borstvoeding. Het is inderdaad erg intensief, maar gaat wel steeds beter (eeh ja,.. in de regel dan).

Troela wat een moppie zeg :). Hoe gaat het nu verder met jullie? Alles een beetje een plekje kunnen geven? Maak je niet druk om die roze wolk. Ik heb 2 weken op overlevingsmodus gezeten. Al dwarrelden er wel roze wolkjes voorbij waar ik af en toe op zat. Het genieten komt met de tijd. Je moet eerst herstellen. En met een kleine die zich zo vaak achter elkaar meldt duurt dat wel even. Maar iedere dag zal een beetje beter gaan. Geloof me! Been there ;)

Aimee wat balen dat je ook in het ziekenhuis ligt. Goed dat ze zo adequaat reageren! Hopelijk knap je snel op.

Nana eh ik geloof dat ik nog zo'n 6 maanden recht heb op WW. Dus ben druk aan het solliciteren. Als ik dan achter de kassa moet gaan zitten dan ook het liefste bij de Lidl of Aldi, dan is het feest helemaal compleet :D.

Wat leuk dat ze iets gekocht hebben wat naar jullie smaak is. Erg leuk. Dus een gezellige Sinterklaas gehad? Ik heb niets gevierd, al heeft Sinterklaas wel wat voor ons allemaal achter gelaten haha.

En proficiat!! Wat leuk om weer tante te worden!!

Light hoe gaat het nu met jou?

Hier gaat alles wel z'n gangetje. Zaterdag ben ik eindelijk eens de hort op geweest. Uit eten met mijn zus en daarna naar de film. Wederhelft was zo lief om de nachtvoeding op zich te pakken (wilde nog niet naar bed) dus ik kon toch een paar uurtjes slapen. Heerlijk.

Met Mason gaat het ook goed. Groeit als kool. Maat 56 is wat aan de krappe kant en 62 net te groot. Ook is hij volop aan het lachen. Te cute!

Van het weekend was het drama en huilde hij continu vanaf de voeding van 11.00 uur. Dus ik was zo gaar als wat. Sinds gisteren gaat het weer wat beter gelukkig. Pff... ik zat er zelf ook even goed doorheen. Niet leuk.

Vermoeiend zo'n kleintje haha. Ik merk dat ik wel nog steeds een ritme aan het zoeken ben. Met sommige dingen zoals tijd voor het badje etc. Verder gaat het op zich goed. En ik moet me ook niet spiegelen aan anderen waarbij de kleine al lang doorslaapt en zo mak als een lammetje is. Dan raak ik alleen maar gefrustreerd.

Dus dan praat ik weer eens met 'relaxte moeders' en denk ik van; ach ja, laat alles maar los en veer maar mee op het ritme van de kleine. Huilt hij veel? Dan is dat maar zo. Slaapt hij slecht? Jammer dan. Veel aandacht nodig? Dan pak ik hem lekker bij me. Af en toe heb je gewoon een reality check nodig.

Helemaal verliefd op mijn kleine man!!!

14. nana84

nana84 Fanatiek lid

18 jul 2013
    1.003
    9
    38
    Vervelend Aimee.. maar zo'n infuus kan wonderen doen. Hopelijk voel je je snel wat fitter.

He Light: Wat moet dit toch een ontzettend spannende tijd voor je zijn. Sterkte!

Leen: Doorslapen? Wat is dat? Mijn meisje heeft het gedaan, maar komt nu al een tijd elke nacht weer.. of twee keer :D Je kunt er idd maar het beste relaxed mee omgaan, want het veranderen lukt niet zo snel.
    Wat heerlijk dat Mason al zo aan het lachen is!

15. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Oef...! Hoop zo dat ik binnenkort eens wat kan slapen. Mijn wallen zijn met make-up niet meer bij te werken haha.
    Maar in het verleden behaalde resultaten bieden dus geen garantie voor de toekomst haha. Heftig dat jullie meid zich weer meldt 's nachts.
    Ben sowieso in deze tijd van het jaar al met geen mogelijkheid uit bed te krijgen. Maar daar trekt die kleine aap zich weinig van aan helaas.

16. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    hihihi.. Maar je krijgt er zoooo veel voor terug he meiden ;)

:p

Ik heb een foto van mn buik in mn album staan. Groeit enorm :)

17. Klets

Klets Bekend lid

20 nov 2013
    570
    0
    16
    NULL
    NULL
    Slapen? Wordt zo zwaaaaar overschat! Als je veel wakker bent maak je zoveel meer mee ;)

Hier ook meisje dat 's nachts toch ook liefst om de vier uur eten wil en elk uurtje een speen :) gezelligheid ten top! En de oudste die gewoon lekker half zeven wakker wordt en geen middagslaapje meer wil! :( Dus tips tegen wallen zijn ook hier van harte welkom, of de mogelijkheid tot korte winterslaap :)

Verder ben ik niet zo goed bij hier, sorry! Druk met allerlei dingen thuis! Hier is een kleine ziekenboek en nog even druk met het genieten van verlof en morgen nog weer een kraambezoekje :) haha het gaat maar door!

Verder ons meisje alweer drie maandjes, gister weer check up en prikje gehad, ze groeit lekker door! 59 cm en 5,5 kilo :) Heeeerlijk!

Troela Wel eerder over je bevalling gelezen, maar niets meer laten horen! Heftig zeg dat je zoveel bloed bent verloren! Dan is er heeel wat energie ook verloren! Goed aan je jezelf denken, en tijd nemen voor je herstel! Roze wolkjes komen en gaan vanzelf! :)

Aimee en light Sterkte beide, hoe gaat met jullie beide?

Wauw Daan Je groeit lekker, mooie buik! Gaat toch echt wel harder met twee wondertjes :)

18. Troela84

Troela84 Bekend lid

12 nov 2013
    519
    0
    0
    Dank jullie wel voor alle lieve berichtjes! Doet me goed :)

@Light: Hoe gaat het nu met jou?

@Leen: Wallen tips, hier ook welkom ;)

@Klets: Heb er al zo druk met 1 kleintje, laat staan met 2. Petje af!

@Nana: Heftig hoor werken en elke keer gebroken nachten

@Aimee: Hopelijk heeft je nachtje ziekenhuis geholpen

@Hier: Druk, druk, druk en waarmee?? Kom helemaal nergens aan toe en toch ben ik voor m'n gevoel 24/7 bezig. Ik ben nog steeds emotioneel echt heel labiel. Ken dat niet van mezelf :( En heb echt het gevoel dat ik het moederschap echt zwaar heb onderschat. En zie er als een berg tegenop dat m'n man volgende week weer moet gaan werken. Ik zou graag meer genieten en minder down zijn. Hopelijk komt het snel...
    (sorry alweer een mopper berichtje, maar het lucht zo op om het ff van me af te typen :))

19. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

22 mrt 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou meiden, ik ben weer thuis na 3 nachtjes ziekenhuis, met een recept omeprazol en emersefenen. Dinsdag moet ik weer voor controle en ik hoop dat ik het ziekenhuis dan de komende 6mnd niet meer zie.
    Wel moet ik producten eten met veel kalium er in. en verplicht ontbijt op bed (vervelend...)

20. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Aimee, fijn dat je weer thuis bent!
    Hoop dat je idd het ziekenhuis voorlopig niet meer hoeft te zien;)

Slapen? Pff ik dacht dat die gebroken nachten pas na de bevalling kwamen...ik kan nu al niet in een keer doorslapen... ;)

Deel Deze Pagina