PCOS (zonder symptomen) en Zwanger!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Leen82, 12 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hihi, dat doorslapen is zoooooo fijn, wij hadden het afelopen nacht voor het eerst weer in een paar weken... Tot 6 maanden sliep hij elke nacht door!

Ongesteld worden, ik ben pas 2x ongesteld geweest en geef niet eens volledig borstvoeding. Langzaam maar zeker komen we weer op onze pootjes terecht!

Light: Klinkt goed, vertrouwen hebben en heel rustig aan doen, dan kan je het echt lang volhouden. Veel succes en ik blijf je volgen!

2. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

22 mrt 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi al die door slapers!
    Hoop dat gister alles goed was met Mason?

Hier nog steeds thuis, misselijkheid en overgeven is de ene dag meer aanwezig dan de andere dag. Gister weer wat gaan werken (mijn mail gecheckt) en daar kan ik vandaag mooi mee verder. Moet maar per dag bekijken hoe het gaat en of ik naar mijn werk kan gaan. VL heeft het liefste dat ik helemaal niet ga tot dat ik zeker 2 dagen niet misselijk ben geweest. Maar goed, ik hoef volgende week maar 2 dagen en de week daarna maar 3!

Ik probeer iedereen bij te houden, hoe het gaat maar merk dat ik dat wel lastig vind met al die namen ;)

3. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Controle was weer goed! Alles ok met de Twins :D

Bijgevoegde bestanden:

4. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    @daantjuh: weet je de geslachten al :)

5. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Wij zijn inmiddels uit over de naam!!! Volgende de maand de rest van de spulletjes shoppen en dan hebben we alles binnen

6. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    maandag hebben we een geslachtsbepaling :D

En uiteraard deel ik dat met jullie! :cool:

7. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Daantjuh, dat ziet er echt grappig uit twee kindjes op zo'n echo!

Fijn dat mason al luistert leen;)

Truelove, lastig al die namen!

Light en aimee, zie andere forum;)

Net weer even grondig gecontroleerd in het ziekenhuis, weer wat licht bloedverlies na twee wk bloedvrij... Maar alles was weer goed, had ik ook wel verwacht!

8. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    @lets vervelend hè die bloedingen.. Fijn dat wel alles goed is met je ukkie :)

9. Meisjeje

Meisjeje Actief lid

21 feb 2014
    232
    9
    18
    NULL
    NULL
    Hoi Lieverds!

Sorry voor de lange stilte! Druk druk en moe moe!
    Net terug uit Oost-Europa.. Hebben ons huis leeggetrokken daar en de sleutels vanmiddag ingeleverd. hoofdstuk Oost-Europa dus afgesloten!!
    Isabella dus voor t eerst gevlogen buiten de buik en ze deed het fantastisch!
    Morgen al weer 1 maand oud! Ons popke!
    ze doet et goed maar heeft veel last van krampen. Hebben nu ook medicijnen tegen de reflux.. 67euro! wordt niet vergoed... dolletjes! Nog niet echt het idee dat het helpt..
    Hebben dus wat korte nachten zo met haar...

Leen wat een braafje die Mason, zo goed luisteren naar zijn mama en papa!

Klets Wat leuk dat je meisje draaide!! Heerlijke momentjes wanneer ze weer wat nieuws doen of kunnen!

daantjuh wat een mooie foto!! wauw zo bijzonder die twee guppen!

troela super blij om te lezen dat je wat positiever bent en kunt genieten van jullie meisje! en wij zijn er om naar elkaar te luisteren he! Dus spuien als je spuien moet! Bovendien herkennen we er allemaal veel in hoor!

light fijn wat positief nieuws zo van de artsen! koppie op!

lets hoe ist met jou?

rest, k ben t even kwijt! haha

10. Vissie85

Vissie85 Bekend lid

27 dec 2013
    551
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daan, wat een gaaf gezicht twee frummels bij elkaar
    Aimee, alles op z'n tijd inderdaad. Rustig aan
    Lets, toch weer schrikken, dat kan ik me voorstellen maar weer goed gekeurd dus. Hoe ver ben je nu en is die hematoom nu weg?
    Meisjeje, gewoon al weer helemaal in touw met je Fam. Wat een gedoe, zou niets voor mijn zijn. Vind het super knap hoe je er mee omgaat

11. Vissie85

Vissie85 Bekend lid

27 dec 2013
    551
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nana, jij dat is ff confronterend! Ik denk inderdaad dat ik de eerst volgende ben die mag bevallen!
    Light, jij moet alles gewoon nog ff inhouden ;) we zijn inmiddels weer een paar weken verder gelukkig. Kunnen we er vanuit gaan dat geen bericht goed bericht is?

12. Light

Light Fanatiek lid

15 jun 2014
    1.549
    100
    63
    Ben een weekend thuis. Gaat goed tot nu toe, fijn om thuis te zijn. Heerlijk, die rust. Morgen terug voor controles, vind het heel spannend. Omdat ik verminderd vruchtwater heb gaan ze wekelijks controleren of de doorbloeding van de navelstreng nog goed is. Hopelijk is kleine frup ook weer gegroeid en is het buikje bijgetrokken.

Ik reageer niet zoveel omdat ik steeds erg moe ben. Lukt me niet om op iedereen te reageren (mijn concentratie en geheugen laten me ernstig in de steek) en om nou steeds ego-berichten te sturen vind ik ook zo...egoïstisch ;)

13. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Fijn thuis light!

En jij stuurt maar lekker egoberichtjes hoor!

14. Troela84

Troela84 Bekend lid

12 nov 2013
    519
    0
    0
    @Light: Lekker ego berichtje blijven sturen want we willen hier wel op de hoogte gehouden worden ;)
    Fijn dat je weekend thuis bent en even bij kan trekken

@Meisjeje: Alweer gevlogen joh. Wow alweer helemaal up and running dus. Knap hoor :) en fijn dat jullie meisje het zo goed doet

@Vissie: idd de eerst volgende. Spannend ;)

@Klets: Knap dat je meisje al kan omdraaien

@Leen: Doet Mason het elke nacht nu goed, nou je hem goed heb toe gesproken? :cool:

@Hier: Ik begin me eindelijk weer lekker mezelf te voelen en lukt steeds meer een ritme te krijgen met ons meisje. En ook de nachten gaan super goed. Moet er 1x uit om te voeden. Heb nu ook het gevoel dat ik eindelijk eens kan gaan beginnen met genieten ipv alleen maar 'moet' (voeden, luier, troosten enz enz) dingen aan het doen ben. Blijft nog wel ff wennen het nieuwe ritme met een baby. Want ohh mijn god wat kan je de hele dag druk zijn met niks, met zo'n kleine ;) Het huishouden is hier ook allang niet meer wat het geweest is :):)
    Minder gezellig nieuws is dat je de oma van m'n man overleden is en wij de dag voor kerst nog een crematie hebben :(

15. MariaP86

MariaP86 Bekend lid

10 dec 2013
    644
    0
    16
    #2615 MariaP86, 21 dec 2014
    Laatst bewerkt: 21 dec 2014
    Meiden ik ben hier echt al superlang niet geweest. Sorry daarvoor. Dit komt omdat ik de meest zware tijd van m'n leven achter de rug heb.
    Een zware bevalling, compleet uitgescheurd en ijzertekort. M'n herstel heeft zeker 4,5 week geduurd dat ik weer normaal kon lopen een stukje 😳
    Heel emotioneel want ik kon die kleine bijna niet verzorgen. Bv is ook mislukt hierdoor en dat vond ik lastiger dan gedacht.
    Valerie is sinds vandaag uit het ziekenhuis. Ze heeft hier sinds afgelopen woensdag gelegen.
    Waar zal ik beginnen met haar.. Ze had bij de geboorte laag glucosegehalte door haar gewicht. Ze woog 4244 gram. Hierdoor direct bijgevoed met de fles, waardoor ze m'n borst natuurlijk niet interessant vond.
    En toen... Steeds huilen, krijsen, schreeuwen, niet slapen en niet meer poepen.. Echt uren per dag. Elke keer door het consultatiebureau adviezen gekregen voor de zogezegde krampjes.. Uiteindelijk kregen we na 100 adviezen te horen dat wij haar verkeerd troosten, ook al gaf ik aan dat ze niet kon poepen. Ammehoela! Dus ben ik naar de dokter gegaan en die zette haar op ander voeding en ik kreeg laxeermiddel en maagzuurremmers. Toen werd het nog erger want ze begon enorm te kotsen.
    En ik zo onzeker als ik was wist het niet meer. Ik was zo verdrietig want ik had echt het idee dat ze wat mankeerde. Nadat ze begon te kotsen zijn we naar het ziekenhuis gegaan. Daar werd ze opgenomen en bleek dat ze compleet verstopt zat. Aantal klysma's gehad en andere medicijnen en ze is sinds vandaag weer thuis.
    Ergens was ik opgelucht dat er toch wat was want ik heb me zo vaak afgevraagd wat ik fout deed, waarom ik haar niet kon troosten, dat ik niet gemaakt ben om moeder te zijn en nog meer negatieve gedachtes.
    Het zijn echt helse weken geweest en ik hoop zo dat we nu eindelijk kunnen genieten!

Troela ik heb veel aan je gedacht. Je angst voor de bevalling. Je bent inmiddels wel bevallen gok ik. ;) hoe heb je het ervaren? En de weken erna? Gefeliciteerd nog! Beetje laat natuurlijk :)

Meisjeje jij ook gefeliciteerd! Hopelijk heb jij ook een goeie bevalling gehad.

Hoe is het met de rest? Ik ga even bijlezen hoor (Vtje slaapt eindelijk in haar eigen bedje, hoera!)

P.s. Er staat een fotootje van onze spruit in m'n album :)

16. MariaP86

MariaP86 Bekend lid

10 dec 2013
    644
    0
    16
    Light, ik lees nare berichten (ik ben er te lang uit om te lezen wat er is gebeurd). Jeetje heftig meid!
    Ik hoop dat alles goed komt!

17. Meisjeje

Meisjeje Actief lid

21 feb 2014
    232
    9
    18
    NULL
    NULL
    Jeetje Maria! Wat een verhaal! Oh meisje wat zou jij je rot gevoeld hebben en dan nog niet te spreken over Valerie..
    Super heftig verhaal weer.
    Ik heb echt het idee dat er zoveel gefaald wordt in dat hele nederlandse systeem.. Grrr, men weet et allemaal zo goed en er wordt veel te lang gewacht met je doorsturen.
    Heb nu wel gemerkt dat je echt op je strepen moet staan en zelf moet handelen want ze laten je veel te lang aanmodderen.
    en die opmerking van het consultatiebureau over dat jullie je kindje verkeerd troosten is helemaal waanzin! Oh ik zou woest zijn, naja dat ben ik al nu ik dit lees pfff.

Fijn dat Valerie weer thuis is en dat ze zich nu beter voelt. en wat een mooie fotos! Heerlijk meisje om te zien! mooie bos haar ook zeg!
    Hoop dat jullie nu lekker kunnen gaan genieten.

Troela wat ontzettend fijn om te lezen dat je weer een beetje jezelf aan het worden bent! De eerste weken zijn gewoon super pittig. Herken het hoor dat de dag voorbij is zonder dat je t gevoel hebt wat gedaan te hebben en toch druk te zijn geweest.
    Ben super benieuwd naar jullie meisje haar naam, maar is aan jou of je t wilt vertellen natuurlijk.

hier ik heb zo´n ontzettende hoofdpijn steeds. T komt van de spieren uit mijn rug en nek.. wordt er gek van!
    dinsdag moeten we met Isabella naar t consultatiebureau, ben benieuwd.

18. Meisjeje

Meisjeje Actief lid

21 feb 2014
    232
    9
    18
    NULL
    NULL
    ons mopje lacht! zie foto!

19. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Jeetje Maria.. Wat een heftige tijd zeg..

Fijn dat je weer iets van je laat horen.. Maar poe hee.. Das niet niks allemaal.. Fijn dat je weer een beetje kan genieten.. Take care meis

20. MariaP86

MariaP86 Bekend lid

10 dec 2013
    644
    0
    16
    Thanks meiden!

Daan hoe is het met jou?
    Is het te doen.. Een tweelingzwangerschap? Heel bijzonder hoor.
    Zie dat je maandag een geslachtsbepaling gaat doen... Spannend!

Heb even zitten spieken bij de foto's van de geboren baby's. Pcos of niet, zware bevallingen of niet.. Er worden alleen maar mooierds gebaard in dit topic!

Deel Deze Pagina