PCOS (zonder symptomen) en Zwanger!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Leen82, 12 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Meiden, ik schaam mij diep dat ik hier nu pas weer kom. Druk met niks. Ja, kerst en de kleine.

Daan, gefeliciteerd! 2 mannen!

Light, fijn dat je nu op de 24 weken zit! Laat ze maar kletsen, die kleine zit goed bij jou!

Maria, wat een gedoe met je kleine meisje. Hopelijk gaat het snel beter. Opname in het ziekenhuis is niet fijn, maar ze is daar wel in goede handen. Heel veel sterkte en een dikke knuffel! En kleine kindjes, grote zorgen.

Leen, wat vervelend van Mason zijn hartje. Wel fijn dat ze het goed in de gaten houden, maar leuk is anders. En ik ben ook blij dat we zo'n fijn clubje hebben. Fijn om te kunnen spuien wanneer nodig, lief en leed kunnen delen en elkaar een hart onder de riem steken! Ik ben heel blij met jullie!

Hier gaat het goed. Elize drinkt goed, groeit goed en begint zich steeds meer te ontwikkelen. Ze is een blije baby die veel lacht. De nachten gaan ook steeds beter. Ik slaap nu vaak al 5 uur achter elkaar. Ik mag dus echt niet klagen. Voeden gaat ook goed al blijft 1 kant nog steeds gevoelig. Denk dat die tepel toch een knauw van de spruw heeft gekregen.

Kerst, wij hebben wel een boom, maar dit jaar heeft mijn man hem opgetuigd. Ik vind het wel gezellig staan.
    Kerstavond hebben wij met vrienden gevierd. Iedereen had wat hapjes gemaakt en het was echt heel gezellig. We woonden eerst dicht bij elkaar, maar toen ik het eerste stel met hun dochter naar Limburg verhuisd en het tweede stel met hun 3 jongens naar Brabant. Wij wonen in Utrecht, dus is ook niet om de hoek. Het is dus dan weer erg leuk om elkaar te zien.
    Gisteren hadden we weinig. Alleen de dienst in de kerk. Was de eerste keer dat ik Elize achter liet bij iemand anders dan mijn man. Had het er wel even moeilijk mee. Maar ze was heel lief geweest.

Vandaag gaan we naar mijn schoonmoeder. Niet veel zin in, maar het is maar 1 dag. Mijn zwager en schoonzus zijn er ook met hun 2 kinderen.
    Sinds Elize er is heb ik minder met mijn schoonmoeder. Ze is heel lief, maar soms iets te opdringerig en te betweterig. Dan heeft ze Elize op schoot en die begint te huilen. Wil ik haar overnemen, zegt ze: ik heb ook kinderen opgevoed. Ik weet wel hoe het moet. Of dat we Elize teveel verwennen, dat ze te zwaar wordt. Ze bedoelt dat als een grapje, maar ik word er bijna onzeker van. Is niet leuk.
    Maar morgen zijn de kerstdagen weer voorbij.

Ik wens jullie toch nog een hele fijne 2e kerstdag!

2. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Maria, jeetje wat vervelend dat ze weer is opgenomen :(. Maar wel beter dat ze nu op een goede plek is waar ze haar goed in de gaten kunnen houden. Weten ze inmiddels al wat meer? Hopelijk mogen jullie snel weer naar huis. Dikke knuffel.

Meisjeje, over een kleine 2 maanden weten we meer over het hartruisje. Als het er dan nog is, dan moet de kindercardioloog er misschien ook even naar kijken. In het ergste geval moeten ze het vaatje via de lies wijder gaan maken. Maar dat is in extreme gevallen. Ik wacht dus nog maar even af.

Fijn dat jullie het rijk voor jullie alleen hebben. Het bezoek zit er ook weer op voor jullie. Lekker genieten nu :D.

Wat doet jullie het meid het goed. Groeit als kool. Lekker zeg. Hopelijk 'settled' je tiet zich dadelijk ook en loopt alles lekker vlotjes.

Qua gewicht heb ik alle zwangerschapskilo's er al af. Die waren na 2 weken al weg. Maar ik heb nog de 6 van de hormoonbehandelingen die er af moeten. Ik kan ook lang nog niet alle kleding aan. Heb nog steeds een flubber buik. Of het zit te hoog en te strak door mn rollen of ze duwen op het litteken. In januari ga ik weer alles aanscherpen en goed op m'n voeding letten. Eet nu alles wat los en vast zit. Groenten krijg ik veel te weinig binnen etc. Dus dan trek ik alle gezonde riemen weer aan. Ook beter voor m'n energie, want die is below zero. En ik moet echt wat gaan sporten. Nog steeds erge last van mijn rug. Dus tijd om mijn buikspieren te trainen zodat mijn romp wat sterker word. Dan zal de rugpijn ook weg gaan.

Vissie, qua onzekerheid gaat het wel. Denk dat je ook het ruisje bedoelt? Vooralsnog maak ik me niet echt zorgen en heb ik goede hoop dat het allemaal vanzelf wel bijtrekt. Qua ander gebeuren rondom Mason heb ik een goede sidekick die me ook met beide benen op de grond houdt. Je moet toch je weg zoeken. En onze kleine boef heeft gewoon veel aandacht nodig.

Roderoosjes wat fijn dat alles goed gaat bij jou. Lekker genieten. Jammer van je schoonmoeder. 1 tip: laat niet op je kop zitten en zeg gewoon wat je denkt. Weliswaar netjes verpakt haha. Geef gewoon aan dat je het prettiger vind om haar zelf te troosten. Kan toch?!

Hier gaat alles wel okay. Mason is helaas snip verkouden, waardoor we eergisteren een erg korte nacht hadden. Konden zowat ieder uur ons bed uit, kleine snotvrij maken, troosten en weer het bedje in. Hij viel meteen weer in je armen in slaap, dus de kleine was ook goed moe. Vind het niet erg om er uit te moeten zolang je de kleine maar kunt helpen. En dat was gelukkig ook zo. Gaat alweer de goede kant op.

Eergisteren Kerstavond hier gevierd met m'n ouders, zus en haar kids. Erg druk en gezellig. Eerste Kerstdag op 3 plekken geweest, waaronder de familie in Duitsland. Ging allemaal goed. Ik was wel erg moe daarna. Kleine ook, overdag niets geslapen. Was bang dat hij slecht zou slapen door alle indrukken, maar dat was gelukkig niet zo.

Vandaag maar even het huis goed onder handen genomen en gepoetst. Was even blijven liggen (ook alle zooi van Kerstavond nog). Dus de dag is weer nuttig besteed haha.

En even de tijd gevonden om hier te reageren.

Nou meiden, geniet nog van de zonnige dag!

3. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Rustig hier :)

Mason heeft vannacht voor het eerst bij opa en oma geslapen. Wat was dat raar zeg haha. Gelukkig is alles goed gegaan en heeft hij lekker geslapen. Helaas niet doorgeslapen, dus mijn ouders zullen ook wel moe zijn haha.

Zowel Mason als ik zijn snip verkouden. Niet leuk. Dus hopelijk knappen we snel weer op.

Net een sollicitatiebrief de deur uit gedaan voor een functie wat echt 100% past. Dus fingers crossed, want die baan lijkt me helemaal leuk. Sluitingsdatum is 12 januari.

Nou luitjes, ik hoop dat het met iedereen goed gaat.

Alvast een heel goed uiteinde en het allerbeste voor het nieuwe jaar. Zoals wij limbo's zeggen: ich wins uch unne goaie roetsj!

4. Troela84

Troela84 Bekend lid

12 nov 2013
    519
    0
    0
    Hey Meiden, eindelijk weer eens tijd om ff te typen. Ben maar druk maar weet nog steeds niet zo goed waarmee ;) Het ritme met een baby in huis is toch wel ff anders.

@Maria: Wat balen dat jullie meisje weer is opgenomen en dat met de kerst :( Wat een zorgen allemaal. Heel veel sterkte!

@Roderoosjes: Fijn dat Elize het zo goed doet. En heerlijk is dat he, als je een paar uur achter elkaar kunt slapen ;)

@Light: Hoe gaat het nu met jou?

@Leen: Spannend van die sollicitatie. Ik ga voor je duimen ;) En vervelend van dat hart ruisje. Hopelijk blijkt het toch niks te zijn om je zorgen over te maken.
    Heb je vannacht goed geslapen, nu je een nacht door kon slapen? Ik hoop het voor je

@Meisjeje: Zo te horen gaat het bij jou ook allemaal goed. Alleen vervelend van het vele spugen. Ik heb ook best veel melk. Spuit er soms letterlijk uit. En zo te lezen groeit Isabella er goed op :D Heerlijk toch

@Daantjuh: Leuk joh 2 mannen :D

@Hier: Helemaal gelukkig, ons meisje heeft vannacht 6 uur achter elkaar geslapen. Wat een heerlijkheid :)
    Ben blij dat de feestdagen voorbij zijn was toch wel een beetje veel voor zowel moeder als dochter. Ondertussen begin in langzaam maar zeker een beetje aan het moederschap te wennen. Hoewel ik het af en toe toch lood zwaar vind. Maar Leen had dat ook al heel treffend op geschreven.

Iedereen een hele mooie jaar wisseling gewenst :)

5. Meisjeje

Meisjeje Actief lid

21 feb 2014
    232
    9
    18
    NULL
    NULL
    Goed bezig Leen! ik zal voor je duimen! wat voor functie is het?
    Knap hoor dat je Mason al uit logeren had! Hoop dat je een beetje hebt kunnen bijslapen!

Troela wat fijn 6 uur! Wij hebben het hier soms. snachts verschilt het nog tussen de 3 en de 6 uur dat ze slaapt.. Geen pijl op te trekken...
    Was ook doodop van de kerst hoor, ook al hadden we maar 1 dag eters... Mijn schoonouders bleven alleen langer dan gepland had had gehoopt dat die de volgende ochtend weggingen, maar helaas....... dussss

Hier meisje veel last van haar darmen, medicijnen zijn we mee gestopt, die deden niks.
    ze had gister al 3 dagen niet gepoept en haar buikje stond helemaal bol en strak. Huilen natuurlijk. Heb uiteindelijk op advies van vriendin die kraamzorg is de thermometer een aantal keer in gestoken.. toen hadden we 3 luiers vol.
    Vandaag weer zelfde, veel krampen en behalve lucht komt er weer niks uit. Even afwachten dus. Vind het zo zielig want je ziet en hoort echt dat het pijn doet aan haar buikje.

vandaag zou de vrachtwagen met onze spullen aankomen uit oost europa.. horen we net dat hij een ongeluk heet gehad in Polen.. Vrees dus voor mijn serviesgoed.,

meiden, fijne jaarwisseling!!
    tot in 2015!

6. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden, hopelijk hebben jullie de kerstdagen een beetje overleefd! Wij zijn hier geveld geweest door de griep...

Maria: sterkte meid, hopelijk gaat het snel beter met jullie kleine dame.
    Leen: goed gezegd! Ik liep natuurlijk wat voor op jullie allemaal maar voel me er toch wel een beetje bij horen :). Ik duim met je mee dat het hartruisje goed afloopt.

Meisjeje: Lekker spekkie heb je :) Dat overdrinken is wel minder fijn, misschien kan je de grootste druk er eerst afkolven, kan je meteen een voorraad opbouwen!
    Over mama's gewicht: Na bijna 10 maanden ben ik nog 3 kg boven mijn startgewicht, ik was 24kg bijgekomen en heb er niet extreem voor hoeven diëten. Er is dus hoop!!
    Ik duim dat je spullen het overleefd hebben!

Fijne jaarwisseling!

7. Light

Light Fanatiek lid

15 jun 2014
    1.549
    100
    63
    Dich auk un huul fijne jaorwisseling, Leen ;) En ook voor de rest natuurlijk, dat al jullie wensen in 2015 mogen uitkomen.

Hoop dat jij en Mason snel weer opknappen, Leen! En dat het wat wordt met je sollicitatie. Ik duim!

Fijn Troela, dat je begint te wennen. Op dit moment lijkt me niets heerlijkers om druk te zijn met de baby, maar als het zover is zal ik wel anders piepen ;)

Oh nee, Meisjeje! Hoop dat alles goed komt met je spullen! En wat ontzettend zielig dat je meiske zoveel last heeft.

Wij zijn vandaag weer de controles goed doorgekomen! Dokter was erg tevreden. Mijn buik was goed gegroeid, baarmoedermond zag er prima uit, metingen van doorbloedingen allemaal goed, vruchtwater beter dan de vorige keer... alleen frupke nog steeds aan de kleine kant. Ze vermoeden dat dit aanleg is, maar ze willen een groeiachterstand vanwege minder functionerende moederkoek uitsluiten. Na een aantal metingen kunnen ze hier pas wat over zeggen dus wij blijven braaf wekelijks naar Maastricht rijden.

8. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Hoi meiden,
    Ik lees elke keer mee hoor maar kan het af en toe niet meer bijhouden sorry :):)

9. Vissie85

Vissie85 Bekend lid

27 dec 2013
    551
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben blij te lezen dat het goed gaat Light!

10. MariaP86

MariaP86 Bekend lid

10 dec 2013
    644
    0
    16
    #2650 MariaP86, 30 dec 2014
    Laatst bewerkt: 30 dec 2014
    Hee meiden,

Hier goed nieuws. De kleine meid is weer lekker thuis sinds gistermiddag!
    Helemaal blij!

Leen: raar he? Een nacht zonder kind. Wel lekker om even slaap in te halen ;) hoe is het met de verkoudheid?

Meisjeje die klachten had onze meid ook. Niet kunnen poepen, verstopt raken, daardoor kotsen en de hele trammelant. Alle adviezen geprobeerd maar niets hielp. Is de ontlasting wat harder? Want dan zou je eens kunnen denken aan andere voeding. Zit je aan de nutrilon toevallig? Niet de omneo want dat maakt het nog harder! Ik hoor echt vaak baby's met moeilijke stoelgang. Echt vervelend. Mijn meis krijgt nu wat laxeermiddel forlax (geen lactulose want dat is 1 grote suikerbom wat de krampen erger maakt). Dit allemaal op advies van de kinderarts.
    Ik had ook alle tips geprobeerd (extra vocht, infacol, boeren, d'r. Brown flessen enz enz). Drama! Infacol schijnt de ontlasting ook harder te maken trouwens. Heel naar voor jouw meid :( hoop dat het snel beter gaat!
    Oja wij gebruiken ook speen 2 zodat ze meer binnen krijgt waardoor haar ontlasting ook soepeler werd.

Light wat fijn dat het zo goed gaat! Ik kan me voorstellen dat waar jij doorheen moet loodzwaar is en heel onzeker. Ik hoop dat je van het goeie nieuws kan genieten!

Troela fijn he? 6 uur slaap! Dat doet een mens goed ;) tis zwaar he? De eerste weken. Ik vind het zelf ook loodzwaar. Soms denk ik weleens met heimwee terug aan de tijd voor de zwangerschapenzo, de stedentripjes, de vakanties, lekker relaxt in het zonnetje zonder zorgen en lekker uitslapen. Maar goed dan krijg je weer een mooie glimlach van de kleine en dat maakt alles goed.

Kilo's: ik moet er nog 2. Mijn buik is flubberig en vol striae. Ik pas m'n gewone broeken nog niet helemaal. Mijn huid bij m'n middel is losser. Mijn buik is dan ook behoorlijk opgerekt dus helaas pindakaas. M'n boobs zijn ook kleiner en iets hangerig. Dat wordt een badpak voortaan haha!

Nou aangezien de kleine meid nog steeds (!!!) slaapt heb ik maar wat foto's toegevoegd, voor de liefhebber :)

11. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Maria, wat een fijn nieuws!

Ik kan t ook ff nie helemaal bijhouden...ben vrij moe de laatste week.
    Ach dat slaapt zich wel weer wat beter.
    Hier alles goed verder, volgende week de twintig weken echo.

Jullie allemaal alvast een hele fijne jaarwisseling, enne goede roetsj vur de medelimbo's;)
    En bedankt voor alle lieve steun het afgelopen jaar!! Op naar een mooi 2015!

12. Klets

Klets Bekend lid

20 nov 2013
    570
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal, long time! Hoe is het? Fijne kerstdagen gehad, heerlijk zo'n eerste kerst met kindje (in of al buiten je buik) nieuwjaarswensen van vorig jaar zijn uitgekomen! Echt bijzonder en super! Nog mooie wensen voor komend jaar?
    Vorig jaar oud en en nieuw wist ik net een week dat ik weer zwanger was 😀 en door mijn overgeefneigingen, was er meteen al vermoedde bij vrienden! En nu twee mooie meissies!

Maria, wat heftig dat je dagen in zks heb moeten doorbrengen? Hoe gaat nu verder? Prachtig meisje heb je! Leuk die foto's!

Light, fijn dat controle weer goed was en je vruchtwater zelf is toegenomen, goed nieuws en zo pakt je kleintje nog fijn wat tijd in je buik! Goed dat ze groei goed in de gaten houden, hebben ze ook aangegeven hoeveel de kleine in groei achterloopt? Hier ook zwanger van kleintjes, waarschijnlijk past het gewoon bij ons!

Leen, vervelend van hartruisje, toch altijd spannend! Hopelijk volgende keer beter nieuws! Dapper dat je mason al nachtje heb weggebracht, wel heerlijk even nachtje samen en lekker bijslapen! Kan je zo van opknappen! ☺️

Daan, volgens mij jou nog helemaal niet gefeliciteerd met je twee mannen! Gaaf hor, al wat geshopt voor de mannetjes?

Nana? Hoe is het bij jou?

Lets, spannend volgende week 20 weken echo, wat een mijlpaal weer! Hoe gaat het met genieten?

Hier, gaat alles lekker door! Over weekje mag ik weer werken, spannend hor! Ben benieuwd of ik er snel weer in zit, je mist toch heel wat informatie als je 7 maanden eruit ben geweest! ☺️
    Verder heel vrolijk meisje, ze begrijpt het doorslapen echt! Nu nog leren hoe ze speen moet indoen 😉 grootste meisje wel onrustig s nachts! Die houdt ons meer uit de slaap! Gezellig!

En qua kilo's was ik weer op oude gewicht, na kerst er weer 1 bij! Maar nog niet helemaal in shape hor, moet even echt fanatiek sporten oppakken dan zal alles wel weer goed komen (hoop ik) 😉

Uhm, m'n grote meisje wordt eindelijk wakker, (Wat een luxe, zeker na zo'n nacht) dus stap maar eens uit bed!
    Daardoor nog wel paar niet gehad!

En hier is het gelukkig nieuwjaar en de beste wensen, al vind ik al dat limbo wel leuk klinken!

13. Klets

Klets Bekend lid

20 nov 2013
    570
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vergeet ik helemaal vraag te stellen aan bevallen dames: kriebelt het alweer? Ik baal hier eigenlijk dat er alweer wens in m'n hoofd zit, had eigenlijk even rust gewild en er niet mee in m'n hoofd willen zitten! Lekker tegenstrijdig! Hormonen maar de schuld geven? 😄

14. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Ik reageer vd week wat uitgebreider op jullie!

Maar ik wil jullie allemaal een fijne jaarwisseling wensen!

Op een nieuw jaar met nog meer mooie beebjes en wellicht wel nieuwe zwangerschappen ;)

15. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Troela, ik had héérlijk geslapen ja :D. Alleen wel vreemd wakker worden zonder kleine in huis haha.

Oh wauw, wat lekker dat jullie meid al 6 uur aan een stuk slaapt. Knap je van op he? Is de lijn doorgezet of was het een eenmalig iets? Hopelijk niet :D.

Meisjeje als Managementassistente. Super leuke job. Dus ik wil die baan krijgennnn!!

Ah wat sneu dat de kleine zo'n last heeft van haar buikje. Is ook allemaal flink wennen voor die darmen. Handig dat de tip in ieder geval wat heeft opgeleverd :). Hopelijk gaat het iedere dag een beetje beter.

Oei,.. wat balen van die vrachtwagen. Hopelijk is er niet te veel stuk.

Saartje, natuurlijk hoor je er gewoon bij :). Leuk dat je hier weer bent komen schrijven trouwens. Gezellig.

Light wat ontzettend fijn dat de controles goed waren. En wat goed dat het vruchtwater weer beter is nu. Wauw. Steeds meer positieve berichten. Wat goed!! Hopelijk komt het ook nog goed met de groeiachterstand.

Truelove, gewoon 2 schermen open zetten. Eentje om terug te lezen en de andere om dan meteen te typen zodat je op iedereen kunt reageren :cool:. Zo doe ik het althans haha.

Maria super fijn dat jullie weer thuis zijn. Gelukkig maar. En wat een mopje zeg. Geweldige foto's!!

Lets, wauw, 20 weken echo alweer?? Wat vliegt die tijd. Top. Hopelijk voel je je verder goed!

Klets, bijzonder hè wat er in een jaar allemaal kan gebeuren. En nu vier je oud&nieuw weer met z'n viertjes, alleen mag je de kleine meid dan lekker knuffelen. Zo bijzonder.
    Wat spannend om straks weer te gaan werken. Heb je er zin in of zie je er tegenop? 7 maanden is echt lang.

Time flies...

Over je vraag of het al kriebelt... ehm: Jaein. Ja, ik hoop dat ik alles nog een keer mag meemaken, hoe zwaar ik de zwangerschap (en bevalling) ook was, maar nu nog niet. Even een paar maandjes wachten. Officieel mag ik een jaar niet zwanger worden, maar de gynaecoloog zei al dat ik na de bruiloft (mei, dan is Mason 7 maanden), gewoon maar moet langs komen voor een uitgangsecho. Eventueel kunnen we daarna weer starten. Maar eerst even hier alles op de rit krijgen en bijslapen haha. En eerst wil ik een baan.
    Willen jullie eventueel 3 kids? Of zijn jullie 'klaar'?

Hier: Mason en ik zijn nog steeds verkouden, maar het gaat gelukkig wat beter. Vanavond gaan we met z'n allen bij vrienden doorhouden. Benieuwd hoe Mason zijn eerste jaarwisseling gaat ervaren haha.

Hoe slapen jullie kids trouwens? Mason is echt een buikslaper. Dat is letterlijk zijn "uit" knop. Vond het wel spannend in het begin (gezien alle adviezen), maar op zijn rug wil hij gewoon niet slapen. Vraag me af of hier meerdere buikslapers zijn.

Nou, ik ga me maar eens opfrissen want loop in m'n kloffie. Nog steeds afvragende wat ik vanavond in godsnaam ga aantrekken...

Heel veel plezier allemaal.

2014, bedankt! Je was een geweldig jaar, met veel nieuwe en waardevolle ervaringen! 2015, heel benieuwd wat jij ons allemaal gaat brengen.

Ciao XX

16. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Alexander slaap ook liever op z'n zij of buik. Ik durfde hem ook nooit op zijn buikje leggen en op een gegeven moment ging hij zelf in zijn favoriete houding rollen.

17. MariaP86

MariaP86 Bekend lid

10 dec 2013
    644
    0
    16
    Meiden allemaal een fijne jaarwisseling!

Leen, mijnes ligt ook graag op der buik, alleen wordt ze nu sinds de ziekenhuisopnames ingebakerd (wat echt een succes is) dus nu ligt ze op haar rug.
    Maar geen zorgen, als Mason sterk genoeg is in zijn nek dan is het geen probleem ;)

Lets holymoly 20 weken alweer? Wat vliegt de tijd! Spannende echo! Hopelijk lekker uitgebreid, kun je extra lang van de kleine genieten!

Klets alweer bijna aan het werk.. Dat lijkt me zo raar. Ook wel weer leuk denk ik.
    Lekker man dat de kleine al doorslaapt!
    Ennuh ik ben nog redelijk ondersteboven van wat er allemaal is gebeurd in 2014 (zwangerschap, bevalling, de kleine) dat ik absoluut nog lang niet klaar ben voor een tweede. Denk ik.

Ben bekaf. Kleine kan slecht slapen door al dat vuurwerk. Ze zijn hierachter al de hele dag bezig :(
    Waarschijnlijk liggen we beiden voor 12 uur op 1 oor :p

18. nana84

nana84 Fanatiek lid

18 jul 2013
    1.003
    9
    38
    Lieve dames, het is veel te lang geleden dat ik hier gereageerd heb. Ik lees elke dag de berichtjes, maar ben erg druk prive, werk en met de kleine.
    Voor iedereen een goede avond/nacht gewenst en een heel goed en gezond nieuwjaar!!

Over een aantal daagjes reageer ik uitgebreid!

Eerst nog twee werkdagen overleven.. morgen om 6:00 uur gaat de wekker weer! :(

19. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Dames, alvast een heel gelukkig nieuwjaar!

20. Troela84

Troela84 Bekend lid

12 nov 2013
    519
    0
    0
    Hoi Dames,

Reageer van de week wat uitgebreider. Vandaag de dag van verplichte bezoekjes :(

Maar wil graag iedereen een heel mooi en gezond 2015 wensen!! :D

Deel Deze Pagina