PCOS (zonder symptomen) en Zwanger!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Leen82, 12 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Gelukkig nieuwjaar allemaal!!

2. Meisjeje

Meisjeje Actief lid

21 feb 2014
    232
    9
    18
    NULL
    NULL
    Gelukkig nieuwjaar lieve meiden!
    Op nog een lading mooie baby's dit jaar!!

3. Vissie85

Vissie85 Bekend lid

27 dec 2013
    551
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wens jullie voor dit jaar fijne zwangerschappen, goede bevallingen en gezonde en poeslieve babys en dat de zwangerschapskilos er maar weer snel af mogen vliegen!

4. Light

Light Fanatiek lid

15 jun 2014
    1.549
    100
    63
    Lieve meiden, een heel gelukkig en gezond 2015 voor jullie allemaal. Jullie kunnen je voorstellen dat ik niet zoveel wensen heb voor het nieuwe jaar...

Had het gister even heel zwaar. Het kost zoveel energie om rustig en positief te blijven. We blijven vertrouwen houden; we kunnen niet anders, maar ik denk ook dat dit het beste is voor mijn lichaam en de kleine. Ik hoor van anderen dat ze me sterk en dapper vinden en dat is fijn. Maar natuurlijk kan ik niet altijd sterk zijn, alle negatieve gedachten en gevoelens probeer ik zo snel mogelijk 'weg te maken', maar soms word ik er door overspoeld. Ik merk ook dat ik licht getraumatiseerd ben. Heb veel associaties met bepaalde plaatsen en geluiden en ik vind het bijvoorbeeld moeilijk om gedetailleerd en met gevoel te praten over wat er gebeurd is. Dus dat laatste doe ik dan ook zo min mogelijk. Die verwerking komt later wel.

Gister ben ik voor het eerst even weg geweest van huis (op de ziekenhuisbezoeken na). Ik heb bij mijn ouders gegeten, die wonen een paar 100m verderop maar we zijn er met de auto heen gegaan. Ik zat op de plek op de bank waar de vorige keer de pijn begon. Moest er de hele tijd aan denken, raakte zowat in paniek, maar pas toen we weg gingen kwam het eruit. Ik was zo opgelucht dat er niks gebeurde...

Ook even wat leuke dingen. Babykamertje is besteld en zal binnenkort geleverd worden. Mijn man heeft die via zijn werk besteld dus we kregen ook nog een leuke korting. Ook hebben we op oudjaarsdag de stokke tripp trap van mijn ouders gekregen. We (lees: mijn man) heeft 'm meteen in elkaar gezet en de stoel staat nu hier te pronken aan tafel. Ik vertel ons Frupke elke dag dat 'ie daarin mag zitten, maar eerst nog even goed moet groeien, zodat 'ie ook past :)
    Ook ben ik op zoek naar een mooi wiegje. We dachten eerst om de kleine meteen in het ledikantje te laten slapen, maar nu vind ik het een fijn idee om de beeb eerst bij ons op de kamer te leggen. Ik vind zo'n mozesmandje zo leuk, maar mijn schoonzusje (=kraamverzorgende) raadde deze af.
    Verder ben ik me nog meer aan het verdiepen in borstvoeding. Ik wilde helemaal geen borstvoeding geven omdat het idee me enorm tegenstond. Kan dit echter niet meer voor mezelf goedpraten, want hoe je het ook wend of keert; borstvoeding is toch het beste. Zeker als ons Frupke te vroeg of te klein geboren gaat worden. Kunnen jullie me een goed kolfapparaat aanbevelen?

Sorry voor dit lange ego-bericht. Moest het even van me afschrijven...bedankt voor het lezen alvast ;)

5. Meisjeje

Meisjeje Actief lid

21 feb 2014
    232
    9
    18
    NULL
    NULL
    Lieve Light, ego berichtjes bestaan hier niet!
    Wat fijn dat je er zo open over kunt schrijven en dat je schrijft dat je t niet altijd kan handelen is super logisch!!
    het is mega spannend en ook traumatisch wat er gebeurd is en daarboven op zit je vol hormonen. Janken mag!

Leuk hoor babykamer besteld! Ben erg benieuwd natuurlijk!
    Ik geef zelf borstvoeding en moet zeggen dat het me 100% meevalt. Het is zo praktisch.. Als ze honger hebben is het altijd voor handen, is altijd op de juiste temperatuur en kost niks. Ik voed ook gewoon in t openbaar, kan me weinig schelen. Wel doe ik er dan een sjaal overheen oid zodat ik niet helemaal bloot zit.

Ik heb een Medela Swing kolf. Die kan op zowel batterij als op netstroom en is lekker klein.

Meiden met babys: Hebben ze door t vuurwerk heengeslapen? Isabella wel hoor! Als n roosje!
    En vannacht van 11.15 tot 7:00uur! Wowie!!!

Leen Isabella is een rugslaper, wel met een voorkeurskant dus ik probeer haar hoofd wel steeds te draaien.

Duim voor je voor de job hoor!

Klets wow je verlof zit er weer op! Spannend weer zo aan t werk en beide meisjes achter laten of niet?

Hier kriebelt et nog niet hoor, maar ik vind het wel jammer dat et zo ontzettend snel gaat, ze groeien echt als kool, t was geen fabeltje!!!
    Isabella zit met sommige dingen al in 62 (andere nog 50) maar heb al een bak met "te Klein"......snif.

hier Bijna manlief is de inboedel gaan halen in rotterdam. De vrachtwagen is aangekomen en alles lijkt nog heel te zijn! Van de week maar eens beginnen met sorteren van wat er weg moet en wat mee naar Dubai (winterdekbedden in overvloed momenteel)
    Ik net ons michelin vrouwtje in bad gedaan, een van de eerste keren dat ze niet de hele tent afbrak van woede. Mevrouw gaat liever onder de douche....

heb foto van tut in t vliegtuig op mijn pagina gezet! chillen met Vivaldi!

Ik sluit mijn eerste verhaal van 2015 af met een smeuïge vraag:
    Hoe is het met het bloedverlies bij de mama´s?? Isabella is nu 6 weken en ik heb nog elke dag een vieze onderbroek. Ben de maandverband zo beu dat ik nu liever mijn onderbroek maar steeds uitwas als ik ga douchen.
    T is niet veel maar konstant wel rood/rozig slijm... ZOOOOOO KLAAR MEE

Tjuus!

6. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    HAPPY NEW YEAR LADY'S. Dat het maar een fantastisch jaar mag worden :D

Saartje, thanks. Dan is Mason niet de enige buikslaper. Al was Alexander ouder toen je hem op zijn zij/buik legde begrijp ik. Deze kleine frut kan zich zelf nog niet omdraaien namelijk. Maar hij is het er niet mee eens als ik hem op z'n rug leg...;)

Maria, dat inbakeren hielp helaas ook niet bij Mason. En heb het ook met zo'n zak van Puckababy geprobeerd. Fijn dat je meisje wel goed reageert op het inbakeren. Hoe is het nu met haar?

Light, fijn dat je je ei hier een beetje kwijt kunt. Snap best dat die momenten zich voordoen. Maar gelukkig is alles rustig bij jou. Je kleintje doet het goed daar binnen.
    Zou je niet willen gaan voor een co-sleeper? Schijnt ook heel fijn te zijn. Zo'n ding ga ik zeker halen voor de 2e.
    En qua kolf heb ik de Medela Freestyle (dubbel). Wel een prijzig beestje, maar super fijn. De Swing is geloof ik om tot 9x per week te kolven. Ik heb de Freestyle gekocht omdat ik flink moest kolven om de productie op gang te krijgen/te houden. Ook klein en compact en kan ook draadloos. Ideaal :)

Meisjeje, Mason heeft niet door het vuurwerk heen geslapen. Net na middernacht zat ik weer binnen om de kleine te troosten haha. Hele andere jaarwisseling zo, maar wel heel bijzonder.

Wat fijn dat alles nog heel is zeg. En dan nu het grote uitzoekwerk haha. Hoe vind je het dat Dubai dichterbij komt? Spannend? Gaat hij voor Emerates vliegen? Niet een heel vervelende plek om te wonen :).

Mason heeft nu overtuigend maat 62. Deed me zeer dat ik de kleinste kleertjes moest opruimen haha. Gaat zo hard.

En onze kleine man vind alles met water heerlijk. Tummytub, badje of met ons in de douche. Vind 'ie allemaal leuk.
    Alleen nu doe ik hem even alleen met de hand wassen aangezien hij zo verkouden is. Pff, we komen er allebei maar niet vanaf.

Qua bloedverlies had ik het redelijk 'luxe' aangezien ze mijn baarmoeder al leeggezogen hadden met de keizersnede. Heb de eerste paar dagen redelijk wat verloren (zelf weinig van meegekregen, verpleging deed me verschonen, kon niks zelf). Thuis heb ik nog een week of 4 gevloeid. Een week hele grote maandverbanden gebruikt, daarna normale en toen inlegkruisjes.
    En aangezien ik nu behoorlijk wat afscheiding heb wederom inlegkruisjes.

Hier alles okay. Nog steeds snip verkouden, maar daar doe je vrij weinig aan blijkbaar. Toch al een week :(. Stom weer.

Ik merk dat Mason langere slaapjes gaat doen 's avonds, maar net de 'verkeerde' haha. Dan slaat hij soms de voeding van 19.00 uur over of die van 23.00 uur. Met als gevolg dat ik er 2 keer uit kan in de nacht en we de dag erna op de meest rare tijden voeden.

Dus ben nu maar wat nieuws aan het proberen. Ik zorg dat hij om 19.00 en 23.00 uur de fles krijgt, desnoods maken we hem wakker. Vannacht kwam hij om 04.30 uur. Best netjes. Als 'try out' heb ik hem vanmorgen om 07.00 uur weer wakker gemaakt.

Misschien krijgt hij dan door dat hij 's nachts niet meer hoeft te komen omdat er om 7u weer een voeding is. Fingers crossed of hij dat gaat snappen haha. Sowieso voor als we straks werken lijkt het me wel handig.

Ben niet zo van het wakker maken voor eten, maar goed...! We'll see.

Nou fijn weekend lady's.

7. Troela84

Troela84 Bekend lid

12 nov 2013
    519
    0
    0
    @Light: Ego berichtjes moet je gewoon plaatsen hoor. Heerlijk om hier ff van je af te typen ;) En kan me voorstellen dat je er af en toe even helemaal doorheen zit en het moeilijk is om altijd maar positief te blijven. Vind toch al dat je onwijs dapper bent!! :)

@Meisjeje: Wel elke keer een heel gedoe met het verhuizen van landen. Maar Dubai lijkt me niet te meest vervelende plek ;)

Wat betreft bloedverlies. Hier ons meisje ondertussen ook alweer 5 weken en hier ook nog steeds klein beetje bloed verlies. Kan helaas nog niet zonder inlegkruisje. En idd ben ook ook spuug zat.

@Lets: 20 weken alweer?? :$ Wow wat gaat de tijd hard

@Klets: Alweer bijna aan het werk. Gaat snel he. En of het al kriebelt.... nou echt totaal niet. Ben blij om weer eens mezelf te worden. Alhoewel het me wel leuk lijkt als de kleine en nog een broertje of zusje bij krijgt. Maar voor nu... no way!
    Ben ondertussen ook alweer aan de anticonceptie (voor de zekerheid want is niet echt hard nodig met pcos en bv) om evt. ongelukjes te voorkomen

@Maria: Hoe gaat het nu met jullie meisje?

@Nana: Met jou ook alles goed?

@Leen: Lastig zeg die verkoudheid. Wordt je zo moe van :( En waarom zou je Mason niet wakker maken voor een voeding? Ik denk dat dat wel de manier is om een beetje ritme te krijgen.
    Ik geef bv op tijd (en maak haar dus ook gewoon wakker voor een voeding) en merk dat ze het goed doet op de regelmaat. Want als het dan een keer anders is (zoals met de feestdagen) dan is ze ook van slag. En sinds ik niet meer op verzoek voed slaapt ze 's nachts ook veel beter/langer. En als ze een keer extra nodig heeft dan laat ik haar heus geen honger lijden ;)

Maatje 62 alweer?? Wow dat gaat snel zeg. Het hele kleine gaat er helaas zo snel weer af.

Wanneer krijg je meer te horen over je sollicitatie?

@Hier: Hier gaat alles goed. Kleine gaat steeds langer slapen 's nachts, heerlijk! Wat doet een mens dat goed :) Verder blijf ik nog een beetje zoekende naar een nieuw ritme in een nieuw leven met baby. Gaat steeds een beetje beter, maar soms denk ik net als Maria wel een met heimwee terug aan het gemak van het leven zonder baby. Maar zou ik haar daarvoor op willen geven? Hell no! Maar ik blijf het moederschap met vlagen best pittig vinden... Hopelijk wordt het iedere dag een beetje makkelijker ;)

Wat betreft de zwangerschapskilo's. Ik heb hier geen weegschaal maar weet zeker dat ik nog wat kilo's te gaan heb want ik kan de meeste oude broeken nog niet aan. En heb echt een flubber buik en een zwemband als ik m'n broek probeer dicht te doen. En ik heb door de bv heel erg straie op m'n borsten gekregen :( balen!
    Conclusie: Je wordt niet knapper van een kind baren...

Iedereen fijn weekend! :)

8. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey dames,

Nog de beste wensen voor het nieuwe jaar! En natuurlijk ook voor alle kindjes;)

Light, knap dat je het hier zo van je afschrijft.
    Ohzo herkenbaar die associaties bij bepaalde plekken en de angst om het na het zijn op die plek weer te krijgen...
    Houd moed meid! Leuk dat je nu wel wat babydingetjes binnen krijgt! Vertel de kleine idd maar s goed dat ie in die stoel moet passen;)
    Mijn vriend kwam vanmorgen ineens naar boven gestoven. Hij dacht dat ie me hoorde huilen of gillen of iets. Geen idee wat ie gehoord heeft, ik was muisstil dus ik keek m nogal raar aan... Dus ook beetje trauma hier van die bloedingen. Gaat nu, ff afkloppen, wel goed.

Troela, ook niet te snel willen afslanken he, gaat nie allemaal tegelijk;)

De rest ff zwaaaaai! Ik kan nog nie meepraten over jullie babyverhalem, maar lees ze vast ter voorbereiding.

Wij hebben een kamertje uitgezocht in duitsland. Ben er erg blij mee! Moeten nog wel ff bellen om t ook daadwerkelijk te bestellen, we willen eerst graag de twintigwk echo gehad hebben.
    Nu weer op pad voor de kinderwagens, die zijn in nederland mooier;)
    Uiteraard vind ik de joolz, de duurste zo ongeveer weer s t mooist.

Misschien morgen naar van asten in tilburg, is dat de moeite waard?

9. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Light, ego berichten mogen gewoon hoor. Ik geen probleem. En wij blijven graag op de hoogte. Fijn dat het zo goed gaat!

Ik heb 6 weken gevloeid. En ondanks dat ik borstvoeding geef ben ik halverwege december toch ongesteld geworden. Ik draag nu gewoon inlegkruisjes omdat ik, net als Leen, wat meer afscheiding heb.

Elize heeft doorgeslagen met oud en nieuw.

De zwangerschapskilo's ben ik al kwijt, maar niet op de goede manier. Ik ben tijdens de zwangerschap 9 kilo aangekomen. Na 2 weken was ik 16 kilo kwijt. Dit ook omdat ik te weinig at en borstvoeding gaf. Geen goede combinatie. Nu ben ik er weer 2 aangekomen.

Elize heeft gisteren haar eerste vaccinaties gehad. Ze moest even heel hard huilen bij het prikken maar was snel te troosten. Ze heeft iets verhoging gehad maar verder weinig last.
    Ze is nu 6270 gram en 61 centimeter.
    Leen, ik heb nu ook de kleine kleertjes weg moeten doen. Elize zit nu al even in 62 en 68 past ze soms ook al. Het gaat zo hard!

Voor de liefhebber zal ik nog een foto in mijn profiel plaatsen.

10. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Rustig hier!

Sow, roderoosjes al heel wat kilo's kwijt! Hopelijk gaat het straks ook op de goede manier;)

Vandaag de twintigwk echo gehad. Nou het was geweldig, echt een modelbaby! Alles zag er goed uit en was duidelijk te zien! Helemaal opgelucht nu, en nu maar s proberen te gaan genieten!

11. Vissie85

Vissie85 Bekend lid

27 dec 2013
    551
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat goed Lets, gefeliciteerd! Nu moet het echt helemaal goed komen!!

12. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    goed nieuws Lets :D:D En je hebt een banner!!!

Ik mag volgende week ook! Super spannend toch wel weer..

13. Light

Light Fanatiek lid

15 jun 2014
    1.549
    100
    63
    Heerlijk Lets! En nu eindelijk ook een banner. Hopelijk is de tweede helft van je zwangerschap rustiger.

Wij zijn zojuist weer glansrijk door de controles gekomen. Dopplers allemaal gemiddeld en zelfs het vruchtwater nu gewoon goed! Druk Frupke is mogelijk een karaktereigenschap voor later, aldus de dokter... 😉

Een co-sleeper. Nog niet aan gedacht, Leen, maar inderdaad ook een goed idee!

14. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Wat een positief nieuws allemaal hier! Daar word ik blij van!

15. Vissie85

Vissie85 Bekend lid

27 dec 2013
    551
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow light wat een heerlijk nieuws. Hoop dat je wat rust in je lijf krijgt nu en weer echt durft te genieten!

16. Meisjeje

Meisjeje Actief lid

21 feb 2014
    232
    9
    18
    NULL
    NULL
    Eem goed begin van t nieuwe jaar hier meiden! Super fijn!!!!!

17. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Troela, mooi, goed om te horen dat ik niet de enige ben die de kleine wakker maakt voor een voeding :). Want hij kan wel doorslapen, maar bij voorkeur dat hij de voeding van 's nachts over slaat haha.

De sluitingsdatum van de sollicitatie is 12 januari. Nog een weekje dus. Kreeg wel een berichtje dat ze hem in goede orde hebben ontvangen.

Herkenbaar dat je nog steeds wat zoekende bent. Heb ik ook. Zal ik ook nog wel even blijven houden tot ik zelf in een (werk) ritme zit denk ik. Maar ik kan me geen leven meer zonder hem voorstellen. Als was boodschappen doen vroeger toch een stuk handiger haha.
    Hahahaha:D herkenbaar!!

Lets wat fijn dat de 20 weken echo goed was. Ben heel nieuwsgierig of je een jongetje of meisje krijgt. Weten jullie het al? Of willen jullie het geheim houden? De helft zit er op. Nu aftellen langzaam haha. Fantastisch toch?
    Wat betreft de kinderwagen zou ik ook naar de functionaliteit kijken. Ik heb een Bugaboo (2e hands) en deze is heel makkelijk tot een klein pakketje te maken met 1 hand. Past in de kattenbak van mijn kleine auto. Alleen met reiswieg er op kom je bijna niet bij de boodschappenmand en dat is een groot minpunt. Dus daar zou ik ook zeker op letten. De Joolz staat wat hoger op z'n poten inderdaad.

Roderoosjes, wauw wat groeit jullie meid hard. Geweldig. En dat allemaal door jouw borstvoeding. Zal een geweldig gevoel geven of niet? Fijn dat alles zo goed gaat nu.

Light wat fantastisch dat het zo goed gaat nu bij jullie. Ik ben echt blij voor jullie. En al weer bijna 27 weken zwanger. Toppie.

Ja bij de volgende komt er een co-sleeper in, zeker als ik weer borstvoeding ga geven. Geen hekje aan de kant van het bed en kan liggend de kleine pakken haha.

About me
    Vandaag is het een jaar geleden dat ik voor het laatst ongesteld ben geworden. Ik was er gisteravond wat emotioneel onder. Had de app van Fertility Friend er nog eens bij gepakt. Al wist ik dat het die ronde zou lukken toen er links wat door ging groeien ipv rechts :). Toch kan ik dat gevoel als de dag van gisteren terug halen. Hopelijk brengt gaat het met een 2e makkelijker.

Ook heb ik een goed gevoel over de sollicitatie. Het lijkt alsof alles samen komt. Nu heeft ook iemand mij benaderd om Mason te willen opvangen als ik ga werken. Ze heeft op het kinderdagverblijf gewerkt waar de kids van mijn zus zaten en past soms op de kinderen van mijn zus. Ze lopen met haar weg. Nu moet ze weg bij haar huidige baan en vroeg of ze de opvang van Mason mocht doen. Ze kan zich aanmelden als gastouder zodat wij toch financieel voordeel hebben. Dus het lijkt wel alsof alles op zijn plek valt. Nu alleen nog even op sollicitatiegesprek gaan en die baan in mijn zakken steken :D. Hoezo optimistisch en vooruitlopend op zaken haha...

Ik ben ook nog steeds wat op zoek naar een ritme. Wanneer doe je de kleine in badje etc. Ben erg benieuwd hoe anderen dat doen. Bij mij is het de ene keer in de ochtend, dan 's avonds, dan gaat hij met ons in de douche etc. Want eerlijk gezegd trek ik hem ook niet dagelijks nieuwe kleding aan. Hij spuugt nooit en de bommetjes beperken zich tot de luier. Om de dag krijgt hij hier een schone romper en kleding aan (mits er geen ongelukjes zijn). Gewoon wassen doe ik wel bijna dagelijks...

Ook zit hij nu geloof ik in een sprongetje. Hij is wat huilerig. Hij huilt sowieso standaard als hij naar bedje gaat. 5 minuten en dan slaapt hij. Hebben anderen dat ook? Vind het zo sneu iedere keer. Maar de afgelopen dagen is hij wat hangerig en huilerig en niet helemaal zichzelf. Heb het boek oei ik groei maar eens besteld haha.

En verder ben ik er over aan het denken om de nachtvoeding af te bouwen. Ik heb namelijk het idee dat er niet altijd honger in het spel is. Hij drinkt wel de fles helemaal leeg. Krijgt een volledige voeding 's nachts. Ik zit een beetje in dubio omdat ik het aan de ene kant zielig vind. Hij heeft duidelijk nog behoefte aan wat contact 's nachts. Geen probleem, dat wil ik hem ook geven. Vaak heeft hij een snotneus door zijn verkoudheid etc.
    Dus vannacht heb ik hem een kleinere fles gegeven met 30 cc minder. Dat wil ik een paar dagen doen en dan nog een kleinere fles etc.

Ik weet niet precies waarom ik dit deel, maar wellicht om jullie mening te horen.

18. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Hmm... het is gelukkig weer een bescheiden stukje tekst geworden ;):)

En ik heb weer 2 foto's geupload!

19. MariaP86

MariaP86 Bekend lid

10 dec 2013
    644
    0
    16
    Hee meiden,
    Ik moet even van me afschrijven hoor.
    Het gaat nog steeds niet lekker.
    Van het weekend weigerde ze weer de fles. Ze dronk nog maar 400cc. Proppen heeft echt geen nut. Ze geeft het terug en raakt overstuur.
    Gister weer terug naar de kinderarts.
    Ze heeft nieuwe maagzuurremmers en we moeten het eten indikken met jbpm.
    Ze was ook weer afgevallen. :(
    We moeten vrijdag terug en als het nog niet beter gaat worden we doorgestuurd naar het UMC of amc.
    Weinig vertrouwen in de jbpm aangezien we al eens omneo hadden geprobeerd op advies van de huisarts maar toen raakte ze helemaal verstopt.
    Het is 1 grote puzzel die nog niet is opgelost.
    Het is zoeken naar wat werkt voor onze meid.
    Ik functioneer op m'n laatste beetje energie en die heb ik hard nodig om rustig te blijven als ik de fles geef of haar troost.
    Maar het is zo zwaar. Voor het eerst heb ik weinig vertrouwen in een oplossing.
    Zoveel al geprobeerd en niks lijkt te werken.
    Heb ook een topic geopend om te horen of iemand anders tips heeft.
    Ik ben zo bang dat dit niet opgelost wordt voordat m'n verlof afloopt.
    Waarom wil mijn meisje nou niet gewoon goed eten? En lekker slapen.
    :(:(:(

Light en Lets, superfijn meiden! Echt goed nieuws beiden!

20. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Maria, maak je vooral niet druk om je verlof. Er is ook nog zoiets als ziekmelden daarna als het nog niet goed gaat met je meid.

Erg rot dat het nog steeds niet goed gaat. De kleine heeft duidelijk ergens last van. Dus betrek het ook niet op jezelf. Hier kun jij noch je partner wat aan doen. Ze heeft gewoon duidelijk ergens last van.
    Kunnen ze je niet eerder doorsturen?

Wij hebben ook JBPM moeten gebruiken voor Mason, maar daar kreeg hij alleen maar buikpijn van, dus zijn we meteen weer mee gestopt.

Vraag mensen in je omgeving om te helpen. Dat zij misschien voor een paar uur voor de kleine kunnen zorgen zodat jij even je bed in kan duiken.

Heel veel sterkte. Dit moet echt slopend zijn!! Dikke knuffel.

Deel Deze Pagina