PCOS (zonder symptomen) en Zwanger!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Leen82, 12 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nana84

nana84 Fanatiek lid

18 jul 2013
    1.003
    9
    38
    Dag dames!!

Light: qua kolf zou ik kijken naar een dubbele, ik heb een enkele (overgenomen van mijn zus) maar met mijn ervaring nu zou ik die zelf nooit gekocht hebben.
    Cosleeper: Ik heb er een, en vind het geweldig. Ze slaapt nog steeds bij ons :D

Meisje: door het vuurwerk heen geslapen? Nee, we hebben beide uitgezeten :) Ze heeft genoten van het vuurwerk kijken, al die flikkeringen en kleurtjes in de lucht :D Ik lag die nacht pas om 2:00 in mijn bed en 4 uur later ging de wekker weer. Ach ja, we zijn wel wat gewend van de eerste weken na de bevalling ;)
    Bloedverlies: 5 weken na de bevalling was dit wel over. Maar nog wel een tijdje vies ruikende afscheiding gehad (sorry!)

Gewicht: Qua kilo's gaat het hier niet goed, (of TE goed kun je ook zeggen) ik zit een aantal kilo's in de min, je kunt mijn ribben tellen. Ik krijg het ook van mijn omgeving te horen dat ik wel erg dun ben. Mijn man zit me steeds vol te proppen met vette dingen :D

Klets: Kriebelen zou ik het nog niet noemen, maar zo heeeel af en toe wel gedachtes over een tweede. Mijn man vroeg een paar dagen geleden voorzichtig hoe ik er over dacht. Naja.. nu nog niet, maar misschien over een half jaar toch maar weer eens gaan proberen. Ik wacht ook nog steeds op mijn eerste menstruatie!

Kijk eens aan Lets wat fijn!! Het wordt tijd dat je mag gaan genieten :)

Maria: Dat klinkt slopend meid. Het lijkt me inderdaad dat er iets niet helemaal goed zit. Volg je gevoel. Ik hoop dat ze iets kunnen vinden waardoor je meisje minder last heeft en jullie ook onbezorgde ouders kunnen zijn!

Nou zeg Leen zo te horen gaat alles ineens op zijn plek vallen. Straks ben je ineens een werkende moeder!
    Over het ritme gesproken, wij doen ons meisje de ene dag 's avonds onder de douche en de andere dag in badje. Het is maar net wanneer zij er aan toe is. We doen het soms ook wanneer ze huilerig is, daar wordt ze tenminste rustig van.
    Elke dag schone kleren doen wij hier ook niet hoor, ze mag van ons van twee dagen hetzelfde aan.

Hier: De nachtvoedingen willen wij ook afbouwen, net zoals Leen. We zijn er wel klaar mee hihi. We merken wel, nu ze overdag fruit en groente eet, ze wat minder borstvoeding drinkt. Wanneer ze 's nachts wakker is, gaan we haar troosten en mag ze eventueel bij ons in bed. Meestal slaapt ze daarna weer verder. We hebben nu al twee nachten zonder voedingen gehad. We zijn wel wakker geweest natuurlijk, maar dat is nu even investeren. Hopelijk krijgen we onze nachtrust terug, alles is beter dan de maximaal 4 uur slaap nu.
    Je zou van te voren toch niet alles hebben moeten weten, want dan zou je je afvragen hoe je het volhoudt.

Verder gaat alles wel goed hier. Ze is tevreden, groeit goed, ontwikkelt zich goed. Eet en drinkt alles wat los en vast zit. En ze rolt de hele kamer door, of "achteruit kruipen" is ook favoriet. De reiswieg is op zolder, want daar is ze uit gegroeid. Ze vindt het prachtig om in de kinderwagen te zitten, nu kan ze alles buiten goed in de gaten houden. Dat is toch ook veel mooier dan alleen naar de lucht kijken?

Ojee.. een huilende meid, ik zal haar eens even weer voeden :D

2. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Hee lieve meisjes,

Ben weer aan het werk en dat betekend dat ik weer achter de computer zit en wat meer tijd heb ;) om op jullie verhalen te reageren.

Vervelend Roderoosjes zo'n schoonmoeder. Probeer het naast je neer te leggen, al is het soms zo moeilijk. Gelukkig zien jullie haar niet dagelijks. En uiteindelijk zal de frustratie wel minder worden.

Fijn dat ze al lekker een beetje doorslaapt. En jeetje alweer uit de kleinste maatjes. Zo jammer dat dat zo snel gaat :(

Leen, Ik ga duimen voor je! Zou fijn zijn om eindelijk weer aan de slag te kunnen. Super relaxed dat jullie ook gelijk opvang hebben. Ik hoop het echt voor je!
    Wat betreft de voedingen en doorslapen heb ik geen tips :) Maar mocht de gouden tip krijgen schrijf ze dan hier op! Dan kan ik het over een half jaar nog eens terug lezen haha!

Meisjeje, lekker naar Dubai. Wanneer vertrekken jullie? Gaan jullie dan in een gebiedje wonen, waar ook andere Nederlanders zitten?
    Mijn vriend heeft ook een baan aangeboden gekregen in het midden oosten. Denk niet dat hij hem aanneemt, maar het lijkt me ergens ook wel spannend en interessant. Het is iig heerlijk warm. Beter dan de koude sombere winters in Oost Europa, toch?

Light, Echt super dat jullie zo goed de controles doorkomen. Ik heb echt respect voor je. Vind het zo goed van je dat je je overal zo doorheen slaat. Hoewel de weken voorbij kruipen is het toch steeds weer een week.
    Ik ben trots op je! X

Maria, jeetje jullie hebben het ook zwaar met de kleine meid zeg :( Vervelend dat ze nog steeds niet echt een oorzaak hebben gevonden. Ik hoop echt op meer duidelijkheid voor je. En indd je gewoon ziek melden, maar goed. Ik zou dat zelf misschien ook niet zo snel doen.
    Ik hoop gewoon dat het snel beter gaat.. DIkke knuf

Klets en? Heb je inmiddels alweer je eerste werkdag gehad. Dat is ook allemaal snel gegaan zeg. Gelukkig gaat het goed met je kleine meiden. Dan kan je indd met een gerust gevoel weer het dagelijkse leven oppakken!

Lets! Ik ben ook zooo benieuwd wat jullie krijgen Super fijn dat alles goed is met de kleine. En nu eindelijk lekker shoppen en mooie dingen voor jullie beebje uitzoeken! Zo leuk..

Nana, fijn dat het zo goed met jullie gaat. En je gewicht.. ach lekker vaker patatjes eten :) Komt vast wel weer goed :D

Hier..

Alles gaat zn gangetje hier. Ben lekker 2 weken vrij geweest.. Kerst en oud & nieuw waren best wel suf, maar ook wel gezellig. Het is gewoon zoveel saaier zonder drank hahah.. Maar goed.. Dat hoort bij mn nieuwe leven :D

Voor de rest groei ik al lekker. Buik begint al in de weg te zitten en heb ook steeds meer last van bekken en banden. Ik word wel elke week behandeld door de chiropractor. En dat is ook wel nodig.

Ben benieuwd hoelang ik het allemaal nog volhou op mn werk.

Gister begonnen met zwangerschapsyoga met een vriendin. Zij is een maandje verder dan dat ik ben. Het is echt super relaxed. En voelde mn kindjes echt super goed bewegen tijdens die les. Overdag voel ik ze namelijk amper, maar ben ook pas 19 weken en de placenta ligt voor. Voor savonds voel ik ze steeds harder spartelen in m'n buik. Echt super bijzonder.

Vooral ook omdat ik denk dat dit m'n laatste zwangerschap is. Ik wilde altijd maar 2 kinderen. Dus moet er maar extra van genieten toch?

Van de week ook een duo kinderwagen gekocht. Het is een zwarte EasyWalker geworden. :D

Volgende week hebben we de 20 weken echo. Toch wel weer spannend, al heb ik er weer een goed gevoel over.

Ik ga maar weer eens aan het werk ;)

XX

3. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

22 mrt 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Wil even laten weten dat ik wel mee lees en leef, het lukt me alleen niet om op iedereen te reageren.

Hier gaat het wat beter met de misselijkheid, wel last van mijn rug dus nu naar de fysio Morgen de 2e afspraak bij de vk!

Iedereen nog de beste wensen voor het nieuwe jaar, dat dit maar in alle goede gezondheid mag verlopen!

4. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Meiden lees nog steeds mee hoor :)

Las iets over een goede 20 weken echo!! Heerlijk is dat hè!! Nu genieten

En een aankomende 20 weken echo: spannend!!

Over een borstkolf: ik ben ook een beetje aan het zoeken.. Toen heb ik hem gehuurd maar zit nu eraan te denken om er 1 te kopen..
    Hoe zit dat met de hygiene van een tweedehandse kolf?

5. Klets

Klets Bekend lid

20 nov 2013
    570
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Wat een verhalen weer, ben zelf vooral even erg moe! Dus mijn reactie klopt misschien niet helemaaaal! Mijn eerste twee werkdagen zitten erop, dat is toch wel even wennen. Wel lekker even soort van "tijd voor mezelf". Eerste dag stuk van m'n kolf vergeten dus dat was een fijn gespannen dagje :D ben maar halverwege de dag naar huis gegaan :) Wist alleen niet zo goed wat ik tegen m'n mannelijke baas moest zeggen dus het was: "tot morgen" :) Vandaag ging wel goed, alleen was vannacht een beetje rampnacht met de meiden, dus dat breekt me dan wel even op. Morgen lekker weer dagje vrij :)

Schone kleren Haha, hier ook niet elke dag hor! Zolang het schoon blijft kan ze het best twee dagen aan :) En ook geen bad/douche iedere dag, kleine van mij heeft ook droge huid dus ook niet zo goed voor haar.
    Vind ritme zoeken ook nog lastig, doe maar gewoon wat :) Pas me redelijk aan de kleine aan, ze is rond voeding uurtje wakker en slaapt dan weer 2-3 uur. Lekker in eigen bedje of na wandelingetje in de wandelwagen. Vanochtend met brengen naar kinderdagverblijf wel hele klus, twee kids samen in orde maken voor half acht! :) Hallo soort van ritme!

Kleertjes Hier zit het ons meisje ook lekker in 62, dus grotere kleertjes van zolder ingeruild voor kleintjes en maatje 44 heeft de pop van de oudste aan :)

Kolf ik heb een handkolf en een swing, heb bij de eerste veel gekolfd en nu ook en dat gaat wel goed met de swing. Alleen het nadeel dat hij enkel is en het dus wat tijd kost, als ik vooraf had geweten dat ik zoveel zou kolven, had ik denk ik wel dubbele gekocht je heb ook goede van minder dure merken. De handkolf is van avent, die is wel goed en prima voor af en toe maar wel pijnlijk vanwege kracht. :)

Kriebels Fijn om toch te horen over snelle kriebels, terwijl de meeste pittige bevalling en zwangerschap hebben gehad. Ik merk toch wel dat er kriebels zijn, maar ja wil ook nog wel even voeden en mijn lichaam en geest weer even de tijd geven om mezelf te worden, dus duurt nog wel even. Daarnaast zou ik graag mijn lichaam de tijd willen geven en zo hopen op wondertje zonder hulp, maar goed vraag mezelf beetje af of dit realistisch is en of ik weer een onzekere periode in wil, mezelf kennende ben ik daar toch beetje te ongeduldig voor ;)

Light Goed nieuws dat je controles goed waren, en zo kruipen de weken voorbij! Goed voor je kleintje! Groeit de kleine al wat harder? Leuk hor!

Lets Wauw, gefeliciteerd met je goede 20 weken echo! Heerlijk zo'n modelkindje en lekker in 19 weken al goede echo. Super goed nieuws en al ook al lekker geshopt, leuk! Kan je al steeds meer genieten en wat spanning loslaten?

Daan Goed dat je zo geniet en lekker aan het shoppen geslagen bent! Leuk! Lijkt me vreemd om te bedenken dat het mogelijk de eerste en laatste keer is dat je zwanger bent, twee is ook wel echt bijzonder, als jullie dan compleet zijn is het goed toch? En wie weet gaat toch nog kriebelen!

Meisjeje Spannend alle zaken rondom aankomende verhuizing, zie je het allemaal beetje zitten? Zitten je "vrienden" er al? Hoe vinden je ouders dat je vertrekt met "hun" kleindochter?
    Hier trouwens ongeveer 4 weken gevloeit, vrij kort gelukkig, maar zes weken is best gemiddeld, zolang schijnt het te duren voordat je baarmoeder weer hersteld is.

Troela Wel lekker veilig idee aan de ac, je weet maar nooit! Hier in omgeving twee succesverhalen binnen vijf maanden na bevalling, al gaven die beide geen bv. Gyn raadde het ook wel aan als je geen directe kinderwens heb.

Maria Pittige tijd voor jou zeg! Niets aan! Balen dat jullie meisje zo'n moeilijke start heeft, dat geeft grote zorgen. Hopelijk krijg je vrijdag goed nieuws of goede doorverwijzing waardoor jullie meisje weer opknapt.
    En wat leen zegt, hulp vragen en je kan je aansluitend aan je verlof ziek melden. Wel is het aan te raden dit aansluitend te doen, want dan kan je baas het via UWV regelen. Gewoon alvast keertje contact zoeken met je baas, had jij nu vriendelijk of onvriendelijke baas?
    Sterkte meid!

Lets wauw, goed nieuws! Wat fijn dat 20-weken echo goed was! Nu lekker gaan genieten!

Leen Klinkt goed allemaal, heerlijk dat je zo weer wat dingen voor jezelf kan oppakken. De oei-ik-groei bijbel, je had hem van me over kunnen kopen :) Leuk om te lezen, maar niet mijn boek, iets teveel het gemiddelde.
    Hoe laat geef je altijd nachtvoeding? En op hoeveel voedingen zit je dan op een dag? Zelf was ik hier opgegeven moment ook wel klaar mee, ik heb d.m.v. speentje telkens maar weer geven de tijd steeds meer kunnen rekken tot de voeding eruit was. Maar zal vast per kindje verschillen, telkens iets minder voeding is ook goed idee, zeker met flesje!

Nana Ook aan het afbouwen met nachtvoeding dus, jullie meisje was er ook een poosje vanaf toch? Hopelijk nu blijvend minder hongerig :) dat is slaap-investering waard, super leuk om te lezen dat jullie meisje zich zo goed ontwikkeld! Ben je met vier maanden begonnen met kleine hapjes? Ik twijfel nog beetje, eigenlijk nu met start van het werken even veel gedoe en ze poept zo weinig dat ik eigenlijk nog wel even wat rust wil voor haar darmpjes.
    Wandelwagen op zolder wel weer stap hor, maar superleuk natuurlijk in de wandelwagen, veel meer te zien idd. Leuk dat manlief dan ook begint over tweede, maar inderdaad eerst maar eens ongesteld worden. Gyn raadde hier trouwens aan om welk elk kwartaal ongesteld te "zijn" omdat het beter zou zijn voor baarmoeder, maar goed weet niet of dat ook direct na zwangerschap en tijdens bv ook zo moet zijn.... Zelf ook al kwartaal verder inmiddels!

Roderoosjes lekker meisje! Groeit goed zeg, heerlijk! Ze zit altijd ongeveer gelijk met ons meisje! In de buik volgens mij ook al :) Wanneer mag jij weer beginnen met werken?

6. Klets

Klets Bekend lid

20 nov 2013
    570
    0
    16
    NULL
    NULL
    hahahahaha, helemaal geen lang verhaal! Ik dacht even kort, maar wil dan toch reageren! :)

7. Klets

Klets Bekend lid

20 nov 2013
    570
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nu lekker douchen, en dan kleine om 10 uur wakker maken voor voeding en zelf ook m'n bed in!

8. Vissie85

Vissie85 Bekend lid

27 dec 2013
    551
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een handkolf van prenatal gekocht om te proberen. Is drie tientjes ofzo. Mocht het bevallen kan ik altijd wen goeie kopen

9. Klets

Klets Bekend lid

20 nov 2013
    570
    0
    16
    NULL
    NULL
    Je kan kolfin begin trouwens ook prima huren bij de thuiszorg en dan 1 kopen als je zeker weet dat bv loopt. Ik heb bij eerste ook gehuurd, je huurt dan direct goede dubbele kolf (zelfde als in zks).

10. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Ik vond een handkolf helemaal niks! Heb bij de eerste idd een tijdje een dubbele kolf gehuurd en dat beviel prima.. Maar dacht nu misschien er 1 te kopen maar vind ze best prijzig!

11. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Nana oei dat is een korte nacht geweest voor jou met oud&nieuw zeg.
    Wat leuk dat je man ook weer open staat voor een 2e kindje. Nog even lekker genieten van deze kleine spruit. Als alles goed gaat wil ik na de bruiloft langzaam eens gaan kijken hoe de boel er voorstaat bij mij. Mason is dan 7 maanden. Zo'n 1,5 jaar leeftijd ertussen lijkt me fijn. Hopelijk is het ons gegund.

Wauw wat goed dat jullie al 2 nachten zonder voeding hebben gehad. Klinkt goed.

Mason moeten we echt wakker maken voor de voeding van 23.00 uur. We laten hem vannacht eens slapen. Dikke kans dat ik er dan vannacht 2 x uit moet, maar goed. We zullen zien.

Daarbij heeft hij altijd dikke snottebellen als hij wakker wordt 's nachts. Schiet niet op met die verkoudheid van hem (al sinds 2e Kerstdag)...

Leuk dat jullie meid het zo goed doet. En achteruit de kamer door haha. Lijkt me leuk om te zien.

Daantjuh, dan inderdaad extra genieten van deze zwangerschap. Wij hebben eigenlijk al vanaf het begin geroepen dat we best wel 3 kids zouden willen hebben. Al is 2 kids 'praktischer'. 2 krijg ik er nog wel in mijn auto gepropt, maar 3 niet...

Spannend volgende week de echo. Hopelijk is alles goed. Geniet er van meid!

Klets haha wat erg dat je je kolf vergeten was. Dan staat de boel flink op springen op den duur ja. Maar goed dat het je toch weer bevalt dat werken.

Oef, 2 kids klaar hebben voor half 8. Dat is een uitdaging ja. Zal ik t.z.t. ook aan moeten geloven haha. Al denk ik dat het met een 2e allemaal makkelijker is. Wellicht ben ik dan wat relaxter. Wat ik al zeg; ben nog steeds zoekende in van alles.

Zouden jullie ook een derde kindje willen hebben?

Ik vind het Oei ik groei boek wel handig om te hebben. Kan ik me een beetje in zijn wereld verplaatsen. Als ik het geweten had, had ik hem wel van je overgenomen inderdaad.

Mason komt meestal rond 03.00 uur 's nachts voor een voeding. Hij krijgt dus om de 4 uur de fles en zit op 6 voedingen per dag. Helaas werkt een speen niet. Daar moet hij al vanaf dag 1 niets van hebben. Sporadisch dat hij hem pakt/accepteert. Maar dan moet je hem ook nog vast houden haha. Hij snapt het hele principe niet. Hij sabbelt wel op zijn knuistje en heel soms op zijn duim als hij die te pakken krijgt.

Altijd leuk dat lange leesvoer haha.

12. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Oh ja, qua gewicht... ik ben dus sinds maandag weer goed op mijn voeding aan het letten. Dus weer de (verborgen) suikers buiten de deur. Geen brood etc.
    Ik wil dus nog een kilo of 6 kwijt zodat mijn broeken weer fatsoenlijk passen. En daarbij ben ik energieker als ik fatsoenlijk eet. Geen overbodige luxe met die gebroken nachten.
    Dus hopelijk zet het zoden aan de dijk haha.

13. Troela84

Troela84 Bekend lid

12 nov 2013
    519
    0
    0
    @Lets: Wat super dat de 20 weken echo helemaal goed is

@Daantjuh: Goed genieten dan van je enige zwangerschap. Ben je al aan het idee gewend dat je er 2 krijgt?

@Light: Fijn dat alle controles weer goed waren

@Maria: Jeetje wat een zorgen meid. Wat vervelend dat Valerie nog steeds niet goed wil eten. Duim voor je dat er snel betere tijden aan komen. En ik kan me helemaal voorstellen dat je zo onderhand op je tandvlees loopt

@Klets: Oops kolf vergeten. Dan gaat de boel op een gegeven moment wel lekker op spanning staan. Hoe beviel het om weer te werken?

@Roderoosjes: Super dat het bij jou allemaal zo lekker loopt :)

@Meisjeje: Alweer de koffers aan het pakken?

@Leen: Ik ga voor je duimen voor die baan. En hopelijk lukt het de nacht voeding weg te laten bij Mason. Scheelt je een hoop nachtrust ;)
    Ik doe onze meid ook niet iedere dag schone kleding aan als het nog schoon is. Wel gaat ze iedere avond in bad of met papa onder de douche. Dat doe ik omdat ze dan en rustig wordt en omdat ze dan een ritme heeft. Plus bijna elke dag heeft ze wel een poepluier tot d'r rug. Dus hier iedere avond: bad, voeden (kruikje in de wieg zodat het lekker warm is voor d'r) en slapen. En dit gaat super

@Nana: Was een korte nacht voor jou met oud & nieuw. Leuk dat jullie alweer over een 2e aan het na denken zijn.

@Hier: zometeen voor de 1e keer naar het cb, ben heel benieuwd. Hoop dat ze een beetje relaxt zijn. Want je hoort helaas niet altijd positieve verhalen. Verder doet de kleine het goed. Gisteren had ze een off-day. Geen idee waarom. Vannacht wel super geslapen van 23.00 tot 06.00 :D super blij.
    volgende week naar het werk om te bespreken wanneer ik weer precies aan het werk moet. En deze en volgende week heel veel kraam bezoek. Ben het onderhand wel zat (hoe aardig het ook bedoeld is):)
    En ik heb weer helder rood bloedverlies alsof ik ongesteld ben. Alleen dan zonder de krampen, dat wel. Kan door de ac komen heb ik gelezen :( heel fijn. Hoop dat het snel over is. Man helemaal blij dat we weer gezellig konden maken, vloei ik weer... Nog maar iets langer wachten dan

14. Vissie85

Vissie85 Bekend lid

27 dec 2013
    551
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden, ik krijg steeds meer haar op m'n buik! Ik zie het zelf vooral. Hadden/hebben jullie dat ook? Komt het door de zwangerschap of door de pcos? En gaat het weer weg? Gênant..

15. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Ik had ook het idee meer haar te hebben, maar je ziet ze nu pas goed omdat je buik bol staat.
    het valt me bij mij nu iig niet meer op dat er meer haartjes zouden zitten.
    dus denk dat het meer lijkt dan dat het zo is.

16. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    @vissie mijn man zei het laatst ook al haha..
    Het kan idd door pcos komen maar hoeft niet hoor

17. Light

Light Fanatiek lid

15 jun 2014
    1.549
    100
    63
    Ik heb het ook, maar het zijn vooral blonde haartjes dus ze vallen niet op. Ik dacht een keer ergens gelezen te hebben dat dit bij de zwangerschap hoort.

18. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    ik heb een ook.. en mn vriendin zonder PCOS ook..

19. Klets

Klets Bekend lid

20 nov 2013
    570
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haartjes ook ik had een lekker extra donsvachtje om de kleine goed warm te houden, is redelijk gebruikellijk tijdens zwangerschap, staat los van pcos! :) Vraag me sowieso af, hoe dat zit met pcos tijdens zwangerschap. Het is bij mij waarschijnlijk vooral iets hormonaals en tijdens zwangerschaps heb je sowieso andere spiegels, misschien wordt daardoor pcos wel onderdrukt?

Leen Hoe is het gegaan met overslaan van avond voeding? Ik ben erg benieuwd, hier drinkt de kleine 's avonds ook steeds minder en moet ik haar vaak ook wakker maken, maar het is nog te vroeg voor 4 voedingen en overdag 5 redden we niet, dus blijven maar storen voor de nacht.

Wel "lastig" dat je niet echt kan rekken met speen, toch altijd best fijn voor wat stilling van de zuigbehoefte :) Slaapt hij nu wat rustiger als in het begin?

Tweede is inderdaad makkelijker en we hebben relaxt meisje, maar ook hier zoekende naar ritme hor, alleen dan met twee kids :) Lastige vind ik daaraan is dat je 's ochtends allebei druk bent met een kleintje en niet elkaar kan afwisselen. :) Dus vanochtend liep het ook weer wat uit en ben ik in de haast weer een onderdeel van m'n kolf vergeten, sjonge! Weer op tijd naar huis maar!
    En het oei-ik-groei boek is wel leuk om door te lezen hor, best grappig om te lezen hoe bepaalde dingen werken.
    Je hebt hetzelfde voornemen als ik qua eten en suikers, hier ook echt op zoek naar meer energie! Gister zocht ik dit weer eens in chocoladekoekjes :) werkt niet echt!

Leuk om naar 7 maanden weer te gaan proberen en zo kort tijdsverschil ertussen. Hier na negen maanden weer gaan proberen en uiteindelijk zit er twee jaar tussen. Vond zwanger zijn daardoor wel pittig, maar nu na bevalling gaat het wel heel goed. Zouden graag wel nog kindje willen, drie past naar ons idee nog net op de achterbank :) Alleen straks krijgen we een tweeling ;)
    Zou wel iets meer van zwangerschap willen genieten en daardoor misschien nog even willen wachten, maar ja geduld is niet mijn sterkste kant.

Troela Hoe was bij cb? De kleine goed gegroeid en aardige arts? Ik vind ze vaak wel aardig, verpleegkundige is wat relaxter als de arts, maar ja het scheelt ook gewoon heel veel dat het hier goed gaat, ze kunnen weinig opmerken :)
    Haha, je manlief nog even geduld opbrengen! :)

Hier dus weer lekker op werk, weer ander onderdeel van kolf vergeten, echt mijn geheugen zit verstopt in m'n twee meisjes!
    Gister wel lekker weer fanatiek gesport en begeleiding gehad, nu dus lekker spierpijn, heerlijk!

20. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Klets, op welke tijden voed jij dan? Als Mason de nachtvoeding laat vallen dat komen we ook automatisch op 5 voedingen uit. Onze tijden zijn ongeveer:
    07.00 - 11.00 - 15.00 - 19.00 - 23.00 - 03.00

Vannacht dus om 23.00 uur niet wakker gemaakt en toen kwam hij om 01.30 uur. En vervolgens weer rond 06.00 uur. Al met al dus ook 1 fles overgeslagen. Dus de dag begon vandaag een uurtje eerder :).

Maar ik heb dus liever dat hij om 23.00 uur vanzelf komt en die van 03.00 uur overslaat :). Maar dat krijg ik hem nog niet uitgelegd haha. En hij is nog zo klein, hij heeft het dan gewoon nodig.
    Ben al blij dat hij stukken beter slaapt.

Hij sabbelt wel op z'n knuistjes. Alleen worden zn vingertjes daardoor best schraal haha. Heb je dat weer ;).

Ja als een tweede zwangerschap snel volgt dan zal het inderdaad pittig zijn. Al hoop ik dat mijn 2e zwangerschap lichamelijk gezien beter gaat haha. Dus minder klachten.

Ooh ooh, je hebt een geheugen als een zeef haha. Ik zou alles de avond van tevoren al klaar zetten :). Ik vergeet hier ook alles hoor.
    Loop af en toe naar boven omdat ik wat wilde gaan doen, ben ik boven, weet ik al niet meer wat ik ging doen. Zo irritant. Zo niet mij haha.

Moet van het weekend maar eens bergen groenten en fruit halen om gezonde sapjes te maken weer.
    Gaat op zich goed hier. Maar gisteren wilde mn ventje friet eten. Woensdag frietdag. Ach ja, 1x per week moet kunnen. Excuses zijn meteen al weer begonnen hahahaha

Deel Deze Pagina