PCOS (zonder symptomen) en Zwanger!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Leen82, 12 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

22 mrt 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thnx meiden voor de adviezen, heb ik veel aan!
    Smoothies van fruit is een goed idee, eet ik veel in de zomer :)

2. Vissie85

Vissie85 Bekend lid

27 dec 2013
    551
    0
    0
    NULL
    NULL
    En daar lig ik weer aan de ctg. Ik begin het zat te worden. Het apparaat van de thuismonitoring is er mee opgehouden de dag dat ik zou beginnen. Rij alle ochtenden naar het ziekenhuis, duurt al snel een half uur, dan klein uurtje aan de meters en gelukkig steeds weer keurig naar huis. Dan is de ochtend voorbij en ga ik even een uurtje slapen. Ik vind het maar vermoeiend! Had m'n verlof anders voorgesteld maar ben heel blij dat deze mogelijkheid er is en dat het zo goed gaat. Zie er nu wel echt naar uit dat ze wordt geboren aankomende week! Zo genoeg geklaagd voor vandaag. Het is een prachtige dag, geniet er van meiden!

3. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Pfff Vissie, het is wat. Zal best lastig zijn ja. Maar wat je zegt; goed dat de mogelijkheid er is.
    Heb je de spullen al klaar om mee te nemen naar het ziekenhuis? Spannend als ze haar inderdaad komende week gaan halen.

Fingers crossed.

Aimee wat betreft de smoothies: wellicht kun je ook groene smoothies maken. Dus fruit icm groenten en water. Ik zou een beetje letten op je koolhydraten. Als je teveel fruit ineens eet, dan gaat je bloedsuiker pieken en bestaat de kans dat je zwangerschapsdiabetes ontwikkelt zoals ik had.
    Even een tip :)

4. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Vissie, ik wil je even heel veel succes wensen!!

Hier trouwens nog iemand uit het oude PCOS topic die een mooie test had 😁

5. Vissie85

Vissie85 Bekend lid

27 dec 2013
    551
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaaa gefeliciteerd Ellex!!!

6. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer

:D jeeeeee

7. MariaP86

MariaP86 Bekend lid

10 dec 2013
    644
    0
    16
    Gefeliciteerd Elles! Hoe voel je je? Al symptomen?

Vissie succes meid. Snap dat je het zat bent. Straks lekker genieten als ze er is!

Leen je hebt helemaal gelijk hoor. Ik wil teveel te snel denk ik. Goed slapen, goed eten, goed poepen.
    Ik merk als 1 ding even niet lekker loopt dat ik toch weer een beetje angstig word. Heeft even tijd nodig voordat moeders het vertrouwen dat het goed blijft gaan terug heeft denk ik :p

8. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    xElles wat leuk. Gefeliciteerd joh!!!

Maria is ook niet zo vreemd na wat jullie allemaal hebben meegemaakt. Maar hopelijk is alle narigheid achter de rug en krijgen jullie nu de kans om volop te genieten en een fijn ritme te krijgen met alles.

En daarbij, Mason slaapt de ene dag ook beter dan de andere. Doe je vrij weinig aan. Daarin probeer ik mee te veren. Ik slaap ook de ene dag meer dan de andere natuurlijk.
    Komt helemaal goed!

9. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Dank jullie!! Wel spannend hoor!
    Voel me goed, Maria. Wel zere boobs, moe en soms enorme kramp.. Maar verder mag ik nog niet klagen 😊

10. Light

Light Fanatiek lid

15 jun 2014
    1.549
    100
    63
    Ik vroeg me al af waar je bleef, Elles ;) xxx

11. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    @vissie: hopen dat je snel je kleine moppie in je armen kan houden..

@elles: was ook al aan het kijken waar je bleef haha! Nogmaals gefeliciteerd meid! Geniet ervan.. Op naar een goede echo!!

12. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Heb deze maand de stoute schoenen maar weer eens aangetrokken en een buikfoto geplaatst in buik van de maand :) dit keer met mijn zoontje erbij op

13. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Mooi!
    Ik heb uiteraard even gestemd! 😄
    Hoe is het nu? Alleen nog rustig?

14. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Dank je wel elles!
    Ja het is tot nu toe rustig :)

Vandaag mijn babyshower gehad! Erg verwend en nu dus super lui op de bank 😁

15. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Oh leuk! Wat hebben ze voor je georganiseerd? Leuke cadeaus gekregen?

Ik denk trouwens dat ik last heb van avondmisselijkheid ipv in de ochtend. Heb namelijk de hele dag nergens last van en sinds een aantal dagen komt de misselijkheid steeds in de avond...

16. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Dat kan die avond misselijkheid! Hopen dat je er niet lang last van blijft houden!

Ze hadden een quiz, en ik moest raden welk babypotje ik proefde( erg smerig) en daarna kon iedereen mijn buikomtrek raden.
    Ook had iedereen wat lekkers gemaakt en er was een super mooie taart voor me geregeld..

Was erg leuk!

17. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Klinkt leuk Truelove, ik had stiekem ook wel een babyshower gewild... Babypotjes raden is moeilijk, die dingen smaken echt allemaal hetzelfde. Overigens is Ella's Kitchen een uitzondering, wat duurder maar de investering waard.

We hebben gisteren mijn schoonouders verteld, voor mijn schoonvader was het geen verrassing maar mijn schoonmoeder vond het wel heel erg snel. Ach, in haar eigen gezin zitten er 2x 2 met 1 jaar tussen, mijn zus en ik schillen 14 maanden, mijn zus heeft er 11 maanden tussen en mijn oma had er ook 11 maanden tussen. Dus dan valt 19 maanden echt wel mee :)

18. Klets

Klets Bekend lid

20 nov 2013
    570
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hi allemaal,

Gefeliciteerd elles Op naar een eerste goede echo! Spannend!

En gelukkig hier nog steeds geen babynieuws!!! Dat is fijn, kunnen de kleintjes mooi nog even doorgroeien!

Vissie Hoe gaat het met de ctg's? Best gedoe zo elke keer naar zks, maar wel goed dat alles zo goed in de gaten wordt gehouden.

Light Hoe is het met jou en de kleine? Nog steeds in zks? Al zicht op een thuiskomst?

True love Leuk babyshower!

Saar Leuk om nieuws verder te vertellen, iedereen heeft altijd wel mening en het zal best pittig worden met twee kleintjes dicht op elkaar, maar ook heel erg gezellig :) Lekker genieten!

Mariaaa goed wat van je te horen, pfff als ik jou verhalen lees kan ik me de moeheid goed voorstellen! Heftig zo'n koemelkallergie, maar wel fijn dat je weet wat er is en de andere voeding goed gaat! Merk je al dat ze beter groeit?
    Zo zoeken in het begin met slaapjes e.d. Ze heeft dan ook wel echt pittige start gemaakt, hopelijk vind ze zelf snel weer wat rust en jij hiermee ook!
    Waar ga je haar heen brengen om te logeren? Dapper hor! En vast heel goed voor je eigen rust, even nachtje bijtanken!

Verder met alle meiden alles goed? Nog goede echo's/afspraken of nieuwe hoogtepunten van baby's? Hier rustig en dat is wel even lekker, meisje is hard aan het proberen om van rug naar buik te draaien, maar kan nog net de draai niet maken! Wel leuk om naar te kijken :)

19. Ahl

Ahl Actief lid

11 apr 2014
    174
    0
    0
    Hoi Allemaal, Ik kom af en toe spieken hoe het met iedereen gaat.. heb niet alles terug gelezen sorry daarvoor. Hoop dat het met iedereen goed gaat

@XElles yeey Gefeliciteeerd!

@Vissie wat verveleend! Goed dat ze het in de gaten houden en dat je beebje het goed doet.

Bij mij is zwangerschapssuiker vastgesteld. Gelukkig is het met een dieet goed in de hand te houden. Ik word als ik nog niet ben bevallen met 39 weken ingeleid. Het liefst wil ik op natuurlijke wijze bevallen, dat inleiden lijkt me echt niets :( maja wat moet dat moet. Verder is de baby nog niet ingedaald.

20. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Jaa, ik kom hier ook om het hoekje kijken :D.

Nadat de clomid flut ging overgestapt naar Gonal F en dat was een goede zet! Heb pas a.s. woensdag mijn NOD maar had opeens zo'n testdrang vrijdagmiddag. Was pa 9 dpo, maar toch een streepje! Kan het nog niet bevatten haha.

Bijgevoegde bestanden:

• test3.jpg
      test3.jpg
      Bestandsgrootte:
      18,4 KB
      Weergaven:
      0

Deel Deze Pagina