PCOS (zonder symptomen) en Zwanger!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Leen82, 12 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Light

Light Fanatiek lid

15 jun 2014
    1.549
    100
    63
    Ben net thuis. Ruim een uur aan dat stress-ding gelegen. Die domme mensen vande poli vonden frupke rustig. De arts vond de ctg goed. Veel harde buiken maar geen reactie van frup daarop. Gelukkig!

2. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

22 mrt 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    Saar, hier suikertest gehad met 17wk (akgehele bloedonderzoek die eigenlijk bij 12had gemoeten) en krijg hem idd ook nog bij 26 en 34meen ik. Maar als ik geen pcos had hadden ze het ook gedaan vanwege mijn over gewicht.

Overigens vroeg ik me af waarom het zkh. Geen bloedtest bij je heeft gedaan? Of zouden ze dat alleen doen bij bloed verlies ?

3. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Fijn dat alles goed was Light!

Leen, wanneer hoor je iets over je sollicitatie?

He, hadden jullie ook enorme trek in bepaald eten? Ik moet al de hele week non-stop aan een frietje mayo denken namelijk :D ik ga er bijna van watertanden.. Heb nog niet toegegeven aan de verleiding 😉 maar was benieuwd of jullie ook zoiets hebben (gehad)??

4. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    In het begin zure matten en karnemelk en nu pure chocolade!

Wanneer heb je eigenlijk je echo Elles?

5. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Brr suikertest is nuchter toch? Ik ben nuchter echt niet in mijn doen, als ik niet op tijd en om de paar uur eet ga ik onderuit, niet handig.

Lijkt me erg stressvol elke keer Light..

Morgen over week echo, ben zo benieuwd!

6. Klets

Klets Bekend lid

20 nov 2013
    570
    0
    16
    NULL
    NULL
    Er zijn twee testen, eentje hoeft niet nuchter en duurt uur korter ☺️

7. Klets

Klets Bekend lid

20 nov 2013
    570
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het snaaigedrag is 5 maanden later nog steeds niet weg 😊

8. Light

Light Fanatiek lid

15 jun 2014
    1.549
    100
    63
    Toen ik nog niet wist dat ik zwanger was frikandel speciaal, daarna hamburgers en flurry's van de mac. Overigens bleef het niet alleen bij denken aan ;)

Heb steeds periodes met andere behoeftes, b.v. worteltjes en peren, zure haring, haring met uitjes, sinaasappelen en mandarijntjes en de laatste tijd met name chocolade.

9. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Hahah Light, van jouw frikandellen weet ik nog wel ja :D

Klets, is het zo erg ja? ;) :p

Daan, volgende week donderdag is mijn echo. Zou dan 7.6 weken zijn.
    Vind het wel spannend worden!

10. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Ik moet vrijdags, dus jij mag eerst haha. Dan 6 weken en 2 dagen, hoop dat er een hartje te zien is.

11. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ Aimee: waarom eemn bloedtest of was die vraag niet voor mij?

Ik had vorige keer constant honger en iets met inktvisringen!!
    Nu eigenlijk nergens trek in, geen honger en beroerd :|

12. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jullie Zijj gemeen haha zit ik hier twee uur in de wachtkamer voor die suikertest mag ik nie eten en drinken en dan gaan jullie over eten praten!! En t ruikt hier ook al naar verse broodjes...

Haha nou ik vond t drankje nie zo vies verder alleen de stoelen zitten hier nie lekker...

13. Light

Light Fanatiek lid

15 jun 2014
    1.549
    100
    63
    Ben je in Venlo, Lets? Kun je dan niet beter in de hal op een bank gaan zitten?

14. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nee in dat andere ziekenhuis waar jij in t begin altijd kwam;) Mag daar ook wel bij de ingang op een bank zitten maar daar ruikt t nog meer naar heerlijke broodjes haha!

15. Vissie85

Vissie85 Bekend lid

27 dec 2013
    551
    0
    0
    NULL
    NULL
    Suikertest: ik kreeg hem ook, vanwege de pcos. Vond het niet persee vies maar kreeg echt van die vieze boeren de hele tijd.

Light, de borstvoeding oefenen we door eerst even te kolven zodat het toeschietreflex op gang komt, dan tepelhoedje erop want die lijkt op de fles zoals ze gewend is en komt achter in haar keel, die knijp ik vol met melk en dan kijken of ze dat pakt. Het gaat steeds beter. Ze weet hoe het moet maar doet het soms gewoon niet. Dan houdt ze zich slapend of wordt ze woest. Ik ga er geen gevecht meer van maken, ze moet er geen weerstand tegen krijgen. Hoop dat het steeds beter gaat. Daarna krijgt ze de fles, net hoeveel ze wil want doordat ze zo klein is, moet ze heel regelmatig eten. En daarna kolf ik de rest af voor de volgende voeding. Ik heb heel veel baat gehad van de kraamzorg. Ze is hier geweest van vrijdag tot en met gister. De dagen van het ziekenhuis gaan er inderdaad af maar ik kreeg dan weer twee extra voor haar gewicht in combinatie met de borstvoeding en geloof dat je ook na couveuse weer extra kan krijgen. En je kunt altijd zelf extra inkopen.

Truelove, hoe is het nu? Al ontwikkelingen of nog rustig?

16. Vissie85

Vissie85 Bekend lid

27 dec 2013
    551
    0
    0
    NULL
    NULL
    En light, herkenbaar die meningen over de ctg. Ze meiden wilden steeds meer activiteit zien op de meter, dus andere houdingen, wakker maken ed. Maar soms wilde ons meisje gewoon niets doen en dan was de gynaecoloog gewoon tevreden

17. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Het is tot nu nog rustig.. Wacht rustig af.
    Begin het wel een beetje zat te worden en dan moet ik nog 5 weken:)
    Veel pijn en echt de deur uit lukt ook niet meer..
    Slaap ook echt super slecht.
    Voor kleintje beter dat ie nog even blijft zitten maar voor mezelf:p

Alles voor het goede doel

18. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

22 mrt 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja de vraag was voor jou :)

Hier in begin ook zin in cheeseburgers, drop. Nu vooral zin in zure matjes en broodjes filet american en wijn :( ....

Nog ffies TrueLove!

19. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Hahaha ik ook in wijn! Nog maar 3 maanden 😁

20. Light

Light Fanatiek lid

15 jun 2014
    1.549
    100
    63
    Oh ja, ik noemde alleen de dingen die je mag eten...ik dronk al nooit alcohol, maar ben wel een echte Bourgondiër en heb super zin in buitenlandse kazen en rauwe hammen, een toastje met gerookte zalm, een Bartje filet americain, een lekker mefium biefstukje met ui en champignons....mmmm zou ik dit ook in mijn bevallingsplan op kunnen nemen? ;)

Deel Deze Pagina