PCOS (zonder symptomen) en Zwanger!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Leen82, 12 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Aimee, geen idee wat een bloedtest dan aan extra info zou opleveren op dit moment.

Sorry Lets, hopelijk ging de test goed?

Ik ben vanmiddag ziek naar huis gegaan, spierpijn en verhoging dus ik vrees griep. Toevallig hd ik met A ook een virus te pakken rond dezelfde termijn.

2. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik had om Sushi, steak tartaar en een goed glas rode wijn gevraagd na de bevalling. Kreeg ik een ranzige ziekenhuis spaghetti bolo. Die smaakte verrekte goed moet ik zeggen!

Man, zelfs ziek fkrijg ik er zin in!

3. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hihi, ik mag al lang weer eten, twijfel of ik zometeen een bak ijs of een zak chips zal opentrekken;)
    Maar zit nu nog ff redelijk gezond aan de druifjes!!!
    Ow en heb nieuwe mayo ontdekt, die smaakt net als die in de frietkraam!!

Saartje, beterschap!

Truelove, hou de kleine nog maar ff goed bij je!

Light, gaat t weer beter vandaag?

4. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Light, jeetje vervelend die beroerde nacht(en). Gelukkig is het weer rustiger. Stom dat de meningen verschillen met je CTG, word je niet bepaald rustiger van. Wel goed dat het kleintje goed reageerde op de harde buiken.

Meisjeje haha wat leuk dat het speelkleed een succes is. Heb je lekker je handen vrij als zij haar onderonsje heeft met Woezel en Pip :D

Elles ik hoor komende week wat meer als het goed is.
    Qua eten heb ik verschillende fases gehad. Snicker ijs(!) en pindakaas waren nadrukkelijk aanwezig enkele weken. En fruit was niet aan te slepen. Bak kersen was al op voordat het in de koelkast lag. En frambozen...! Maar heb amper fruit durven te eten toen bleek dat ik zwangerschapsdiabetes had.

Pinac ja suikertest is nuchter, althans die ik heb gehad. Mocht in een apart kamertje liggen want ik werd niet goed. Ranzig spul...bah!
    Dacht dat ik moest overgeven. Maar toen bleek dat de test dan opnieuw zou moeten heb ik me maar ingehouden haha.

Truelove erg he die laatste loodjes... Ik kon de laatste weken helaas ook niet de deur uit. Het was óf boodschappen doen, óf even de stad in, óf iets doen in het huishouden. Was stik jaloers op vriendinnen die op het eind van de zwangerschap waren en zo mobiel waren als wat. Nog eventjes meid. Wat je zegt; alles voor het goede doel :)

Hahaha wat betreft het wijndrinken na de bevalling. Na 3 wijntjes ben ik ram van de kaart en heb ik een mega kater de dag erna.
    Klinkt heel belachelijk natuurlijk, maar ik probeer nu soms wel wat te drinken zodat ik op mijn eigen bruiloft ook wat kan hebben. Zou zonden zijn als ik na 3 wijntjes op m'n kop sta en 's nachts met 1 voet op de grond moet slapen tegen de kermis in mijn hoofd....

5. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    :D, das ook wat haha. Wanneer ga je trouwen?
    Ik drink sowieso al weinig en geen wijn, kan ook niet zo goed tegen alcohol haha. Op fris teer ik beter :D.

Beterschap Saartje!

Vreemde eetgewoontes kregen jullie, vanaf wanneer begint dat? Nog nergens last van qua dat soort dingen.

Goh ik stond gisteravond voor de spiegel en schrok van mijn eigen buik.

6. Light

Light Fanatiek lid

15 jun 2014
    1.549
    100
    63
    Ik ben zo blij!!! Heb een hele goede ochtend. Heb net een uur met een fotograaf in het bos kunnen lopen! Wel harde buiken, maar geen last van en Frupke werd er ook enthousiast van ♡

7. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dus toch nog mooie foto's light??
    Wat fijn!!!

8. Klets

Klets Bekend lid

20 nov 2013
    570
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wauw, fijn light zo'n ochtend! Lekker genieten en hopelijk straks nagenieten met mooie foto's!

9. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Fijn Light!!
    Ben benieuwd hoe de foto's zijn geworden.
    Heerlijk dat je toch nog zo'n shoot hebt kunnen doen.

10. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

22 mrt 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden. Hier verdrietig nieuws...mijn vader heeft nog enkele dagen te leven.
    Hij heeft ongeneeslijke darmkanker, maar dit was toch al 1,5jaar stabiel. Echter hebben zijn darmen het nu opgegeven en werken ze niet meer. Dit betekent dat eten en drinken er niet meer in zit. Hij krijgt nog vocht via zijn bloed en is nu thuis.
    Nog 19/21weken om zij eerste kleinkind te zien gaat hij helaas echt niet meer halen.
    Voor iedereen toch onverwachts....

11. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Nogmaals heel veel sterkte aimee! Wat een verdrietige tijd

12. Vissie85

Vissie85 Bekend lid

27 dec 2013
    551
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jemig aimee wat verschrikkelijk. heel veel sterkte. Vraag hem over jullie kindje te waken vanuit het hiernamaals..

13. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Aimee: wat een verschrikkelijk nieuws :( heel veel sterkte de aankomende tijd

14. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ach meid, heel veel sterkte!
    Ik heb mijn oma toen verteld hoe we de kleine zouden gaan noemen, dat gaf mij toen het gevoel dat ze hem op die manier al een beetje leerde kennen.

15. Light

Light Fanatiek lid

15 jun 2014
    1.549
    100
    63
    Nogmaals sterkte, Aimee.

16. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Jemig Aimee wat een triest nieuws zeg. Wat erg. Heel veel sterkte. Ik hoop dat je vader niet al te veel pijn heeft.
    Het klinkt misschien vreemd wat ik nu zeg, maar ik hoop dat de dagen die jullie nog samen hebben, hele mooie dagen mogen zijn, waarbij jullie liefde voor elkaar voelbaar is.
    Heel veel sterkte!

17. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nogmaals sterkte meid!

18. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Jeetje wat verschrikkelijk, heel veel sterkte!

19. Klets

Klets Bekend lid

20 nov 2013
    570
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat verdrietig aimee sterkte! Hopelijk mooie laatste tijd, al zal het ook erg verdrietig zijn! Pittig, hopelijk heb je veel steun van de mensen om je heen?

20. Meisjeje

Meisjeje Actief lid

21 feb 2014
    232
    9
    18
    NULL
    NULL
    Lieve aimee,

Wat een heftige tijd gaan jullie tegemoet! Wat ontzettend jammer dat je vader jullie kleine niet meer gaan ontmoeten.
    Geef je hem de naam van jullie kindje nog mee?

Ik wens jou en je familie heel veel sterkte en kracht toe in deze verdrietige tijd! Geniet van de momenten die je nog even samen hebt!

Deel Deze Pagina