PCOS (zonder symptomen) en Zwanger!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Leen82, 12 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

22 mrt 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn een goede echo XElles!

Balen light, 2000gr is weinig maar wel te doen met 40wk zwangerschap denk ik? Want bij 34wk ga je dat ook niet halen toch? Wel fijn dat de andere onderzoeken goed waren!

Hier nog last van het volgende
    Gisterenmiddag heb ik ong. 3km gewandeld en in de wandeling moest ik 4x een dijk op en af. Normaliter gaat dit prima, maar kreeg toch savonds een aanhoudende pijn van 10min aan de rechteekant van mijn buik . Ik stond op dat moment onder de douche dus er onderuit gegaan en het zakte weg toen ik op de bank lag.
    Twee uurtjes later kreeg ik in bed een soort kramp in mijn rechterlies. Ik ben geen persoon die kramp heeft, maar denk dat het dit wel is.

Vandaag merkte ik dat eigenlijk de hele dag het spierpijn gevoel in mijn lies bleef en toen ik even naar de stad ging na mijn werk (20minuutjes gelopen incl in de winkel) kreeg ik weer de kramp in mijn buik. Nu wederom onwijs last van mijn lies.

Ik lees dat het bandenpijn kan zijn, bi (ben ik wel bekend mee), trombose of urineweginfectie . Dat laatste denk ik niet want heb verder geen pijnen.

Lig nu met een kruik op de plek op de bank. Wat zou het kunnen zijn? Wanneer zouden jullie de vk bellen? Ervaringen ?

Verder oké, vader is vermoeid maar erg eigenwijs en nog levenslustig. Toch verwachten we hert einde eind volgende week.

2. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Klinkt echt als bandenpijn aimee.. Bi voel je echt in de botten en gewrichten.. Totaal niet als kramp iig.

3. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    xElles: gefeliciteerd met de mooie echo, geniet ervan!

Light: Wat een tegenvaller weer, ik vind het wel goed dat je er zo vertrouwen in blijft houden. Vergeet niet dat die kleintjes enorm sterk zijn, jouw frupke lijkt me een echt vechtertje dus ik denk dat dat vertrouwen wel gegrond is!

Aimée: Als je twijfelt zou ik je verloskundige bellen, zeker omdat je toch in een moeilijke periode zit en dat wel effect kan hebben. Heel veel succes en sterkte meid, wel fijn dat je vader er zelf goed in staat.

4. Light

Light Fanatiek lid

15 jun 2014
    1.549
    100
    63
    Aimee, als frupke niet meer groeit dan moet 'ie gehaald worden. Dus het is maar zeer de vraag of 'ie 2000 gram gaat halen. Dat is ons streven, om maar een beetje de moed erin te houden. Dankjewel Saartje, vertrouwen houden houdt ons op de been. Ik ben eigenlijk ontzettend bang en bezorgd.

5. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Ff Ego.. :(

:( Net gebeld door de Gynaecoloog met de uitslag van de OGTT,
    Nuchter was ok, maar na het glucose drankje was de waarde te hoog :(

Moet pas woensdag weer naar het ziekenhuis voor een afspraak met de diëtist. Ik moet dan een week een dieet volgen en daarna weer opnieuw die test. Mocht het niet verbeteren dan moet ik insuline spuiten,

Bah.. Had het echt niet verwacht en voel me eigenlijk ook best kut nu. :(

6. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    @daantjuh maak je er geen zorgen over 💋 ze kunnen het tegenwoordig erg goed onder controle houden hoor!

7. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Ook hier even een egobericht, zal vanavond goed bijlezen.

Net echo gehad en 2 kloppende hartjes!

8. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    hihihi ik dacht het al aan je test te zien! Die was precies zoals de mijne! Gefeliciteerd !!!! :D

thnx Truelove X

9. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Daantjuh, balen meid! Zelfs als ze het goed onder controle kunnen houden is het niet fijn.

Pinac, gefeliciteerd!!

Ik wil ook een hartje zien... Nog 69 u te gaan (oh ik ben zo erg...)

10. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Pinac!! Super leuk 😍💕 gefeliciteerd!!

11. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Daan/Light, lijkt alsof ik niet op jullie reageer, maar dat komt doordat we in de club zitten uiteraard 😊

12. Vissie85

Vissie85 Bekend lid

27 dec 2013
    551
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pinac, wat leuk! Gefeliciteerd! Wat vinden jullie ervan, twee in plaats van een? Het lijkt me super maar kan me voorstellen dat je even aan het idee moet wennen en dat het praktische problemen met zich mee kan brengen

13. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

22 mrt 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat halen zou verschrikkelijk zijn light !! :( hopen dat frupke toch gestaag groeit!

Gefeliciteerd Pinac!!

Balen Daan, hoop echt dat een dieet voldoende is, want spuien brrr

14. Benthe1986

Benthe1986 Niet meer actief

Ik mag mee praten!
    Ik testte vanmorgen positief :)

Heb mijn zorgen al gedeeld in de club, want ik heb wel lichtbruin verlies en sinds eergisteren ineens geen zere borsten meer. Ik ben hier erg onzeker van en hoop dat dit geen voortekenen zijn.... Maar dan zou ik toch nu niet positief meer testen als dat zo was?
    Ernstig die onzekerheid terwijl ik t nog maar net weet, dat beloofd nog wat voor de komende tijd ;)

15. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Het blijft een en al onzekerheid, maar tot nu toe gefeliciteerd!! Kon je de tijd maar vooruit schuiven he.

Hopen dat Frupke nog heel goed gaat groeien Light, gelukkig kunnen ze tegenwoordig heel veel. Je krijgt wel wat voor de kiezen zeg.

Jammer dat de uitslag wat tegenviel Daantje, viel die suikertest je wat mee? En ja je heb toch gelijk met je tweelingvermoedens haha.

Er kan nog zoveel misgaan, maar tot nu toe voelt het goed. En een tweeling, 1 is praktischer qua spullen en heen en weer gesleep etc. Ook financieel, nu heb je alles dubbel. Maar we vinden een tweeling ook weer ontzettend leuk hoor, als ze maar gezond zijn dat is het belangrijkste. En zijn we in 1x klaar, want met 2 kids vind ik t wel genoeg denk ik :D.

16. Klets

Klets Bekend lid

20 nov 2013
    570
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hi allemaal,

Wow, even niet gereageerd! Drukke gezellige bedoeling hier!

Daan wat fijn dat je weer uitgebreide echo achter de rug heb! Even schrikken als de metingen niet goed uitkomen, is dat bij tweelingen nog extra lastig meten? Zijn er nog aparte groeicurves voor tweelingen? Die zitten gemiddeld altijd wat kleiner toch? Hopelijk groeien ze beide lekker door, twee weken dit je nog heel netjes!

En wat balen zeg van de suiker, niets aan! Onverwachte klap, zeker na zo'n groeiecho! Hopelijk kan je het met dieet opvangen!

Light Balen zeg dat de kleine niet zo goed gegroeid was, dus geen 1500 gram nog en nog in acedemisch zks. Vervelend zeg, hoe sta je er zelf nu in? Ook schrikken trouwens van bloedingen, gun je in elk geval nog rustige laatste weekjes.

Elles en pinac wat fijn goede echo's en pinac zelfs twee hartjes, mega bijzonder! Hopelijk nu lekker genieten!

Saartje Bijna echo, spannend zeg! Hopelijk goed nieuws!

True love 36 weken alweer! Goed bezig! Hoe voel je jezelf, rustig in je buik?

Hier Druk en genieten! Twee kleintjes en werk, dan is er niet veel tijd meer over! Plus dat nachten nog niet super zijn, dus barst ik niet van de energie! Rustig weekend voor de boeg, dus hopelijk lekker bijtanken en genieten!

Benthe Gefeliciteerd met positieve test! Spannend die beginperiode!

17. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd Benthe!

18. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Gisteren om 13.30 kreeg ik weer krampen/weeen.. Om 14.30 werden ze regelmatig..
    Moest van vk naar ziekenhuis omdat ze daar al was.. Eenmaal daar bleek dat ik al 4-5 cm ontsluiting heb.. Weeen zakte laat in de avond weer af..
    Heb met mijn man deze nacht in het ziekenhuis door moeten brengen.. Nu is het weer rustig dus doen ze niks..

Iedereen dacht dat ons kleintje er gister zou zijn.. Kleertjes lagen al klaar onder de warmte lamp.. En zo heb je nog niks :(
    Baal er een beetje van maar kan er niks aan doen

19. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Ooh wat spannend! Gaan ze ook iets doen of moet je weer naar huis als het niet doorzet?

20. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Ben inmiddels weer thuis.. Ze doen niks moet het echt zelf doen

Deel Deze Pagina