Owjee leen, t is wat met die mannetjes van je! Sterkte!!! Light, mooie tas!! Staat mooi bij de wandelwagen!
Baby zit nog steeds in buik.. Gisteravond weer wat krampen maar dacht ga wel naar bed en als het echt doorzet word ik er wel wakker van.. Nu dus helemaal niks meer.. Hij wil nog even lekker blijven zitten haha..
Nou op zich mooi natuurlijk! Al begrijp ik ook dat je er helemaal klaar mee bent. Toch hoop ik voor je dat jullie mannetje gauw komt.
Vol trots willen wij iedereen laten weten dat wij de trotse ouders en broers zijn geworden van een mooie zoon en broertje genaamd:S.kyler💙 We moeten even blijven maar tot nu toe doet hij het super
WoW truelove, gefeliciteerd! Gave naam! Wat super dat ie het goed doet. Moet ie in de couveuse? Hoe zwaar is ie? Hoe is het met jou? Hoe was je bevalling? Toch natuurlijk gegaan?
Gefeliciteerd!! Ben ook benieuwd hoe de bevalling uiteindelijk is gegaan en of hij in de couveuse moet? Lekker genieten meid 💋
Gefeliciteerd True Love! Hopelijk is alles goed gegaan en kan je snel lekker thuis van je vier mannen genieten!
Leen, daan, met ons gaat het goed hoor. Maandag woog ons pukkie alweer 2730 gram. Ze groeit goed dus. En mijn knip is ook zo goed als geheeld. ons leven staat volledig in het teken van de baby. Zij veroorzaakt de hoogte en de dieptepunten. Het ene moment ben ik zielsgelukkig als ze troost vind door als een balletje in mn nek te kruipen. Het andere moment maakt ze me zo wanhopig als ze blijft huilen en ik geen oorzaak kan vinden en ze ontroostbaar is. Ik ben nog steeds aan het kolven. De borst lukt nog steeds niet goed. Volgens de lactatiekundige omdat haar mondje gewoon nog te klein is. Volgens haar komt het vanzelf. Mijn man is weer aan het werk dus ik doe het snachts alleen, zwaar vermoeiend eerst de luier dan de fles, dan een tijdje omhoog houden omdat de melk anders terug komt of ze hysterisch gaat huilen. Als ze eenmaal weer slaapt moet iknog kolven en voor je dan weer slaap..pff..maar dat ze zo goed groeit maakt het het helemaal waard.