PCOS (zonder symptomen) en Zwanger!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Leen82, 12 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Klinkt al met al best wel heftig Vissie.
    Pfff ik heb er straks 2. Soms zie ik er wel tegenop hoor.

Hier nog zoiets, waarover ik me nu al druk kan maken.

Begin juli heeft mijn vent een vrijgezelleWEEKEND(!!!) van zijn beste vriend. Dus natuurlijk gaat hij daarheen, want hij is ook getuige op het huwelijksfeest.

Maar waarschijnlijk ben ik dan net een maand bevallen. Misschien iets langer. Maar dan ben ik dus een weekend alleen met de kids. Pfff ik hoop echt dat het mij gaat lukken dan....

2. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd Truelove!!!

Heftig Vissie, ik ken het maar al te goed! Je hebt er nu helemaal niks aan als mensen zeggen dat BV heerlijk is want dat is het nu niet maar geloof me, het is de moeite waard om door te zetten.

Daantjuh, kan je niet hulp inroepen? Mijn man moest na 6 weken een week weg voor het werk en toen ben ik met de kleine naar mijn ouders gegaan.

Dan ook maar even een ego bericht, dinsdag naar de gyn en meteen pillen meegekregen om de miskraam op te wekken, het viel me tot nu toe alles mee al ben ik daarom juist bang dat er nog een curretage zal volgen. Morgen weer een echo en dan hopelijk even op vakantie. Vandaag en morgen gewoon nog aan het werk en zaterdag vieren we A z'n eerste verjaardag, genoeg afleiding dus!!

3. Vissie85

Vissie85 Bekend lid

27 dec 2013
    551
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daan, mijn buurvrouw heeft een tweeling en die kan ze tegelijk de borst geven! Zo kan het dus ook, hou je daar maar aan vast ;)

Saar, respect hoe je er mee omgaat zeg! Het lijkt me vreselijk een miskraam. Vriendin van mij werd wel super ongesteld van die medicijnen maar zag niet echt een vruchtje eruit komen. Dus zij dacht ook aan curretage maar het bleek toch al weg. Hoop dat het bij jou ook zo is. Geniet van de mooie dingen die komen gaan en van elkaar!

4. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Saar, ik heb in juni ook die medicatie moeten gebruiken. Ook niet superveel last van, alleen een uur na het inbrengen wel ff. Er zat nog wel een paar weken een beetje restweefsel. Maar een paar keer bloedgeprikt en mijn hcg waardes bleven dalen. Wel even moeten wachten maar geen curretage gehoeven toen.
    Hopelijk geldt dit straks ook voor jou. Nogmaals sterkte meid... T is niet niks...

5. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Nou hier komt ie dan..
    Toen mijn buik gisteren om 12.00 weer begon te rommelen dacht ik.. Zal het dan nu wel echt beginnen?
    Rond 14.00 uur werd het wat heftiger en zei ik tegen mijn man dat hij toch de verloskamers weer moest gaan bellen..
    Eenmaal aangekomen op de verloskamers had ik 5 cm
    Na 2 uur weer toucheren en ja 6 cm dus ik dacht eindelijk zet het door!
    Maar na weer twee uur bleek ik nog steeds 6cm te hebben.. De vk die er op dat moment was beweerde zelfs dat mijn bevalling niet echt begonnen was!!!
    (had flinke weeen dus snapte dat niet)
    Ze wilden mijn vliezen niet breken ivm zwangerschapsduur maar weeen bleven aanhouden en pijnlijk!
    Op gegeven moment is mijn man zo boos geworden dat ze me niet hielpen.. Had flinke weeen maar vliezen breken ho maar..
    Op gegeven moment wissel van nachtdienst.. Diegene gaf ook aan dat ze dit echt niet deden en dat ik misschien een slaapmiddel moest nemen zodat ik wat kon rusten en de weeen af zouden nemen.. Ik wilde dit echt niet en heb dit geweigerd!! Ik wilde niet slapen ik wilde mijn kind!!
    Ze wuifde de weeen maar weg waar ik echt niks van snapte!!!
    Om 00.45 zei degene van de overname van de nachtdienst dat ze voor de zekerheid nog wilde toucheren..
    Die zei.. Nou ik vind het eerder 7cm dus het zet wel door alleen niet zo snel..
    Dus ik trek mijn oordeel terug en ga je vliezen breken.. Jeetje wat was ik blij!!
    Daarna volgde een heftige weeen storm!
    Ik mocht nog niet persen maar voelde dat het moment steeds dichter bij kwam.
    Jeetje wat een weeen!!!
    Om 1.44 zeiden ze dat ik de weeen weg moest zuchten.. Maar dat was al te laat want mijn lichaam nam het over en begon alleen maar te persen en om 1.45 is onze zoon geboren!
    De gyn die er op dat moment was kon nog net der handschoenen aan doen.

We liggen nog in het ziekenhuis.. Ze willen 24 uur S.kyler zijn glucose in de gaten houden.
    Misschien mogen we morgen en anders zaterdag naar huis..

Mijn andere kinderen zijn zo trots!!!
    Oooooh mam wat schattig
    Oooooh mam wat is hij lief😍

Dat is het mooiste van allemaal! Ons mooie gezin waar ik zo super trots op ben

6. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Aaah wat een wonder... ! Heftige dag, maar fijn dat het uiteindelijk heeft doorgezet!

7. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ah lief van je andere kids 😊
    En klinkt heftig zeg! Wel een beetje jammer dat ze je niet serieus namen.
    Ik hoop dat je inmiddels lekker bij bent gekomen en dat jullie allemaal gauw naar huis mogen!

8. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dank je Lets, dat biedt hoop! Ik vind het zelf een beetje "eng" dat ik er bijna gevoelloos op reageer. Het is heel gek, ik ben juist superblij met kleine dingetjes. Mijn zoontje heeft vanochtend voor het eerst wat gezegd (denk ik), toen ik hem uit zijn bedje nam zei hij "Pippa" (zo heet zijn kroel) en toen ik vroeg of hij Pippa wilde antwoordde hij "ja". Misschien beeld ik het me in maar ik was de hele dag happy daardoor :)

9. Light

Light Fanatiek lid

15 jun 2014
    1.549
    100
    63
    Saartje, ik vind het juist een teken dat je sterk bent. Ondanks je verdriet lukt het je om positief te blijven en naar de mooie dingen te kijken. Misschien komt het verdriet nog, maar dan lukt het je dan vast ook om dit een plek te geven!

Truelove, wat een verhaal zeg. En toch ook wel bijzonder dat ze zo sterk hebben vast willen houden aan het termijn. Het leed van moeder telt tegenwoordig niet meer mee of zo? Als je nu nog voor de 34 weken zat vind ik het een ander verhaal maar normaliter houden ze het ook niet meer tegen als je zover bent en het is nu niet zo dat je om weeënopwekkers vroeg, of wel? Ben wel heel blij om te lezen dat het goed gaat met de kleine man. Durfde ook haast niet meer te kijken hier omdat ik alles op mezelf en ons frupke betrek. Ben bang voor negatieve verhalen. Zijn z'n suikers stabiel gebleven?

Hier heeft gisteren ons Frupke de controles weer doorstaan. Het was een prachtig ctg. Ook mijn buik werkt nog mee al zit het allemaal niet echt ruim binnen de marges (maar dat is nu al een paar weken zo). Ben erg opgelucht weer voor een paar dagen.

10. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dank je Light!
    Ik zie net dat je vandaag 34 weken bent, wat een mooie mijlpaal! Fijn dat de ctg's goed zijn, dat geeft je toch even wat meer rust lijkt me.
    (kijk, daar wordt ik ook weer blij van :))

11. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Wij zijn inmiddels thuis en maken het goed!

12. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.147
    432
    83
    Wat fijn Light en Truelove, beide goed nieuws!

Heb met je te doen Saartje, gelukkig kan je kleine mannetje je wat opvrolijken maar lijkt me niet heel makkelijk allemaal.

Wij zaten doodnerveus in het ziekenhuis, maar alles was gelukkig goed! Beide een dikke cm en hartjes klopten als een tierelier :). Volgende week alweer een echo, ik heb echt zo'n lieve fert.arts.

13. Vissie85

Vissie85 Bekend lid

27 dec 2013
    551
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow truelove, zelfs al thuis, super zeg!
    Pinac, fijn he, ik kreeg nooit genoeg van die echo's. Ze blijven spannend en zijn Kadootjes als ze goed zijn

14. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Oh lekker dat jullie weer thuis zijn, Truelove!
    Lekker genieten.

Wat 'vervelend', die echo's Pinac 😛 lekker van genieten!

15. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    fijjn dat jullie al thuis zijn Truelove! Laat je maar lekker in de watten leggen!

Fijn dat je zoveel echo's krijgt Pinac! Ik kan me er zo kwaad in maken. Als je bij de VK loopt is elke echo er een te veel, bij de gyn kan het niet op! Ik merk het nu zelf, sind we weten dat het mis is kan het ineens wel!

Overigens echt een rotmiddag gehad. De tabletten hadden niks gedaan dus we mochten niet op vakantie vertrekken en ik heb dinsdag een curettage gepland staan. Verjaardagsfeestje vandaag gaat ook niet door, dat hadden we al afgezegd omdat iml ziek was en we nog niet hadden ingepakt voor de vakantie. Ik had er helemaal geen rekening mee gehouden dat we niet zouden mogen vertrekken.

Ik heb uiteindelijk nog een serie pillen gevraagd,baadt het niet dan schaadt het niet. Vanochtend erg grote stolsels verloren, eentje was zo groot als de palm van mijn hand! De gyn had gezegd dat ik eventueel maandag nog een echo mocht laten doen als die 2de serie effect zou hebben, dus hopelijk maandag een keertje goed nieuws. Ik zie zo verschrikkelijk op tegen die curettage, het zou echt zo mooi zijn als ik niet hoef.

Ik baal er zo van, omdat ik te slap was na de bevalling heb ik nooit veel kraamvisite gehad. Een jaar lang heb ik geroepen dat we het met zijn eerste verjaardag goedmaken maar in plaats daarvan heb ik dit...

Ik ben niet zozeer verdrietig om het verlies van dit kindje, dat op zich heb ik al een plekje gegeven en daar berust ik in. waar ik het wel moeilijk mee heb is dat alle leuke dingen die ik gepland had voor komende weenu niet doorgaan. Daardoor ben ik juist afgelopen week een beetje doorgekomen en nu moeten we nieuwe plannen gaan bedenken om de week een beetje door te komen. Ik zie ook op tegen alle collega's die maandag vrolijk vragen hoe de vakantie was...

16. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Ik lees af en toe wel mee hoor meiden maar reageren lukt nog niet echt.. We genieten enorm

17. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.147
    432
    83
    Bah wat zuur Saartje, vakantie ook nog naar de knoppen. Hoop voor je dat deze serie pillen werkt.

18. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Dikke knuf Saartje... Ik vond zelf de curettage heel
    Erg meevallen.. Maar hoop voor je dat het niet nodig is.

Fijn die echo's he Pinac! Voordeel van twins! Heb er al 13 gehad en hebben nog een aantal te gaan ;)

Wat heerlijk dat jullie thuis zijn truelove! Gaat alles goed?

19. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Het gaat super!!! Hij is zelfs al weer aangekomen vandaag :)

20. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.147
    432
    83
    Je klinkt in ieder geval erg gelukkig, lekker genieten!!

Zo dan heb jij ook al een plakboek vol Daantje!

Deel Deze Pagina