Hoi dames! Lekker druk hier!! Was ik tot gister oh zo ziek en gebeden dat het over zou gaan...werd ik vandaag eindelijk eens fris wakker en geen misselijkheid of moeheid. Tsja dacht dat ik er blij mee zou zijn. Zoals roderoosjes zegt, haat/liefde relatie!! Nu ga ik me weer zorgen maken over van alles pffffff..hopelijk ben ik morgen weer lekker ziek.
Roderroosje, wat een leuke reacties!! Ik mis het wel het leuke nieuws vertellen aan een oma. Mijn mama is helaas heen gegaan en met mijn schoonmoeder geen contact. De reacties van oma's zijn geweldig! Ik weet nog dat ik het tegen mijn mama had gezegd toen ik zwanger was van mijn zoontje. Met de vraag wel even voor je houden hè. Nou mijn oma kwam op bezoek en opeens zegt ze raad eens Hajar is zwanger . Moest er wel om lachen! Lasvegas wat fijn dat het allemaal goed gaat en dat je lekker naar zwangerschapsgym kan. vien, ik ben ook liever ziek en misselijk Vandaag is de buikpijn wel wat minder bij mij. Gisteren een warme bad genomen en dat heeft geholpen. Soms voel ik het wel opkomen maar de pijn is niet continu. Ik moet stoppen met bang zijn dat het misgaat want ik ben deze hele week alleen maar bang en aan het stressen. Heb me voorgesteld om gewoon positief te blijven en als het mis gaat dan kan ik er niets aan doen. Ik heb net wel bijna een aanrijding gehad dus ik ben nog wel even in shock. Er wilde een bimbo even van rijstrook veranderen zonder te kijken.
Meiden, niet hopen dat jullie maar ziek blijven of worden hoor. Het zegt vaak helemaal niks. Kwaaltjes komen en gaan, en ik heb nooit ergens last van gehad en voel de baby nu ook weer lekker trappelen in m'n buik!
Hajar, als je denkt dat het verschuiven van meubels kwaad kan, waarom doe je het dan in eerste instantie? Maar het zou geen kwaad moeten kunnen. Zwangere kunnen immers ook gewoon blijven sporten = inspanning leveren. En de krampen hebben me ook wel onzeker gemaakt in het begin. Maar goed, ik hield me voor dat alles flink aan het oprekken was daar binnen. Dus heb vertrouwen in je lichaam en in je kindje. Roderoosjes, bijzonder hè om die echo te zien. Fijn dat alles goed is gegaan. Jammer dat je wat terug gezet bent. Maar straks rond de 12 weken krijg je sowieso de termijnecho en dan bepalen ze nogmaals wanneer je uitgerekend bent. Bij mij hebben ze het met 9+1 weken ook al voorzichtig voorspeld. Kwam precies overeen met mijn berekeningen. Maar ik weet dan ook precies wanneer ik de eisprong heb gehad. Wat leuk dat je het nieuws ook links en rechts aan het vertellen bent. En wat een leuke reacties . Klets, goed nieuws dat je van de pillen af bent. Kwamen ze daarachter met het bloedprikken dat je ijzerwaardes te laag waren? Lasvegas, wat leuk die echo! Fijn om je kleine weer even te zien zo haha. En veel plezier op de zwangerschapsgym. Doe je dan ook werkelijk wat of is het meer een lichte vorm van bewegen of zo? Geen idee wat ik me er bij voor moet stellen namelijk. Vien, bij mij is de misselijkheid grotendeels weg en ik mis het écht niet. Als ik twijfel, duw ik even op m'n boobs of m'n tepels en die doen nog steeds zeer . Dat is voor mij bevestiging genoeg. Of ik ren even de trap op en af haha. Gegarandeerd dat ik dan hijg. Had ik voorheen nooit last van. En de koffie smaakt me nog steeds voor geen meter. Hier gaat het dus weer wat beter gelukkig. Al slaap ik wel nog flink. Vandaag weer de klok rond geslapen. Gisteren lekker van het weer genoten en heb weer wat kleur op mijn gezicht . De misselijkheid is minder geworden gelukkig. Mijn stoelgang begint ook weer wat op gang te komen en dat lucht echt enorm op. Verder weet nu onze omgeving dat we in verwachting zijn. Zo leuk om het te vertellen. En zo leuk om die felicitatiekaartjes te krijgen. Over een paar weken hangen we het aan de grote klok.
Leen, ik ben gewoon stom haha. De zon scheen gisteren en ik wilde opeens de woonkamer ff beetje veranderen. Ik heb niet veel verschoven alleen de tv kast een paar centimeter. Achteraf dacht ik oeps had ik dat wel moeten doen.
Hahaha, ach ja. Moet kunnen. Met boodschappen doen til je ook (zware) tassen. Doen wat goed voelt. En ook lekker gebruiken als excuus. Ik heb tegen m'n verloofde gezegd dat ik eigenlijk niet meer in de tuin mag werken. En dat het bukken gewoon niet fijn voelt (is ook zo, word dizzy van het opstaan en hurken). Dus nu mag hij dat lekker doen
Mooi geregeld, hahaha. Dat dizzy worden komt me bekend voor. Dat had ik ook bij de vorige zwangerschap.
Gevonden! Ik mag nu ook mee gaan kletsen op dit forum! Nog wel erg spannend, wil zo graag een bevestiging!! Even over mezelf Meisjeje: 30 jaar, 1,5 jaar geleden gestopt met de nuvaring. In september 2013 pcos geconstateerd. 4e ronde clomid tegen al mijn verwachtingen in een positieve test! Vandaag precies 5 weekjes zwanger... Behalve gevoelige borsten nog nergens last van. Alleen als ik nies dan heb ik een steek in mijn buik maar las dat ik me daar geen zorgen over hoef te maken.. Leuk als ik hier mee mag babbelen!
Welkom bij de club Meisje. Haha dat niesen herken ik. Ik krijg dan pijn ter hoogte van mijn liezen! Spannend he die eerste weken. Het begon bij mij na de eerste echo wat meer te 'leven'. As in: toen geloofde ik het echt pas. Maar mijn lijf gaf al seintjes genoeg. Geniet er van en proficiat!
Welkom meisjes! Ik ben enorm misselijk. Gisteren samen met een vriendin uit eten geweest maar eenmaal thuis kon ik niets meer inhouden. Vandaag lig ik suf op de bank en erg misselijk. De menstruatiepijn heb ik af en toe nog en dat blijft eng. Ga nog regelmatig ff checken op de wc.
Ik heb nog heel soms wat krampjes maar dat checken op de wc ken ik wel ja.. Gister eindelijk de gynaecoloog kunnen bellen en afspraak 1e echo voor 4 april staan.. Dan wordt het misschien eindelijk echt! Wat leuk dat we zo dicht bij elkaar zitten Hajar!
Leuk hoor meiden! Haha en dat checken doe ik nog steeds geregeld hoor. Zelfs na 2 echo's. Heb nu de krampen met vlagen zeg maar. Ben vandaag weer een beetje gammel, maar toch vanalles thuis gedaan. M'n vriend is skiën en die mis ik nu echt wel. Maandag komt hij terug, dan is hij 5 dagen weg geweest. Beetje saai zo aangezien ik ook niet echt de puf heb om 's avonds wat af te spreken. Gelukkig wel overdag... Ben alleen blij dat ik niet hoef te koken . Ik eet links of rechts mee of krijg eten haha. Luxe.
Meiden nog bedankt voor alle antwoorden @Leen: Snap dat je je vent mist. Nog maar een paar daagjes... Goed geregeld dat je lekker mee kunt eten @Meisjeje: Dat doe ik ook regelmatig checken op de wc Hier heb ik een drukke week gehad. Vandaag dat ik niet zo veel geschreven heb, wel gelezen Ik had me van de week in geschreven voor moeders voor moeders, dezelfde avond belt er een vrouwtje op of ze meteen langs mag komen. Uhmm, ja prima... kom maar. Was harstikke leuk. Vrouwtje doet een test, zegt ze: nou dit is wel heel duidelijk streepje voor hoever je bent. Dan maak je al veel hcg aan. Wil je misschien een weekje eerder beginnen met de 'potjes'? Uhmmm ja, prima. Dus ik ben nu al begonnen met de blauwe flessen. En natuurlijk ook het leuke cadeautje gehad Verder heb ik nog steeds last van me kaak door het trekken van m'n verstandskies en daar wordt ik onderhand wel chagerijnig van :x Moet nog steeds pijnstillers stikken anders kom ik de dag niet door, en dat voelt dan ook weer niet echt goed. En eten gaat ook nog steeds ongemakkelijk. Zo... he he dat lucht op. Ff van je af typen is soms wel ff fijn
Troela, spoel je je mond ook? Anders moet je eens kijken naar Corsedyl spoeling. Is te koop bij de apotheek. Weet niet of je het mag gebruiken als je zwanger bent, maar dat kun je navragen. Het werkt ontsmettend. Hier is de reis door Nederland om het de familie te vertellen bijna klaar. Vandaag zijn we in Scheveningen geweest waar mijn schoonvader met zijn vrouw woont. Zij waren ook ontzettend blij. Wat ons opvalt is dat iedereen er meer moeite mee had dat we mogelijk geen kinderen konden krijgen dan wijzelf.
@Leen, geniet ervan dat hij even weg is haha t is maar net hoe je het bekijkt.. Die van mij is bijna altijd van huis dus ik ben niet anders gewend. @Troela, wat onzettend leuk dat we zo dicht op elkaar zitten! Idd samen aftellen! vervelend dat je nog steeds zo´n last hebt van je kaak! Hoop dat het snel beter is! @Roderoosjes, wat leuk dat jullie je blije nieuws kunnen delen! Wij hebben aan bijna niemand verteld dat we uberhaupt in de MMM zaten dus mensen weten nog van helemaal niks. Behalve mijn vriendin, die heeft hetzelde meegemaakt met haar beide zwangerschappen dus die heb ik meteen gebeld toen ik mijn eerste positieve test in handen had.. ook omdat mijn vriend aan het werk was en onbereikbaar.. Ik moest gewoon even iemand spreken!
Dat spul gebruik ik al om het schoon te houden. Het is ook denk ik niet zo zeer de kies (of eigenlijk gat) waar ik last van heb. Is denk ik meer een soort spierpijn/ kneuzing van m'n kaak door het slagerswerk van m'n tandarts. Duren de dagen bij jou ook zo lang opeens?
Meisjeje, bij ons wist iedereen dat we in de MMM zaten. En ook dat het daarbij niet was gelukt. Nu weet bijna iedereen dat ik zwanger ben en heb ik vandaag voor het eerst mijn zwangerschapsbroek aan! Zit echt lekker. Veel beter dan die gewone spijkerbroeken die ik niet meer dicht krijg. Troela, vervelend zeg. Misschien kan je morgen contact opnemen met de huisarts. Kijken of die nog goede pijnstilling heeft. Nog steeds is het wel onwerkelijk. Dat er iets levends in mij groeit. Ik ga me wel steeds meer zwanger voelen en kan niet wachten tot dat ik een dikke buik heb en het kindje kan voelen. Over anderhalve week hebben we weer een echo en dan kan ik onze spruit weer zien. Willen jullie weten wat het gaat worden? Wij waarschijnlijk niet.
@Hajar, Ik heb alleen wat gespannen borsten, verder geen kwaaltjes nog! @Troela, NIET NORMAAL ZO LANG haha.. Maar ja elke dag is er weer eentje. @Roderoosjes, wat fijn dat het gevoel nu echt komt! Ik wou dat ik ook al kon gaan genieten. Wij willen denk ik wel weten wat het is. Vind het allemaal al spannend genoeg namelijk haha.