Lekker weer thuis truelove! Geniet van elkaar! Saartje, ik was t zelf een beetje vergeten (of verdrongen), maar ik heb ook twee keer die medicatie in moeten nemen... Hopelijk dus goed nieuws coor je maandag..ik ga voor je duimen... Ja zo jammer dat je daardoor ook nog alle leuke dingen moet missen...dikke knuffel... Hihi en zelfs zonder twins veel echo's kan ook, alleen niet om goede redenen... Ik vrees dat ik recordhoudster echo's ben zal t eens een keer tellen...
bah wat naat Saar. zit wel ff tegen zeg. truelove,gefelciteerd met de geboorte van jullie zoon! @hier: nog steeds angstig. vandaag wat drukkend gevoel gehad in mn buik. verder nog steeds geen symptomen. zere borsten nog steeds weg,niet misselijk niet meer moe... niks. hoop dat t snel dinsdag is,want ik vraag me dan af of r wel wat goeds zit daarbinnen... ben daar best angstig voor nog steeds.
Lets, ik zou daar niet zo zeker van zijn hoor Wij krijgen niet bij elke echo foto's mee omdat onze Frup niet zo fotogeniek is, maar wij hebben...37 foto's. Waarvan ook een foto toen beeb nog een ei was. Saartje, dat is erg balen zeg! Niet leuk voor jullie.
Benthe, ik duim mee met je! Overigens zijn symptomen geen garantie dat het goed zit of het ontbreken het bewijs dat het mis is. Ik had deze keer juist veel meer last! @light: 37 foto's, toch niet elke keer een andere sessie?
Haha volgens mij heb ik ook rond dat aantal aan foto's maar ok nie v iedere echo foto's. En van veel echo's meerdere foto's. Maar t zou idd zomaar kunnen dat jij er meer hebt ja helaas nie om goede redenen..hoe gaat het nu met je light? Vissie, ik heb in het begin tot aan de twintig weken ontiegelijk veel echo's gehad met al die bloedingen. Nu krijg ik er ook nie meer zoveel hoor...gelukkig maar...nu gaat t goed iig! Benthe, al die symptomen, niks van aantrekken, wil allemaal niks zeggen... Of t nou goed zit of niet, de hormonen heb je evengoed in je lijf. We gaan er maar gewoon vanuit dat het goed zit toch?
Niet om goede redenen nee. Had ook liever geen foto's maar wel een onbezorgde zwangerschap. Maar voor nu zijn de echo's voor ons wel belangrijke lichtpuntjes als we zien dat ons Frupke het goed maakt.
Goed nieuws hier, de curettage hoeft niet meer! Ik ben wel zo slap als een vaatdoek, alles bij elkaar ben ik toch weer veel bloed verloren. We hebben besloten een ronde over te slaan om bij te komen, tot over een paar maanden!
Heftig bevallingsverhaal Truelove! Wel fijn dat jullie alweer thuis zijn en dat mijn grote broers er apetrots op zijn Jeej Light mijlpaal erbij wat fijn!! Hoe gaat het verder? Saar, fijn dat een curratage niet nodig is ik hoop dat je er van kan bijjomen op vakantie, dat heeft mij vorig jaar wel geholpen. Ik hoop dat je er weer snel bent! Hier verder oké, zaterdag nog bij mijn vader geweest die langzaam achter uitgaat. Echter zet hij nog wel thee en gat hij soms de deur uit waardoor het extra on werkelijk voelt dat het afgelopen is. Verteld welke namen we hebben bedacht en dat vond hij erg fijn. Hij hoopt op een jongen (we vernoemen in de derde naam naar hem) Baby blijft erg druk, regelmatig schopjes aan de onderkant vasn mijn baarmoeder wat doordreunt naar mijn vgina. Erg vervelend. Ook merk ik dat ik vaak en heel weinig plas, mijn stiefmdr dacht aan blaasontsteking maar heb geen pijn ofzo. Heb woensdag controle dus zal het wel even navragen. En maandag beginnen met zwangerschapsyoga! Ben benieuwd.
Fijn, Benthe. Hopelijk ben je gerustgesteld. Hier ook weer thuis. Groeicurve van beentjes buigt nu ook af...minimale groei nog. Zo zielig. Controles worden weer opgehoogd.
Zolang de andere controles nog goed zijn en de kleine dus niet tekort komt en zich happy voelt in mijn buik, blijft 'ie daar. Met 36 weken halen ze in ieder geval de cerclage eruit. Dus...wij zijn voorlopig nog niet klaar in het ziekenhuis.
Hoi dames, Vorig jaar heb ik enkele maanden mee geschreven in het clubje, maar toen kon ik er niet meer tegen en wou even rust. We zijn wel verder gegaan met de behandeling, maar Clomid en nadien Femara sloegen niet meer aan. Dus zijn we overgeschakeld naar IUI, 12/02 hebben we de eerste keer inseminatie gehad en jawel, ik testte positief en ook mijn bloednames zijn al 2 keer goed geweest! Toch voel ik me een beetje onzeker want voor mijn NOD was ik al misselijk, maar na een paar dagen helemaal niet meer. Enkel mijn borsten doen nog een beetje pijn, maar ook niet heel fel. Vrijdag heb ik terug een bloedname en als dat goed is de week nadien een eerste echo! Ben blij te zien dat er een heel deel zwanger zijn geraakt van het clubje, zelfs al bevallen of bijna op het punt van te bevallen! Hopelijk blijft alles bij iedereen goed gaan! Liefs
Gefeliciteerd HB87!!! Wat toevallig ik zat net nog in het voorstelrondje in onze club te kijken en toen dacht ik nog van zou ze inmiddels zwanger zijn? Wat fijn meid! Geniet er van! xx
Ik had trouwens ook dat juist de ronde dat het raak was ik geen symptomen had tot een week of 7/8. Maakte mij super onzeker. M'n tip ga niet heel veel testen blijven doen want als ze dan ineens lichter uit slaan dan krijg je zware stress. Zo deed ik met dezelfde urine 2 kruidvat testen en de ene test was stukken donkerder als de andere test.