Daantjuh, wat spannend zeg. Die 2 mannen van jou moeten echt nog even blijven zitten! Sterkte. Light, jij ook veel sterkte. Nog even en dan kan jij je kleintje in je armen sluiten!
Jeetje.. Das wel een end weg zeg! Hier nu ruim 1.5 uur van de weeënremming af en alles is nog rustig! Buik wordt maar aan 1 kant hard, omdat beide hoofdjes daar zitten. Dat zie je ook op de ctg. Maar onderkant en andere kant blijft super flexibel. Dus volgens mij is dat wel ok.. Morgen gaan ze iig weer naar die bmm kijken en dan zien we wel weer. Beetje van uur tot uur tot nu toe. Maar goed! Positief blijven!!!
Ja, harde buik of ligging van kindje is soms moeilijk te onderscheiden. Zolang je geen weeën hebt is het goed en hopelijk doen eventuele harde buiken ook niets. Ennuh, that's the spirit! Knap hoor! Maar als je je k.t voelt ook gewoon laten gaan hoor, want constant positief blijven kost ook erg veel energie. Bovendien niet gek als je het moeilijk hebt (hoor mij, ik moest ook altijd sterk zijn van mezelf).
Pijnlijke buik. Heb ik wel vaker maar is nu wel een beetje spannender. Controles van de kleine waren weer goed! Aimee, hoe gaat het met jou gezien de situatie met je vader?
Hier alles nog rustig! Buik is wel wat gevoeliger voor de bewegingen van kindjes! Maar geen pijnlijke buiken of krampen! Op naar een goede nacht! Heb wel een buurvrouw helaas! lang leven de oordoppen
Hoop dat jullie lekker slapen meiden in het zkhuis. Lief dat je het vraagt Light. Vandaag echt een rotdag op werk alles eruit gejankt. Komt omdat ik dezelfde aantal cliënten heb terwijl ik maar half werk, slecht slaap en natuurlijk mijn vader... Gelukkig wel hele lieve collegas en adequaat reagerende teamleider dus nu meer rust in mijn hoofd. Vader gaat wel hard achteruit en het is echt slopend dat het zo lang duurt. Maandag nog enveloppen geschreven voor de rouwkaarten en de proefdruk gezien. Terwijl ik eigenlijk bezig moet zijn met proefdruk geboorte kaartjes. Soms maar humor van inzien... Kan nl wel mooi een deel van zijn adressen lijst kopiëren.
Dikke drama... Maar overleeft.. 2 uur aan de ctg gelegen, wegens regelmatige harde buiken. Gelukkig geen ontsluiting. Buik is nog steeds niet ontspannen. Straks weer ctg en inwendig onderzoek Pfff ik dacht echt dat het vanacht zou gebeuren..
Pfff Daan wat een ellende zo Sterkte meid. Wat gaan ze eigenlijk doen als je weeën krijgt? Mogen ze dan geboren worden?
Aimee, wat zul jij heen en weer geslingerd worden tussen heftige emoties. Heel veel sterkte. Daan, wat spannend zeg! Eerder had je nooit zo'n last van harde buiken toch? Krijg je nog iets om de buik rustig te houden? Ik kreeg 2x daags vaginaal utrogestan. Heb dit tot deze week gebruikt. Ik hoop van harte dat je buik weer rustig wordt of dat er in ieder geval niets gebeurd met je bmm. Ik had gisteren ook flinke harde buiken. En juist toen besloot frupke om weer eens flink te gaan spartelen. Had zo'n pijn en voelde me zo beroerd! Op zich niets vreemds voor mij maar ik kon niet tot rust komen omdat de buurvrouw heel veel onverwachts bezoek kreeg. 'S avonds heeft de zuster me ingestopt met veel kussens, paracetamol en een warme kruik. Maar toch slecht geslapen. Verder gisteren bevallingsplan besproken. Geeft veel rust. Eigenlijk kon aan al onze wensen worden voldaan behalve dat ik dus niet kan douchen of in bad omdat de constant aan de hartbewaking moet. En voor de rest gaat het wel oké. Ik ben nu 37 weken dus kan de stress die Daan momenteel ervaart ein-de-lijk loslaten.
Waw Light, 37 weken! Ik denk niet dat je daar ooit nog rekening mee had gehouden dat je zo ver zou komen! Die hartbewaking vond ik wel erg fijn trouwens, ondanks dat het je beweging beperkt. Het werkte op mij een soort van hypnotiserend, pufte de weeën weg op het ritme van zijn hartje. Daan, heel veel sterkte, hopelijk, kalmeert alles een beetje!
De artsen spreken van een wonder. Wat een geluk hebben wij gehad. Ik ben ook blij met die hartbewaking. Het is toch een klein frummelke wat z'n stinkende best moet gaan doen. Ik heb er wel vertrouwen in. Maar spannend is het ook. Geen idee hoe ik moet gaan puffen trouwens. Whaha.
Man man man wat is het spannend meiden. Ken jullie eigenlijk niet maar zit steeds te refreshen in de hoop dat het nog rustig is bij jullie! Light, ik mag je wel feliciteren toch met je 37 weken? Je had het vast niet verwacht maar het wordt inderdaad tijd om je op een natuurlijke bevalling voor te bereiden. Je hoeft niet persee te puffen is mijn ervaring. Het gaat er om dat je heel diep inademt en gedoceerd uitademt en je daar volledig op concentreert. Maar de verloskundige helpt je daar mee hoor als dat nodig is. Komt goed!
Feliciteren mag zeker! De zorgen voor een vroeggeboorte zijn voorbij! Het duurt nu niet lang meer totdat ik ingeleid ga worden. De hele bevalling wordt begeleid door een gynaecoloog dus dat is erg fijn. Ik heb er zelfs bijna zin in. Dankje voor je advies ook! Van dat refreshen heb ik ook. Leef enorm met Daan mee. Bijna 30 weken meid! Daarna op naar de 32!
Komt helemaal goed Light, inderdaad wat Vissie zegt. Ik heb urenlang "deze wee komt nooit meer teruuuuuuuuuug" gezegd in mijn hoofd (en dan 7 tellen uitademen op teruuuuuug) :-D Dat maakt dat je dus lang uitademt.