PCOS (zonder symptomen) en Zwanger!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Leen82, 12 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vien

Vien Actief lid

27 jun 2012
    261
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames!

Ben snotverkouden en misselijkheid komt en gaat wanneer ie wilt! Al in al gaat het beter dan de weken ervoor. Donderdag mn 2e echoo zoo zenuwachtig!!!!!!

2. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Oh spannend Vien. Leuk. Ik heb morgen weer een echo. De tweede in het ziekenhuis.
    Mijn misselijkheid komt en gaat helaas ook. Niets van te zeggen. Maar goed, doe je vrij weinig aan.
    Vervelend dat je verkouden bent. Hopelijk is dat snel over.

3. Hajar

Hajar Actief lid

25 okt 2010
    302
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier blaasontsteking en aan de antibiotica. Veel last van me bovenrug, nu hopen dat het geen nierbekkenonsteking wordt. Misselijkheid komt bij mij ook en gaat. Voor de rest eindelijk een beetje aan het genieten.

4. Hajar

Hajar Actief lid

25 okt 2010
    302
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend de 2e echo! Wat vervelend van je verkoudheid!

5. MariaP86

MariaP86 Bekend lid

10 dec 2013
    644
    0
    16
    Hee meiden,

Heb al even niet gereageerd maar heb een nare paar dagen achter de rug.
    Heb weer een enorme bloeding gehad en het was weekend dus was weer aangewezen op de huisartsenpost. Daar deden ze helemaal niks voor me en de gyn die weekenddienst had vond het geen spoedgeval.
    Het was echt veel dus ik was er van overtuigd dat het klaar was.
    Bij de hpost zeiden ze dat ik maandag mijn eigen dokter moest bellen.
    Dus ik belde vanochtend, zegt de assistente "ja je hebt waarschijnlijk een miskraam gehad en je kan morgen pas terecht"
    Mijn hart zat in mijn keel.
    Dat vond mijn man geen fijn antwoord dus die belde woest op. Konden we toch komen voor een echo.
    En het hartje klopt!!! Ben zelfs een dag vooruit gezet.
    Ik moest echt even bijkomen van deze achtbaan dus ben niet naar werk gegaan.
    Heb nu volgende week weer een echo.
    Stomme stomme stomme bloedingen! Maar ik ben wel echt heel blij!

6. nana84

nana84 Fanatiek lid

18 jul 2013
    1.003
    9
    38
    Vien en Leen: Leuk dames, die echo's in het vooruitzicht. Hopelijk alles nog oke! :)

Maria: Jeetje, wat ontzettend schrikken! Natuurlijk wil je direct duidelijkheid en een echo, daar ga je toch niet nog een dag extra op wachten?? :$ Wat een inlevingsvermogen soms.. :( Gelukkig heb ik dat nooit gehad, zulke bloedingen. Wat lijkt me dat angstig. Hopelijk heb je dat niet nog een keer..

7. Vien

Vien Actief lid

27 jun 2012
    261
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahh maria..wat vervelend voor je. En ja hier zijn ze echt klote!!! Met mijn miskraam moest ik ook smeken bij 4 verschillende verloskundigen, 2 ziekenhuizen of ik terecht kan komen voor een echo wegens bloedverlies..en elke keer een koude antwoord ja wordt misschien een miskraam niets aan te doen, afwachten!!

Ik heb echt gehuild en gesmeekt en uiteindelijk mocht ik bij mijn oude gyn een echo laten doen..pffff ik vergeet echt nooit meer hoe mensen zo bot kunnen reageren. Ja inderdaad een miskraam kan je niet voorkomen maar voorkomen dat een aanstaande moeder helemaal in de rats zit kan wel! Gelukkig gaat alles goed Maria! Doe rustig aan en probeer zo plat mogelijk te liggen. Beter 7 weken overdrijven dan dalijk met lege handen zitten...althans zo denk ik erover! Dit heb ik mn leidinggevenden gezegd en zij waren het er mee eens dus nu kan ik thuiswerken wanneer ik niet boven de wc hang hahaha!

8. Troela84

Troela84 Bekend lid

12 nov 2013
    519
    0
    0
    Ohhh Maria :$ Schrik me dood. Laat staan hoe jij je gevoeld zou hebben. Wat een stelletje knuppels zeg, dat ze je niet meteen helpen :x

Maar goed wel super fijn dat alles goed is en het hartje klopt :D Geniet ervan!

Hihi, ben ik niet de enige ;)

@Vien: Hopelijk is je verkoudheid snel over

@Hajar: Dat is ff balen dat je een blaasontsteking hebt. Hopelijk slaat de antibiotica snel aan

Hier begint ein-de-lijk de kies/kaak pijn wat af te nemen. Kan nu ook de paracetamol gaan afbouwen hopelijk. Vind het maar niks al die rommel slikken nu ik weet dat er een ieniemienie mensje in ontwikkeling is.

9. Vien

Vien Actief lid

27 jun 2012
    261
    0
    0
    NULL
    NULL
    Troela, veel sterkte met de pijn..hopelijk gauw geen pijn meer en lekker genieten van je zwangerschap!

Hajar wat vervelend blaasonsteking :( hoop niet dat het meer wordt dan een blaasonsteking!

Leen succes met je echo! Spannundddddd!!!

10. Klets

Klets Bekend lid

20 nov 2013
    570
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wow, wat veel berichten!

Maria Dat is schrikken, fijn dat je man even flink heeft doorgeduwd en je wel terecht kon. Wat moet het fijn voor jullie zijn geweest om de kleine en hartje te zien! Hopelijk stoppen de bloedingen, zodat je wat onbezorgder kan gaan genieten.

echo's Vien en leen weer echo in voorruitzicht! Heerlijk even naar binnen kijken, hopelijk komen jullie met een mooie foto weer naar buiten :)
    Hopelijk is je verkoudheid ook snel weer over Vien, geen last van hooikoorts?

HajarVervelend blaasontsteking en antibiotica moeten slikken, hopelijk snel weer over!

Troela Fijn dat pijn afneemt, zeker fijn als je paracetamol kan afbouwen. Kan geen kwaad, maar toch lekker als je zonder kan! Ook hier aan het aftellen tot 7 april, nog minder als twee weken sinds vandaag :)

Rosalinde Tijdje niets van je gehoord, hopelijk is alles goed met jou en baby, volgens mij komen de laatste loodjes eraan, toch?

Nana Hoe is het verder met jou? Heb je nog last van harde buiken? Je bent alweer op 28,5 week! Heerlijk! Heb je bij 30 weken nog een groeiecho?

Leen ijzer was geprikt vanwege licht in hoofd en flauwvallen, ik weet eigenlijk niet of dit in "normale" bloedprikken aan begin van zwangerschap zit.
    Leuk om goede nieuws te vertellen en de felicitaties van mensen te ontvangen, heerlijk mensen om je heen die blij voor jullie zijn :) Nu kan je ook wel op jacht naar een buikband... ;)

Me Begin de kleine steeds meer te voelen, zo ontzettend fijn en leuk. Elke keer fijne bevestiging en soms weer zenuwslopend omdat je niets voelt. Blijft toch beetje een achtbaan met gevoelens een zwangerschap, maar dat is vast erg herkenbaar ;) Verder veel flinke hoofddpijn, of het nu door hooikoorst komt of moeheid, soms beetje lastig te verklaren. Gister werkdag gehad van 9-23 dus daar zal het vast ook aan liggen, maar goed die dagen heb ik gelukkig niet elke dag. Vandaag gewoon lekker op tijd met een boek m'n bed in :) Daar kan ik nu alvast heerlijk naar uitkijken!

11. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Wow Maria, dat is wel schrikken zeg. Gelukkg zit de kleine nog goed op zn plek. Gaan ze nog onderzoeken waar de bloedingen vandaan komen?

Vandaag ben ik precies 10 weken. Ik voel me stukken beter weer gelukkig. Vandaag laatste echo in het ziekenhuis gemaakt. Hij wilde het toch inwendig doen ondanks dat de vk het vorige week via de buik deed. De kleine is weer goed gegroeid hoor. Leuk om te zien. Het hartje klopte ook goed. Dus nu ben ik klaar in het ziekenhuis.

Yesss!

Volgende week nog bij de vk en dan is het dus even gedaan met de pret haha. Dan is het 4 weken wachten op de volgende controle. Ben erg verwend nu.

12. Rosalinde

Rosalinde Actief lid

24 jun 2013
    166
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dag dames,

Ja, ik leef ook nog, maar op het moment wat in mijn eigen wereldje ;) Dit zal wel het cocoonen zijn waar ze het wel over hebben. Weinig behoefte om me veel met de buitenwereld te bemoeien en in rustig tempo nog wat dingen afronden.

@Maria: wat een ontzettend vervelende situatie is het geweest, maar fijn dat het toch goed bleek.

@Leen: Fijn dat de echo goed was!

13. Troela84

Troela84 Bekend lid

12 nov 2013
    519
    0
    0

Thanks! En idd nog minder dan 2 weken. Kan niet wachten (uiteraard;))

@Leen: Geniet nog ff van de echo die nog komt. Went vast snel zo'n luxe positie van regelmatig echo's hebben ;)

@Rosalinde: Succes met de laatste loodjes

14. Meisjeje

Meisjeje Actief lid

21 feb 2014
    232
    9
    18
    NULL
    NULL
    @Maria, Jeetje wat is dat een verschrikkelijk moment geweest voor jullie! Gelukkig dat je een positieve bevestiging heb gekregen.
    Ik snap zo je angst!!! Naja wij allemaal natuurlijk hier!

@Leen, Gefeliciteerd met je 10 weken! Eindelijk iets met 2 getallen!!!

@Troela, de tijd tikt verder... de dag komt langzaam dichterbij!

Me: Nu in het buitenland, vandaar dat ik even terug moest lezen. Morgenochtend vlieg ik terug naar Nederland. behalve erg moe nog steeds geen echte kwalen.
    Heb wel dagen waarop ik mega veel afscheiding heb.

Ik vond maandagochtend in mijn reistas nog 1 zwangerschapstest, dus dacht die kan ik mooi nog even doen, 1 week nadat ik de laatste had gedaan... Er is iig geen twijfel meer haha zie foto. nr 4 is van vorige week maandag en 5 is van afgelopen maandag.

Vrijdag komen ze van MvM, ben erg benieuwd.
    Volgende week vrijdag 1e echo!:D

Bijgevoegde bestanden:

• foto.jpg
      foto.jpg
      Bestandsgrootte:
      25,7 KB
      Weergaven:
      13
  15. Klets

Klets Bekend lid

20 nov 2013
    570
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wauw, mooie test meiseje super fijn zo'n bevestiging!

leenheerlijk, 10 weken alweer! Zal inderdaad flink afkicken zijn straks, volgende week nog even genieten van een echo!

rosalinde heerlijk zo in je eigen wereldje, geniet ervan! Schiet nu wel echt op, straks heerlijk je kleintje in je armen!

16. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Aaaah dames, hoe issie?!

Hier verbazingwekkend goed. Komt misschien doordat ik geshopt had.
    Ik ging namelijk naar de blokker om wasknijpers te halen en ik kwam terug met een tas nieuwe kleding :D. Joh, wat hebben ze bij de Vero Moda leuke dingen nu zeg.

Score:
    * 2 lange stretch jurken, ideaal voor tijdens de zwangerschap
    * 1 zwarte broek/legging met nep leren stukken. Wederom über stretch. Hier kan ik nog een paar weken in groeien. Handig voor sollicitaties
    * 1 super leuk los blaser/vestje in vrolijke kleurtjes
    * 1 blouse/tuniek om nog even m'n buik in te verbergen
    * 1 sjaal, passend bij 1 van de jurken

Dus ik ben een blij mens op dit moment haha. Ik vergeet ook continu foto's te maken van mijn groeiende vetrol. Aangezien ik er steeds aan denk als ik al op de bank geploft ben, maak ik ze nu maar zelf. Niet ideaal, maar goed. Vanaf nu wil ik het tweewekelijks doen.
    In mijn fotoalbum staat de eerste (van vandaag). Hij staat wel privé dus voeg me even toe als vriend als je wilt kijken.

En nog een aaaah! We hebben langzaam aan plannen om volgend voorjaar (mei) te gaan trouwen. De kleine is dan 7 maanden. Hopelijk ben ik dan weer in vorm en kunnen we daarna volle bak aan de slag voor een tweede spruit.

Mijn stemming is vandaag dus even geweldig haha.

17. Klets

Klets Bekend lid

20 nov 2013
    570
    0
    16
    NULL
    NULL
    #337 Klets, 26 mrt 2014
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2014
    Wauw Leen, wat super zeg, gefeliciteerd! Kan me voorstellen dat je heerlijk in je vel zit :) Volgend jaar trouwen in bijzijn van jullie kleintje! Dat is iets supermoois om naar uit te kijken en heerlijk om voor te plannen!

En dan ook nog geshopt. Heerlijk om nieuwe kleren in te slaan! Hopelijk de nieuwe knijpers niet vergeten! ;) Zelf heb ik pas ook nog wat bij vero moda gekocht, altijd fijn zo'n nieuwe voorjaarscollectie! Nu ik jouw scorelijst en goede humeur lees, krijg ik helemaal zin om ook weer lekker te shoppen!

18. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Hahaha ja helemaal blij mee. Ja de wasknijpers heb ik ook nog gehaald. Had een nieuwe droogmolen en wilde de was buiten ophangen. Alleen regent het nu hier haha.

Oh en trouwens gisteren een sollicitatie gehad en maandag weer eentje. Helemaal leuk. Die van maandag is een tijdelijke functie. Dus fingers crossed.

Alle kleding behalve de broek kan ik denk ik wel een flink deel van de zwangerschap dragen. Ben ik toch een beetje fashionable haha.

En die trouwerij is helemaal leuk. Alleen geen idee wanneer je dan je jurk moet kopen. Beetje een uitdaging. Maar komt wel goed.

Ik geniet in ieder geval van mijn huidige stemming haha.

19. Troela84

Troela84 Bekend lid

12 nov 2013
    519
    0
    0
    :D:D Wordt helemaal blij van je vrolijke humeur Leen :D:D

En krijg meteen ook zin om te shoppen ;)

20. Klets

Klets Bekend lid

20 nov 2013
    570
    0
    16
    NULL
    NULL
    We hebben vaker zulke positieve berichtjes nodig, goed voor onze economie :)

Tijdstip van trouwjurk kopen inderdaad nog best lastig leen, bruidszaak heeft hier vast tips voor.
    Leuke foto ook in je profiel, er is een mooie kleine bolling te zien! Straks fijn je dikkere buik showen in je outfits. Super ook twee sollicitatiegesprekken, hopelijk komt er een leuke baan voor je uit!

Deel Deze Pagina