PCOS (zonder symptomen) en Zwanger!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Leen82, 12 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Light

Light Fanatiek lid

15 jun 2014
    1.549
    100
    63
    Ah neeee Benthe! Wat intens verdrietig! Ik vind het vreselijk voor je.

2. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nee Benthe, en ook met 9 weken... Sterkte meid, neem je tijd en vooral voldoende rust!

3. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Hey meiden, ook al is bijna niemand hier meer actief. Wil,toch even laten weten dat vorige week donderdag onze pikkies zijn geboren bij een termijn van 32+2 en met een gewicht van 1730 en 1610 gram.

Ze liggen nu in de couveuse en doen het naar omstandigheden prima.
    Ik ben herstellende van een keizersnede en ben sinds maandag thuis.

Ik verwacht de boys over een week of 5/6 ook thuis.
    Met mij gaat het verder wel ok.. Het is alleen ontzettend heftig om je kinderen alleen achter te laten.

Ik ben aan het kolven en de kids krijgen via een maagsonde mijn voeding binnen. En dat gaat super goed.

Foto staat in m'n profiel en is alleen zichtbaar voor vrienden. Dus de meiden die mij hebben ontvriend... Helaas pindakaas :p

4. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Van harte!!! Ja gaat het goed met ze? Hoe heb jij alles ervaren? Voel je je wat fit of valt het tegen? Lijkt me lastig ze achter te moeten laten..

5. Lasvegas

Lasvegas Actief lid

26 jan 2013
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd daantje! Wat fijn dat ze gezond zijn en dat alles goed us gegaan. Hoop dat jullie snel met z'n allen kunnen gaan genieten thuis!

6. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Daantjuh, gefeliciteerd met je mooie mannen! Geniet van ze.

7. MariaP86

MariaP86 Bekend lid

10 dec 2013
    644
    0
    16
    Hee Daantjuh,
    Gefeliciteerd met je mannetjes!
    Wat fijn dat alles goed met ze gaat.
    Het is inderdaad echt zwaar om je kinderen achter te laten (weet er alles van helaas), maar ik zei steeds tegen mezelf 'ze is (in jouw geval zijn) daar op de juiste plek.
    Een tip: probeer als je niet in het zh bent vooral je rust te pakken om te herstellen en bij te komen. Een keizersnede is niet niks!
    Veel sterkte, succes en beterschap!
    En geniet ;)

8. nana84

nana84 Fanatiek lid

18 jul 2013
    1.003
    9
    38
    Gefeliciteerd! Wat fijn dat het ondanks de termijn en hun lage gewicht goed met ze gaat!

9. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Hé Daantjuh,

Van harte gefeliciteerd met je mannekes! Wat een mini mensjes zeg. Hopelijk groeien ze nog goed door.
    En hopelijk vliegen de weken voor je voorbij zodat je ze snel thuis hebt. Fijn dat het kolven lukt!

En voor jou een goed herstel.

Geniet van je mannen!

10. Troela84

Troela84 Bekend lid

12 nov 2013
    519
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd!!! :D Geniet van je hele kleine mannetjes en voor jou een voorspoedig herstel!

11. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    thnx voor de felicitaties.. We zijn net weer thuis van het buidelen. Dat zijn de beste momenten van de dag.

We gaan sochtends en savonds 1,5 Uur naar het ziekenhuis. Vaker is te vermoeiend en word ook afgeraden.

Wat je zegt Maria ze zijn daar in goede handen. Gelukkig hangt een webcam boven hun bed. Kan ze gelukkig vaak bekijken, behalve snachts.. Dan is het daar donker. Vervelende is alleen als je ze ziet huilen. Dan kan je ze niet troosten.

@ pinac keizersnede viel me vies tegen. Ik wist al weken dat ik deze zou krijgen, dus had me wel voorbereid. Maar op pijn Kan je je niet voorbereiden. Teringjantje. Wat een mega pijn heb ik de eerste 3 dagen gehad. Gelukkig wordt het wel snel beter en nu na een week kan ik mezelf weer een beetje verplaatsen. Heb een maand bedrust gehad. Dat werkt ook niet mee voor het fysieke herstel.
    Respect voor de vrouwen die dan ook hun kindje moeten verzorgen.

Verder is iedereen super lief en behulpzaam. Hebben nog geen dag hoeven koken. Ook de verpleging bij de jongens is echt super lief. Elke dag een uitgebreide update van onze mannetjes. En nemen ook echt de tijd voor ons!

12. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Een keizersnede hakt er inderdaad flink in. Ik had de eerste dagen een enorm brandend gevoel en kon me amper bewegen. Maar iedere dag zwakte de pijn af en werd ik mobieler. Als het kan zou ik het traplopen ook zoveel mogelijk beperken.

Fijn dat je de mannen per webcam kunt zien. Het lijkt me heel rot dat je ze inderdaad niet kunt troosten als ze huilen.
    De buidelmomenten zullen extra speciaal zijn.

13. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Van harte gefeliciteerd! Heel veel succes de komende tijd, het worden nog heftige weken maar hopelijk vliegen ze om en kunnen jullie snel thuis van de mannetjes gaan genieten.
    Sterkte met het herstel, luister goed naar je lichaam en laat je lekker door je man in de watten leggen ;)

14. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoe gaat het trouwens met jou, Aimee? Het zal wel een heftige week voor je zijn, ik las je berichten in een ander topic. Heel veel sterkte!

15. Light

Light Fanatiek lid

15 jun 2014
    1.549
    100
    63
    Hee Daan, ik lees nu pas je berichten hier! Fijn te horen dat je fysieke herstel langzaam vooruit gaat. Wat je zegt, met een slechte conditie beginnen is niet erg helpend. Dus respect voor hoe je het aanpakt! Super dat het met je mannetjes zo goed gaat. Zit je thuis nu niet de hele tijd op de webcam te kijken?

Ik hoop ook op nog meer foto's. Zo prachtig!

Deel Deze Pagina