PCOS (zonder symptomen) en Zwanger!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Leen82, 12 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klets

Klets Bekend lid

20 nov 2013
    570
    0
    16
    NULL
    NULL
    Komt nu viste aan, bredere reactie volgt 😄

2. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    *breekt even in*

Gefeliciteerd Rosalinde!! Onze 1e pcos baby is geboren!!

Geniet er van!

Ik hoop dat ik hier snel weer mag aansluiten :).. We gaan zaterdag naar de Filipijnen, daar start ik met primolut, zodat ik straks 12 weken na curettage weer kan starten met injecties!

*breekt weer uit*

3. Vien

Vien Actief lid

27 jun 2012
    261
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw rosalinde gefeliciteerd!!! Supermooi fat alles vlot is gegaan en dat je nu lekker kan genieten!

Heb morgen om 11.30 mn laatste echo voor de komende tijd ben zoo nerveus...hoop dat alles goed gaat met onze schat! Morgen ook precies 12 weken dus lekker erna vieren dat we de 3 maanden voorbij zijn :)

4. Lasvegas

Lasvegas Actief lid

26 jan 2013
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd rosalinde! Wat een mooie bevalling! Hoop dat velen van ons jouw bevalling zullen volgen :D

5. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Ooooh zeg hé. Ik heb groentensapjes besteld via Frecious! Die zijn verdraaid lekker zeg. Daar zal onze kleine ook wel happy van worden. Ik heb de flesjes besteld om zo ook weer wat smaakspiratie te krijgen voor mijn eigen sapjes. En daarbij kan ik de flesjes goed hergebruiken. Goed idee misschien als je eens iets nieuws en gezonds wilt proberen.

Vandaag mijn zwangerschap aan de zorgverzekering doorgegeven en nog anderhalve week wachten tot de volgende echo. Schiet voor geen meter op die tijd haha.

Grappig, ik ben gevraagd om model te staan voor een nieuwe sportstudio in mijn woonplaats. Hoop alleen dat ik een beetje voordelig op de foto kom te staan. Ik bedoel; zit ook niet meer zo strak in m'n pak. Maar wel grappig natuurlijk. Ben erg benieuwd.
    Ben ik weer even van de straat natuurlijk :D

Hoe gaat het verder hier met iedereen?

Veel plezier morgen Vien. Ik vind het nu maar lang wachten tot mijn volgende controle inderdaad. Geniet er van morgen.

6. Meisjeje

Meisjeje Actief lid

21 feb 2014
    232
    9
    18
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Rosalinda!!! Geniet van jullie kleine mannetje! Ik hoop dat de borstvoeding snel soepeler gaat. Volhouden hoor!

Wat fijn om te lezen over de 1e pcos baby!!!
    Mogen er maar velen volgen!

Wat ontzettend fijn dat je zo een goede bevalling hebt gehad!

Dat is iets waar iedereen over droomt denk ik.. behalve ik haha.
    Ik hoop niet dat het te snel gaat want er is een grote kans dat wanneer ik zal gaan bevallen mijn vriend nog in het buitenland is. Ik hoop dus maar wat hij dan nog tijd heeft om naar huis te komen :(

Ik gister naar de verloskundige geweest. Samen met mijn schoonzusje omdat ook nu mijn vriend in het buitenland zit. Little B was al druk aan het bewegen. het leek een beetje op headbangen haha.
    Super om zo te zien!
    Zit nu op bijna 9 weken ook qua meting :D

Over 2 weken al weer de termijnecho..

7. Rosalinde

Rosalinde Actief lid

24 jun 2013
    166
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt allemaal! De baby woog bijna 3400 gram, niets te klein dus :D En hij is nu alweer bijna op geboortegewicht.

8. Vien

Vien Actief lid

27 jun 2012
    261
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi!

Meisjeje wat goed!!! Leuk he om zoiets mee te maken!

Ik was zo nerveus!!! Dacht dat het niet goed zat enzo! Eenmaal bij de echo, baby was flink aan t bewegen, hartje klonk weer zo ontzettend mooi! Ben echt superverliefd!!! 10 vingers, 10 teentjes..alles erop en eraan! 2 dagen naar voren gezet!

9. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Oh super Vien. Wat fijn!!

Aaarg en ik ben verbouwereerd. Ben straks een andere BH gaan halen. Aangezien ik géén idee had welke maat, heb ik me op laten meten. Normaal 75B. En nu een 80D. WTF!! Can you imagine??
    Echt.. Kan er met mn verstand niet bij.
    En die BH's... Lélijk!! Meer bh dan tiet. En god weet groeien ze nog door ook. Dat zijn echt joekels, daar past mijn gezicht ook in.

Ik eehm, tja, kan er gewoon echt niet aan wennen geloof ik. Voel me dan ook acuut opgeblazen. Cup D, come on!

Ben ik de enige die er 'moeite' mee heeft of hadden jullie dat ook?

10. nana84

nana84 Fanatiek lid

18 jul 2013
    1.003
    9
    38
    Hahaha Leen, ik lag dubbel. Ik zou het geschreven kunnen hebben. Ik heb normaal ook een 75 B en nu 80 D (ff laten aanmeten bij de hunkemoller). Maar idd die bh's zijn joekels, ik kan er ook niet aan wennen dat ik dat tegenwoordig kan opvullen hihi. Ik vraag me elke keer af van welke vrouw die bh is als ik em zie liggen ;)

Maarre wat een egoboost dat ze je daarvoor hebben gevraagd. Ik hoop niet dat ze te lang wachten, anders kun je je buikje niet meer verbergen en is het niet echt reclame voor de sportschool haha.

Gisteren controle gehad. Alles prima. Alleen een eigenwijs kindje dat nog in volledige stuit ligt. Met beide beentjes bij het gezicht, gezellig. De verloskundige gaf me een tip mee voor accupunctuur (daar ben ik niet van) of een yogahouding die ik kon proberen. In deze houding krijgt het kindje meer ruimte om te draaien. Je moet dan op je knieeen en ellebogen op de grond zitten/ liggen, met je hoofd op de grond en je billen in de lucht. Mijn man vond het een grappig gezicht, maar hij zou ook niet man zijn als hij er andere gedachtes bij zou krijgen (hij had het over "het nuttige met het aangename combineren") :)

Fijn hoor Meisje en Vien!!

11. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    *spiekt hier ook weer eens*

Leen! Niet aardig, ik heb daarstraks weer een nieuwe aangeschaft, normaal had ik 80/85E, nu 90F, dát zijn pas joekels! :p

Liefs,

12. Troela84

Troela84 Bekend lid

12 nov 2013
    519
    0
    0
    Meisjeje en Vien: Toppie dat alles weer helemaal goed was.

@Leen: Vind je het niet leuk dan om grotere borsten te hebben? Ik dacht altijd dat alle vrouwen droomde van een volle D cup, of heb ik dat al die jaren verkeerd gedacht :)

Mijn man is een echte 'grote borsten' man. Dus die heeft nu de tijd van z'n leven ;)

@Nana: Dat is idd echt is voor een man om te zeggen. Hopelijk helpt de yoga houding. Zou toch wel fijn zijn als je kleintje zou draaien

@Rosalinde: Goed bezig :D

Ik dacht gisteren iets van een beginnend buikje te zien onder de douche. Maar dat lijkt me toch wel heel vroeg??!! Zal wel gewoon veel gegeten hebben, want dat kan ik sinds ik zwanger ben als de beste. Bouwvakker is er niks bij :)

13. Lasvegas

Lasvegas Actief lid

26 jan 2013
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha leen wat een ontzettend grappig verhaal over je borsten.
    Ik heb normaal al aardige grote met 75D. In het begin van de zwangerschap groeiden ze bij mij erg hard, maar heb het idee dat het nu stilstaat.
    Ga nog even fotootje toevoegen, m'n buik groeit hard nu :D

14. Meisjeje

Meisjeje Actief lid

21 feb 2014
    232
    9
    18
    NULL
    NULL
    Ik wil even zeuren!!!

Heb al 24 uur enorme pijn in mijn linker kant van mijn buik heb en kan al dagen niet goed naar de wc ..
    Vanmorgen toch maar huilend de huisartsenpost gebeld en kon langskomen..
    Heb een blaasontsteking en een verstopte dikke darm... kortom ik voel me fantastisch:(:(

Heb nog weinig leuks kunnen beleven aan het zwanger zijn tot nu toe! Hopen dat het goed blijft gaan en dat ik na 12 weken minder kwalen heb!

Sorry voor mijn ego verhaal.

15. Troela84

Troela84 Bekend lid

12 nov 2013
    519
    0
    0
    Hele grote digihug voor Meisjeje!!

16. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Agossie Meisjeje. Heb je iets kunnen krijgen voor de verstopping?

Nu ik dagelijks verse groentensappen drink gaat het redelijk goed qua stoelgang. Misschien kun je er wat mee. Zelf persen of kopen bij bv Frecious.
    Ik kreeg er zelfs wat diaree van, maar das nu eigenlijk een hele verademing.

Hopelijk gaat het weer een beetje.
    Ik herken het wel hoor. Ik vond de eerste weken ook zwaar tegenvallen, maar nu voel ik me steeds beter.

Knuffel voor je.

17. MariaP86

MariaP86 Bekend lid

10 dec 2013
    644
    0
    16
    Ik herken het wel, ik vind deze eerste weken ook niet echt leuk.
    Ben continu kotsmisselijk (ook kotsen) moe, hoofdpijn en ook mijn darmen zijn in de war en emotioneel.
    Maar goed, ik wil niet klagen en ben echt heel dankbaar voor dit wonder.. Maar soms vraag ik me af of het waar is dat er vrouwen zijn die zich tijdens de zwangerschap beter dan ooit voelen. Ik niet in ieder geval.
    Daarom reageer ik ook wat minder. Ik voel me gewoon niet zo lekker.
    Laten we hopen dat het in de tweede trimester beter gaat meisjeje :)
    Oja vrijdag voor t eerst naar de verloskundige. Ik denk dat ik ga vragen of ze naar de nub wil kijken. Is t trouwens een uitwendige of inwendige echo?

18. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Ze proberen het gewoon uitwendig. Dat zou je met deze termijn al goed moeten kunnen zien. Zo niet dan evt inwendig, mits ze zo'n ding hebben (de mijne wel).

Vervelend dat je je zo slecht voelt Maria. Sinds ik ruim 12 weken was voelde ik me ineens stukken beter. Maakt me ook onzeker meteen. Soms nog slechte dagen, maar absoluut een stijgende lijn gelukkig.
    Hopelijk bij jullie ook.

Ik hoor ook vaak om me heen dat sommigen zich tijdens een zwangerschap beter dan ooit voelden. Of mensen die nergens last van hebben. Maakt me soms wel onzeker en lijkt het alsof ik me aanstel of zo. Maar goed, ieder lijf is anders en reageert anders.

19. nana84

nana84 Fanatiek lid

18 jul 2013
    1.003
    9
    38
    Dames geniet van de klachtenvrije periode. De eerste periode is afzien, maar daarna gaat het vaak veel beter. In het laatste trimester komen de meeste klachten vaak keihard weer terug en met nieuwe erbij! :D
    Ik kan mij ook niet herkennen in het "beter dan ooit voelen" :( Maar wat wel ik wel bemerk ik dat ik geen migraine heb, sinds ik zwanger ben! :D

Meisjeje, dat is wel sneu zeg, alles tegelijk! Houd die blaasontstekingen goed in de gaten, want als je zwanger bent, merk je niet altijd de typische symptomen.
    Maria, dat is een uitwendige echo!

Gisteren de hele dag op pad geweest, te veel van mijn lichaam gevraagd. Ik had mij toch last van een zere rug en een zeurende buik met zere steken in mijn liezen. Mijn man maakte zich zorgen en vroeg zich af of hij naar het ziekenhuis moest rijden.. Aargh mannen! "Nee, mijn lichaam bereidt zich wat voor, ik hoop niet dat je dat bij elke klacht of oefenwee die ik heb dat zegt, hihi" :p

20. Klets

Klets Bekend lid

20 nov 2013
    570
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mooi gewicht Rosalinde Schattig zo'n mannetje, hopelijk gaat borstvoeding al beter!

Bh's Pff ik durf eigenlijk niet zo goed! Moet ook weer eens wat nieuws laten aanmeten, groeit niet meer zo hard dus nu wel mooi tijdstip.

Leen Leuk zo'n fotoshoot, leuk om daarvoor gevraagd te worden! Sport nu je nog in de sportschool? Met buikje kan je mooi voor de pufclub model staan ;)
    Super dat je al jongensbabynaam heb, lijkt me wel prettig gevoel, tot het zo een meisje blijkt te zijn :) Spannend! Heerlijk in elk geval met kleurstaaltjes op pad. Wij moeten ook nog wat verbouwen voordat we met babykamer aan de slag gaan! Dus nog best even tijd... :)

Nanade volgende foto in je profiel maar in die yogahouding! :) hahaha. Ik ben de oefening van de bekkentherapeut, geeft inderdaad veel ruimte in je onderbuik/bekken! Hopelijk draait de kleine nog, vanaf wanneer willen ze dat hij goed ligt? Lief dat je man zo bezorgd en betrokken is! Best spannend voor manlief een baby in je buik!

Maria Leuk dat je naar verloskundige mag, betekend dat je niet meer zks hoeft? Spannend of ze al geslacht kunnen zien! Vaak wel uitwendige echo bij verloskundige!

Meisjeje Balen van de klachten, niets aan! Dat maakt genieten niet echt makkelijk! Hoop zeker dat je jezelf straks beter voelt! Hopelijk gaat straks beter, merk zelf echt dat het helpt dat ik de kleine nu voel! Dan staan er hele leuke momentjes tov de klachten!

Troela Heerlijk dat eten er zo goed in gaat! :) Zeker in de avond kan buik al best wat opgezet zijn!

Namen blijft hier toch wel crime, maar goed de vorige keer wisten we ook pas laat de definitieve namen! Dus we hebben nog even! :)

Verder gaat hier goed, merk dat m'n noppiesbroeken al niet echt lekker meer vind zitten! Dus heerlijk in jurkjes, alleen hebben mijn benen nog heel wat zon nodig voordat ik ze straks blootbeens aan kan! Zou wel zin hebben in een lekkere zonvakantie, hier nog vakantieplannen?

Deel Deze Pagina