las Vegas volgens mij verschilt aantal echo's heel erg per vk, bij mijn vorige vk kreeg ik standaard een groeiecho bij 30 en 36 weken! Erg fijn, al krijg je dan stukjes baby in beeld want in geheel past natuurlijk niet meer! Nu fijn bij gyn elke keer! ☺️ troelasucces bij fysio! Hopelijk krijg je oefeningen/behandeling waarmee je verder kan! Wel drukke dag voor de boeg zo, terwijl het toch altijd spannend is hoe je bij fysio vandaan komt... Succes in elk geval! suikertest daar zit ik dan! Uurtje te wachten, na een heerlijk drankje! Wordt je toch wel wat misselijk van! Maar niet ongerust over de uitslag straks, zal vast goed zijn! Het is in zks ook gewoon een standaardcontrole die ze altijd doen. nanazeker inderdaad door wat langzame groei niet echt angstig, zijn vaker idd grote kindjes! controle's verder iemand nog leuke dingen op planning? Controle, sollicitaties, verhuizingen, shoppen? Hier kijk ik lekker uit naar lang weekend, ben maandag vrij!
Enige waar ik aan kan denken tijdens het wachten is eten! 😄 vieze smaak wegwerken, maar helaas mag dat niet. En hier geen raadsels, wie zou wat hebben! Want ik zit hier maar met 1 persoon in de wachtkamer, en zij heeft ook een bolle buik en zit lekker te lezen! Geen twijfel over mogenlijk! 😄
Klets, denk dat je nu je test wel gehad hebt. Hoop dat alles goed is! Ben net bij de verloskundige geweest en helaas hier ook een stuitligging. Ik had al wel een gevoel dat de baby anders lag omdat de bewegingen anders zijn. Ben er zelf vrij nuchter onder, het is zoals het is. Over 3 weken moet ik terugkomen, ben dan 35 weken en als er dan nog steeds sprake is van een stuit wordt ik doorverwezen naar het ziekenhuis.
Zeker weer terug, volgende week bij gyn de uitslag. Daarna heerlijk, suikerrijk, broodje op Wat een eigenwijze kindjes hier... Hopelijk gaat de kleine nog draaien Las Vegas Lag de kleine eerst wel goed dan, omdat je over andere bewegingen schrijft?
Hallo dames, het is weer een tijd geleden dat ik hier gereageerd heb. Het gaat gelukkig goed met de kleine maar ik heb zoals de vorige zwangerschap HG. Heb al in het ziekenhuis gelegen ivm uitdroging en de tweede opname is in zicht als de nieuwe medicijnen niet hun werk doen. Ik ben enorm moe en uitgeput. Ben nog niet aan het genieten. Alhoewel ik bij iedere echo weer helemaal verliefd ben. Ik hoop dat het met jullie allen goed gaat!
Hajar wat vervelend dat het niet zo lekker met je gaat. En ook nog in het ziekenhuis gelegen! Bah! Ik hoop dat de medicijnen toch nog hun werk gaan doen. Gelukkig is met de kleine alles goed! Klets, nog even wachten op de uitslag dus! Drie weken geleden lag de kleine wel mooi met z'n hoofdje naar beneden. Toen verwachtte de verloskundige niet dat hij nog zou draaien. Maar helaas toch gebeurd, nu al eigenwijs haha. Nu een paar weken in onzekerheid en dan over 3 weken weten we meer.
Hajar, wat vervelend! Ik hoop dat je je snel weer wat beter gaat voelen. Wel fijn om te horen dat de echo goed was! En dat verliefde kan ik me heel goed voorstellen! Ik kreeg net een leuke verrassing. Ik was net terug van kleding kopen (heb 3 leuke shirts en 4 onderbroeken gekocht) staat er een bezorger met een pakketje voor de deur. In het pakketje zat een hele lieve beren tuttel. Van Nutricia. Weer iets leuks voor de baby! De katten zijn ook blij met het pakketje, zij hebben weer een doosje erbij.
He Hajar wat een vervelend nieuws! ik hoop dat de medicijnen aanslaan en dat je niet weer moet worden opgenomen! Las vegas ik hoop dat je kleine nog netjes terug draait!
Hajar wat goed om wat van je te horen, al had ik toch liever iets positievers gehoord... Wat vervelend zeg dat je zo'n last heb van de zwangerschap en zelfs HG heb. Wel heftig dat je het nu weer heb, had je daar ook verhoogde kans op? In elk geval niets aan, dat zal je vast veel energie kosten en zal zeker het genieten lastig maken. Extra vervelend met zo'n kleintje thuis. Hopelijk slaat je nieuwe medicatie toch aan en hoef je niet nog keer opgenomen te worden, ondertussen hopelijk wat fijne echo momentjes zodat je even verliefd naar je kleintje kan kijken! Sterkte! Las Vegas Dat is wel extra balen zeg, dat de kleine er goed voorlag en toch besluit te draaien! Hopelijk genoeg eigenwijs om weer de slag terug te maken. Rooderoosjes Altijd leuk van die onverwachte pakketjes!
Bedankt dames voor jullie lieve reacties. Las Vegas, hopen dat de kleine alsnog gaat draaien. Zijn er oefeningen voor? Roderroosje leuk thuis komen met zo'n pakketje. @ de rest bedankt voor de lieve reacties, het is idd zwaar met een peuter rond lopen. Ik voel me ook onwijs schuldig omdat mama gewoon niet gezellig is. Hij begrijpt het denk ik wel een beetje. Als ik heb overgegeven staat hij al op me te wachten en begeleid me naar de bank. Geeft me een knuffel en zegt ga maar slapen mama. Super lief. Dat zorgt dus voor meer schuldgevoel. Dames geniet geniet en geniet van alles. Fijne avond!!!
Wat een lieve zoon heb je, Hajar. Hij begrijpt ook wel dat mama nu even ziek is. Ze begrijpen al zoveel op die leeftijd.
@Hajar: Wat balen dat je HG hebt. Hopelijk is een volgende opname niet nodig. We duimen voor je. @Las Vegas: Wat een eigenwijsje in je buik om nu nog te draaien. Hopelijk draait ie ook snel weer terug. Mijn bezoek aan de fysio gisteren was ook niet echt leuk. Blijk (wat ze tegenwoordig een andere term voor hebben) bekkeninstabiliteit te hebben. Gisteren al een gesprek gehad met de teamleiding en vandaag weer om te kijken wat ik nog wel kan doen. Wat alles wat ik niet mag doen is zo'n 80% van m'n werkzaamheden. En m'n eigen teamleidster is nu net met vakantie, dus dat is ook nog een balen want de gene die nu vervangt kent mij en de afdeling waar ik werk niet goed. In ieder geval is al wel besloten dat ik niet langer als 6 uur hoef te werken op een dag en dat is al heel fijn. Kijken wat ze vandaag nog meer verzinnen...
Wat balen troela, dat is al best vroeg in zwangerschap! Hopelijk kom je met de juiste oefeningen verder! Fijn in de spreidlig ofniet? ☺️ Wat een schatje zeg, je zoontje hajar lastig ala je niet fijn jezelf en mama kan zijn door hg. Maar het ligt toch echt buiten jouw macht en je kan er niets aan doen. Hopelijk kan je genieten van lekker rustige momentjes samen door te accepteren dat nu zo is. Hier een kleintje die heel goed overgeefgeluiden kan nadoen ondertussen, ook ergens wel weer grappig!
Dank je wel. Ik hoop ook dat het iig niet erger wordt. Er worden nog steeds aan oplossingen gewerkt op m'n werk. Hopelijk wordt het snel concreter Jep idd spreidlig. Ja het is idd vroeg maar blijkbaar kan het wel degelijk. Ben verder niet misselijk of ziek nog geweest. Maar nu krijg ik dit maar ja, we doen het er maar mee. Is wel lastig dat je niks ziet verder, maar ik wel degelijk pijn heb. Sommige mensen keken me ook een beetje ongeloofwaardig aan.. Maar gelukkig over het algemeen lieve reacties, zeker ook van jullie
Nana wat rot voor je dat de kleine zich niet heeft gedraaid zeg . Flinke domper. Heb je het inmiddels wat kunnen laten zakken? Overweeg je een draaipoging? Hoe ik er nu in sta wil ik dat niet doen, maar geen idee of ik het wil proberen als ik voor die keuze zou staan. Hopelijk draait 'ie zich nog binnen de komende 2 weken. Lasvegas, voor jou schiet het ook weer op hè. Aaah wat jammer dat de beeb bij jou ook in stuit ligt. Wat een eigenwijze kindjes toch hier. Ook voor jou hoop ik dat ie zich nog draait. Hoe voel jij je verder? Alles okay? Troela,wat ontzettend balen dat je bekkeninstabiliteit hebt zeg. Hopelijk kan de fysio een beetje helpen. Was de rugpijn voorheen ook van je bekken afkomstig dan dat je weet? Hopelijk biedt fysio wat verlichting voor je. Klets, hopelijk volgende week een goede uitslag. Om je vraag over leuke dingen op de planning te beantwoorden: Het enige leuke wat ik voorlopig op de planning heb is onze vakantie volgende week. Heb vandaag maar 2 nieuwe bikini's gekocht in maat heel groot en zowaar een charmante zomerhoed haha. Best leuk. Qua sollicitatie heb ik er deze week maar eens achteraan gebeld. Hij gaf aan na zijn vakantie een 2e gesprek in te willen plannen. Op de een of andere manier heb ik er toch een hard hoofd in. Ik wacht gewoon af. Hajar, a gassie zeg. Wat rot voor je. Hopelijk slaan de nieuwe medicijnen snel aan zodat je je weer wat meer mens voelt en op knapt. Hier: Het dakraam op zolder is gisteren eindelijk geplaatst. Binnenkort het bureau/kantoor naar zolder verplaatsen en dan kan ik me uitleven op de kinderkamer. Ben alleen kapot moe van de hele bende op te ruimen. Merk dat mijn lijf daar nu wel wat moeite mee heeft. Héél snel buiten adem en bukken is gewoon not done. Merk het nu gewoon flink aan mijn rug. Kan amper de trap op en af. Hopelijk trekt dat snel weer bij. Heel fijn weekend allemaal!
Ik heb me wat meer bij de situatie neergelegd. De positiviteit is weer terug. Alles gaat verder goed met het kind en met mij, dus geen reden tot "klagen". Over anderhalve week heb ik weer een afspraak bij de verloskundige en dan zien we verder. Als de beeb dan nog niet goed ligt, wil ik wel een draaipoging proberen. Het klopt inderdaad Klets dat ze dit niet eerder dan 36 weken doen. Bij jou ook al zo'n eigenwijze kleine LasVegas? Jij blijft er lekker nuchter onder hihi. Mijn hormonen namen bij mij even de overhand Wat vervelend Hajar, dat je weer last hebt van HG. Het lijkt me dat dat ontzettend veel energie kost. Ik kan me voorstellen dat je je wat schuldig voelt naar je zoontje, maar je kunt er niets aan doen. Hopelijk wordt het snel weer wat beter. Troela, wat vervelend zeg. Dat is ook wel snel in de zwangerschap. Het is een lastig iets, als je iets mankeert wat anderen niet kunnen zien. Dan komen de praatjes vanzelf he? Vooral van de mensen die zelf fluitend de zwangerschap door zijn gekomen. De een heeft een goede zwangerschap en de andere heeft nou eenmaal meer last van kwalen. Enneh... spreidlig, wat moet ik me daarbij voorstellen? Leen, bij mij kwam na de 15 weken nog een hele fitte periode, waarin ik heel veel kon ondernemen. In het begin was ik ook wel wat kortademig na inspanning. Dat schijnt ook wel aan het feit te liggen dat je meer volume bloed krijgt in je lichaam. Je hebt nog wel wat te klussen hoor ik, dus ik hoop dat dat ook goed gaat lukken Ook al een beetje last van de welbekende nesteldrang dan? Hiero: De steunpanty's helpen hoor hihi! Het scheelt ook wel dat het weer wat minder warm weer is. Vandaag de laatste werkdag gehad, heel raar! Nu heb ik een hele lange 'vakantie!' Ik heb genoeg dingen in de planning... ik wil nog zo veel regelen en schoonmaken en doen.. Ik vul mijn dagen wel. Ik voel me ook eigenlijk vrij goed en kan nog gaan en staan waar ik wil. Hopelijk blijft dit zo nog wel een tijdje. Ik ben niet van plan om als een kasplant bij huis te zitten
@Troela, wat ontzettend balen van de bekkeninstabiliteit. @Leen, fijne vakantie volgende week, waar gaat de reis heen?? @Nana, dat zal wel afkicken zijn zo na je laatste werkdag. nu lekker weekend maar maandag hoef je ineens niet meer. Wauw dan is wel echt het einde in zicht he! Geniet ervan!
Hoi Dames, Hoe is het hier met iedereen? Allemaal een fijn weekend gehad? Dank jullie wel voor alle lieve reacties op m'n bekken instabiliteit Ben vandaag weer bij de fysio geweest. Helaas nog geen vooruitgang. Heb weer meer tips en oefeningen mee gekregen. Werken afgelopen week was ook echt een opgave. En dan heb ik van de week ook nog eens heel veel stress gehad door verschillende factoren en dat doet je lijf ook niet erg goed. Hopelijk is de rust snel terug gekeerd. Vandaag mij nuttig gemaakt met in pakken van spullen voor de verhuizing. Fijn om vast wat te kunnen doen. Ook al duurt het nog 5 weken. Vervelend dat ik dus niks mag tillen en mijn man alles moet doen (qua tillen dan) Dat is op zich niet erg, maar die heeft zelf een handicap waardoor hij alles niet even goed kan. Dus dat is wel eens lastig. Maar goed samen komen we wel een heel eind gelukkig Verder komt woensdag de kraamzorg op bezoek voor een introductie en moeten we vrijdag naar de gyn bij het zwangerschaps spreekuur. Genoeg te doen weer deze week. @Leen: Je vroeg of ik wist of de rugpijn voorheen ook van m'n bekken komt. Ik ben een paar jaar geleden geopereerd aan een hernia en het is dus al een zwakke plek en waarschijnlijk daardoor nu al bekken klachten. Ondertussen alles naar zolder verhuisd? @Nana: Geniet lekker van je verlof
Hallo dames, eigenlijk niet zo veel te melden, maar ik wilde gewoon even gedag zeggen! Hoe gaat het met een ieder? Troela, wat heb jij al een vroeg een intake bij de kraamzorg! Mijn intake was vorige week. Doe je wel een beetje rustig aan? Je hebt nog een lange weg te gaan en eindigen met volledige bedrust lijkt me niet een goed vooruitzicht. Rosalinde, hoe gaat het met jou en de kleine? (Ik weet niet of je nog meeleest?)