Haha Klets! Ik drink nu al 2 avonden vlak voordat ik naar bed ga Mezzomix. Dat is een frisdrank uit Duitsland. Eigenlijk is het cola gemengd met sinas. Sinds ik dat vlak voor het naar bed gaan ben gaan drinken spuug ik niet meer. Is nu pas 2 dagen, maar het lijkt te helpen. Ik heb nu ook weer een glas staan. We hebben een kinderwage. Een Bugaboo uit 2008. Zand/antraciet van kleur.
En... Roderoosjes, ook al een leuke kinderwagen gekocht? Fijn dat je iets hebt gevonden wat werkt. Mezzomix ken ik niet, maar ik ken het effect van een glaasje cola wel, dat helpt mij ook wel bij maagproblemen. Of gewoon een rennie Ja, Klets, thuisbevallen is echt mijn wens. Maar dit zit er zoals de situatie nu is niet in Ik houd mijn gewicht bij in een zwangerschapsapp en daar staat bij de 24 weken +6,5 kg, dus dat is wel vergelijkbaar met jouw +7 kg. Ik zat toen ook wel in een enorme groeispurt. Misschien heb jij dat ook wel en zal het gewicht straks weer even stilstaan. Het concert gisteravond was super!! Het staan ging redelijk goed, wel enorm last van vocht van mijn knieën tot aan mijn tenen en rugpijn, maar oh wat heb ik genoten! De baby was niet drukker dan normaal, ook achteraf niet. Dat vond ik wel bijzonder. Want ik merk soms wel dat de beeb echt op lawaai kan reageren. Leen, waar ben je toch? Ik maak me bijna ongerust hihi Vanmiddag weer controle gehad bij de verloskundige. Geen verrassing voor mij, want het kind ligt nog steeds in stuit. We hebben even wat langer naar binnen gegluurd dan normaal en daar hebben we van genoten. De beeb lag lekker rustig wat te dommelen, daarna werd het wakker van het echoapparaat en begon het druk met de teentjes te bewegen, een heel schattig gezicht. Morgen word ik door de verloskundige teruggebeld en krijg ik te horen wanneer ik naar de gynaecoloog kan, deze week nog als het goed is. Daar gaan ze verder onderzoek doen en vertellen ze of een versie mogelijk is of niet. Duss.. Wordt vervolgd!
Zoo klets inderdaad een lang bericht, maar wel superleuk om te lezen! Probeer niet te veel op de kilo's te letten. Ik vond het in het begin van de zwangerschap ook echt vervelend om aan te komen. Maar het hoort erbij moet je maar denken. Als je bevallen bent weer goed gaan opletten en dan vliegen de kilo's er vast wel af. Ik ben nu 15 kilo aangekomen en 34 weken zwanger dus hier is het ook hard gegaan . Ja ik maak zelf ook buikfoto's. Zou het liefste iedere dag doen haha. Ben wel trots op m'n dikke buik. Ik heb precies hetzelfde als jij, weet ook niet of ik zo snel bij een onbekende fotograaf zo'n shoot zou doen. Newborn shoot willen we ook doen, voorbeeldfoto's zijn echt mooi! Wondermiddel Roderoosjes dat spul , hoop dat het blijft werken! We hebben vanmiddag pretecho gehad en echt zoooooo'n mooie 3d foto van het gezicht meegekregen. Helemaal in love op ons meisje of kereltje! Baby was gedraaid en lag nu mooi met hoofdje naar beneden! En ligt precies op groei, 3 dagen voor op schema en ze verwacht met de geboorte iets van 3600 gram. Weet iemand hoe precies ze dat kunnen schatten?
@Lasvegas: Super leuk zo'n 3d echo. Heel bijzonder En fijn dat de kleine gedraaid is @Nana: Het is wel een eigenwijze 'stuitligger' @Roderoosjes: Hoop echt voor je dat je nu 'het middel' gevonden hebt. Nu onderhand wel genoeg aan de beurt geweest met het overgeven @Klets: Geniet lekker van je zwangere buik. Zo vaak ben je niet zwanger in je leven. Lijnen kan de rest van je leven nog. @Leen: Tijd niet gehoord. Alles ok? M'n oma was apetrots. Ze heeft al 5 achterkleinkinderen maar een 6e vind ze ook prachtig. Ze had meteen het hele bejaardentehuis ingelicht Kdv voelde heel goed. En fijn dat het bij m'n werk zit. Als ik dan bv zou willen geven dan kan ik gewoon m'n kind daar voeden ideaal. En is flexibel wat heel fijn is als je onregelmatig werkt. Als het goed is hoeft de kleine er max 2 dagen naar toe. Dus dat vind ik zelf wel meevallen. En het is nog niet bekend of ik bij de gyn blijf. Want ik moet eerst naar de anesthesist om te kijken of ik überhaupt pijnbestrijding kan krijgen omdat ik een litteken op m'n rug heb zitten van een hernia operatie. Dus ik nog even afwachten. Tot die tijd loop ik bij beiden. Hier: Heel erg druk met fysio, werken, voorbereidingen verhuizing enz enz. Ik heb morgen een gesprek bij de bedrijfsarts en aan de hand daarvan wordt besloten hoe ik verder kan/mag werken. En morgen middag gaan we bij de verloskundige luisteren naar het hartje. Dus wil een volle agenda. Hopelijk binnenkort wat meer rust in de tent.
Ola chicka's, even kort berichtje dat ik nog leef. Was even niet op nederlandse bodem. Ik lees morgen bij en reageer op jullie berichtjes. All well here!
Whoehoe!! Meer dan welkom! Ik zei laatst nog, ik maak plaats voor nieuwe zwangeren, voor mij zit 't er bijna weer op.
Jaaa Lets, welkom bij de club. Nogmaals een dikke proficiat. Hoop dat je je goed blijft voelen . Geniet er van!!
Welkom Let! Even ego post: ik heb nu al 4 dagen niet gespuugd! Ik denk dat ik er overheen ben! Voel me nu ook echt goed!
Ik ga vanavond zonder proberen. Kijken of het dan ook goed gaat. Over 2 weken hebben we vakantie en vertrekken we naar Duitsland en Oostenrijk, dus dat komt wel goed dan!
Yesssss!!! Lets gefeliciteerd! Het is je zo gegund, las van de week al dat je bloed was wezen prikken en dat is dus goed uitgepakt! Van harte gefeliciteerd!
Aaaargh, even een ego berichtje. Net gehoord dat die ene sollicitatie ook niks geworden is. Ik had al zo'n vermoeden. Ik zou op zéér korte termijn, wat vernemen en vervolgens moet ik zelf overal achteraan bellen. Zeg dan meteen dat je geen zwangere durft aan te nemen. Jankerts. Heb je geen baan dan nemen ze je niet aan omdat ze je zwangerschap zien als een ziekte. Werk je wel en voel je je slecht, is het ineens geen ziekte maar moet je je niet zo aanstellen. Net zoiets als zoeken naar een spelt in een hooiberg. Bah. Sorry, ben weer even zwaaaaaaar teleurgesteld.
Wauw, nieuwe aanwas! Lets superleuk dat je jezelf hier meldt, vooral natuurlijk omdat het super goed nieuws betekend! Gefeliciteerd nogmaals! Roderoosjes ook goed nieuws, super fijn vier dagen niet overgeven! Wel heftig hor zo vaak overgeven! Hoe is gegaan zonder toverdrankje? Leen Welkcome Back! Je wordt gemist als je even niets post! Goed om te lezen dat alles "well" is! Hopelijk heb je leuke tijd in buitenland gehad! Nana al iets gehoord van je verloskundige? Balen van zo'n spanning nu tegen het einde van je zwangerschap en daarmee ook mogelijk het bijstellen van je verwachtingen tov een thuisbevalling. Zou je een draaipoging willen? Wel heerlijk om te lezen hoe je dan toch ondanks boodschap zo heb genoten van de spartelende teentjes Dus de kleine is ook fan van Marco, zat lekker rustig te genieten! Met muzikale opvoeding kan je snel genoeg zijn Las Vegas Super goed dat je jouw buik zo goed bijhoudt! Zo newborn shoot is zo schattig en een leuke herinnering omdat de ontwikkeling zo snel gaat in het begin ze dan nog zo lekker opvouwbaar zijn! Fijn dat kleine lekker met hoofdje naar beneden ligt en dan ook zo'n 3d foto van gezichtje mee, bijzonder! Qua schattingen weet ik het niet zo goed.... Vaak is het gewoon een gemiddelde van de verwachte groei bij het huidige gewicht van de kleine... en nu dus vraag of je kindje zich aan dit gemiddelde gaat houden! 3600 is wel heel netjes! TroelaSuper fijn dat je goed gevoel heb bij kinderdagverblijf, dat is toch wel heel belangrijk als je straks kleintje moet achterlaten! En mega schatting zo'n trotse oma! Heerlijk als mensen zo enthousiast reageren, daar kan je zelf ook weer helemaal blij van worden! Je blijft inderdaad drukke planning houden Hoe is het vandaag gegaan bij de bedrijfsarts en verloskundige? Spannend hoe of wat qua pijnbestrijding en litteken, hopelijk snel positieve duidelijkheid! Hier Thanx voor alle bemoediging rondom de kilo's haha, soms heb je van die dagen... De updates van eigen kilo's helpen weer beetje om het perspectief te zien! Ik had mezelf de hele zwangerschap nog niet gewogen had en dan opeens 7 kilo erbij.... dat is toch een beste shock, blijft toch een vrouw he?! Verder hier heerlijke dag achter de rug, de kleine was de afgelopen periode niet zo beweeglijk en dan word ik toch altijd een beetje onrustig. Maar vandaag heeft de kleine het weer helemaal goed gemaakt, tijdens mijn gesprekken was hij echt de hele tijd aan het schoppen en bewegen.Echt superfijn, al maakt dit het concentreren op gesprekspartners wel heel erg lastig! Wil dan liever lekker naar mijn buik staren om bewegingen te zien!