Wat balen Leen Lees nu pas je berichtje! Niets aan om telkens afgewezen te worden! Je hoort zoveel verhalen over solliciteren en/of contract behouden tijdens zwangerschap! Maar gewoon super balen als je dat dan zelf ondervind en ze niets eens even het fatsoen hebben om je netjes in te lichten!
Leen, balen van je sollicitatie. Wij hebben ook wel eens iemand afgewezen bij een sollicitatiegesprek omdat ze zwanger was, maar dat kwam omdat ze kwam solliciteren voor een waarneming voor een zwangerschapsverlof. Niet handig dus. Maar je merkt inderdaad dat zwangerschap soms als een ziekte gezien wordt. Klets, fijn dat de kleine zo actief was. Geeft een goed gevoel lijkt mij. Ik heb weer niet gespuugd, dus denk dat ik er echt overheen ben Vanmiddag ben ik wezen lunchen met mijn moeder. Was erg gezellig! Kwam mijn moeder weer aan met een setje kleding voor de kleine. Is de derde al. Volgens mij kan ze niet stoppen met leuke dingetjes kopen
Haha mijn moeder heeft nog niks gekocht omdat dat niet mag van mijn vader. Hij zei dat het veel leuker was als ze samen met mij iets zou kopen. Met veel moeite heeft ze zich tot nu toe ingehouden... @ Leen: Wat ontzettend balen van je sollicitatie. ik zit ook zonder werk momenteel en verwacht idd ook niet op korte termijn wat te vinden. Raar is het natuurlijk wel. @ Roderoosjes Ik duim echt voor je dat het over is nu! Hier: Ik heb nog welgeteld 1 broek die ik aankan. Dat is een stretchbroek haha. Baal er wel van. 13 weken en het is echt al zo enorm zichtbaar. Zelfs al zou ik het iemand niet willen vertellen dan zie je het toch... Talent voor dik worden blijkbaar. Ik moet er ook erg aan wennen hoor Klets.. Heb ook echt dagen dan voel ik me net zo´n walrus...Weinig sexy.... De vermoeidheid neemt wel wat af en ik ben niet meer misselijk. Kom eindelijk weer aan wat dingen toe. Vandaag naar de rivier geweest hier in de stad en daar met een groepje gebbqt en de mannen gevist (en niks gevangen natuurlijk). Het weer is hier eindelijk wat mooier aan het worden. De hele dag zon maar nog wel een fris windje. Ik raak al aardig gewend aan mijn expat leventje hier!
Roderoosjes, wat ben je ziek geweest, steeds al dat spugen! Hoop dat je er nu overheenbent! Meisjeje, waar woon je eigenlijk dan met je expat leventje? Leen balen van je sollicitatie zeg., ze moesten eens weten wat voor een doorzetters wij allemaal zijn!! Dan namen ze ons gisteren nog aan!! Heb vanmorgen zelf eens een keer een testje gedaan, en mijn eerste positieve zelftest ooit natuurlijk! Ook twee duidelijke streepjes! Whoehie ben helemaal in de wolken. Kan niet wachten tot de eerste echo. Die is precies tussen de verjaardagen van mijn vriend en mij, mooie datum lijkt me zo!
Lets wat super! Leuk om zo thuis ook bevestiging te krijgen! Spannend altijd wachten op de eerste echo, hoeveel weken zwanger ben je tijdens echo? Waar heb je die echo? Heb je last van kwaaltjes? Roderoosjes Super, fijn dat je er zo rond 16 weken vanaf bent! Toch de HCG geweest dan! Meisjeje Wauw dat klinkt goed, vissen en bbq'en in de stad! Krijg ik heel relaxed gevoel en beeld van! Leuk, ken je al veel mensen daar? Haha, en dat van de a-sexy walrus herken ik! Blijft toch vrouwendingetje dat aankomen hé?! In het begin kan je nog zo onzeker zijn of mensen niet gewoon denken dat je aangekomen bent, en straks heb je heel mooi rond bolletje! Gewoon trots showen in nieuwe broeken! Goed shopexcuus, zeker om te vieren dat vermoeidheid en misselijkheid afneemt! En wat komt er heeerlijk weekend aan! Wordt je toch vrolijk van al die zon! Nog leuke plannen! Hier lekker buiten bij een speeltuin hangen, fietsen en bbq'tje denk ik! Lekker relaxed genieten van zonnetje!
Ja heerlijk weer he! Ik ga zo maar eens aan de wandel! Ik heb dertig mei de eerste echo! Nog twee weekjes geduld dus!
Balen zeg Leen! Ik vrees dat een baan er dan ook niet zo snel meer in zit voor je bevalling Haha Klets, de een noemt het muzikale opvoeding en de ander zegt dat dat nu al verpest is Lets, mooi om te zien he zo'n positieve test? Ik heb ze zelf bewaard (2 stuks) en ook een goede foto er van gemaakt. Het is toch een soort begin van een nieuw leven Ik ben weer een stapje verder. Alle omstandigheden lijken gunstig voor een versie, dus dat gaan we doen. Maandag mag ik mij melden in het ziekenhuis en ga ik mij een ochtendje vermaken, hopelijk met goede afloop. Spannend, maar ook fijn dat een "gewone" bevalling er eventueel nog in zit
Ik ben morgen 17 weken zwanger. Een paar weken geleden ben ik op advies van een paar andere zwangere vrouwen vitamine B bij gaan slikken. Dat zou kunnen helpen tegen de misselijkheid. Mijn moeder vertelde gisteren dat ze bij mij geen vitamine B bij had geslikt en bij mijn broertje wel. Bij mij heeft ze 9 maanden boven de pot gehangen en bij mijn broertje helemaal niet. Nu weet ik wel dat iedere zwangerschap anders is, maar misschien dat die vitamine B toch wat geholpen heeft. Ik voel me nu echt goed, echt zwanger! Nog wel best moe, maar met af en toe een middagslaapje is het goed te doen.
Ik hoop dat dat het echt is Roderoosjes! Genoeg ellende gehad nu! Nana ik duim voor je dat de gewone bevalling gaat lukken! Bij jullie ook zulk lekker weer?? Hier is het echt heerlijk! Ga zo met vriendinnetje en de kindjes lekker picknicken buiten in een park. Even de Vitamine D wat aanvullen Had bij de H&M van de zwangerschapsmode een lekkere broek gekocht. Kom ik thuis en haal ik het kaartje eraf zie ik dat er een gigantische scheur in zit! het lijkt erop dat ze met het openen van de doos met kleding iets te diep met het mes in de doos hebben gezeten en dwars door de broek zijn heen gegaan... Heb ik weer! toch maar terug naar de winkel en zowaar kreeg ik zonder boos worden en schreeuwen een nieuwe. (dat is namelijk 9 van de 10 keer hier de enige manier om iets voor elkaar te krijgen, klantgerichtheid komt hier niet in het woordenboek voor). Voor de nieuwsgierigen onder ons ik woon ten noord oosten van NL niet ver van Rusland.
Hi, Allemaal lekker genoten en verkleurd van de de zon? Wat een heerlijk weekend zo! Ik ben wel lekker wat verkleurd, iets rood maar niet meer zo wit dus hopelijk gaan de opmerkingen over bleek en moe zijn een beetje minder worden! MeisjejeDat klinkt heel ver weg, maar je verhalen klinken heel erg relaxed, vissen, bbq`en en picknicken! Heerlijk, fijn dat je lekker op je plek lijkt te zijn. Haha, vriendelijkheid bestaat dus toch Fijn als het zo meevalt! Nana Heel veel succes morgen, hopelijk slaagt de draaipoging en kun je toch thuis bevallen! Spannend! Lets 30 mei, schiet al best op! Fijn zo snel en spannend! Roderoosjes Fijn dat je zo goed voelt! Heerlijk!
Hoi! Heerlijk weekend was het! Gister in onze eigen tuin gerelaxed en vandaag verjaardag gehad en ook heel de dag buiten geweest. Ik hou ervan. Ook een lekker kleurtje gekregen. Volgens mij geen last van zwangerschapsmasker. Nana veel succes morgen!! Ik ga voor je duimen dat je toch gewoon thuis kan bevallen. Ik laatste weekje werken, vrijdag laatste dag. Kijk er naar uit!
Haha Roderoosjes, als het aan de vit. B zou liggen, jammer dat je er dan zo laat achter komt Aha Meisjeje, nu heb ik wel enig idee waar je woont. Ik dacht zelf eerst aan net over de grens in Duitsland of België, maar jullie zoeken het verder op. Ik heb wel genoten van de zon, maar met een dikke laag zonnebrand, ik ben zo bang voor zo'n masker. Ik heb al sproetjes/ pigmentvlekjes in mijn gezicht. Oh girls.... ik ben zo zenuwachtig voor straks Bedankt voor jullie succeswensen, die kan ik wel gebruiken!
Ooooh spannend Nana. Veel succes alvast. Hopelijk lukt het en blijft de babe dan ook in de nieuwe positie liggen. Ik ben hier ook volop van het weer aan het genieten. Wat lekker hè?! Mijn gezicht smeer ik wel goed in. Heb van mezelf al een sproetenkop (vind ik leuk), maar wil geen zwangerschapsmasker. Sinds enkele dagen heb ik wel hele lage buikpijn. Alsof ik te lang met een volle blaas rondgelopen heb zeg maar. Zo kan ik 't beste omschrijven. Maar in de loop van de dag trekt het weer weg. Zijn dat dan nou je banden? De pijn zit dus gewoon onderin, niet links of rechts. Sinds 2 dagen heb ik ook een zwangerschapsstreep op mijn buik ontdekt. Nog vrij licht, dat wel. Heeft iemand van jullie ook de placenta aan de voorkant? Wanneer voelde jullie de kleine? Ik voel nu sinds een week soms héél licht gekriebel in mijn buik. In een reflex 'jeuk' ik aan de buitenkant zeg maar. Heel apart. Geen idee of dat de beeb is. We'll see
De een noemt het gekriebel en de ander "plopjes". Het is in het begin vaak wat lastiger te herkennen, maar het zal steeds duidelijk worden. Achteraf kun je zeggen of dat het is of niet. Het zou nog net zo goed wat darmgerommel kunnen zijn. Aan het einde van de zwangerschap is het niet meer te ontkennen, het voelt nu als een hevig gestommel en gedruk hihi. Mijn placenta ligt rechts achter. Met de placenta voor kun je het wel wat later voelen. Ik had een vriendin die het pas na 20 weken voelde. Niks aan de hand, maar het is wel fijn om dat contact met je kind te hebben. Onderin buikpijn? Dat zou heel goed je banden kunnen zijn. Ik voelde het zelf altijd rechts, niet links of onderin, maar echt rechts. Maar daar lag ook altijd het grootste gedeelte kind. Nu niet meer.. Ik ben weer terug van het ziekenhuis. Eerst half uur ctg, daarna de versie en nog een half uur ctg. Het is gelukt! Het was wel even pijnlijk, vooral als het kind op het kantelpunt staat en dwars in de buik ligt.. maar even doorzetten. Het is goed te doen hoor. Het was een hele fijne, rustige gynaecoloog met humor, hij kon me goed geruststellen. Ik hoop zo ontzettend dat het kind nu blijft liggen. Voor de zekerheid zit ik al een uur in kleermakerszit. Ik las ergens dat het evt. kan helpen.. alhoewel de gynaecoloog er niet in geloofde. Baat het niet, schaadt het niet. En voor vandaag maar even rustig aan doen.
Oh wat fijn om te lezen dat het goed is gegaan zeg. Top! Nu fingers crossed inderdaad dat de beeb zo blijft liggen. Ja ik denk wel dat het de kleine is die kriebelt. Is steeds op de zelfde hoogte. Meestal rechts, soms links. Maar er zitten met gemak een aantal dagen tussen dat ik het voel hoor. En in het geval het wél mijn darmen zijn, dan voel ik het nu dus pas voor het eerst haha. Ja door die pijn dacht ik aan een blaasontsteking. Maar het is met vlagen. Nu is het weer weg. Terwijl ik er vanochtend wel mee opgestaan was. Zo merk je iedere keer weer wat anders aan je lijf . Ik ga weer de zon in. Lekker genieten
Wat fijn, Nana! Ik duim echt voor dat het kindje zo blijft zitten. Leen, dat gekriebel herken ik. Ik voel mijn kindje ook af en toe. Het is bij mij alsof er een klein visje zwemt. Het was een torretje. Ik heb een nieuwe verslaving, echt heel erg. Ik heb vandaag al 4 snickers ice op. En ik kan er zo nog een paar op. Nu maar hopen dat ik geen last van maagzuur ga krijgen.
Hahahahaha typisch. Ik heb ook een zwak voor snickerijs. Al heb ik me nu al een paar weken kunnen inhouden. Ik ben gelukkig ook helemaal verslaafd aan fruit nu
Ik kon op het moment zelf ook niet duidelijk zeggen dat ik de baby voelde. Voelde wel iets maar wist niet wat het was. Pa na 20 weken voelde ik echt de baby. Terwijl m'n placenta niet aan de voorkant lag, weet even niet meer waar dan wel precies Roderoosjes, haha jij gaat lekker! Ik ben thuis aan het werk en er staat een grote snoeppot naast me. Ook niet echt bevorderlijk. Nana wat fijn dat de baby is gedraaid . Ik hoop zo voor je dat het zo blijft. Moet je nu nog een keer op controle in het ziekenhuis of voelt de verloskundige nu of hij goed blijft liggen.
Hihi snickers ice.. dat is niet zo best voor je figuur Ach ja, de verpakking is vanzelf leeg. Ik zou je aanraden om niet met een lege maag boodschappen te gaan doen, maar na het eten Ik heb nu aan het einde van mijn zwangerschap ineens verslavingen; spaanse maaltijdcrackers en wilhelmina pepermunt. Leen: In het begin kan er heel goed een aantal dagen tussen zitten. Vanaf een week of 28 moet je het kind wel meerdere keren op een dag voelen. Je merkt inderdaad iedere keer weer andere klachten op. Het komt en het gaat.. Ik ben erg blij dat ik mij nu nog zo actief en goed voel. Ik doe nog alles, ik fiets, ik maai het gras, ik tuinier etc. Dat is bij sommige mensen wel anders
LasVegas: Na deze kleine uitstap ben ik weer terug bij de verloskundige Morgen weer op controle, vanaf nu gaan ze elke keer even kijken met de echo hoe het ligt. Hopelijk daalt het snel in, dan kan het niet meer draaien