PCOS (zonder symptomen) en Zwanger!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Leen82, 12 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Troela, jee wat een heftig verhaal! Ik ben blij dat je je nu wat beter voelt, maar wat schrikken zeg!

En nana, nog lekker in de hangmat gelegen?

Aha een lange jurk moet ik dus nog scoren lees ik;)

Pff ik ben vanmiddag echt geschrokken, had bruine afscheiding in mijn inlegkruisje en een beetje bij afvegen. Niet veel maar wel bruin. (Hadden wel voor het eerst weer seks gehad, met de hand weliswaar...sorry voor de details;) maar we zijn hier wat gewend)
    Ik helemaal overstuur enzo... Mijn moeder gebeld, maar die zei dat je een miskraam meestal toch wel in een keer goed kreeg ipv beetje en dat ze bij mijn zwangerschap ook dat gehad had..) gelukkig was dat het enige bruine wat ik gezien heb en is het de rest van de dag niet teruggekomen dus ik ben inmiddels weer iets gerustgesteld. En op internet gelezen dat na hartactiviteit de kans op miskraam toch ook al wel een stuk kleiner is. Verder slik ik ook nog prednison e.d. Dus hopelijk doet dat zijn werk, Pff wat blijft het toch spannend zo!

2. nana84

nana84 Fanatiek lid

18 jul 2013
    1.003
    9
    38
    Och meissie wat lijkt me dat angstig. Een beetje bloed kan idd heel goed van de seks komen, maar na die echo kan ik me voorstellen dat je het bij elkaar optelt. Zo lang je geen buikpijn krijgt of veel helder bloedverlies, is het niet erg.

Ik ben in de hangmat geklauterd, maar het lag echt niet comfortabel. Hoe ik er weer uit kwam had op video moeten staan. Nee, na de zwangerschap kan ik de hangmat wel weer in.. misschien samen met beebje :)
    Ik ga proberen te slapen in deze hitte..

3. Klets

Klets Bekend lid

20 nov 2013
    570
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha Nana ik vond het al dapper dat je aan hangmat in ging duiken! Heerlijk vooruitzicht straks lekker met de baby relaxen in de hangmat! :) Ach ja, het zal niet echt goed voetjesweer zijn, maar ja die zijn straks vast weer heel snel normaal! Nog wel kunnen slapen in de hitte?

Lets Zal best even schrikken geweest zijn inderdaad, niets aan maar schijnt toch redelijk vaak voor te komen. Fijn dat in elk geval je verder niets meer gezien heb. Een hartje is zeker een goed teken! Straks kan je vast een mooie buik in een lange jurk showen

Meisje je verhalen klinken altijd zo lekker relaxed, alsof er heel veel lekker buitenshuis afspeelt. Ook jij dus volop opmerkingen, is dat ook vooral als je in Nl komt en mensen je al even niet gezien hebben? Wel heerlijk even jurkjes voor bruiloft shoppen!

opmerkingen ach ja, ik laat ze maar beetje langs me heen gaan! Al ligt het er aan wie het zegt, tegen collega ben ik wel eens heel verontwaardigd gaan doen, arme man wist niet meer waar hij kijken moest, en ik dus een flinke lachbui! :) Aan de andere kant schiet je toch snel in soort van verdediging, raar is dat terwijl ik gewoon echt blij/trots ben dat uberhaubt mijn buik mag groeien! Maar ja, dit waren voornamelijk oudere dames die hun buik van dertig+ jaar allang vergeten zijn of ze vast verstopte in lelijke kleding! :)
    Zal binnenkort eens een foto uploaden, maar vergeet ze steeds te maken!

4. Klets

Klets Bekend lid

20 nov 2013
    570
    0
    16
    NULL
    NULL
    En straks op naar de gamma, hier geen hangmat maar een zwembad voor de zomer :D Onder het mom, onze kleine mag wel een iets groter zwembad deze zomer, even kijken of we één vinden waar ik ook bij in pas :D

5. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Haha klets, arme man op je werk hihi;)
    Och niks van aantrekken idd! Die buik gaat na de geboorte vanzelf (iiig deels) wel weer weg! En nu gewoon lekker trots op zijn!

Oegh goed idee een zwembad waar je zelf bij inpast!

Hier gelukkig na de nacht ook helemaal geen bruin meer:) nu maar hopen dat het zo blijft!

6. Troela84

Troela84 Bekend lid

12 nov 2013
    519
    0
    0
    Dank je wel allemaal lieve meiden, voor alle support. Gaat nu gelukkig stukken beter en weer en top blij met de zwangerschap :)

@Nana: Haha, toch de hangmat nog maar even opbergen voor na de zwangerschap. Maar wel dapper dat je het geprobeerd hebt.

@Lets: Wat zal je geschrokken zijn maar het klinkt alsof het gelukkig vals alarm was. Ik heb rond dat termijn ook een keer bruine afscheiding gehad door de seks. Maar blijft wel schrikken. Maar goed te horen dat het nu weg is gebleven

@Klets: Zwembad waar je zelf ook in past. Das is een goeie die ga ik onthouden voor in me nieuwe huis met tuin ;)

@Meisjeje: Ja leuk joh al die opmerkingen en vooral dat echt iedereen wel een mening heeft over je zwangerschap en hoe had je wel of niet groeit enz. Lekker laten kletsen ;)

Mijn weekend vol met BBQ's waren geslaagd. En m'n nicht bood ons een hoop baby spullen en positie kleding aan. Super! Zijn we harstikke blij mee :D
    Is hier het weekend kermis misschien vanmiddag maar ff een kijkje nemen

7. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Sorry voor mijn late reactie, maar ik was flink aan het genieten van het weer. Wel alles gelezen, maar nog niet gereageerd. Gaat vaak zo irritant met mijn telefoon.

Troela, wat een verhaal zeg, ontzettend rot voor je. Snap best dat je dan alles even vervloekt. Fijn dat de medicijnen aanslaan en dat het meteen een stuk beter gaat. Hopelijk blijft het bij deze ene keer.

Whaha, ik weet even niet meer wie dat filmpje neer gezet had. Ik heb hem ook bekeken. Jemig. Sowieso, wie verzint het om dat in de natuur te gaan doen :$:(.

Kleding: hier ook een aantal lange jurken. Ik had ze bij de Vero Moda gekocht voor €12,95 en in een maat groter. Héérlijk. Dat is mijn joggingpak onder de jurken haha.

Nana, is het nog een beetje vol te houden voor je? Leuke foto, mooie toeter heb je. Ik denk dat er een jongetje in je buik zit als ik de theorie er op loslaat die ze ook op mij loslaten :cool:. Harde buiken is natuurlijk wat voorwerk. Spannend. Wat grappig dat je alles op orde wilt hebben haha. Gelukkig heb je straks kraamhulp voor dat soort klusjes :D.
    Hahaa ik had je wel willen zien klauteren in die hangmat :D, kan me er meteen een voorstelling van maken.
    Mijn buikspieren laten me hier ook al flink in de steek, het was gisteren een gevecht om op mijn luchtbedje (in bad) te kruipen haha).

Oh Klets, ik wordt gek van die opmerkingen. Hier krijg ik ook 'commentaar'. Een tante van mijn verloofde moest gisteren even zeggen dat zij er zo uit zag op het eind van haar zwangerschap i.p.v. met 20 weken :(. Maar goed, dat mens is sowieso niet veel breder dan een lantaarnpaal en haar dochtertje idem. Woog hoog zwanger iets van 58 kilo. Nou, ik woog al 10 kilo meer (medicijnen) voordat er wat in zat. Normaliter ben ik erg adrem, maar ben steeds flabbergasted door de opmerkingen die ik te horen krijg dat ik stil val. Shut the f*ck up!!

Meisjeje, mooie foto heb je geupload. Mooie buik hoor. Niets vreemds aan als je het mij vraagt :).

Lets, na gemeenschap (of hand en span diensten in dit geval ;))komt er wel vaker bloedverlies. Ik snap dat je schrikt, maar is niet nodig denk ik. Ik sluit me bij Nana aan. Heb een beetje vertrouwen :).

En hier gaat alles goed. Lekker aan het genieten. We hebben een groot badje staan (2,5 x 5m) en ik kan er net 3 slagen in maken :). Verder zoveel mogelijk in de schaduw, want de zon is me gewoon te heet. En soms naar binnen om beetje af te koelen. Héérlijk.
    Het huishouden heb ik gelaten voor wat het is, dat komt ergens deze week wel weer.

nou pfff...pfoe...puf... geniet er van!

8. Lasvegas

Lasvegas Actief lid

26 jan 2013
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden,

Hebben jullie allemaal beetje kunnen slapen met deze hitte? Hier ging het gelukkig wel, zag het somber in maar tussen de plaspauzes door nog wel goed kunnen slapen. Gister voor het eerst echt beetje last gehad van de hitte, maar volgens mij was het voor iedereen warm, ook voor de niet zwangeren.

Lekker Leen dat jullie een badje hebben staan. Lijkt me ook heerlijk. Het is dat dit de laatste loodjes zijn anders had ik er ook eentje gekocht. Ik doe het nu gewoon met een bakje water voor m'n voetjes. En verder ook afwisselen met zon, schaduw en binnen om het een beetje vol te houden.

Fijn Troela dat de antibiotica heeft geholpen! Lijkt me echt niet leuk, maar ben blij dat je je beter voelt.

Lets kan me voorstellen dat het even schrikken voor je was. Maar het gebeurd heel vaak in het begin van de zwangerschap. Ik heb het ook gehad. Ohh wat zijn die eerste maanden killing he!

Klets nog een zwembad gevonden? Zal vast een run op zijn geweest dit weekend! Opmerkingen, kon me er in het begin wel aan storen maar nu laat ik het gewoon langs me heen gaan. Veel mensen zeggen dat ik een dikke buik heb, andere zeggen weer dat het meevalt. Ik vind het zelf een mooie buik, je kan er niet omheen dat ik zwanger ben maar ik val nog niet om haha.

Haha Nana ik zie het wel een beetje voor me in die hangmat klauteren, maar vooral eruit zien te komen. Respect dat je het nog geprobeerd hebt. Ik vind het soms een hele onderneming om van de loungeset af te komen. Jeetje jij bijna 40 weken, hoe voel je je verder? Vind je het spannend of kan je het wel loslaten? Nog steeds veel harde buiken? En je verhaal over die wasmand....hier precies hetzelfde. Wij hebben pas een nieuwe wasmachine gekocht en ik ben heel blij dat er een speciale stand op zit van 15 minuten voor miniwasjes, alles moet hier meteen in de wasmachine zodat de wasmand leeg blijft!

Meisjeje, zooo jij bent echt geen walrus, heb je foto gezien en je ziet er supergoed uit, dus zet dat beeld maar uit je hoofd! :D

Met mij gaat het goed. Ik dacht zondagavond even dat het ging beginnen, zo veel harde buiken en ze deden ook pijn. De baby beweegt 's avonds ook zo veel en hard dat ik echt pijn had. Overal op internet staat dat de baby de laatste weken wat minder gaat bewegen, nou hier niet hoor. Soms lijkt het wel een feestje in m'n buik. Daarom denk ik dat hij of zij het nog wel naar z'n zin heeft en nog even blijft zitten. Maar goed sowieso nog maar max 4 weken en dan ben ik moeder, nog steeds een raar idee.

9. MariaP86

MariaP86 Bekend lid

10 dec 2013
    644
    0
    16
    Troela, woooow heftig verhaal! Hoe is het nu met je?

Nana hoe heb jij het weekend overleefd met de hitte?
    Ik ben zo benieuwd wanneer de kleine geboren wordt! :D

Lets, he bah bruinverlies :( Gelukkig komt het echt vaak voor. Maar toch is het schrikken. Ik heb soms nog weleens als ik naar het toilet ga dat ik bang ben om in m'n broekkie te kijken.
    Blij dat het gestopt is!

LasVegas, spannend hee, ook voor jou de laatste loodjes. Ben benieuwd wie er eerder is ;)

Hier: alles prima... nu met die hitte merk ik toch het ongemak van het niet hebben van een tuin. Daarom vanavond met de hypotheekadviseur gaan zitten om te kijken of er niet wat mogelijk is dat we met onze prijs van de flat zakken en dan een ander huis kopen. of iets.. Maar misschien is dat een beetje gekkewerk op het moment ;)
    Oja, en ben op zoek naar een zwangerschapstankini voor de vakantie.. maar kan niks leuk vinden.. iemand tips?

10. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jaaaa, las vegas, bijna mama! Spannend!

Heerlijk al die zwembadjes in de tuin, hier nog niet gezet, maar krijg er wel zin in zo! Helaas is het mooie weer waarsch toch weer bijna voorbij.

Als ik op vakantie ga ben ik 14,15 en 16 wk zwanger. Zou je t dan zien? En kan ik dan mijn eigen bikini aan? Hoe was dat bij jullie in die weken?

Pff ik wacht met smart op volgende week en ik hoop zoooo dat ons kleintje gegroeid is!

11. Klets

Klets Bekend lid

20 nov 2013
    570
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal, lekker genoten van Pinksterweekend? Hier wel, badje gekocht die niet megagroot maar waar ik wel bij in pas! Snel even testen, daar is het nog niet van gekomen!

troela fijn dat je weer heb kunnen genieten van het weekend! Pijn nu helemaal weg? Alweer controle gehad? Heerlijke zo'n kledingaanbod!

las Vegas spannend al dat gerommel! Gebeurt dus al heel er voorwerk, lijkt me erg spannend ook voor manlief! Idd nog maar Max vier weekjes, heerlijk vooruitzicht om straks lekker real life te knuffelen!

zwemkleding ik heb van m'n vorige zwangerschap nog tankini van noppies die wel erg lekker zit, verder ook nog eigen bikini aan! Buik hoeft er niet in 😊 denk dat het zeker met 14 à 16 weken nog prima kan, zelf al 28 weken. Alleen iets groter topje erbij kopen is wel prettig.... 😉

lets spannend hor, kan me voorstellen dat de tijd langzaam tikt, probeer te vertrouwen op de groei en het hartje van de kleine!

hier vandaag weer echo gehad! Was spannend, maar ook superleuk want ze konden ook 3D beelden maken 😊 dus mooi naar koppie gekeken! Kleine blijft netjes op p10 lijn groeien, dus dat is klein maar fijn! Verder werkt de navelstreng goed, dus komt er voldoende voedsel binnen! Twee fijne bevestigingen dan de kleine het ondanks dat het kleintje is het wel goed doet. Hopelijk blijft kleine zo doorgroeien en komt hij niet onder p10 lijn want het is wel ondergrens. Over twee weekjes weer terugkomen voor echo, kleine heeft al een best portfolio ondertussen😀

Slaap lekker!

12. Klets

Klets Bekend lid

20 nov 2013
    570
    0
    16
    NULL
    NULL
    Blijft trouwens lastig via telefoon reageren 😊

13. Troela84

Troela84 Bekend lid

12 nov 2013
    519
    0
    0
    Hey Meiden,

Morgen krijg ik de sleutel van m'n nieuwe huis en heb ik tevens even geen internet meer en zal ik druk zijn met klussen. Dus ik ben ff 2 weken afwezig.

@Leen: Geniet lekker van je bad in de tuin zo lang het kan met dit lekker weer en geniet uiteraard van de kleine in je buik :)

@Nana: Heel erg veel succes met de bevalling en geniet van jullie kleine wonder

@Klets: Leuk joh zo'n 3d echo. Hopelijk blijft de kleine netjes op de onderlijn hangen.

@Meisjeje: Ik heb je foto bekeken. Prachtig buikje hoor. Laat ze maar lekker kletsen ;)

@Maria: Met mij gaat het weer goed gelukkig. Alleen wel verhuis stress. Ik hoop dat je volgende echo helemaal super goed is zondereverdere kant tekeningen enz. Probeer toch te genieten van deze spannende weken

@Las Vegas: Mocht je aankomende 2 weken ergens bevallen. Heel veel succes en geniet vooral van het eind resultaat ;)

@Alle andere: Weet niet of ik nu iemand vergeet :( Zo ja, sorry. Maar geniet allemaal zoveel mogelijk van je zwangerschap, want het blijft een wonder :)

Na de verhuizing zal ik weer bij lezen en mij weer melden

14. Meisjeje

Meisjeje Actief lid

21 feb 2014
    232
    9
    18
    NULL
    NULL
    Goeie verhuizing Troela!!! Niet teveel tillen en sjouwen!

15. Lasvegas

Lasvegas Actief lid

26 jan 2013
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    Succes met de verhuizing troela!! Hoop dat alles goed gaat en wel op jezelf letten hè!

16. Lasvegas

Lasvegas Actief lid

26 jan 2013
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb alle foto's van de shoot binnen. Ben wel echt blij dat ik het gedaan heb. Er is er nog eentje toegevoegd aan het album:D

Ohh en een tip voor iedereen die straks tegen de uitgerekende datum aan loopt. Vanwege het risico dat de vliezen 's nachts breken moet je een zeiltje onder je lakens doen. Op de zwangerschapsgym gaven ze de tip om een waterdichte molton bij de Ikea te kopen. Dit is echt ideaal, geen last ervan en je matras toch goed beschermd!

17. Meisjeje

Meisjeje Actief lid

21 feb 2014
    232
    9
    18
    NULL
    NULL
    Goeie tip Lasvegas! Ik heb er gelukkig al zoeen om ons bed aangezien ik het niet fijn vind in een 2e hands matras te moeten liggen.

Ik zat ineens te denken: Hoe zou het zijn met Hajar, Roderoosjes, Vien?? Al lang niks gehoord? Heb ik iets gemist?

18. Klets

Klets Bekend lid

20 nov 2013
    570
    0
    16
    NULL
    NULL
    Veel plezier met klussen en verhuizen troela lekker aan de slag voor thuis voor jullie drietjes! Erg bijzonder!

Super dat je zulke mooie foto's heb las Vegas wel een bijzondere herinnering aan deze tijd!

molton die ga ik ook onthouden! Vorige keer nooit aan gedacht, terwijl m'n vliezen 's nachts braken bij 37 weken! Gelukkig was het in eerste instantie niet veel en dus ook geen schade! 😊 maar gaan we maar niet nog een keer gokken!

Inderdaad stil rondom sommige, heb geen idee.... Behalve dat hajar in zks had gelegen! En nana is ook al stilletjes...

19. nana84

nana84 Fanatiek lid

18 jul 2013
    1.003
    9
    38
    Klets Lekker weer even naar binnen kunnen gluren? Ach zo'n kleintje vind ik nog steeds lief. En zo lang de navelstreng een goede doorbloeding laat zien, is het prima toch?
    Waar blijft je foto? :p

LasVegas, je hebt bij de HEMA ook wel waterdichte moltons, maar misschien dat ze bij de IKEA wel goedkoper zijn. Ik heb twee dagen geleden ook een aangeschaft, voelt wel wat "veiliger"

Gelukkig iemand die zich in mijn wasmandverhaal herkent! Dat krijgt de rest ook nog wel aan het einde van de zwangerschap :p :D
    Spannend he, bij alles wat je nu voelt, denk je : "Is dit het?" Bij mij is de kleine wel iets rustiger, maar het beweegt nog goed. Ik noem het ook altijd "disco in de buik".

Troela, nog net op de valreep: Klusze!

Lets Qua borstomvang kon ik al ruim voor de 14e week mijn bikini niet meer aan. Dus ik denk dat je daar wel goed op moet letten :)

ME: Ik voel me de afgelopen twee dagen niet helemaal happy.. Ik denk last van de warmte in combinatie met een lage bloeddruk.. Ik ben nu twee dagen ontzettend moe, futloos en misselijk. Ik ben zelfs tussen de middag even gaan slapen op bed. Ik ben zo blij dat het morgen afkoelt, hopelijk trekt de warmte ook snel uit huis.
    Verder is het aardig rustig in de buik.. Gisteravond wel last van pijnlijke steken rechtsboven in de buik, dat kon ik niet helemaal plaatsen.

Morgen weer op controle bij de verloskundige. Ik had vorige week zo gehoopt dat ik die afspraak niet meer zou halen :cool:

20. Lasvegas

Lasvegas Actief lid

26 jan 2013
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ohh nana je bent er nog, stiekem voor je gehoopt dat je aan bevallen zou zijn! Ik vind het ook een fijner idee dat het erop ligt. Ook wel fijn voor de eerste weken na de bevalling met dat bloedverlies en misschien wel kans op doorlekken.

Vervelend dat je je zo rot voelt. Goed dat je even op bed bent gaan liggen. Ik heb ook lage bloeddruk en voel me vaak ook wel flauwtjes erdoor. Maar voel me nog niet zo als jij. Bijna uitgerekend dus, weet je al iets meer over wat jouw verloskundige gaat doen als je over tijd bent? Ik hoop nog steeds voor 40 weken te bevallen maar volgens mijn verloskundige bevallen de meeste vrouwen tussen week 40 en 41.

Deel Deze Pagina