Klets, wat fijn dat je weer een goede echo hebt gehad. Altijd fijn hè. Hopelijk blijft de kleine wel goed door groeien!! Troela, je bent nu druk aan het klussen natuurlijk, maar alsnog gefeliciteerd met jullie nieuwe stulpje. Maak het maar helemaal mooi en naar jullie wens zodat je straks lekker kunt genieten . Lasvegas, oh leuk zeg die foto van de shoot! Erg mooi. Ik ga ook een shoot inplannen (bij mijn vriendin). Lijkt me erg leuk. En goeie tip van die molton! I'll keep it in mind! Oh Nana ik heb het met je te doen. Hopelijk laat de kleine niet lang meer op zich wachten. Het is ook erg heet. Ik krijg de hitte hier ook niet echt uit huis. En niets mis met een middag tukkie lijkt me zo. Nu kan het nog... Lekker doen! Hopelijk alles goed bij de controle en fingers crossed dat dit de laatste is . Hier ook lage bloeddruk en zie geregeld sterretjes. Best irritant. Daarnaast kan ik ook moeilijk omgaan met die hitte. Normaliter ben ik niet naar binnen te slaan maar nu ben ik toch liever binnen aan het puffen dan buiten. Daarbij heeft het vocht ook mijn ledematen bereikt helaas. Ik voel ze gewoon gedurende de dag 'vol lopen'. Ach ja. Dadelijk afspraak bij de fysio i.v.m. rugklachten. Ben benieuwd. En... *tromgeroffel*... onze trouwdatum staat definitief vast!! 15 mei 2015 it is ! Nu gun ik mezelf wel amper 7 maanden om terug in shape te komen, maar goed. Komt wel goed hoop ik. Verder ligt de verbouwing van de babykamer stil i.v.m. de hitte. Veel te heet om wat nuttigs te gaan doen vind ik.
Hello ladies! Er wordt hier druk gekletst Troela succes met verhuizen! Ik had btw geen echo met kanttekeningen Denk dat je me verwart met iemand anders haha. Nana Hoe was de controle? Wel balen dat je je zo rot voelt Hopelijk is de kleine er snel! Mag je met een lage bloeddruk wel meer zout eten? Leen jeeeej! datum gepland! Superleuk! Ik heb echt genoten van de voorbereidingen van mijn huwelijk. Was jij degene die al een jurk had? Ben benieuwd Klets, superfijn een goeie echo! Hier: we hebben vandaag een bod uitgebracht op een huis.. om het maar ff spannend te maken. Aan de ene kant vraag ik me in godsnaam af wat ik me op m'n hals haal en aan de andere kant word ik lichtelijk gek in ons appartement. de nieuwe onderburen zijn vreselijk. Blowen van s'ochtends tot s'avonds (met het balkondeur open komt die stank ook bij ons in huis) en hebben 2 blaffende honden. Zie dat niet echt zitten met een kleintje. En aanstaande dinsdag ein-de-lijk de 20 weken echo! superveel zin in Maar ook wel een beetje spannend!
Balen nana zo de laatste loodjes ingaan. Ik had eigenlijk hoop dat je bevallen zou zijn! Hoe was de controle vandaag bij vk? Hopelijk heb je snel je lieve kindje in je armen, of nog even wat energie om van laatste loodjes te genieten. bloeddruk veel lage bloeddrukken hier. Met warmte niet zo lekker, maar gelukkig wel minder eng als hoge bloeddruk. Hier ook laatste twee controles een onderdruk van 60, maar het geeft mij gelukkig geen extra zwangerschapsklachten. leen superleuk dat jullie datum hebben geprikt, naast de bevallingsdatum nog een mooie datum om naar uit te kijken! Super leuk, gaat het met de voorbereidingen? Hoe was het bij fysio vandaag? maria wauw, wat spannend een bod uitbrengen! Leuk, hopelijk snel een reactie. Heb je al wel duidelijkheid over het eventueel verlagen van koopprijs van eigen appartement. Je onderburen klinken niet zo prettig en ook zo'n blowlucht is niet zo best. Spannend toch altijd zo'n 20 weken echo, een moment om naar uit te kijken! Hopelijk is alles goed en krijg je weer bevestiging van het meisje-zijn. hier momenteel lekker op vakantie! Echt heerlijk even rust en zon met ons drietjes/viertjes 😊 Helaas wel m'n e reader vergeten in het vliegtuig. Hoezo zwangerschapsdementie, ben zo'n vergiet op het moment. Ach ja, het heeft ook wel iets dat kwaaltje. Bijzonder hoe je lichaam toch werkt tijdens zwangerschap en je hierdoor zo op 1 ding gaat focussen!
Meiden, ik praat weer met jullie mee! Ik ben zwanger!!! zal eens gaan terug lezen. Kan iemand mij vertellen hoe ik net als jullie zo'n banner maak?
Maria, yep ik was diegene die ook al haar jurk had haha. Je kan maar beter op tijd zijn . Ooooh spannend voor jullie! Ik hoop dat jullie er uit komen. Aanvaarding op korte termijn dan lijkt me toch? Klote van die huidige onderburen, maar wie weet ben je daar snel van af. Ik duim voor je. Zal dan even flink pezen zijn, maar dan heb je ook wat . Klets, ja qua voorbereidingen doe ik gewoon de belangrijkste dingen. Hoe we de dag willen indelen, aantal leveranciers regelen, welke gasten etc. Sowieso kan ik nu al fijn aan de adressenlijst werken, want die hebben we ook bij de geboorte nodig. Dus dat soort zaken doe ik gewoon vooraf. Fysio vond ik wat tegen vallen. Ik dacht dat ik meteen gerichte oefeningen of zo zou krijgen, maar dat was dus niet. Ze heeft me wel wat gemasseerd en dat was héérlijk en pijnlijk. Dinsdag weer terug. Valt vrij weinig aan hoge rugpijn te doen... Geniet van je vakantie. Flink balen van je e-reader. Waar zijn jullie naar toe gegaan? Veel plezier nog. Vissie, welkom bij de club meid . Nogmaals een dikke proficiat!!! Nana, ik hoop zó dat je momenteel aan het bevallen bent. Vind het rete spannend hier haha. In ieder geval al een dikke succes en toi toi toi!!! Even een dikke knuffel en kus speciaal voor jou!
Dames, ik ben weer terug van vakantie! Hebben het heerlijk gehad. Merk alleen wel dat ik veel minder kan. De voorgaande vakanties liepen wij best veel in de bergen maar meer dan 2-3 km kom ik nu niet meer. Wel in de stad of op vlakke ondergrond, maar de klimmen enz niet meer. Ook merk ik dat ik meer last van mijn onderrug en bekken krijg. Maar dat mag de pret niet drukken. We hebben veel gezien en gedaan. Hebben, zeker de laatste week, erg mooi weer gehad en echt genoten. De kleine ontwikkeld zich ook goed. Hij schopt en beweegt goed en we hebben afgelopen zondag voor het eerst beweging aan de buitenkant van mijn buik gezien! . Echt heel leuk. Mijn buik groeit ook goed. Je kan er nu echt niet meer omheen. Ik ga straks even bijlezen.
Lieve meiden: Even een kort berichtje van deze kant. Gisteren trotse moeder geworden van een prachtige meid Het was vreselijk pittig door enorme rugweeen en een kindje wat op het laatst in nood kwam. Maar we zijn beide gezond en hebben de eerste nacht goed doorstaan. Het langere verhaal vertel ik jullie binnenkort. Snel nog ff wat slaap pakken nu het kan. Dikke kus!
Wauw, Nana! Van harte gefeliciteerd met jullie meisje! Super leuk! Precies op de uitgerekende datum ofniet? Echt bijzonder zeg, je hebt een lief klein meisje op de wereld gezet en jullie zijn nu een gezinnetje! Benieuwd naar je verhaal, maar eerst maar eens lekker bijkomen en genieten met z'n drietjes!
Jaaaaaa Nana! Daar is ze dan! Gefeliciteerd!! Een meisje, ik dacht het al Superfijn dat iedereen gezond is. Wat minder van die rugweeeen. Het schijnt toch dat dat de meest pijnlijke weeën? Geniet lekker met z'n drieën.
Jaaaaaaaaaaaa. Een dikke proficiat Nana. Wat fijn dat ze er eindelijk is zeg. Geniet lekker van elkaar. Ik ben heel benieuwd naar je verhaal. Take care mom! Xx
Wat een verassing nana!! Van harte gefeliciteerd! En precies op de uitgerekende datum zeker? Klinkt als een pittige bevalling, maar ze is er! Rust lekker uit en geniet van jullie gezinnetje
Allereerst, wat een supernieuws Nana,proficiat met je dochter!!!Superleuk! (en nu maar hopelijk gauw die nare weeën vergeten...) Troela, succes met je verhuizing! Leen wat leuk dat je trouwdatum vaststaat! Mooie datum! Maria, weet je al meer over het huis? Klets, een hele fijne vakantie! Vissie, welkom!!! Roderoosjes, fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad!Lijkt me superspeciaal om de beweging van je kindje ook te zien en te voelen!!!Wauw geniet ervan! Ik gelooof dat ik de meeste gehad heb, zo niet dan zwaaaaai!! Hier alles goed, vannacht weer wat last van mijn darmen gehad.(als in: enorme steken!!! en daarna goed naar de wc en daarna gelukkig weer over) gelukkig is ook het bruinverlies weggebleven. Ik kan bijna nie meer wachten tot dinsdag,hoop echt dat hij/zij nu goed gegroeid is en wat zichtbaarder gaat worden op de echo. Merk ook dat ik de gynaecoloog een beetje mwoh vond, als ik dat gevoel dinsdag weer heb vraag ik een andere. Ze stelde me niet echt gerust vond ik iig...net of ze het hele ICSItraject niet echt begreep ofzo. Had ooit eens een zwangerschapsbroek gekocht omdat die fijn zat en die maar eens tevoorschijn gehaald, zit nu ook heerlijk! En net als jullie heb ik me ook maar eens aan een maxi-jurk gewaagd. Heb hem nog niet aangehad,maar zit idd heerlijk!!! Dikke kus, en Nana,geniet van je meisje!!!
Hi lady's, hoe gaat het met iedereen? Ik moet even wat gal spuien hoor. Ik hoor echt onderhand iedere keer als ik naar een feestje ga of zo dat ik een flinke buik heb. Serieus? Echt waar? Had ik zelf nog niet gezien joh. Wat is dat toch dat iedereen ongevraagd iets over je omvang meent te moeten zeggen? Ik heb het idee dat ik me continu moet verantwoorden en hoor mezelf dan ook nog zeggen: en dan loopt 'ie ook nog bijna 2 weken voor op de groei'... Ik zou er bijna 10 weken bij willen liegen of zo. Je wordt al totaaaal niet onzeker van je groter wordende omvang en dit soort opmerkingen ontvang ik dan ook met open armen. Not! En ja, ik ben super trots op mijn buik, iedereen mag het zien. Mijn lichaam draagt gewoon een klein wezentje. Hoe bijzonder is dat dan? Hoe gaan jullie hier mee om? En ik heb zo'n last van mijn rug (bovenin). Loop nu bij de fysio, maar zet vooralsnog weinig zoden aan de dijk helaas. Op deze manier worden er heel wat gezellige avonden door m'n neus geboord. Als de pijn er eenmaal in zit (door langer te zitten of te staan) dan kan ik alleen nog maar plat liggen wil het enigszins weg trekken. Ik ben dus steeds diegene die als eerste aftaait ergens. Vink nie zo leuk. Maar wat wél leuk is: de babykamer is geschilderd . Echt helemaal leuk. Als we dadelijk de meubeltjes hebben krijgt het allemaal meer vorm. Super leuk. Take care allemaal.
Ik herken het wel hoor, Leen. Maar ik vind je buik erg netjes. Mijn buik is ongeveer hetzelfde. Wees er maar trots op! Ben ik ook! Iedereen mag het zien.
Oeps, dat heb ik ook wel tegen zwangere vrouwen gezegd, maar altijd met de beste bedoeling, als compliment.Ik vind zo'n buik gewoon super fascinerend en bijzonder
Meiden, ik ben niet gerust op m'n zwangerschap. Denk steeds stel dat er iets niet goed zit, maarja nog drie weken geduld tot de eerste echo, dan weten we iets. Ik heb al weken ramp in m'n onderbuik, het ene moment meer dan het andere. Herkennen jullie dit?
Leen, niks van aan trekken, je ziet er prachtig uit!!! Vissie, ik heb ook veel krampjes gehad. Kunnen ook je darmen zijn spreek ik uit ervaring, men wat een kramp!!, ik was er van overtuigd dat het mis was, maar het was gewoon iets anders wat er uit moest En je baarmoeder gaat rekken heb ik gelezen dus kan ook voor kramp zorgen. Zo kang je nog niet bloed. Succes met wachten, duurt lang!!! Pff hier nog twee nachtjes volhouden...en dan hopen op een flink gegroeid kindje.. Leuke vaderdag gehad?
Hallo allemaal, hier vanuit zonnig land met bewoners met een fikse kater van afgelopen vrijdag 😃 heerlijk zo'n wedstrijd of jullie geen voetbal gekeken? nana hopelijk gaat alles goed met jullie en kan je lekker genieten! visie spannend altijd die eerste weken, helaas zit er niets anders op dan afwachten! Die krampen herken ik wel, daarom bij eerste zwangerschap ook pas laat getest omdat ik nav die krampen maar bleef wachten op m'n ongesteldheid, nu gezond kindje! Probeer op je positieve test te vertrouwen en ervan te genieten! opmerkingen echt mensen kunnen zo ondoordacht opmerkingen maken! Snap het nooit zo goed, ondanks dat ik best geniet van de aandacht die je als zwangere krijgt lijkt het wel soms of je algemeen object bent, waar iedereen maar zijn mening over mag geven! Dat is niet altijd leuk, omdat je zelf zo trots en blij bent! Maar goed ik schat altijd maar beetje in wie het zegt en dan of gevatte opmerking terug, of laat langs me heen glijden (met vaak verdediging, die natuuuurlijk helemaal niet nodig is) leen super leuk de kamer geschilderd! Welke kleur is het geworden? Balen van de rug, klinkt als lastige en vermoeiende plek! Hopelijk krijg je toch nog baat hij fysio! Lets mega spannend, kan me voorstellen dat je flink aftelt! Hoop ook zeker voor jou op goede gegroeide exho