PCOS (zonder symptomen) en Zwanger!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Leen82, 12 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klets

Klets Bekend lid

20 nov 2013
    570
    0
    16
    NULL
    NULL
    #781 Klets, 15 jun 2014
    Laatst bewerkt: 15 jun 2014
    Hallo allemaal, hier vanuit zonnig land met bewoners met een fikse kater van afgelopen vrijdag 😃 heerlijk zo'n wedstrijd of jullie geen voetbal gekeken?

nana hopelijk gaat alles goed met jullie en kan je lekker genieten!

visie spannend altijd die eerste weken, helaas zit er niets anders op dan afwachten! Die krampen herken ik wel, daarom bij eerste zwangerschap ook pas laat getest omdat ik nav die krampen maar bleef wachten op m'n ongesteldheid, nu gezond kindje! Probeer op je positieve test te vertrouwen en ervan te genieten!

opmerkingen Snap het nooit zo goed die opmerkingen, ondanks dat ik best geniet van de aandacht die je als zwangere krijgt lijkt het wel soms of je algemeen object bent, waar iedereen maar zijn mening over mag geven! Dat is niet altijd leuk, omdat je zelf zo trots en blij bent! Maar goed ik schat altijd maar beetje in wie het zegt en dan of gevatte opmerking terug, of laat langs me heen glijden (met vaak verdediging, die natuuuurlijk helemaal niet nodig is)
    Al zal ik vast in verleden ook wel eens domme opmerkingen gemaakt hebben! Onervaren, van die groep kan ik het ook nog wel hebben!

leen super leuk de kamer geschilderd! Welke kleur is het geworden? Balen van de rug, klinkt als lastige en vermoeiende plek! Hopelijk krijg je toch nog baat hij fysio!

Lets spannend, kan me voorstellen dat je flink aftelt! Hoop ook zeker voor jou op goed gegroeid kindje op de echo!

hier heerlijk aan het genieten van de zon en de rust! Merk dat ik stuk relaxter ben en daardoor ook meer geniet van zwangerschap! En volgens mij is de kleine daar ook blij mee, danst er flink op los en m'n harde buiken nemen af!

2. Vissie85

Vissie85 Bekend lid

27 dec 2013
    551
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lief klets, hoe ver ben jij nu ?

3. Klets

Klets Bekend lid

20 nov 2013
    570
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh echt lastig via mobiel reageren! Kan dan iets minder goed zeggen wat ik bedoel omdat het tien keer misgaat en kromme zinnen en typfouten inbegrepen 😊

4. Klets

Klets Bekend lid

20 nov 2013
    570
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben 29 weekjes onderweg!

5. Klets

Klets Bekend lid

20 nov 2013
    570
    0
    16
    NULL
    NULL
    las Vegas vergeet jou helemaal! Je bent nu de volgende in het bevallingsrijtje! Spannend!

6. Vissie85

Vissie85 Bekend lid

27 dec 2013
    551
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat schiet al lekker op klets, geniet van jullie dagen met z'n tweetjes daar

7. Lasvegas

Lasvegas Actief lid

26 jan 2013
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lets wat enorm spannend zeg voor je morgen. Wel vervelend dat de gynaecoloog zo deed. Zij moeten juist beseffen dat het niet zomaar een traject is maar erg zwaar. En als je dan het geluk hebt dat je zwanger bent dat je overal onzeker over bent. Hoever denk je nu zelf dat je zwanger bent?

Leen, ik snap je helemaal. Ik kon die opmerkingen in het begin ook helemaal niet hebben. Iedere keer was het van zooo wat een buik en weet je zeker dat er geen 2 in zitten? Heb me toen ook voorgenomen om nooit meer zulke dingen te zeggen tegen meiden die zwanger zijn. Als mensen het nu nog tegen me zeggen dan leg ik het naast me neer of zeg ik dat ik juist enorm trots ben op m'n buik en dat er toch een baby in zit en ja die worden ongeveer 3,5 kilo en hebben ruimte nodig :D

Vissie, probeer rustig te blijven en je niet onzeker door je lijf te laten maken. Je bent net zwanger en gebeurd ontzettend veel van binnen. Sommige vrouwen merken daar weinig van maar sommige weer heel veel. Het kan nu inderdaad 2 kanten op, maar probeer echt te genieten van je positieve test en laat je niet gek maken.

Klets heerlijk lekker even op vakantie! Zo jullie zaten dus op de goede plek vrijdag! Wij hebben ook voetbal gekeken, vrienden hadden feestje geregeld, was erg gezellig maar ben zaterdag heel de dag brak geweest.

Ik zoals klets al zei inderdaad de volgende, heb enorm veel harde buiken steeds. Verloskundige gaf aan dat het gewoon voorwerk is en dat het niks zegt over wanneer de bevalling kan komen. Ik ben er gelukkig nog steeds lekker nuchter over, maar ben zo benieuwd naar de kleine. Is het een jongetje en klopt m'n voorgevoel of is het toch een meisje? Mogen we eindelijk de naam vertellen en ons leuke geboortekaartje versturen. En zo dromen we lekker verder van dag tot dag....;)

8. Meisjeje

Meisjeje Actief lid

21 feb 2014
    232
    9
    18
    NULL
    NULL
    NANA! Gefeliciteerd met jullie kleine meisje! Ik hoop dat jullie heerlijk aan het genieten zijn van elkaar!

@Las vegas: Spannend hoor de volgende in de rij! Geniet nog even van het dromen!

@Lets; Spannend morgen! Keep us posted!

@Vissie: Welkom! De onzekerheid hebben we allemaal wel gehad. Ik heb het zelfs nu nog hoor! Ik zou wel elke week een echo willen om te kunnen spieken!

@Leen; Ik herken je frustratie hoor. Ook steeds het gevoel dat ik me moet verantwoorden en indekken al voordat mensen wat zeggen.

Hier; In NL dit weekend ivm vrijgezellenfeestje, kon alleen niet alles meedoen door mijn rug :( en nu ben ik ziek :x
    Morgenochtend weer terug naar huis, nu lekker laten verwennen door paps en mams.

9. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Heb net een buik foto in mijn profiel gezet. Hij is alleen te zien voor vrienden, dus als je hem wilt zien dan kan je vriendjes worden ;)
    Deze foto is vorig weekend gemaakt toen ik 20 weken was.

10. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mooie buik hoor!

(Jaloers haha;))

11. Klets

Klets Bekend lid

20 nov 2013
    570
    0
    16
    NULL
    NULL
    lets morgen echo toch?! Spanning nog beetje vol te houden?

12. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Lasvegas, ja jij bent nu de volgende en lang kan het niet meer duren :). Hopelijk heb je dadelijk een voorspoedige bevalling en hebben jullie de uk snel in jullie armen. Ik ben ook benieuwd wat het gaat worden en welke naam de kleine krijgt :).

Meisjeje, balen dat je veel last had van je rug en dat je nu ziek bent zeg. Hopelijk knap je snel weer op. Ik heb 5 juli een vrijgezellenfeest, maar hoop dat mijn rug het niet verziekt. Vandaag weer fysio... ben benieuwd.

Roderoosjes, wauw wat een mooie buik zeg. We gaan zowat gelijk op :)

Lets, jij heel veel succes straks. Hopelijk goed nieuws :D.

Nana, hoe gaat het met jou en de kleine meid? Hoe heet ze trouwens? Hopelijk gaat alles goed. Zal wel enorm druk, vermoeiend en hectisch zijn nu.

Opmerkingen, ik vind het niet erg als ze wat over mijn buik zeggen, zolang het maar positief is. Als men zegt dat ik een mooie buik heb en mooi van voren draag dan groei ik 3 meter van trots. Maar als het kritisch of ontactisch word dan werkt het averechts haha.

Vandaag weer fysio, hopelijk gaat het wat werken. Van het weekend moest ik helaas vroegtijdig aftaaien op een feest. Als de pijn er in zit, moet ik plat liggen. Lang zitten en staan zijn funest. En zitten moet ik echt in een actieve zithouding doen, wil ik het zolang mogelijk uitstellen. Maar ja, dat mislukt al bij een etentje. Ik ga snel 'hangen' als ik geen steun in mijn rug heb. En ik heb zo'n pijn bij mijn rechter rib. Alsof daar alle organen in de verdrukking zitten. Daar duwt de BH ook nog eens lekker op. Ach ja, kwestie van doorbijten denk ik.

Verder geen klagen en gaat alles prima hier. Dit weer is een stuk fijner dan die van vorige week :). Kan hier beter tegen momenteel haha.

13. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Dank jullie wel! Ik ben ook erg trots op mijn buik.
    Leen, we gaan echt gelijk op. Straks bevallen we nog op dezelfde dag ;)

Gisteren was de kleine echt mega druk. Maar dan vooral onderin mijn buik. Pff, ik kon niet even liggen of er werd een feestje in mijn buik gevierd.
    Vandaag ga ik weer voor het eerst werken na de vakantie. Hopelijk gaat het een beetje want ik heb in de vakantie behoorlijk last van mijn bekken en onderrug gehad.

Nana, hoe is het met jullie kleine meid?

14. Vissie85

Vissie85 Bekend lid

27 dec 2013
    551
    0
    0
    NULL
    NULL
    En Lets????!!!

15. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lieve dames,
    Hier slecht nieuws...
    Op de echo was een vruchtzakje te zien maar bijna niks erin. Ook geen kloppend hartje meer...
    Nu helemaal kapot...
    Xxx

16. Vissie85

Vissie85 Bekend lid

27 dec 2013
    551
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nahhhhh.. Als ik wist waar je woonde zou ik naar je toe komen om je te troosten. Wat verschrikkelijk. Jullie waren eindelijk zo ver en dan gaat het mis.. En het was ook nog eens je laatste poging. Ik vind het zo erg!

17. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Meid wat een verschrikkelijk nieuws. Echt ongelooflijk. Wat Vissie zegt: zo'n lange weg en dan gaat het nog mis... Ik vind het echt heel erg voor jullie.
    Een hele dikke digi knuffel voor je. Xxx

18. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Wat erg, Lets! Wat een naar nieuws!

19. Meisjeje

Meisjeje Actief lid

21 feb 2014
    232
    9
    18
    NULL
    NULL
    Oh lieve Lets!:( Wat een verschrikkelijk nieuws! Ik snap dat je helemaal kapot bent hiervan en dat je wereld instort.
    Een dikke knuffel voor jou! Denk aan je!

20. Klets

Klets Bekend lid

20 nov 2013
    570
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh lets wat een verschrikkelijk bericht! Weet niet zo goed wat ik moet zeggen, wat ontzettend verdrietig! Heel veel sterkte!

Deel Deze Pagina