Vissie Super fijn dat je goede echo achter de rug heb! Klopte je termijn helemaal? Fijn dat je nu lekker naar de verloskundige mag! Troela Leuk dat je maandag weer lekker naar binnen mag spieken, hopelijk is alles goed! Wil je dan ook weten wat het gaat worden? Ook een fijne uitgedroogde huid dus, best wel irritant met zo alle zomerse kleding! Super fijn dat je kleine steeds meer gaat voelen! Junior Wat een bijzonder verhaal, super fijn dat je toch zwanger bent! Heb je op die 27e nog echo gedaan of de afspraak afgezegd, nu aftellen tot 15 juli! Lets Weet dat je hier niet meer veel bent, maar wel erg benieuwd hoe het met je gaat... Zo heftig wat je allemaal afgelopen periode heb meegemaakt, hele traject en de miskraam! Sterkte!
Ik heb s ochtends gebeld en ze gaven zelf aan dat ik op 15 juli de 1ste kreeg en de afspraak voor de 27ste werd geannuleerd.
Junyor bedankt voor je verhaal. Wauw jij hebt ook al wat achter de kiezen zeg. Wat bijzonder dat het dan nu eindelijk raak is. Bizar gegaan eigenlijk. Denk je dat je gewoon menstrueert, maar ben je gewoon hartstikke zwanger. Hopelijk straks een goede echo. En met jouw komst ben ik officieel niet meer de oudste . Jeuh Vissie wat leuk. Proficiat. Mooi om te zien he. Hebben jullie ook al naar het hartje geluisterd? Bijzonder hè?! Whaaa, super benieuwd naar Lasvegas. Ik denk dat ze inmiddels wel bezig is. Of ik hoop het echt voor haar, laten we het zo zeggen. Ik heb vrij weinig te melden eigenlijk. Alles eigenlijk wel okay. Oh ja, mijn nichtje blijkt de 5e ziekte te hebben. Dus moest voor de zekerheid de VK bellen, maar die maakt zich geen zorgen. Is met name als je korter dan 20 weken zwanger bent. Dus ik geloof het allemaal wel. De 14e heb ik eindelijk weer een echo. Altijd leuk
De dokter denkt dat het iets jonger is maar eigenlijk kan hij het nog niet echt zeggen zei hij. Komt bij latere echos. Leen, nee niet geluisterd, alleen knipperlichtje gezien, al zo magisch.. Bedankt voor alle felicitaties!!!
Lieve meiden, Sorry dat ik niet meer heb gereageerd maar 1 juli zijn we ouders geworden van een meisje. Uiteindelijk spoedkeizersnee geworden. We zijn nu 2 daagjes thuis en het is zo heerlijk, bijzonder maar ook druk! Probeer snel weer actief mee te schrijven!
Whoehoe las Vegas van harte gefeliciteerd met jullie meisje! Klinkt heftig een spoedkeizersnede, fijn dat je weer thuis bent. Lekker maar even aan jezelf en je kleine meisje denken! Succes met herstel en de drukte! En heel veel plezier met het genieten van jullie meisje!
Aaaaaaaah super gefeliciteerd met jullie meid Lasvegas. Wat jammer dat het een spoedkeizersnede is geworden. Lijkt me heftig. Hopelijk knap je snel weer op. Geniet van elkaar!!!! Oooh ik vind het zo leuk! Thanks voor je korte update. Xx
Gefeliciteerd!!!!! Dat begrijpen we hoor, Thanks voor de update, nu eerst uitrusten bijkomen en moeder zijn, wij komen later wel weer. Heel veel geluk!
LasVegas, gefeliciteerd met jullie mooie meid! Klinkt als een heftige bevalling. Geniet lekker van elkaar!
Las Vegas gefeliciteerd met jullie meisje! Wel heftig hoor.. zo'n spoedkeizersnee, maar gelukkig zijn jullie nu lekker thuis. Geniet ervan!
Wij hebben ook een kloppend hartje mogen zien. Het is nog zo inimini een wondertje dat groeit, kon mijn ogen niet van het scherm af houden hihii. Ze schatte dat we net zo ver zijn als wat ik dacht 6w5d maar goed ze kan het niet met zekerheid zeggen dat komt later. In het zh mag je 2x voor echo komen en daarna nr de VK. Dus ik mag over 10 daagjes weer voor een echo terug dan op vakantie en bij terugkomst naar de vk 😄 Las vegas gefeliciteeerd geniet van je meisje.
Yes Ahl supergoed nieuws! En fijn nog zo'n extra echo Leuk he? Zo'n frummeltje met n kloppend stippie.
Ahl, als de schatting van m'n arts klopt en de berekening niet, zijn we precies even ver! Gefeliciteerd!! Magisch he dat er een hartje klopt in de buik!