Hallo allemaal, paar daagjes niet reageren en heel wat berichtjes en zelfs nieuwe naam! True love Gefeliciteerd met je zwangerschap. Mooie testen hor! Super fijn dat het clomid weer zijn werk goed heeft gedaan! Op naar je eerste echo! Vissie Goed dat je dan even ter geruststelling een echo heb laten maken, en super natuurlijk dat deze goed was. Nu op naar de termijnecho bij vk! Wanneer mag je? Leen Super dat je controle weer goed was en je baarmoeder de goede maten had! Lekker druk weer komende periode met onderzoekjes, een echo en een controle! Klinkt wel goed, een controle met 29 weken! Heerlijk om zo de weken voorbij te zien gaan richting B-day! Al verder gekomen met geboortekaartjes? Verder nog last van harde buiken? Weer en zon Wel zin in de zon, maar benauwde weer wel echt zat! Met de zon eindelijk ons badje uitproberen Misschien nu maar vast even de enkels opmeten en kijken of ze aan het einde van de week gegroeid zijn Wow, Meisjeje wat een verhaal met al die banen en verhuizingen. Je laat jezelf wel van je flexibele kant zien! Lastig als je niet echt weet wat er korte termijn gebeurt zeker met een bevalling in zicht! Knap hoe je hier altijd zo positief praat over je leven in Oost- Europa, terwijl je toch wel aangeeft dat het zwaar is! In elk geval sterke liefde jullie samen! Dat is wel supermooi! Roderoosjes Vervelend dat overgeven weer is terug gekomen, hopelijk is er iets tegen te doen! Spannend of de kleine lager ligt, zou best op tijd zijn. Hier thanx nog voor de reacties op m'n echo en de groei van de kleine, ben toch wel erg benieuwd naar de volgende echo en heb wel wat kritische vragen klaar staan, maar even wat duidelijkheid eisen... Verder gister volgens mij indalingsweeën gehad. Bij laatste controle lag kleine al mooi met hoofdje tussen de bekken, maar nog niet echt laag. Nu wel het idee dat dit zo is, maar even afwachten op de volgende controle. Wel spannend, indalen hoeft helemaal niet bij tweede en kan ook zomaar weer omhoog schieten! Wel werd ik erg zenuwachtig van die pijnen in m'n buik zondag, omdat we nog zoveel moeten doen. Dus in deze twee dagen online wat basisdingen en asseccoires voor op de babykamer geshopt. Verder namen gekozen en proefkaartjes van het geboortekaartje besteld Wel prettig gevoel! Nu op naar kluszaterdag!
Las Vegas helemaal over je berichtje heen gelezen, fijn dat je even van je laat horen hoe het gaat! Wat ontzettend balen dat ontsluiting niet opschoot zeg, en vooral dat met de kleine niet zo goed ging. Dat moet spannend geweest zijn. Was je al in het zks? Fijn dat je nu lekker kan genieten van de dochter en je fijne kraamhulp heb gehad, dat is zo prettig! Hoe is het verder met jouw herstel en je met de kleine meid? Troela Hoe is het met je? Nog last van je spieren en nachtmerries, goed even tijd voor jezelf nemen! Hoe is het met andere mama's?
Hier alles goed! Merk dat ik weer wat Andere klachtjes krijg.. Nu beginnen mijn tepels zeer te doen ipv me hele borsten.. Krampjes onderin buik.. Heel erg moe En merk dat mijn hormonen echt heel erg opspelen! Nooit zo gehad dit!! Heb niet meer getest want dan maak ik mezelf gek maar toch elke dag sta ik heel bang op.. Met het gevoel als het maar goed gaat.. Geen idee waardoor dit komt want wil het wegdrukken en gewoon kunnen genieten..
hoi hoi, ik ga proberen wat meer mee te kletsen hier vandaag de eerste echo... zo spannend.. Volgens de fertiliteit ben ik vandaag precies 7 weken. ik hou jullie op de hoogte.
Meisjeje oh dat is dan nog best wel heftig zeg. Ik hoop dat hij snel duidelijkheid kan krijgen w.b.t. die nieuwe baan zodat jij ook weet waar je aan toe bent. Logisch dat je niet alleen wilt bevallen. Is de medische zorg in dat land wel okay? En wie weet valt er wat te regelen met de nieuwe werkgever rondom de bevalling. Dat zou prettig zijn. Mis je je vrienden en familie? Lijkt me af en toe best eenzaam als je thuis zit en je vriend is werken. Dat vind ik soms al omdat ik thuis zit, laat staan als je in een ander land woont. TrueLove goed bezig wat MvM betreft . De stank van de bakken viel me alleen gruwelijk tegen. Was blij toen ik klaar was. Klets, oh wat leuk dat de naam nu definitief is en het kaartje. Super leuk. Ik laat a.s. donderdag mijn kaartje ontwerpen. En lekker dat je wat (online) hebt kunnen shoppen. Bikkel dat jullie zaterdag gaan klussen. Het wordt dan bloedje heet. Junyor succes met je echo! Aaaaargh, mijn droger heeft na 8 jaar trouwe dienst nu officieel de geest begeven. Wéér een bak met geld uitgeven dadelijk .
leen die weersverwachting had ik gemist voor as zaterdag ☺️ Op het nieuws hoorde ik al iets van hittegolf voorbij komen, maar op de een of andere manier dringt niet binnen! 😊 maar zaterdag wordt het inderdaad wel erg warm zaterdag, nu hoef ik niet zoveel te doen 😊 toch maar wel even overleggen met manlief of het handig is... Wel balen trouwens van de droger, aankomende dagen is het buiten ook snel droog 😄 maar ja gemak van een droger blijft fijn! Leuk donderdag aan de slag met het geboortekaartje, de naam voor jullie mannetje stond al even vast toch? junior veel succes en plezier bij je eerste echo!
Klets, ja hier in het zuiden wordt het zo'n 31 graden. En wij gaan de meubels ophalen haha... niet helemaal ideaal. Maar goed. De huishoudelijke taken ben ik nu maar allemaal aan het doen, zodat ik me dan rustig kan houden en niets hoef te doen. Vrijdag BBQ en de meeste dingen zijn al in huis. Laat maar komen . Ja, de naam voor een jongetje hadden we al voordat ik überhaupt zwanger was haha. En sinds we weten dat het een jochie is, is de naam dus definitief. Nog 3 maanden en dan kan ik hem bekend maken haha.
Hallo dames, We hebben de echo gehad.😃 Moet volgende week terugkomen. 2 vruchtzakken te zien waarvan 1 waarschijnlijk leeg. Andere vruchtzak wel wat te zien maar Vruchtje is te klein, 5mm Wel een hartje te zien. Kan 2 kanten opgaan. Nu hopen dat uk goed gaat groeien😃😃
junyor wat spannend nog voor je! Niet helemaal de geruststelling waar je op hoopt! Wel superfijn dat je bij 1 vruchtje een kloppend hartje hebt gezien, mega bijzonder moment! Nog weekje wachten en dan hopelijk helemaal goed nieuws!
Oeeeeh ik heb net gebelt naar een echo bureau en daar kan ik 29 juli terecht dus dat ga ik doen en dan de 8e gewoon bij de gyn
Lastig bericht! Ik hoop zo dat ie nog ff een groeispurt maakt! Het hartje klopt dus die horde is genomen. Wie weet is je eisprong toch later geweest dan je dacht en ontwikkelt het zich toch wel goed. En byzonder twee vruchtzakjes, die clomid heeft bij jouw goed z'n werk gedaan, alleen is die tweede niet goed blijven hangen. Heb je daar iets van gemerkt? Spannend spannend spannend!
Ik heb Gonal F en Pregnyl gespoten. 10 juni heb ik s middags Pregnyl gezet. Dus mijn ei is max 36 later gesprongen. We proberen positief te blijven. Omdat het in het begin een tweeling was kan het best zijn dat uk daarom zo klein is. We hopen echt dat het volgende week goed is gegroeid en min 10mm is... Als volgende week de 2e vruchtzak ook nog te zien is en uk is 10mm moet ik de week daarna door naar de Gyn voor een echo. 2e vruchtzak mag niet blijven groeien, doet het dat wel dan heb je verhoogde kans op een miskraam. En dat is het laatste wat we willen.
Hoef gelukkig nog maar 2 dagen te werken en heb dan een weekje vakantie. Maar het gaat idd een spannende week worden.