Aimee, heel veel succes, hopelijk komt het allemaal goed! Ik heb verder een (misschien overbodige) vraag. Doen jullie mee met moeders voor moeders? Ik heb vorig jaar meegedaan maar omdat ik bij de bevalling een bloedtransfusie heb gehad mag ik niet meer bij een eventuele volgende zwangerschap. Ik vind het echt zo jammer!
Hey meiden...nou ben niet zo veel wijzer... De gyn zag nog wel wat zitten maar omdat het een vroege zwangerschap is kon hij er niets over zeggen. Ik met rekening houden met een miskraam....maar dat deed ik al. Bloed laten prikken, maandag weer en dan nog echo... Dan weten we meer...... grrr.... We zouden eigenlijk maandag op vakantie gaan, omdat onze vorige vakantie ook was onderbroken (ook door mij, omdat ik uit gleed en mijn teennagel toen was afgescheurd en i niet meer mocht en kon lopen)... En ze zeggen toch dat pech altijd in 3en komt? Vader gister met spoed opgenomen. (Heeft kanker, maar nu ook bloedarmoede ) en maandag hoor ik of ik op de nominatie sta om per 1 maart ontslagen te zijn. Think positive mantra: ik leef, vl leeft, we kunnen zwanger worden (herhaling 3x) pffff (Sorry moet er maar grapjes over maken anders wordt ik nog depressief )
Pfff, wat vervelend dat je nog niet veel wijzer bent Aimee dat is niet waar je op hoopt bij zo'n bezoekje. Spannend en onzeker weekend tegemoet. Wat naar dat je vader is opgenomen en dat hij kanker heeft, dat is wel heftig. En ook balen van je vakantie, kan me voorstellen dat je daar erg naar uit keek! Hopelijk is er maandag 3 x goed nieuws voor jou. We duimen! En....goed bezig met je positieve mantra! Heb je nog wat "afleiding" op programma staan voor dit weekend?
Ach meid, sterkte hoor! Inderdaad goed bezig met je mantra. Zorg er maar voor dat je dit weekend wat leuks op het programma hebt staan!
Nog niet echt iets leuks, vl moet werken in zijn winkel misschien dat ik ook ff ga helpen maar merk dat liggen op de bank mij goed doet maar om nog twee dagen er op door te brengen?
Ahhh wat balen joh Aimee. Nou weet je nog niks. Heel veel sterkte met de onzekerheid en hopelijk maandag 3x goed nieuws! Dikke knuffel! En klasse dat je probeert zo positief te blijven. Knap hoor
He aimee, wat zit het jou nu even tegen zeg. Ik zou je heel graag wat van mijn geluk willen toezenden, maar ik weet niet hoe dat moet. Gaat deze vakantie nu niet door? Of ga je later weg? Ik weet niet of je met de auto gaat. Ik duim heel hard voor een positief bericht maandag. Sterkte dit weekend, hoop dat je je gedachtes ook even kunt verzetten.
Leen: Wat een weer zeg, voor een bruiloft. Maar ja.. dat weet je ook niet van te voren. Desondanks veel plezier. Waarschijnlijk lees je dit naderhand Mooi zeg dat de kleine al is ingedaald. Geen angsten meer voor een stuitligging. Al kan de kleine nog wel links of rechtsom draaien. Het verklaart wel waarom je de bewegingen wat anders hebt gevoeld. Klets: Ik ken ook een aantal mensen die hun kinderen lang voeden, dat wil zeggen als ze een jaar of 5/6 zijn nog. Nee, dat vind ik niets! Ik kan ook niet helemaal goed aangeven waarom niet, maar het is een gevoel.. ik vind het raar. Op het laatste moment shoppen.. dat herken ik. Voor jezelf of voor de baby? Ik heb twee dagen voor de bevalling nog twee pakjes bij de babypark gehaald. Ik had voor mijn gevoel niet genoeg keuze
Je bent een schat! Duim nog steeds dat het goed is, zwangerschap kwaaltjes komen nu langzaam terug, bloed is niet meer te zin vanaf vanmorgen uur (laatste bloed was bij ochtendurine) alleen tepels zijn niet meer zo gevoelig als eerst .... Ben wel blij dat het bloeden is gestopt en er zit nog iets zei de gyn ......
Ik duim voor je Aimee! Hopen dat er nog wat zit! Vanmorgen wakker geworden met knallende hoofdpijn en erg misselijk. Zo maar even douchen en een paracetamol innemen. Pff. Het lijkt op zo'n hoofdpijn als je te weinig heb gedronken, maar heb gisteren een high tea met een zwangere vriendin gedaan en daarbij zo'n 2 liter thee gedronken. Was wel erg gezellig! Vandaag komen mijn zwager en schoonzus om te helpen met schilderen. De hal, trapgat en de kozijnen worden gedaan en er komt waarschijnlijk een kleur op 1 van dewanden van de bbabykamer. Ben benieuwd naar het eindresultaat. Vraagje aan degene die al wat verder zijn/bevallen zijn. De kleine zit nu erg vaak rechts en duwt met zijn/haar lekkere harde billen tegen mijn ribben aan. Gevolg is dat ik daar nu redelijk beurs ben en dat die tussenribspieren ook regelmatig in de kramp schieten. Wat deden jullie daartegen? Of lieten jullie het gewoon? Ik heb eergisteren ook van die zeer charmante voedingsbh's gekocht bij de hunkermuller, want ik kan echt geen beugel meer verdragen. Maar mijn kindje heeft wel een heerlijk kontje
Ochhhh aimee...wat verschrikkelijk! Als je maar weet dat wij allemaal aan je denken en heel hard voor je duimen!
aimee hopelijk kom je tijd tot maandag beetje door en heb je al beter nieuwe over je vader. Is het bloeden nog steeds gestopt? Wat een spanning toch, hoop dat er maandag meer te zien is op de echo! Leen hoe was de bruiloft? Kunnen volhouden? Nog speciale kleding gescoord voor het feestje? Fijn dat de kleine al is ingedaald, lekker bijtijds. Verklaard zeker wat andere pijntjes en bewegingen. Hopelijk blijft hij lekker liggen, wel fijn idee dat koppie al lekker naar beneden ligt. Hier ligt de kleine al hele poos ingedaald maar ook nog niet vast, mag tijdens bevalling nog gebeuren bij een tweede, maar toch beetje vreemd idee dat de kleine nog eruit kan schieten, hoop in elk geval dat de kleine gewoon zo blijft liggen. nana ik ben lekker wezen shoppen voor m'n meisje, zo leuk al die nieuwe winterkleding 😊 wil zelf ook! maar ja eerst maar weer eens beetje in shape komen straks. Voor baby wil ik graag shoppen, maar ik blijf de juiste maat zo lastig vinden, dus ga straks maar gewoon online los! 😊 Welke maat zit jouw meisje nu? En alles op de hand wassen, goed bezig! Gelukkig zijn de kleertjes nog klein. Ik gooi het zelf toch maar in wasmachine.... Ja, zelf ben ik blij dat bv goed ging en best lange periode gegeven, maar tot 5/6 nee dat wordt hem niet. Inderdaad is het vooral een gevoel, bij baby'tjes erg lief en schattig en daarna.... Niet meer zo schattig en lief ofzo 😊 roderoosjes vervelend die hoofdpijn en misselijkheid, hopelijk snel weer opgeknapt. Die pijn onder ribben (bij lever) herken ik wel, na het indalen wel minder geworden, ligt de kleine bij jou hoog? Verder is er volgens mij niet veel aan te doen.... Bh's kan zeker helpen en minder druk geven. Bij de laatste loodjes ook wel weer lekker 😉 Over bh'sgesproken nog even groeispurt hier, eigenlijk nieuwe nodig. Of misschien zijn m'n buik (en ik) zijn te dik geworden.... 😄 het knelt de boel wel wat af. Maar geen zin om nu nog wat nieuws te kopen, komt straks wel. Wil nu eerst bevallen! Ben nu toch best moe aan het worden en veel last van m'n bekkenbodemspieren/pijnlijke harde buiken. hoe is het verder met iedereen?
Hey meiden, sorry dat ik hier even inbreek maar heb een vraag waar jullie denk ik wel t antwoord op weten. Ik heb ook pcos en ben als een wonder natuurlijk zwanger geworden nadat ik gestopt was met de MMM. Nu zeggen 2 vriendinnen van mij (die ook pcos hebben maar nog niet zwanger zijn) dat ik bij een gynaecoloog moet lopen ipv een verloskundige. Ik het dus vorige keer gevraagd aan m'n verloskundige maar die zegt dus dat dat niet nodig is. Nu is mijn vraag eigenlijk waar lopen jullie bij? Alvast bedankt! Ow aimee heel veel sterkte ik ga duimen dat je gewoon nog zwanger bent van een lief klein plak baby'tje
bo met pcos ben je meestal gewoon bij vk onder controle tijdens zwangerschap. Pcos betekend niet dat je een risicozwangerschap heb. Pas wanneer er medische noodzaak voor baby of moeder is, krijg je verwijzing voor de gyn.