PCOS (zonder symptomen) en Zwanger!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Leen82, 12 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Bo, ik ben ook spontaan zwanger geworden nadenken MMM. Ik ben gewoon de hele tijd bij de verloskundige geweest en niet neer in het ziekenhuis.

Klets, vanmorgen gespuugd en daarna was zonde misselijkheid en de hoofdpijn over.
    Mijn schoonzus is nu met de babykamer bezig en het wordt echt heel erg leuk! Ze wil er mogelijk ook haar werk van maken (babykamers schilderen en inrichten enz), dus dit is een mooi oefen project.

2. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Aimee fijn dat je zo positief kunt blijven (mantra). Ik blijf voor je duimen meid. Hopelijk is het bloeden gestopt en zien ze maandag alsnog een gezond vruchtje op de echo. Sterkte.

Nana ja wat een rotweer gisteren. Maar gelukkig hebben ze droog weer gehad op de belangrijkste momenten (ophalen, foto's, bij gemeente huis, aankomst e.d.). Wij waren ook in dubio qua onze trouwdag, maar toch besloten om het gewoon in mei te doen, aangezien je in NL toch geen garanties hebt. Dat werd gisteren nogmaals duidelijk.

Nou, de kleine ligt nog niet vast dus technisch gezien kan hij nog alle kanten op. Zeker omdat hij veel ruimte heeft. Maar hopelijk blijft hij zo liggen ja :).

Roderoosjes wat leuk om met de kamer bezig te zijn. Jammer dat je je niet top voelde, maar het is er weer uit zo te lezen. Hopelijk blijft het weg en kun je lekker creatief bezig zijn :).

Klets ah lekker wezen shoppen dus. Goed bezig :). Ik vind het ook moeilijk qua maat hoor. Ach, goede reden om straks helemaal los te gaan. Hoe voel je je?

Bo, wat mooi dat je alsnog spontaan zwanger bent geworden. Geweldig zeg. Gefeliciteerd. Wat de andere meiden zeggen: je kunt gewoon naar de verloskundige en je hoeft niet onder controle bij de gynaecoloog vooralsnog.

Hier: Gisteren een geweldige dag gehad. Het was een mooie bruiloft. Het thema was rood (heb zo'n hekel aan die kleur). Ik had een donkerblauwe zwangerschapsjurk aan met een rood riempje en wat rode sieraden. Vond ik rood genoeg haha.
    Helaas ben ik al rond 22.00 uur na huis gegaan. Was kapot van de hele dag. Had ook veel pijnlijke harde buiken en staan ging voor geen meter. En steeds zitten bij leuke muziek vind ik ook niets haha.
    Veel `commentaar´ gehad op mijn buik (positief), dus dat was wel grappig.
    Toen ik eindelijk in bed lag danste de kleine nog flink na op de beats. En vandaag voelt het alsof ik ben overreden door een truck. Hartstikke gaar haha. Maar goed.

Net het huis aan kant gemaakt want morgenvroeg krijg ik hier thuis een zwangerschapsshoot. Veel zin in. Ook maar even aan het wassen zodat ik morgen keuze genoeg heb qua kleding haha.

Ajuu paraplu. Fijn weekend lady´s.

3. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

22 mrt 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop ook nog op goed nieuws maar moest van de gyn wel van het ergste uitgaan vandaag wel wat bloedverlies maar echt minimaal vergeleken bij eerst en geen stolsels...ook nog steeds super misselijk en een kriebelende buik....we zien het maandag en anders proberen we het gewoon snel nog een keer!

4. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Ik heb een foto van de babykamer in mijn profiel gezet. Dit is de wand waar het bedje tegenaan komt te staan. Het bedje is wit.
    De boom is gemaakt door tape op de witte muur te plakken, daarna te schilderen en dan het tape verwijderen. De blaadjes zijn staaltjes behang.

5. Troela84

Troela84 Bekend lid

12 nov 2013
    519
    0
    0
    @Leen: Zo te horen gezellige bruiloft gehad. En vol gehouden tot 22.00 uur vind ik heel netjes hoor ;) Veel plezier met de zwangerschapsshoot!

@Roderoosjes: Zo te horen wordt de babykamer hartstikke mooi :) En fijn dat je je weer wat beter voelt

@Aimee: Toch een klein lichtpuntje dat het bloedverlies een stuk minder is. Nogmaals sterkte!

@Klets: Hoe gaat het nu?

@Hier: Ik zit alweer een uur beneden. Kan niet slapen. En niet omdat ik niet moe ben, kan voor m'n gevoel nog wel een week slapen. Maar ik heb weer een nieuw kwaaltje. Heb heel echt last van maagzuur :( En zit nu te lezen op internet wat je er tegen kunt doen, maar helaas zijn er geen winkels open om 5 uur 's ochtends op een zondag...Hopelijk zakt het zo een beetje en kan ik weer verder slapen. Jullie toevallig nog tips?

6. nana84

nana84 Fanatiek lid

18 jul 2013
    1.003
    9
    38
    #1406 nana84, 24 aug 2014
    Laatst bewerkt: 24 aug 2014
    Troela: Vervelend joh dat brandend maagzuur. Zo heb je idd elke keer weer iets nieuws. Ik heb wel een handige link gevonden:
    http:// http://www.maagzuur.nl/Over_brandend_maagzuur/Wat_kan_ik_er_aan_doen
    Als toevoeging: Cola, vannilevla, rennies.

Aimee: Ik hoop dat die misselijkheid nog een goed teken is, maar helaas ook wel gehoord dat mensen nog misselijk zijn na miskraam, omdat de hormonen niet zomaar weer op orde zijn. Je kunt weer niets anders doen dan afwachten :(

Roderoosjes: Dat ziet er heel leuk uit zeg! Crea bea schoonzus heb je! Heb je zelf ook nog meegeholpen?
    Buikklachten: Ik weet niet of je daar veel aan kunt doen.. ik had zelf ook veel last van een kind die steeds rechtsboven zat te duwen. Soms probeerde ik haar wat anders te laten liggen, maar nee hoor... te eigenwijs. Ik hoop dat wanneer je buik wat indaalt, deze klachten afnemen.

Klets: Lastig shoppen inderdaad om de juiste maat te kiezen. Want hoe langer de kleine blijft zitten, hoe groter ie wordt. En het is ook vervelend om de kleding te krijgen van de verkeerde maat in het verkeerde seizoen. Zo heb ik nog heel wat zomerkleding liggen die nu nog veel te groot is en ik twijfel of ze die nog aan gaat krijgen.
    Mijn meissie zit nu in maat 62! Waar is mijn kleine baby?? :$

Hier: Ook al weer vroeg wakker. De kleine is gevoed en ligt inmiddels al weer lekker te slapen. Mama gaat nog even kolven en daarna toch nog even de ogen toe doen! Truste!

7. Troela84

Troela84 Bekend lid

12 nov 2013
    519
    0
    0
    @Nana: Bedankt voor je lieve berichtje met de link. Alleen hij werkt niet..:( Maar de tips van jou zijn iig al het proberen waard. Thanks!

8. nana84

nana84 Fanatiek lid

18 jul 2013
    1.003
    9
    38
  9. Meisjeje

Meisjeje Actief lid

21 feb 2014
    232
    9
    18
    NULL
    NULL
    Late reactie van mijn kant:
    Ik hoop echt heel erg dat hij wordt aangenomen! Ik woon hier nu nog maar een paar maanden maar merk dat dit niet mijn plek is. Kan hier geen werk vinden en echt contact met de bevolking hier krijg je ook niet.
    Daar denk ik makkelijk een baan te kunnen vinden en financieel wordt het allemaal wat minder nijpend.

Merk dat ik erg gespannen ben de laatste dagen, constant een knoop in mij maag. Ik vind dat wachten op nieuws maar niks. ze zeggen dat het 10 dagen kan duren maar elke dag vind ik er al een teveel.
    Ben uit ellende maar een deken gaan haken.. Nou en als er iemand niet creatief is normaal dan ben ik het wel haha.

Maar 62 alweer! Jeetje wat gaat dat hard!

Roderoosjes wat is die boom leuk geworden! Super crea!

Troela we zitten weer eens in hetzelfde schuitje! Vannacht ook weer bed uitgegaan door maagzuur en uiteindelijk maar op de bank gaan slapen omdat ik heen en weer bleef gaan.

Leen fijn dat de bruiloft ondanks het weer toch mooie dag was! Balen he dat als het feest net losgaat je dan naar huis moet omdat je batterij leeg is...
    Slim gedaan met je rode accessoires!

Aimee ik duim nog steeds voor je!

Hier: Net 1 badkamer schoongemaakt en mezelf meteen ook maar en nu al weer doodop.
    Heb het idee dat de periode van veel energie hebben weer op zijn eind komt...
    Maar even op mijn gat en dan straks de rest van het huis proberen te doen.. of wachten tot manlief thuis komt van t werk haha.

10. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Leuke kamer Roderoosjes. Echt gaaf gedaan.

Balen van je maagzuur Troela. Ik heb Rennies in mijn nachtkastje. Soms schiet het ineens bijna mijn neusgaten in. Ik doe ook vaker het hoofdeinde wat hoger zetten en dat lijkt ook ietsje te werken.
    Maar dat is gruwelijk irritant ja!

Oh wauw Nana, je meid alweer in maat 62. Wat vliegt die tijd toch. Voor je het weet zit ze al zelfstandig en daarna gaat het helemaal hard!

Meisjeje, die onzekerheid lijkt mij ook niets hoor. Niet leuk. En jammer dat je geen aansluiting kunt vinden daar. Lijkt me erg vervelend. Maar hopelijk wordt het een mooie deken :D. Hopelijk wordt het allemaal alleen maar beter bij jullie.

Van het poetsen e.d. herken ik echt wel. Ik doe iets en dan moet ik zitten. Doe weer iets, weer zitten. Anders krijg ik buiten mijn harde buik om nog eens harde buiken. Daarbij gutst het zweet dan ook binnen no time van mijn lijf. Kan weinig lichamelijke inspanning hebben momenteel helaas.

Hier, net een hilarische fotoshoot gehad. Ben erg benieuwd naar het resultaat. Vanavond stuurt mijn vriendin de eerste foto's al. Ze heeft ook wat nieuwe dingen geprobeerd dus ik ben benieuwd.
    Geen stijf gedoe. Ben erg benieuwd. Ben niet zo'n held in poseren haha.

Maar ook nu merk ik aan mijn lijf: mooi geweest voor vandaag.:)

11. nana84

nana84 Fanatiek lid

18 jul 2013
    1.003
    9
    38
    Punt 9 van die link is trouwens grappig (en erg toepasselijk):
    Blijf slank of wordt het. Een dikke buik duwt voortdurend op de maag. Een bezoekje aan de diëtiste kan u helpen :D

Nou Meisjeje.. goed bezig en dat voor de zondag! Ik ben erg lui, ik zit hier lekker in mijn huispakkie op de ps4 te gamen.
    Ik hoop voor je dat hij dan aangenomen wordt. Ben benieuwd waar je dan heen gaat verhuizen. In ieder geval warm land was het he? (Heerlijk!)

"Gelukkig" dat jullie ook wat minder energie hebben. Ik voelde me toen zo onbenullig dat ik het wandelen niet meer goed vol kon houden. Maar ik kreeg mijn energie daarna nog wel weer terug hoor, tot aan de bevalling hihi. Met 35,5 week nog staande een concert bijgewoond. En met 39,5 week nog getuinierd. Dus er is hoop!

Ik ben heel benieuwd Leen: Als er een leuke bij zit, deel je die dan met ons? :cool:

12. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Hahaha die is grappig Nana, heb net de link ook maar even bekeken.

Ik betwijfel of ik nog zoveel energie ga krijgen als jij had op het einde. Lang staan is voor mij niet fijn. Dan drukt mijn buik op vanalles daar beneden. Soms is het zelfs fijn als mijn verloofde achter me staat en mn buik 'draagt'. Alleen als hij dan los laat krijg ik weer harde buiken haha.

Ja ik zal wat in mn album zetten later.

Ook een grappige foto in de badkamer gemaakt haha. Benieuwd hoe het resultaat is.

Morgen mijn dagcurve prikken. Fingers crossed dat het dieet voldoende is en ik niet aan de insuline hoef of zo.

13. Troela84

Troela84 Bekend lid

12 nov 2013
    519
    0
    0
    @Nana: Bedankt! Nu werkt ie wel :)

@Leen: Hoofdeind omhoog had ik ook al gedaan maar hielp helaas niet zo veel vannacht

@Meisjeje: Fijn om een mede lotgenoot te hebben. En wat betreft energie voor het huishouden e.d. gaat hier niet anders. Iets doen en dan een half uur liggen dan weer iets doen enz. En dan 's middags probeer ik een uurtje te slapen

@Hier: Vandaag even door de Ikea gewandeld op zoek naar een bureau. Ik werd helemaal kriegelig van al die mensen. Leek wel een mierenhoop en die winkel leek wel 20x zo groot als anders. Of terwijl halverwege kreeg ik flink pijn met lopen en zou ik het liefste gedragen willen worden, pffff hoezo leven op bejaardenstand :(

14. Klets

Klets Bekend lid

20 nov 2013
    570
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal, veel gekletst hier! :)

Nog steeds geen bijzonder nieuws, dus we blijven ongeduldig afwachten :) Vandaag en gister allerlei bezoekjes aan feestjes afgelegd en dat ging nog goed! Altijd mensen die vragen of ik al wat voel, en ik weet echt niet wat ik me daarbij moet voorstellen. Als het begonnen is kom ik echt niet meer langs ;)
    Ik hoop dat jullie je straks ook beter op het einde voelen, hier ook wel echt het geval! Ok, onkruid wieden gaat hem echt niet worden omdat bukken niet meer gaat en na rondje lopen met dochter helemaal moe, maar verder niets te klagen heb gewoon best veel energie en rust.

Roderoosjes Leuk die babykamer, altijd leuk om creatieve hulp te krijgen! En weer wat afgevinkt, dat is ook altijd super lekker gevoel.

Nana Wauw, maatje 62 alweer. Heerlijk gegroeid zeg! Lastig van die zomerkleding inderdaad, dat hebben die kleintjes toch vaak weinig aan, misschien staat er straks nog wat leuk onder een vestje ofzo en anders voor jullie volgende meisje ;)

Leen Toch lekker dat je de bruiloft best een eind heb volgehouden. Voor jou wel lekker eigenlijk dat het niet erg warm meer is met zo'n feestje, al gun je het bruidspaar natuurlijk gewoon heerlijk de zon! Klinkt leuk je outfit met rode asseccoires, ik vind rood ook best een gevaarlijke opgelegde kleur! Staat maar weinig mensen, maar ja natuurlijk wel de kleur van de liefde! Zelf nog kleurthema of mag iedereen het zelf weten? Mei is heerlijk toch om te trouwen, hopelijk gewoon zo'n heerlijk lentezon erbij! Heerlijk!
    Klinkt goed je fotoshoot, lekkere foto's met knipoog dus. Pas op fb kwam ik ook zo'n shoot tegen waarin als parodie een man een zwangerschapsreportage had gedaan, vond ik ook wel erg leuk!
    Succes morgen met prikken, hopelijk goede uitslag!

Troela fijn zo'n bezoekje aan de ikea, nog onderwijl een bed uitgetest? Wel geslaagd voor een bureau? Ook alvast een waterdichte molton gekocht? Ik heb die van ikea, en die ligt prima zonder kraken en zweten.
    Verder geen tips voor je tegen maagzuur, wel vervelend dat je er zo'n last van heb, hopelijk helpen de tips van Nana!

Meisjeje Spannend dat afwachten tot er nieuws komt, hoop voor je dat kan verhuizen. Sociaal en financieel voordeel klinken beide goed. Hopelijk gewoon snel goed nieuws, ga je dan nog voor bevallingsperiode verhuizen?
    Maar, 1 badkamer schoongemaakt? Hebben jullie er meerdere? :) Luxe, maar wel veel werk!

Schoonmaken in algemeen ben er zo klaaaaar mee, alles is hier sinds verlof elke keer netjes, want stel je voor dat de kraamhulp morgen alles moet overnemen..... maar ben er toch wel beetje klaar mee dat m'n dagtaak schoonmaken is! :) Op naar nieuwe dagbesteding, klein babytje!

Aimee Ben je weekend beetje doorgekomen? Veel succes morgen met de echo, hopelijk goed nieuws en anders in elk geval duidelijkheid! En ook succes met je werk, hopelijk val je aan de goede kant. Spannende dag!

15. Light

Light Fanatiek lid

15 jun 2014
    1.549
    100
    63
    *zwaait even vanuit Italië*

16. nana84

nana84 Fanatiek lid

18 jul 2013
    1.003
    9
    38
    Aaah Light... maak ons even lekker zeg :p Ik wil ook! *zwaait terug*

Hihi Klets.. je maakt het spannend. De datum komt steeds dichterbij. Ik vind het zo grappig om dingen te lezen die ik van mezelf herken. Ik was op het laatst ook steeds bezig om alles op orde te hebben. Genoeg boodschappen in huis, alles schoon. De bevalling mocht dan wel beginnen.. maar een dag later begon ik weer opnieuw. De twee dingen die in de wasmand zaten moesten echt gewassen worden hahaha. Heeel dwangmatig. Ik ben benieuwd of de andere dames daar ook straks last van krijgen.

17. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Aimee succes vandaag!

18. Troela84

Troela84 Bekend lid

12 nov 2013
    519
    0
    0
    Wel geslaagd voor een bureau maar toen we naar het magazijn gingen hadden ze hem niet in de kleur die wij wilde.
    En die tip van de molton, helemaal vergeten. Anders had ik die idd meteen meegenomen ;)

Ik gisteren gaviscon gekocht. En dat heeft gelukkig goed geholpen. Eindelijk eens redelijk fatsoenlijk geslapen :) Dat doet toch wel wonderen voor je humeur

@Aimee: Heel veel succes vandaag

@Light: Geniet ervan!

19. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Sterkte vandaag Aimee!

20. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Troela, oeeh bikkel om door de IKEA te gaan dartelen. Dat soort winkels vermijd ik nu inderdaad. Zou me zwaar irriteren daar haha.

Klets, wauw dat je nog de puf hebt voor feestjes. Knap hoor. Hahaha, ja alsof je daar rustig zou zitten als het al begonnen was. Succes met de laatste dagen :D.

Nee ik denk niet dat ik een kleurenthema doe voor ons feest. Maar ik wil wel graag dat mensen netjes gekleed komen. Dus misschien dat ik daar wel een opmerking over maak op de kaart. As in: feestelijk of smart casual of zo. Liever geen spijkerbroeken op mijn feest haha. Vind ik sowieso een no go op een bruiloft.

Nu we het over de bruiloft hebben. Ik ben inmiddels al zo'n 2 maanden op de nieuwe offerte aan het wachten. Ze maken steeds beloftes die ze helaas niet nakomen. Nu krijg ik ze wederom niet telefonisch te pakken, dus ik heb net maar een gepeperde mail gestuurd. Kijken of dat wat uithaalt.

Light, lekker zeg. Goede vakantie so far?! Veel plezier nog.

Troela, fijn dat de Gaviscon werkt voor je.

Hier, ik zet zo nog een foto van de shoot in mijn album.
    Vanochtend al wezen prikken. Straks weer. Juttum...:)

Deel Deze Pagina