leen fijn zeg die goede waardes, lijkt al snel goed onder controle. Je hebt niet eens heel veel hoeven aan te passen in eten toch? En vanavond lekker naar binnen gluren, benieuwd of jullie mannetje weer lekker gegroeid is! Spannend! Veel plezier! hier pfffff even wat baaldagen, super verkouden met een flinke hoofdpijn, hoop nu dat kleine nog even blijft zitten want slapen gaat ook niet echt! Maar goed eerst dus maar slijm uit m'n hoofd verliezen 😉 nana ik had nog even geen zin in foto....hopelijk snel nog even doen voordat kleine komt.
@Klets: He bah wat vervelend, hopelijk blijft de kleine nog even zitten zodat je nog een beetje op kan knappen. Beterschap! @Leen: Fijn dat de waarde goed waren. Goed bezig @Aimee: Iig fijn dat er ook nog wat positief nieuws is. Sterkte met alles @Hier: Vannacht eindelijk weer eens redelijk door geslapen en lekker uit geslapen. Ben net pas wakker Echt heerlijk! Voel me meteen een stuk beter. Hopelijk zet de trend voort...
Light, fijn dat je weer een goede dag hebt gehad. Qua symptomen kan het inderdaad dagelijks op en af gaan. Dus no worries. Klets, oh wat vervelend dat je 's nachts eruit moest i.v.m. je harde buik. En nu ben je ook nog eens verkouden . Hopelijk knap je snel weer op. Laatste loodjes, ik denk aan je!! Troela, wat héérlijk dat je goed geslapen hebt. Voel je je meteen een ander mens hè. Haha! Update: Nou, de waardes waren dus goed. Ik heb inderdaad mijn dieet niet grandioos hoeven aanpassen. Ik moet er alleen soms over nadenken. Vanavond inderdaad groeiecho en morgen afspraak gynaecoloog. Zal vast nog wel een keer mijn dagcurve moeten prikken. Gisteravond had ik vreselijke harde buiken. Nu is mijn buik altijd al zo hard als een betonblok, maar dan nog wat erger. De kleine kreeg er ook wat last van (lijkt me dan), want hij begon op den duur ook lelijk te schoppen. Op advies van de VK een warme douche gepakt en met de kruik de bank op. Toen kwamen ze wat minder frequent. Om 20.00 uur voelde ik me zo beroerd dat ik maar op bed ben gaan liggen. Harde buiken gingen weg, krampen kwamen. Ook down under, dus ik verwacht dat de kleine verder aan het indalen is en dat het daardoor komt. Vervolgens verschrikkelijke restless leggs. Verloofde heeft midden in de nacht mijn kuiten nog gemasseerd. En vervolgens kon ik mijn draai niet vinden. Omdraaien was irritant aangezien ik echt scheuten in mijn belly kreeg. Dus al met al kan ik met een gerust hart zeggen dat ik een klote nacht heb gehad . Wat ik wel ontzettend funny vond: mijn verloofde kwam even bij me om me te knuffelen (hij maakt van dit soort gelegenheden gebruik om lekker hele avonden/deels nachten te gamen op zolder) en gaf me kusjes op mijn buik. Toen hij net met zijn lippen op mijn buik zat, trapte onze beeb flink (echt hard, deed zeer bij mij), vol in zijn gezicht. Ja okay, misschien had je erbij moeten zijn, maar het was echt zwaar komisch.
Aimee, wat een verdrietig nieuws Heel veel sterkte meid en ik hoop voor je dat het snel weer raak is en dit keer met een plakbeeb! Klets, wat vervelend, zo op het eind van je zwangerschap een verkoudheid en hoofdpijn. Hopelijk is het snel over voordat de kleine zich aandient! Light veel plezier nog op vakantie! Leen, echt goed man.. die goeie waardes! Zal wel een geruststelling zijn zeker? Maar goed, je was ook al vrij goed bezig qua eten. Jij hebt best wel vaak harde buiken he? Lijkt me vervelend en klinkt pijnlijk Hopelijk schiet de tijd een beetje op voor je (en voor mezelf ook een beetje ) Vandaag 30 weken! Joepie! voor mij voelt het alsof het aftellen is begonnen. Alles prima hier verder.. alleen een nacht doorslapen zit er denk ik niet meer in. Ik slaap zo licht en moet er best vaak uit om te plassen.. hoort er allemaal bij, maar het maakt wel dat ik best moe ben op het moment. Ik zit erbij als een zoutzak op werk. Respect voor de dames die tot 4 weken voor hun datum doorwerken.
leen wat super fijn dat je waardes goed waren! Wat balen dat je zo last van je buik had gister! Maar wel een komisch idee dat jullie kleine man zijn pap even een flinke optater heeft gegeven! haha Maria heerlijk die 30 in beeld! Ik kan ook niet wachten! alsof je dan pas mag gaan aftellen haha. Klets Ik hoop dat je verkoudheid snel wegzakt. iig voor jullie kleine zich aandient! aimee wat fijn dat je ook nog wat positief nieuws hebt gehad mbt je baan! Dat zou wel helemaal een domper zijn.. hier: net tickets geboekt voor volgende week naar Spanje. Eerst 2 dagen barcelona en daarna door naar noord spanje waar mijn broer gaat trouwen volgend weekend. Heb mijn jurkje ready maar weet nog niet zo goed welke schoenen ik aanmoet en wat ik op mijn jurkje aan moet doen als het niet zo warm is. Laatste dagen teveel gedaan en enorme pijn in mijn onderrug en bekken. Gisteravond ik bad geweest en daarna mijn yoga gedaan en voelde wel weer iets beter. Nog steeds geen nieuws mbt baan van manlief.. Trekken het allenbei niet meer van de spanning. Hoop echt voor t weekend wat te horen.
Goedemorgen, Gister lekker rustig aan gedaan en verkoudheid lijkt al flink te zakkken, helemaal fijn! Moet ik toch ook maar eens doen als ik niet zwanger ben, misschien dan in het vervolg er wat sneller vanaf Nog wel gevoel van hoofd vol watten Straks controle, ben benieuwd.... Troela Heerlijk zo'n goede nacht, daar knap je zo van op! Hopelijk zet de trend zich door Hoe was Yoga? Leen Pfff, zulke nachten wil je niet te vaak hebben, beroerd zeg! Hopelijk komt er toch nog wat meer rust in je buik, anders wel pittig om nog best een poosje te moeten. Hoe was je groeiecho? Knulletje nog steeds spekkies aan het bouwen en hoe is het met je vruchtwater? Succes bij de gyn, hopelijk is hij goed onder de indruk van je goede waardes nu Echt wel fijn. Supergrappig zo'n schop in het gezicht, even laten weten wie de nieuwe man in mama's leven is Maria Fijn die 30 weken mijlpaal, heerlijk! Geeft toch ook altijd wel lekker veilig gevoel! Heb je nog echo bij de 30 weken? Ben je al aan het voorbereiden op verhuizing? Meisje Spannend zeg dat wachten op het baannieuws, zo vervelend als ze ook echt die tien dagen gebruiken! Ben benieuwd, en jullie vast nog veel meer! Fijn dat je zoveel baat hebn bij yoga, doe je thuis toch? Die kleine van jullie maakt echt veel vlieguurtjes Heerlijk even er samen uit, Spaanse bruiloft klinkt goed, vast wat anders als die russische En gewoon lekker uit gaan van goed weer En er komt gewoon heeeeeerlijke nazomer aan (zeggen ze) ik denk dat m'n kleintje hierop heeft gewacht
Maria, ja zeker blij mee met die waardes . Zo heel vaak harde buiken heb ik niet, maar mijn buik is wel altijd hard zeg maar. Net een bal die je niet of nauwelijks kunt in duwen. Laatst een buik van een andere zwangere gevoeld en die was echt zacht. Echt een mega verschil. Maar ja. Jaaaa, je bent ruim 30 weken zwanger. Nu wordt het echt écht haha . Dat slapen herken ik. Het voelt nu ineens als een soort luxe dat ik niet werk. Inderdaad respect voor de dames die zo lang doorwerken en o.a. slecht slapen. Meisjeje, Wat een lekker vooruitzicht om naar Spanje te gaan. Heerlijk. Qua schoenen: ik had op de bruiloft helaas geen andere opties dan slippers aan te doen. Door het vocht pas ik niet meer in schoenen. Of ja, de keuze was tussen sneakers en slippers... Of ja slippers, bedoel van die leuke sandaaltjes met steentjes. En heb je niet een mooie sjaal / omslagdoek wat je om kunt doen als het kouder is? En ik duim voor jullie dat jullie snel uitsluitsel krijgen. Klets, goed te horen dat jij je weer wat beter voelt. Hopelijk is het wattengevoel ook snel weg. Hoe voel je je verder? Alles rustig in de buik? Ik vind het super spannend hier voor jou . Een nazomer ja? Nog niets van meegekregen. Zolang het niet te heet is vind ik alles best haha. Update: net bij de gynaecoloog geweest. Ze was tevreden over de waardes en de groeiecho. Ons manneke is wat bijgetrokken en zit nu 1 week voor op groei i.p.v. 3. Het blijft wel een flinke en zit net boven de P97 lijn. Maar groeit wel netjes in lijn en zonder pieken. Naar aanleiding van mijn harde buiken verhaal heeft ze toch ook even inwendig gekeken of mijn baarmoedermond nog rustig was. Deze zat gelukkig nog potdicht. Omdat ons kindje wat groter is, ik veel vruchtwater heb en een grote en hele harde buik heb (heeft ze nu zelf ook kunnen voelen) was ze bang dat mijn lichaam het seintje had gegeven vol is vol, beeb komt er aan. Ze zei letterlijk: 'ja nu met 32 weken vind ik het wat vroeg en wil ik toch even kijken, als je nu 2 weken verder was had ik zoiets van ach, ik geloof het wel'. Dus nu vraag ik me eigenlijk af of het geen probleem is als hij zich eerder aan dient. Eigenlijk niet nagevraagd. Want 34 weken zou ik zelf ook nog wat vroeg vinden. Volgende keer als ik weer van die harde buiken heb, moet ik het ziekenhuis bellen i.p.v. vk. Ik vind dat ze er in het ziekenhuis ook iets serieuzer mee omgaan dan mijn vk. Zeker omdat ik door de gespannen buik moeilijk kan inschatten hoeveel extra harde buiken ik heb. Is het nog te volgen? Over 2 weken moet ik terug en een paar dagen daarvoor moet ik wederom de dagcurve laten prikken. Mijn verloofde is al de hele dag druk bezig om de houten vloer in de boenwas te zetten. Geloof het of niet, ik ben vanochtend gezellig met een vriendin thee gaan drinken . Voel me schuldig, maar mag niets doen van hem. Dus ik heb hem beloofd dat hij morgen de hele dag moet doen wat hij wil. Hij zal denk ik de hele dag gaan gamen dan haha. En ik zal hem tijdig voorzien van een natje en een droogje. Zo'n lieverd is het!!!!!
leen wat fijn dat je goede controles en echo's heb gehad! En ook dat ze je gronding hebben onderzocht, kan me voorstellen dat dit wel meer vertrouwen en rust geeft! En er wordt in elk geval serieus geluisterd naar je klachten. Al klinkt inwendig onderzoek toch niet echt fijn. Mag je nu gewoon in zks onder controle blijven? Wel fijn dat alles beneden in elk geval nog goed dicht zit, zou zo'n opmerking over weken ook achteraf vreemd vinden en over gaan nadenken, volgende keer maar navragen! Hadden ze nog iets gezegd over hoe zwaar het nu is? Als je weer harde buiken heb, mag je misschien wel aan ctg in zks, daarop is heel duidelijk te zien of en hoeveel harde buiken je heb. Kan me voorstellen dat het voor jezelf op gegeven moment lastig in te schatten is. Kunnen ze alles mooi in beeld brengen. Heerlijk zo'n zorgzaam mannetje, met harde buiken is zo'n vloer in de was zetten ook geen goed idee! En toekijken is ook niets, heerlijk dan om even theetje doen. Kleertjes inmiddels allemaal gewassen? hier ook een goed bezoekje bij de gyn gehad, liep maar drie kwartier uit 😉 kleine was weer gegroeid en er is nog steeds veel vruchtwater. Oftewel prima condities om nog lekker binnen te blijven. Voor 41 weken gaan ze sowieso niets doen en de kleine mag gewoon tot 42 weekjes blijven zitten.... Super fijn dat alles zo goed gaat natuurljk, ach ja nog max. 2,5 week ☺️ Zelf vind ik de kleine wel een stuk rustiger als eerst, dus nog wel even aan ctg gelegen, de kleine dook hele tijd fijn weg van het apparaat of zat er tegen aan te schoppen, oftewel ctg geslaagd, er was voldoende beweging ☺️ En ook wat harde buiken kunnen zien. Kleine word alweer op 5,5 pond geschat, die 6 pond gaan we halen! 😊 Groei loopt niet echt gelijk op, maar dat maakt niet zo veel uit. Koppie nog erg klein, buikje ook stuk kleiner maar beentjes lopen voor (waar dat vandaan komt...) Fijn september kindje op komst! 😊
Ja het is inderdaad fijn dat ze me serieus nemen Klets. En het inwendige onderzoek beperkte zich tot een inwendige echo. Stelt dus niks voor. Wat ze bedoelt met die weken moet ik inderdaad maar eens navragen. Denk dat ze er niet vreemd van staat te kijken als de beeb eerder komt en dat het mogelijk ook geen ramp is. Met de groeiecho werd de kleine geloof ik op iets van 2200 gram geschat of iets meer. Weet ik zo even niet uit mijn hoofd. Ja de babykamer is helemaal klaar. Alles kleertjes zijn gewassen en gestreken en alles ligt netjes in de kast (en commode). Alleen nog een schilderijtje ophangen en that´s it. Lekker gevoel . De adresetiketten heb ik net geprint en postzegels heb ik online besteld. Dus ik kan de enveloppen voor de geboortekaartjes ook al klaar maken. De proefdruk van het geboortekaartje is te gek. Nu wordt de raamsticker ontworpen (doen sticker i.p.v. bord). Wat goed dat jouw beeb weer goed gegroeid is. Echt fijn zeg. Zal een geruststelling zijn of niet? Fijn dat ze je even aan de CTG hebben gezet zodat je zeker weet dat alles goed is daarbinnen. Grappig dat de beeb dan net weer wel actief wordt . Nou ik ben benieuwd wanneer de kleine zich gaat melden. Vooralsnog lekker genieten bij mams . En volgens mij vind je het ook wel best of niet? Althans, ik krijg niet de indruk dat je het hartstikke beu bent (maar wel nieuwsgierig natuurlijk). Alvast toi toi toi . Hoe is het met de rest? Beetje rustig hier. Iemand nog ooit wat van Lasvegas vernomen? Benieuwd hoe het moederschap haar bevalt. Fijn weekend lady's.
Hoi meiden! Hier is mijn regiomanager ook op de hoogte! Kogel is door de kerk.. Regiomanager kwam na een lange tijd weer langs.. Ze zei alleen vanaf een afstand kijk me eens aan.. Dus ik deed dat.. Ze zegt je bent anders je ziet er anders uit.. Ik zeg nou dan zie je al aan me wat ik wil gaan vertellen.. Ze zegt je bent zwanger!! Heb vandaag het hartje gehoord via doppler thuis was even zoeken maar uiteindelijk gevonden
Ha dames, Omdat ik steeds niet lekker ben en wil voorkomen dat ik verzand in klagen, lees en geniet ik stilletjes mee. Morgen rijden we weer naar huis. Heb geprobeerd om zoveel mogelijk te genieten maar ben toch het liefste thuis als ik me ziek voel. Hopelijk is de echo woensdag helemaal goed zodat ik mijn ouders kan verblijden met het nieuws. Kan ik me daarna door mam laten verwennen (mama's kippensoep is toch het beste medicijn, hihi).
Klets: Ik wilde zelf heel graag nog een foto van de allerlaatste dag, dus toen ik weeen had, ben ik voor de foto gaan poseren. Niet de meest charmante foto, maar het is voor mijn eigen collectie Jouw reacties zijn altijd net zo bescheiden in omvang als de mijne hihihi Troela: En? Hoe is het slapen gegaan de afgelopen nachten? Leen: Hahaha Leen, wat zei je verloofde van die schopactie van jullie kleine? Blauwe plek aan overgehouden? Mijn man had laatst 4 zuigzoenen van de baby. Hij was aan het gamen (ook al ) en de kleine vermaakte zich met sabbelen op papa's arm. Nadien zag hij dat er echt zuigzoenen zaten haha, ik heb hem geadviseerd om lange mouwen aan te doen naar het werk, anders krijg ik de schuld Wat fijn dat de glucosewaardes acceptabel zijn. Mooi dat je dat met kleine aanpassingen hebt kunnen bereiken. Nou zeg... als de gynaecoloog dat tegen mij zou zeggen, zou ik nu al gaan aftellen, haha. Ik zou helemaal in spanning zitten alsof de bevalling elk moment zou kunnen gaan beginnen. Maria: Vervelend he, dat slechtere slapen op het eind. En dan ook nog te bedenken dat je de eerste maanden na de bevalling ook niet lekker kunt slapen Maar je overleeft het wel hoor. Daarom hebben wij ook verlof. Meisje: Wauw, jij ziet wel veel van europa! Fijne bruiloft alvast. Nog nieuws gehad m.b.t. het werk van je man? Truelove: Wat vind je er van dat ze dat al zag? Bij mij zagen veel mensen het ook al snel en gingen dat ook mededelen, ik vond dat zelf vreselijk en was hierdoor genoodzaakt om het sneller wereldkundig te maken dan wij zelf wilden. Zelf houd ik dat soort dingen voor me en zeg ik later wel dat ik dat idee had. Inderdaad, LasVegas we zijn nieuwsgierig hoe het met je gaat! Hier: De laatste week verlof is aangebroken. Momenteel weer een beetje last van een mentale dip. Ik ben nog steeds erg met de bevalling bezig, ik droom er over, ik lijk het steeds weer te herbeleven. Dat je de pijn zo weer vergeten bent is bij mij niet van toepassing hihi. Ook zie ik er erg tegenop om weer te gaan werken. Ik moet ineens weer volledig meedraaien, terwijl ik al vanaf februari (volgens mij) deels in de ziektewet zit. Het werken combineren met kolven bezorgt me ook stress, maar ik wil doorgaan met de borstvoeding. Al met al zit niet helemaal lekker in mijn vel. Gisteren is de kleine meid voor een wenochtendje naar de creche geweest. Dat wil zeggen dat het wennen voor mama is, want ze heeft zich daar prima "vermaakt". Ze heeft geslapen en heeft een hele fles van 160 cc leeggedronken. Daar stonden we allemaal van te kijken, aangezien ik borstvoeding geef, weet ik niet hoeveel ze drinkt, maar ik dacht dat ze daar zeker wel wat van zou overhouden Ik vond het zelf wel moeilijk hoor, ik moest er wel even om huilen. Dat schijnt bijna iedere moeder te doen Oja, de pampers zijn voor 50% bij de trekpleister (Newborn en easy-up) Echt een mega aanbieding. Dat wilde ik even kwijt, voor de dames die alvast een voorraadje willen maken
@Nana: Jeetje wat gaat dat je verlof snel voorbij. Kan me best voorstellen dat je er tegenop ziet om weer volledig mee te draaien. Zeker omdat je mentaal nog niet helemaal bekomen bent van alles. Hopelijk kan je snel weer een beetje je draai vinden in je nieuwe ritme. En wie weet ook wel ff fijn dat je afgeleid wordt en ff niet de kans krijgt om aan andere dingen te denken. @Leen: Fijn dat je serieus wordt genomen bij de gyn en dat het verder alles goed gaat met jullie kleine man. Lijkt me wel erg zwaar als je continue last hebt van harde buiken. Man niet blauw geworden van de kickbox actie van jullie kereltje? @Light: Wat vervelend dat je je continue zo ziek voelt en ik snap je gevoel helemaal hoor. Dat je het liefst lekker thuis bent als je je niet goed voelt en eigenlijk (tenminste ik) het liefste nog ff lekker vertroeteld wordt door je eigen mama. @Klets: Zo te lezen aan je verhaal vind de kleine het nog wel ff lekker bij mama. En klinkt het alsof je het ook nog niet heel erg beu bent, gelukkig. Maar snap goed dat je enorm nieuwsgierig bent. Hoe is het met de verkoudheid? Wil dat al een beetje zakken? @Meisjeje: Klinkt goed, naar het zonnige spanje. Heerlijk Ik zou lekker iets van sandalen aan doen met die warmte. Valt het elke keer een paar uur in het vliegtuig zitten jou niet zwaar? Of heb je daar niet zoveel last van? @Maria: Alweer over de 30 weken. Wow gaat snel. Lijkt idd een soort mijlpaal dat je dan pas echt mag gaan aftellen. Ik kan me ook niet voorstellen dat er mensen zijn die tot 36 weken doorwerken. Hoe doen ze dat? Ik vind het nu al (met m'n 28 weken) elke dag zwaarder worden om überhaupt zwanger te zijn. Laat staan volledig te werken. Die 2 middagen die ik nog werk die vind ik al heel erg pittig. Ben ook benieuwd hoe lang ik dat nog ga volhouden. Wanneer ga jij met verlof? met 34 weken? @Hier: Waarschijnlijk toch weer teveel gedaan. Afgelopen dagen en nu nog ontzettend veel pijn. Ik weet op een gegeven moment niet meer hoe ik moet staan, zitten, liggen, lopen... gewoon alles doet pijn. Slapen is gelukkig aardig gegaan. Alleen wel weer maagzuur Maar zodra ik wakker ben meteen weer heel veel pijn. Bah bah! Omdat ik een soort van in etappes slaap ben ik vanmorgen maar eens lekker lang blijven liggen. Is toch rot weer. Kwam pas 10 uur m'n bed uit. En heb besloten vandaag gewoon eens lekker lui niks te doen. Hopelijk zakt de pijn dan wat. Sjongejonge wat een klaagzang weer maar moest er ff uit Verder was m'n yoga les leuk. Was wel even onwennig zo'n 1e les. En het was voor velen de 1e les. Dus was voor velen een beetje aftasten. Hoop dat het a.s. maandag wat vertrouwder wordt. Maar iig wel lekker voor je lichaam. Toch iets doen, maar dan lekker op bejaarden tempo. En het is gelukkig niet zweverig of zo. Iedereen fijn weekend
Nana haha nee hij heeft er niets aan overgehouden gelukkig. Maar was echt een Lucky shot. Gaat 'hm geen 2e keer meer lukken denk ik . Ja ik denk stiekem dat de kleine eerder komt, maar wil dat idee ook niet teveel binnen laten. Stel dat het niet zo is dan wordt ik helemaal knettergek. Ken mezelf. 0,0 geduld. Qua pampers heb ik een starterspakket via de Wehkamp gekocht. Was ook redelijk voordelen. 2 pakken van maat 1, 2 pakken van maat 2 en nog een berg sensitive doekjes. Maar goeie tip, thanks. Wat jammer dat je beetje in een dip zit. Komt misschien ook omdat je moet werken. Ga je wel minder uur werken? Misschien is het dadelijk wel een goede afwisseling, werken en daarna je moppie thuis. Misschien krijgt de bevalling dan ook beter een plekje. Hopelijk kun je goed je ei kwijt. En anders gewoon hier lekker blijven 'vertellen'. Dat lucht misschien ook een beetje op. Ik hoop dat het allemaal snel een plekje kan krijgen. Wat leuk dat de kleine meid zich goed heeft vermaakt. Goed om te weten dat ze het niet erg vindt om daar te zijn . Troela, ja mijn buik is best vermoeiend. Echt lopen zit er ook niet meer in helaas. Maar ja. Aftellen. Iedere ochtend dat ik op sta denk ik van: weer een dagje dichter bij de bevalling. Echt fatsoenlijk slapen doe ik toch al niet meer. Het duurt lang voordat ik eindelijk slaap (normaal tikte ik het kussen aan en weg was ik), vaak naar het toilet, ongeacht in welke houding ik lig krijg ik vroeg of laat ergens pijn (bekken, rug, buik). Ach jaaaaaa. Het voelt onderhand steeds meer als een luxe dat ik niet meer werk. Maar over 2 weken gaat mijn verlof officieel in. En hoe bevalt je luierdag vandaag? Lekker niks gedaan? . Lekker met dit weer! Benieuwd of de yoga maandag wat beter voelt. Het is altijd een beetje aftasten zoiets natuurlijk. Had ik bij de ZwangerFit ook. Maar er zitten hele leuke meiden bij. We hebben nu ook afgesproken om binnenkort ergens wat te drinken met z'n allen. Heel gezellig dus. Goed weekend lady's.
Wat knap hoe jullie altijd op iedereen reageren.. Helaas kan ik er nog niet echt de tijd voor vinden sorry 💋 Oh en ik vond het niet erg hoor dat ze het al zag.. Ze was de laatste die het nog moest weten dus nu hoef ik er niet meer geheimzinnig over te doen en kunnen we genieten!
Even snel: Weltrusten allemaal! hoop dat iedereen een rustige nacht heeft! Zonder pijntjes, harde buiken, onrust in t koppie, maagzuur of andere kwalen!! Tot morgen!
Ik had het zo gehoopt Meisjeje. Maar hier zit ik dan weer midden in de nacht wakker te zijn door het maagzuur. Net wat ingenomen hopelijk zakt het zo weer en dan maar weer verder slapen.... Hoop dat iedereen verder wel een goede nacht heeft, truste!
Heeey Troela, hier nog een wakkere! Wat vervelend weer. Ik hoop voor je dat het toch weer is gezakt en je nu lekker ligt te slapen. Ik heb mijn meisje gevoed. Ze ligt hier nog lekker naast mij te "kwebbelen" en te lachen Leen: Ik neem ouderschapsverlof op en ga tijdelijk nog maar 24 uur werken. Ik hoop idd zo dat de afleiding mij goed doet. Ik wil mezelf weer worden, lichamelijk en geestelijk. Maar goed, dat heeft zijn tijd nodig!
Troela, wat vervelend dat je zo last hebt van maagzuur. Ik ben vannacht een aantal keer wakker geworden van vervelende harde buiken. Ze deden niet echt pijn, maar fijn was anders. Misschien de eerste orfenweeen? Ik heb al even niet geantwoord, druk met van alles en nog wat en rusten. Ik heb wel mee gelezen en ga binnenkort even op alles reageren.