Is er al wat aan het rommelen Klets? Of nog niet? Ik heb het maar bij mijn ene mopperverhaal gehouden. Anders wordt het zo ongezellig
Hahaha, die volle maan heeft mij iig ook wel even uit mijn slaap gehouden. Op de een of andere manier blijft de maan de hele nacht voor ons raam 'hangen'. Dat fenomeen snap ik nog steeds niet. Dus werd beetje gek van het felle licht. Voordat we gingen slapen ben ik kei hard gaan janken. Waarom weet ik eigenlijk niet. Aanleiding was dat ik wat sympathie van mijn verloofde miste geloof ik. Anyway, door die hormonen kan ik alleen maar heel hard en dramatisch huilen. Komt misschien omdat ik veel vocht vast houd haha . Zal wel 2 dagen duren voordat mijn gezicht weer is bijgetrokken haha. Vandaag weer de tripjes naar het zkh maken. 1 down, 2 more to go. Voel jij je weer wat beter Troela? Pijn weer beetje weg? En bij jou niets gebeurd Klets?
OhhTroela en Klets, ik ben vannacht ook meerdere keren wakker geweest, maar niet even hier gespiekt. Ik slaap al vanaf het begin (toen ik nog niet eens positief getest had) super onrustig. Ik heb 's nachts ook best last van m'n rug en bekken, overdag valt het gelukkig erg mee. Ook heb ik 's nachts een constante lichte buikpijn. Iets tussen menstruatiepijn en spierpijn in. Is dat de baarmoeder die groeit of zo? Daarnaast zat er een heeeeeel irritante mug telkens in m'n oor te zoemen. Ik hoop trouwens wel dat jullie vandaag een beetje bij kunnen komen. Leen, dan ben je nu dus mooi wat vocht kwijt Voel je je wel weer wat beter? Succes in het ziekenhuis.
@Leen: Fijn he, die hormonen Ik heb ook al een paar keer een fikse zeer oncharmante huilbui gehad. Zo een met hele grote snikken en een snotneus. Waarvoor moet je naar het ziekenhuis vandaag? Weer voor je bloedsuiker? Succes iig vandaag @Light: Irritant he dat slechte slapen en zeker als het lijkt dat er geen verbetering in zit. @Hier: Na een vannacht een tijdje op te hebben gezeten heb ik 2 paracetamol genomen en toen toch wel weer in slaap gevallen. Maar ik voel me alsof ik 3 nachten niet geslapen heb. En m'n lijf doet nog steeds zeer. Alsof ik mee heb gedaan aan de olympische spelen of zo... Zo naar de fysio en dan een paar uurtjes werken. Is misschien wel ff goed, de afleiding Hoe gaat het met roderoosjes, maria en meisjeje??
Light, ja hoor, thanks . Is gewoon ff kei hard janken en dan weet je eigenlijk al niet meer waarom je aan het huilen was haha. Troela haha, ja echt erg. Ja alles er op en eraan, schokken, snotneus . Lekker drama janken. Yep, wederom dagcurve prikken. Donderdagmiddag de uitslag. Dikke kans dat het voor de zekerheid over 2 weken wéér moet. En daarna halen ze hem maar Hopelijk heeft de fysio wat geholpen. Succes met werken vandaag!
Hee meiden, Hier gaat alles goed hoor. Klets je houdt het spannend! Die slaapproblemen zijn echt zwaar irritant ja. Het lijkt wel of we er allemaal last van hebben. Hier ook nog steeds gebroken nachten. Heb echt weinig energie de laatste tijd. Ben toe aan verlof! O en tegenwoordig af en toe wat menstruatieachtige krampen. Wellicht indalen.. morgen maar even vragen aan de vk. Leen succes in het ziekenhuis straks!
Hey Meiden! Zo weer even bijlezen hier! Klets ik had echt gedacht dat je al bevallen zou zijn! Wat balen! Ik las dat strippen ook nog niet kon... Dus terug op t wachtbankje....Super spannend hoor! Leen hoop dat et goed is gegaan met prikken! voor jou nu ook echt de laatste loodjes! Ik snap die vijl niet! Leg eens uit! Troela wat ontzettend balen van t slapen! ik herken het en t is zo ontzettend balen! Rest: binnenkort reageer ik meer... Hier: Ziek..... bah bah bah super gave maar veel te heftige week gehad in Spanje.. Ben echt geleefd en van slapen is weinig gekomen. Zowel door drukte als door onrustig slapen, krampen en pijn in mijn rug.. Gisteravond heel laat thuis gekomen en voelde al dat er wat broeide... Vandaag zo ziek als een hond. De bruiloft van mijn broer in Spanje was super! super decadent feestje gehad haha. Jammer dat ik niet mee kon hossen.... Vrijdag weer naar NL en volgende week dinsdag vlk. Is dan ook al weer 6 wkn geleden... Voel de dame nog wel goed dus daarom durf ik et op deze manier ook wel aan. Nu wel echt de laatste weken hier. Ben al begonnen met inpakken van kleding etc wat mee moet naar NL voor bevalling enz. Nog steeds geen nieuws over baan van vriendlief... Schiet serieus niet op. Ben er gelukkig niet meer gestrest onder.
Goedemiddag dames,ik ben ook weer op de wereld. Druk geweest met van alles, maar eigenlijk ook niets. Vooral veel gerust. Ik heb alles bijgelezen en ga proberen op iedereen te reageren. Sorry als ik wat vergeet, het is niet persoonlijk bedoeld Leen, bij de controle goede waardes. Dat is fijn! Hopen dat het zo blijft. Onrustige benen, erg vervelend. Dan toch maar dan die vijl proberen Voel je de kleine man nu wel wat meer? En wel fijn dat je zowel bij de gynaecoloog als bij de verloskundige op controle gaat. Maria, wat vervelend van jouw HR-manager. Je mag zelf bepalen wanneer je met verlof gast. Zij heeft zich aan jou aan te passen en niet andersom. Ik herken wel wat van dat gedrag van mijn baas. Probeer wel nog te genieten. De laat die vrouw in haar eigen sop gaar koken. Light: ook al een vervelende baas. Wat hebben al die bazen en leidinggevenden? Rare lui. Fijn dat de controle goed was! Nana, mijn nichtje had ook een voorkeurshouding. Wij moesten, als ze sliep, haar hoofdje de andere kant op leggen. En alsnog gefeliciteerd! En 30 is helemaal niet oud! Is gewoon weer een mijlpaal in je leven Hoe is het om weer aan het werk te zijn? Klets, nog steeds niets? We wachten in spanning af! Deze week moet de kleine komen! Troela, wat vervelend dat je de kleine minder voelde. Wel erg fijn dat de controle goed was en dat jullie kleintje het goed doet. Meisjeje, beterschap. Hopelijk voel je je snel weer wat beter. Hier, het gaat wel goed. Alleen erg moe en vaak onrustige nachten. Ik heb sinds vorige week last van "oefenweeen". Harde buiken die ineens opkomen ook al lig ik gewoon stol. Ze zijn niet echt pijnlijk, maar wel erg vervelend. Daardoor is omdraaien ook geen pretje want mijn baarmoeder drukt dan op alle organen en zo wordt ik dus misselijk en duizelig. Volgens de verloskundige kan het geen kwaad zolang er geen regelmaat in zit. Vorige week ben ik weer op controle geweest en het kindje ligt nog steeds keurige het hoofdje naar beneden. Helaas nog niet ingedaald, sterker nog, het ligt met het hoofdje nog boven mijn schaambeen. Verder is het kindje zeer bewegelijk. Ik ben blij als het even rustig is. Vaak ook als ik in een winkel ben zie ik mijn buik bewegen. Van het weekend had ik ineens een hakje vast. Echt heel schattig! Ik begin nu ook wel erg nieuwsgierig te worden. Morgen hebben we weer een echo, zien hoe de kleine is gegroeid!
Oh ja, vorige week ben ik begonnen met Zwangerschapszwemmen. Echt heerlijk. Even vergeten Dat je wat extra's bij je draagt en toch lekker in beweging zijn. Ik doe het samen met een paar meiden van de zwangerschapsyoga. Nog een voordeel van het zwemmen, ik slaap daarna echt heerlijk! Vanavond van de yoga alweer de een na laatste les. Het gaat zo snel. Ik denk wel dat ik er veel aan heb bij de bevalling.
Meiden, ik heb eindelijk vakantie en geen plannenbehalve de babykamer verven en zolder opruimen enzo. Dus weer genoeg tijd om hier actiever te zijn Ik ben nu 17 weken, vanaf wanneer voelde jullie je kindje? Het zou nu toch moeten gebeuren volgens mij maar ik voel niets..
@Vissie: Ik begon de kleine te voelen zo rond de 18 weken. Maar ik vond het vanaf de 20 weken steeds een beetje duidelijker worden. Is niet gek hoor als je jullie kleintje nog niet voelt, zal nu niet lang meer gaan duren
@vissie: ik voelde het bij de eerste met 18 weken ofzo dacht ik.. De tweede voelde ik al heel vroeg en nu ook weer maar dat komt omdat je weet wat je moet voelen denk ik..
Vissie, ik voelde de klant al met 14 weken. Ook omdat mijn placenta achter ligt en de kleine erg bewegelijk was. (nu is de kleine nog steeds erg bewegelijk) Maar bij mij was het extreem vroeg. Meestal is het rond de 20 weken. Maar sommige vrouwen voelen de kleine pas met 22 wweken. Niet druk om maken. Het komt vanzelf.
Ik voelde het rond de 16 weken, ook aardig vroeg maar idd ook omdat mijn placenta achter ligt. No worries t komt echt vanzelf!
Vissie ik voelde iets rond de 18 weken, maar dit was niet heel duidelijk.. een soort spiersamentrekking (net alsof je ooglid trilt, zo'n gevoel). Mijn placenta ligt achter overigens. Maar echt schopjes voelde ik pas rond de 20 weken. Roderoosjes, succes met de echo straks! Ook al van die onrustige nachten.. echt vervelend! Ik vraag me af, als dat oefenweeen zijn, kun je je dan een voorstelling maken van hoe echte weeen voelen? Het omdraaien in bed is hier ook echt een dingetje.. net als m'n schoenen aantrekken. Toch best onhandig die dikke buik. Meisjeje, beterschap! hopelijk voel je je snel beter.. Wel fijn dat de bruiloft leuk was! Vind je het gek om in NL te bevallen? Heb je straks ook een plekkie om optimaal van je kleintje te genieten of vlieg je direct weer terug? Hier: moe moe moeeeee. Mijn hemel, vraag me af wanneer ik weer eens een nacht doorslaap. Waarschijnlijk eind 2015 pas Vanavond weer controle en voorlichtigingsavond over de bevalling. Ben benieuwd of we nu eindelijk een keuze gaan maken over waar we willen bevallen. Ik ben er nog steeds niet over uit.
Meisjeje, thanks, ja het prikken ging goed. Stelt niks voor. De ritjes kosten het meeste tijd haha. Ja, leg die vijl eens uit... er valt weinig uit te leggen want ik weet zelf ook niet hoe het werkt. Volgens mijn verloofde zou het ijzer helpen tegen straling (water aderen onder de grond of zo). Schiet mij maar lek. Maar het lijkt zowaar iets van verlichting te geven. Bagger dat je ziek bent zeg. En dat na zo'n leuke week. Knap maar weer snel op. Met hoeveel weken zwangerschap blijf je in NL? En wat ontzettend balen dat jullie nog niets gehoord hebben over het werk. Roderoosjes, fijn dat alles goed is bij je. En wat leuk dat je vanavond weer een echo hebt. Kun je weer even spieken . Vissie, fijne (klus)vakantie dan . Leuk om mee bezig te zijn. Ik heb de placenta voor en voelde de kleine met 16,5 week. Echter dit voelde als héél licht gekriebel (jeukte aan de buitenkant, maar toen de kriebel bleef had ik door dat het de baby was). Met 20,5 week voelde ik het eerste echte schopje 's nachts. Maria, haha, ja de goede nachtrust is voor de komende maanden verleden tijd ben ik bang. Nog een paar weken afzien en dan kun je met verlof. Kun je 's ochtends even doorslapen. Succes vanavond en met het maken van de keuze. Wij hebben uiteindelijk ook voor het ziekenhuis gekozen aangezien het thuis redelijk klein is. En nu ben ik medisch dus moet het wel... Hier heb ik het maar zwaar... Mijn buik doet simpelweg echt zeer. Alsof hij echt té vol zit. Weet niet hoe ik het anders moet omschrijven. Daarbij dan ook nog fijne harde buiken :x (in hoeverre dat gaat met al een harde buik...). Mijn buik voelt alsof hij ieder moment kan afscheuren. Met name bij de navel. Beetje freaky. Morgen toch maar met de gynaecoloog bespreken. Wat mij betreft mogen ze hem eerder halen. Maar buiten dat gaat alles goed met me . Benieuwd naar de uitslag van de 2e dagcurve morgen. Hopelijk alles weer goed.
Jaaaaa, whoehoe ze is er! Ben weer trotse mama geworden van een heel mooi meisje! Vier uur na m'n laatste berichtje hier is ze dinsdagochtend geboren. Toch opeens heel vlot en helemaal natuurlijk gegaan! Nu even lekker genieten en bijkomen!
Ooow Klets meid wat fijn!!!! Gefeliciteerd! Probeer rustig bij te komen en we horen graag t.z.t. wat meer details.
Gefeliciteerd Klets! Geniet van jullie mooie meid! Maria, ik denk niet dat de orfenweeen op gewone weeën lijken. Ze doen namelijk niet echt zeer, maar zijn gewoon erg vervelend. Ik kan op die momenten ook niet rechtop lopen. Het trekt zo gigantisch. Ik heb wel zin in de echo. Ben ook benieuwd hoeveel de kleine is gegroeid.